יום ראשון, 12 באפריל 2015

ביוש מכון! הכרות עם החבר החדש שלי

אחד מהתסביכים הנשיים הגדולים ביותר הוא ללא ספק השיער. החל מהאובססיה של האישה לפני, באמצע ובגמר הביקור במספרה וכלה בשיער המיותר בשאר אזורי הגוף, השיער מאז ומתמיד היווה מקור לבעיות.
על סיפורי שיער הראש שלי כתבתי כבר מספר פעמים, ביניהם החלקת קרטין ותספורות, אך היום אני רוצה להכיר לכן חבר חדש דווקא בקטגורית הסרת שיער, שהפך את החיים שלי לקלים הרבה יותר והשאיר אותי עם אובססיות נשיות אחרות.



מאז ומתמיד הסרתי שיער בשעווה ונרתעתי מסכין גילוח. לחשי הקוסמטיקאיות על העתיד לקרות אם רק אעז להעביר את הדבר המחולל הזה על העור שלי (אחסוך מכן פרטים ואתן לכן להרכיב משפט לבד ממספר מילים רנדומליות: שיער, גבר, שחור משחור) ולכן נשכתי שפתיים וסבלתי בשקט.
בכל טיפול שהתרחש נשבעתי לעצמי שיום אחד אעשה לייזר. כי די, כמה אפשר כבר לסבול?
עשרה טיפולי אינפרה - אדום לא השפיעו עלי כלל (עור בהיר ושיער כהה, אולי בכלל עקצו אותי...) ולקחו לי עוד כמה חודשים עד שהחלטתי להיכנס רשמית למכון לייזר מקצועי, ולנסות שני אזורים בגוף.
מחמשת הטיפולים שעשיתי אני מרוצה, הצמיחה איטית משמעותית וקרחות צצות בכל מיני אזורים, אך הטיפולים עצמם... ובכן, הטיפולים עצמם.




נתחיל מהעובדה שבפעם הראשונה לקח למטפלת רבע שעה לפחות לשכנע אותי להתפשט. זה מביך, זה לא נעים, ואני יכולה להישבע שהייתי מעדיפה לחזור לשעווה באותם רגעים אומללים. מפעם לפעם התרגלתי לבושות, אך ההמתנה בתור, קביעת התאריך, דחיית התאריך (יש השקות שאי אפשר לפספס!), קביעה מחודשת, ביטול מחודש, נסיעה במיוחד, פשוט גרמו לי לתהות אם יש אופציה טובה יותר. אז כן, יש. והיא אפילו זולה יותר!



הכירו את החבר החדש שלי Infini'Silk של Veet, אשר הגיע לגאול אותי מפינוקיי. החבר החדש שלי נמצא ברשותי כבר כמה שבועות, כמובן לא זמן מספק כדי לחוות את דעתי עליו מבחינת התוצאות, אך די והותר כדי להעניק לכן הצצה ראשונה.
המכשיר פשוט ונוח לתפעול ולשימוש, מגיע בצבעים סגול ולבן וקומפקטי כך שאפשר לאחוז אותו בכף יד אחת. במהלך השימוש המכשיר צריך להיות מחובר לחשמל עם "מטען" שמגיע איתו, והכבל שלו מספיק ארוך בכדי לאפשר לנו לעבוד בנוחות מרבית.   



לVeet Infini'Silk יש שני כפתורים בלבד: הכפתור שעל גבו בצבע הסגול גורם למכשיר "להבזיק" את האור על העור, והכפתור הלבן עם המספרים סביבו אשר מפעיל את המכשיר ודרכו נבחרת העוצמה של הטיפול.
הנורה של המכשיר מאוד מתוחכמת, והיא מבזיקה על העור רק כאשר היא מזהה שהיא יושבת נכון. הכוונה שאם חצי מהנורה תהיה באוויר וחצי על העור, או שאחד הזעטוטים בבית מחליט להצמיד את הנורה לעיניו וללחוץ - ההבזק לא יצא, ובכך המכשיר בטוח מאוד לשימוש ואפילו אין צורך במשקפי השמש בהם משתמשים להגנה במכונים.



