יום ראשון, 29 במרץ 2015

סדר פסח

פסח. המועד היחיד בשנה שיגרום לי, בכבודי ובעצמי לעצור את שגרת היומיום העמוסה, לקחת הרבה אוויר ולעשות סוף סוף את הדבר הכה טריוויאלי: לנקות את האוטו שלי. מתנצלת בימבה שלי על כך שאת זוכה לראות את שואב האבק פעם בשנה, אבל את כל כך גרוטאה גם ככה שמראה המזבלה דווקא הולם אותך.
חוץ מניקיון הבימבה שלי, לרגל פסח יש לי מנהג נוסף בו אני פותחת את כל האוספים השונים והמשונים שלי, ומחליטה מי דינו לפח האשפה ומי דינו להמשיך עד לשנה הבאה.
את סדר פסח אני עושה כמובן גם במוצרי האיפור, אז ממי אני נפרדת ובמי מחדשת, הכל בפוסט שלפניכן:




סיים את הקדנציה: Royal Revolution של קייטי פרי
היורש: Marina Rubis של מרינה דה בורבון
על שום מה: הקרב על הכתר מעולם לא היה נוצץ יותר. שני בשמים בבקבוקונים בצורת אבן חן כשלראשם כתר אלגנטי וכסוף, דומים מאוד אך שונים מאוד. אחרי מספר שימושים ביהלום הכחול של קייטי פרי הוא נדחק אל סוף קערת הבשמים בגלל אמירה מרושעת של אחד מידידיי בזו הלשון: היי, יש לך ריח של גחל נרגילה!
מאחר ואני לא נוהגת לבלות בחברתן של נרגילות ובעליהן הסקתי שכנראה מדובר בריח המתוק עד מתוק מדי של קייטי, והפרידה בנינו נדחתה משבוע לשבוע.





גם הRoyal של מרינה חוטא במתיקות, אך הפעם מדובר על כזו מעודנת שמתמזגת עם חמצמצות עזה. הבושם כולו משדר יוקרה ואלגנטיות, לא משהו מפתיע בהתחשב בכך שהוא שואב השראה מארמון המלוכה הצרפתי. בין התווים שלו תבחינו בתפוז, לימון, ורדים ויסמין. מיני ניחוח נוסף שקיים בו הוא הגויאבה, אותה בדרך כלל אני מצליחה להריח מרחוק ולברוח כל עוד נפשי בי, אבל בבושם הריח מתקבל בעדינות עד עדינות יתרה, ואם לא הייתי קוראת את המרכיבים מעולם לא הייתי עולה על זה. ואם נהיה כנים, הכתר של מרינה יפה קצת יותר...
                  מתנה נהדרת לפסח! | 50 מ"ל - 100 ש"ח | 100 מ"ל - 149 ש"ח | להשיג בסופר פארם



סיימה את הקדנציה: מסקרת אנקור של איל מקיאג'.
היורשת: Phenomen'eyes מבית ג'יבנשי.

על שום מה: כמה תשבחות שפכתי על מסקרת ENCORE של איל מקיאג', ככה כאב לי כשהגיע הרגע לחרוץ את גזר דינה. אחרי חודשיים של שימוש כמעט יום יומי חברתי כבר לא עושה את עבודתה כבתחילה ומתחילה לגמגם ולהתייבש. את מקומה תפסה לא רק היורשת שלה, אלא היורשת הרשמית של Babydoll מבית YSL, וזוכה בתואר המסקרה הכי טובה שניסיתי אי פעם.



המברשת העגולה הפחידה אותי נורא לפני השימוש הראשון, וכבר ראיתי לנגד עיניי את כל הכתמים השחורים שיעטרו את עפעפיי במהלך ובגמר השימוש. אך הפלא ופלא, לא כתמים ולא נעליים: המסקרה המעוגלת הייתה נוחה למריחה להפליא, ובמגע עדין עם הריסים צבעה אותם בשחור משחור ועגלה אותם כפי שאפילו הרמת הריסים לא עשתה עבורי. הריסים הופרדו כמו עם מסרק והתוצאה הייתה עין פתוחה, גדולה, מרשימה אך טבעית. מי שמחפשת את המראה הדרמטי לא תמצא אותו בפינומנייז, אבל אני לגמרי מצאתי את אהבת חיי ואפילו הריסים בסי הפנימי של העין זכו לטיפול עשרת אלפים כפי שלא קבלו מעולם.
                      בפארמים ניתן למצוא את המסקרה בגרסתה המחודשת וגם את זו שעמידה במים,
                      במחיר השקה של 161.25 ש"ח (במקום 215) עד סוף אפריל | מומלצת בחום!



