יום ראשון, 26 באפריל 2015

לא יוצאת מהארץ בלי... + הטבה שווה!

ממש בקרוב אהיה על המטוס בדרך ליוון, אחרי תקופה הרבה יותר מדי ארוכה מבלי שנשמתי אוויר חו"ל צלול. בנינו, למרות הכל - אין על ישראל. אך מדי פעם אני חייבת חופשה קצרה כדי להטעין מצברים וללמוד להעריך מחדש...
אז מפריז עברה כמעט שנה וחצי מבלי שזכיתי לרחרח את הדיוטי פרי, אך בימים אלו ממש אמסור לו ד"ש חם ואוהב בשם כל מי שיחפוץ. ועד אז, קבלו פוסט מפורט על כל הדברים שאני לא זזה בלעדיהם לחו"ל, או בשם הפוסט:
לא יוצאת מהארץ בלי...



העור ההפכפך שלי נוטה לייבש את עצמו למוות בטיסות או במדינות עם אקלים שונה, אז אני אף פעם לא לוקחת סיכון ותמיד דואגת להצטייד בקרם לחות שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. לאחרונה אני לא מרפה מהג'ל קרם של חברת Darphin שנקרא Hydraskin Light. המרקם הג'לי שלו מרענן נורא וקר תמידית, דבר שמאוד מרגיע את העור ומעניק לו המון לחות.
כמות קטנטנה בכל פעם הנלקחת עם כפית פלסטיק שמצורפת לאריזה מספיקה לכל הפנים ונספגת יחסית מהר, אני אוהבת להשתמש בו בימים שהעור במצב חירום או מדי ערב.




בדארפן מייעדים את היידרה סקין לייט לעור מעורב, ובפועל הוא עושה עבודה נהדרת גם לעור יבש מאוד ומעניק לו לחות לאורך כל היום. 
הקרם הוא תוצאה של שילוב צמח הScalicornia Hhrbacea עם Butterfly Lavender והמשותף לשניהם היא יכולת ההסתגלות למים ואופן השמירה עליהם באפידרמיס. כך הם מחזקים את מחסום העור לוויסות איבוד מים הדרגתי ושמירת הלחות בתוך העור.
הג'ל קרם הינו נטול פרבנים ונון קומדוגני אשר נבדק דרמטולוגית

353 ש"ח ל50 מ"ל לפני הנחות // להשיג בבתי המרקחת ברחבי הארץ




הזמן בחו"ל יקר מדי בשביל לבזבז אותו על מחליקים. כמעט לפני כל טיסה אני הולכת לבקר במספרה ומצטיידת בשיער מוחלק שיקל עלי את החיים. כבר עברה שנה מהחלקת הקרטין שעשיתי אצל אריה סמדג'ה ברחובות (איך שהזמן טס!) שאגב, מדובר באחד הפוסטים הכי נקראים שידע הבלוג, והגיע הזמן לקפוץ לבקר. מאז ההחלקה ההיא נוב הספיק לקנות לי את הפן של איתמר שרציתי מזמן וקיבלתי גם את המחליק המעולה של רמינגטון כך שלא ממש ראיתי צורך, וגם... לא ממש התגעגעתי לדמעות שהגיעו עם הקרטין, אך יציאה מהארץ כאמור דוחה הכל.



אני תמיד אוהבת ללכת על בטוח והרי סוס מנצח לא מחליפים, אז התייצבתי שוב במספרה הקטנה שממול הקניון. נוכחתי לדעת שאריה שינה את הקונספט ובשונה מבשנה שעברה המספרה לא מבצעת יותר תספורות וגוונים ומתמקדת כל כולה בהחלקת הקרטין הזולה אך מעולה. כמה זולה? 300 ש"ח לכל סוגי השיער.
לשמחתי השיטה של ההחלקה השתנתה בשנה שנפקדתי וההמתנה עם החומר על השיער עורכת רק שעה בה השיער מכוסה במין כובע בית חולים שכזה, ואז הריח שורף פחות. באופן כללי, דמעתי הרבה פחות מבפעם הקודמת והתוצאה נהדרת ושווה כל דמעה!
יתרון גדול של החלקת הקראטין הוא אי הצורך בהמתנה והאפשרות לחפוף כבר באותו היום. אחרי שעושים החלקת קרטין מומלץ להשתמש בשמפו ללא מלחים אשר עשויים לפורר את ההחלקה, ואני הצטיידתי באספקה רצינית של 1000 מ"ל (!) מהשמפו של אריה המוכשר.

לשמפו יש ריח כל כך נעים ופירותי שהחפיפה איתו היא פשוט תענוג. אם גם לכן יש טיסה בקרוב או שסתם חשקה נפשכן בהחלקה משקמת, בקרו את אריה בפייסבוק או צרו איתו קשר ב: 0544223939.