המכשיר מוציא עד 50,000 הבזקי אור (פולסים, בשפת העם) עד שהוא שובק חיים, מספר עצום של פעמים. בויט טוענים שזהו מספר מספק עבור השימוש בכל הגוף מספר רב של טיפולים.
התחייבות החברה היא לתוצאות כמו במכון מקצועי בהפחתת השיער וניתן להשתמש בו בכל האזורים בגוף (בית שחי, זרועות, בטן, קו ביקיני, רגליים, ואצל גברים גב וחזה) למעט הפנים, כמובן.
הפחתת השיער היא בשיטת IPL (כמו באמריקן לייזר, לצורך השוואה) ועל כן אינה מתאימה לבנות כהות מאוד או בהירות מאוד עם שיער בהיר. בלונדיניות נהנות יותר? לא תמיד, ולמשוואה הזו מצטרפות גם בעלות השיער הג'ינג'י או בעלות השיער המאוד בהיר, עליהן המכשיר לא ישפיע.
כמובן שרוב הישראלים לא אוהבים (ובצדק) לקנות חתול בשק, ולכן ויט הקימה בנקודות המכירה בסופר פארם, עמדות עם ה Infini'Silk שלהם בהן ניתן להתנסות ולראות איך העור שלכן מקבל את המכשיר, להתרשם מהגודל ומהשימוש הפשוט ובאופן כללי להיות רגועים יותר לפני הרכישה.



המכשירים מאושרים לשימוש ע"י הFDA וע"י משרד הבריאות הישראלי ומצוידים באמצעי בטיחות קפדניים המגנים על העור, והשימוש במכשיר נעשה אחרי גילוח האזור ולא לאחר מריטה, משום שקרן האור זקוקה לזקיק השערה על מנת לפגוע בו ולהחלישו.

                        ואחרי חמישה חודשים, התוצאות:




מחיר המכשיר: 1,499 ש"ח. אישית, אני שילמתי על שני אזורים קטנים בגוף בלבד 1800 ש"ח, לשיקולכן.
* אם יש מספר נפשות בבית שרוצות להשתמש במכשיר ואתם חוששים שמספר הפולסים אינו מספיק, בויט נמכר גם המכשיר הגדול יותר (Veet Infini'Silk Pro) ובו 120,000 פולסים, ובמקרה הצורך - וסביר להניח שלא יהיה צורך, ניתן יהיה לרכוש נורה נוספת בעלת 5000 פולסים ולהחליף במשומשת.
מחיר מכשיר הפרו: 2,099 ש"ח.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר 

המכשיר התקבל לסקירה
SHARE:

11 תגובות

  1. ווואאוווו גם אני רוצה!!! נמאס לי משעווה :(

    השבמחק
  2. כמה זה כואב ביחס לטיפול במכון מקצועי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אישית סף הכאב שלי מאוד נמוך ובמכון כואב לי מאוד. מכל הטיפולים שעשיתי עד עכשיו עדיין לא הרגשתי אפילו עקצוץ. מצד אחד זה קצת מחשיד, אך אני מחכה לתוצאות :)

      מחק
  3. היי מרים! אנחנו כבר ביולי אז אשמח אם תוכלי לספר לנו אם המכשיר מוכיח את עצמו :) תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימית! ;)
      בקרוב תעלה סקירה מקיפה. כרגע יש לו עוד זמן להוכיח את עצמו...

      מחק
  4. לא העלת סקירה מקיפה... נשמע שמכשיר אינו עובד, חבל על הכסף

    השבמחק
  5. לא העלת סקירה מקיפה... נשמע שמכשיר אינו עובד, חבל על הכסף

    השבמחק
  6. מתי מומלץ להתחיל להשתמש במכשיר? אני בת 14 ועדיין לא קיבלתי... כדאי לי להשתמש? או שההורמונים בגיל הזה ימנעו מתוצאות
    באיזה מקומות עשית עם הלייזר? (אמרת מקומות קטנים)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.