סיים את הקדנציה: מייק אפ HALO של סמאשבוקס
היורשBeyond Perfecting Foundation + Concealler של קליניק
על שום מה: כשכתבתי בעבר על המייק אפ של סמאשבוקס מניתי חלק מחסרונותיו. הבולט שבהם הוא הכיסוי המאוד מאוד עדין שלו, שלא מכסה את מה שצריך לכסות בפנים שלי, אלא אם מפרגנים במספר שכבות נכבדות. דבר נוסף שהוא חיסרון לעור שלי אך יתרון עצום לבעלות העור השומני, שעליו הוא מתקבל נהדר. אצלי הוא מבליט קילופים ונכנס מעט לנקבוביות אם לא מניחים פריימר לפניו. המייק אפ נהדר לצילומים בעיקר בשיטת HD החדשנית ועל זה מגיע לו שאפו רציני, ועל כן אני חושבת שכל מאפרת זקוקה לו במזוודת האיפור המקצועי שלה.
 אך בנינו... בכמה מצלמות HD אני כבר נתקלת במהלך חיי?



המייק אפ של קליניק זכה לתהודה רבה ברשת עוד לפני שהוא הושק אפילו באופן רשמי, ובצדק. מי לא אוהבת לקצר תהליכים ולהשתמש במוצרים שהם הכל ב1? Beyond Perfecting Foundation + Concealler מגיע עם המון הבטחות: מייק אפ וקונסילר במוצר אחד, כיסוי מאט מלא, עמיד לאורך כל היום אך עדיין קליל ונטול משקל,  מתאים לכל סוגי העור, מתאים עצמו גוון אחד יותר או פחות בהתאם לצורך וכו'.
אתן בטח מסיקות שבמבחן התוצאה הוא עמד באופן ראוי לשבח אם הוא זוכה להיכנס לשידת האיפור, אז בואו ואספר לכן את דעתי עליו:




בדרך כלל כשמייק אפ מבטיח להיות טוב לכל סוגי העור זה מיד מפעיל מעל הקודקוד שלי נורה אדומה, משום שזה זה אף פעם לא נכון. להפתעתי, המייק אפ התקבל נהדר על העור היבש-עד-מאוד שלי לאחר מריחת קרם לחות, לא הבליט קילופים ולא נכנס לנקבוביות. נקודה ראשונה!
הכיסוי שהובטח הוא מלא ויכול להיות שהוא מתקרב לשם, אם כי כדי להסתיר את המזכרות שהשאיר לי הראוקוטן הזדקקתי לשכבה נוספת באזורים הנגועים. אמרנו כבר מייק אפ-קונסילר? נקודה נוספת.
נאמר מייק אפ קליל ונטול משקל - הטיעון בהחלט הוצדק. עוד נקודה, מקווה שאתן סופרות.

לסיום, ולשם כך התכנסנו, אני יכולה להעיד שעל העור שלי המייק אפ באמת חוסך את השימוש בקונסילר כי הכיסוי שלו נהדר, הוא מתייבש ומתקבע לחלוטין תוך דקות ספורות, ודווקא האפליקטור ממנו חששתי (שנים שלא מרחתי מייק אפ בעזרת האצבעות) מתפקד נהדר תוך השגחה איתנה שאנו לא מעמיסים חומר אלא בונים את המראה בשכבות. רק קצת חבל שצורת ההנחה לא מאוד סטרילית, וחשוב להקפיד כמובן להשתמש בו על פנים נקיות ויבשות לחלוטין.
גם מבחינת עמידות הוא מתפקד מצויין, וכמו ההבטחה שלו לשעות רבות (12, ליתר דיוק) כך גם ההוכחות בשטח.
                              הקסם הזה נמכר ב169 ש"ח ל30 מ"ל עד סוף חודש מרץ, והוא מגיע בשישה גוונים.
                               הגוון הבהיר ביותר שיש ברשותי (גוון 02) מעט כהה לי,
                                אבל בוודאי יתאים לי יותר בקיץ הקרב ובא...