ליציאה מהבית בכלל ובחופשת בטן - גב בפרט חובה להצטייד בקרם הגנה ראוי לשמירה על הפנים ממחלות עתידיות ומוורדרדות מקומית. בתור שונאת קרמי הגנה מושבעת אני שמחה לגלות עוד ועוד קרמי הגנה בלי הניחוח ד"ר פישר שטבוע בי כטראומה או צבע לבן שמסרב להשלים עם גוון העור הצהבהב שלי. מי שהרים את הכפפה הפעם הן חברת התרופות המוכרת טבע ישראל, בשיתוף פעולה עם חברת אהבה - אשר השיקו ליין של מוצרים דרמו קוסמטיים במיוחד לעור רגיש הנקרא Clineral Skinpro.





קרם הלחות עם מקדם ההגנה SPF 50 (!) מהסדרה זכה בתואר מוצר השנה 2015, אז בוודאי אפגוש אותו ממש בקרוב, כשאחזור מהחופשה שלי. בינתיים ארזתי לי 50 מ"ל של קרם טיפולי נטול פרבנים, סטרואידים ובישום כדי להגן על העור שלי בצורה הטובה ביותר. לשמחתי הקרם נספג מהר מאוד בעור, לא נשארת שכבה שומנית או לבנה, ומהימים שהתנסתי בו עד עתה לא הופיעו סימני שריפה על הלחיים שלי.
140 ש"ח // להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים



ואחרי הכלור מהבריכה וימים עמוסי סתלבט ומנוחה מגיע גם לעור ללכת לישון נקי ונינוח. בתקופה האחרונה אני משתמשת בסבון הפנים לעור רגיש מבית Sebocalm שמנקה ביסודיות את עור הפנים ומשאיר אותו מתוח ונקי, ולכן רק מתבקש שאצרף גם אותו להחתמת הדרכון.
82 ש"ח ל150 מ"ל // להשיג ברשתות הפארם



תיקי האיפור המקצועיים של ענבר גור אריה מפשטים את החיים בהרבה. לנסיעה הקרובה בחרתי את התיק First Class בצבע ורוד פוקסיה מהמם עם תאים שקופים, שיעזור לי לארוז את הכל במקום אחד מסודר ומוגן וגם להיות יעיל עם הסניליות שלי. התיק מתקפל למעין מלבן קומפקטי ובתוכו ארבעה תאים שקופים שנסגרים בריצ'רץ', מראה ומתלה אשר מאפשר לתלות את התיק בצורה פרוסה בחדר המלון - גאוני!
התיק מגיע בשלושה צבעים: ורוד, אדום ושחור - שקוף, החומרים ממנו הוא עשוי איכותיים והמראה הכללי יוקרתי ומרגש. בתאים יש מקום רב כפי שאתן יכולות לראות בתמונות, אפילו מייק אפ, הFix + של מאק וסומק נכנסים בו בלי שום בעיה. ואם חשקה נפשכם בתיק הזה, יש לי הטבה במיוחד בשבילכן :)


בהזנת הקוד: "LifeStyle Blog" הקוראות והמנויות שלי יזכו לקבל 50% הנחה מהמחיר המקורי על התיק המהמם הזה, אותו תמצאו בלחיצה כאן. אל תגידו שאני לא דואגת לכן!

אם מעניין אתכן לראות מה היו הסידורים האחרונים שלי, אתן מוזמנות לצפות בולוג שעלה לערוץ היוטיוב שלי. נשתמע מיוון! נשיקות



גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

11 תגובות

  1. גאה בך על הולוג ושסוף סוף עזרת אומץ!
    ההחלקה באמת מעניינת... רק 300 שקל?! אני רוצה לעשות אותה כי היא באמת משקמת אבל בלי להיפטר מהתלתלים שלי לתקופה ארוכה מדי.. אבדוק את זה ; )

    השבמחק
    תשובות
    1. היא מעולה לשם כך!
      300 זה באמת מחיר מצחיק.
      תודה :)

      מחק
  2. איך עשית לי חשק לעשות את ההחלקה הזאת !
    זה נשמע כ"כ נוח וכיפי :(
    ותהני ביוון מקסימה ! ספרי חוויות אח"כ בבלוג ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נוח ברמות! תודה יקירה, מבטיחה :)

      מחק
  3. וולוג מקסים אהובה ולגמריי עשית לי חשק לתיק של IGA אבל אני אתאפק לי, הוצאתי יותר מדי כסף בזמן האחרון! מחכה לראות מה תקני לך ביוון :]

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מהמם!
      לא עשיתי כמעט שופינג ביוון, חוסכת לארה"ב! ;)

      מחק
  4. ההחלקה נראית מצויין!
    והתיק נראה סופר פרקטי.

    השבמחק
  5. שיער חלק לנסיעה זה בהחלט הכרחי!
    הסבון של סבוקאלם נהדר:)

    השבמחק
  6. ‏ההחלקה יורדת תוך כמה זמן? והשער חוזר לה שיער הרגיל שהיה לך לפני?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.