סיים את הקדנציה: Essence Colour & Go 
היורש: Bubble Gum 397 של קרליין
על שום מה: תמיד כשנוב שואל אותי למה אני חייבת לקנות את מוצרי הקוסמטיקה היקרים ביותר אני עונה לו - בגלל האיכות, כמובן. אז בכל הנוגע ללק מסדרת הColour & Go של אסנס הגרמנית שנחתה בקול רעש גדול לא מזמנו בסופר פארמי ארצנו, צדקתי לחלוטין. בעיניי, לק שמתחיל להתקלף ולעשות צ'יפים כמה שעות אחרי המריחה ראוי להתעופף ממעמד הלקים העמוס גם ככה שלי, אז זה מכתב הפיטורים שלי אל החמוד האדמדם הזה, וחבל - כי הצבע שלו חורפי ומהמם.



הפעם המשפט שהוזכר למעלה לא היה מוצדק. אמנם הלקים של קרליין מתומחרים באופן הזוי ב44 ש"ח, אך לזכותם יאמר שהם תמיד נמצאים בהנחות משתלמות ונמכרים במחירים זולים יחסית. אז אני קצת אוכלת את הכובע, כי הלק של קרליין הצליח להחזיק מעמד בלי קילופים שלושה ימים וחצי, ורק אז הופיעו הצ'יפים הארורים. מבחן הקבלה שלי ללקים הוא מינימום שלושה ימים, ולכן החבר מהקולקציה הקיצית (גוון Bubble Gum 397) מתקבל באהבה לפינתו החדשה.


ג'ין פרובנס אמנם לא הדיח אף אחד ממקומו, אך הוא מתקבל בסבר פנים יפות ומצפות עד מאוד. למעלה מ1000 נקודות מכירה יש למותג הטיפוח והבישום הצרפתי ב30 מדינות ברחבי העולם, ובחודש מרץ הבא עלינו לטובה הוא יושק ברשת אפריל בארצנו הקטנטונת.



Jeanne En Provence מציע שלל בשמים, סבוני רחצה מוצקים, סבונים נוזליים, קרמים מפנקים לגוף, קרמים לפנים ולידיים ועוד, תוך שמירה על טווח מחירים משתלם, המתחיל מ20 שקלים ועד 150 בלבד.
בישראל ישווקו בהתחלה שלוש סדרות עיקריות: לוונדר, רוז וורבנה ובהמשך יגיעו גם השאר. אחרי הסנפה בלתי פוסקת של שלושה מוצרים מסדרת הROSE, אני יכולה להעיד שכבר קשה לי לחכות עד שארחרח את שאר הסדרות.




האריזות שובות לב ובעלות מראה יוקרתי. הצלחתי לאהוב אפילו את הסבון המוצק שבדרך כלל איני סובלת, ואת קרם הגוף Ultra Rich כבר כמעט סיימתי! פשוט כי הוא טוב בהרבה מהאחרים שברשותי, והריח... אוי הריח.

מה דעתכן על הפוסט הפעם?
פסח נעים, ריחני, שמח וכמובן - מסודר!


גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

10 תגובות

  1. דווקא אני לא אוהבת את המרקם של קרליין , ואת של אסנס רציתי לנסות בהזדמנות אבל לפי הביקורת שלך אני מבינה שלא מומלץ אז אוותר (סומכת עלייך חח )

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את הסדרות הקודמות של קרליין, אבל את הקולקציה החדשה לקיץ אני מחבבת מאוד :)
      אני מאמינה שהעמידות משתנה מציפורן לציפורן, אבל אני באמת לא מתחברת אליו בכלל...

      מחק
  2. אווו בדיוק עשיתי סדר פסח שכזה בעצמי! ובאמת כמה וכמה דברים ישנים נפרדו לשלום ממני וממגירותיי

    השבמחק
    תשובות
    1. כזאת הקלה לראות את המדפים מסודרים סוף סוף :)

      מחק
  3. עוד לא עשיתי סדר בחדר האיפור אבל הרעיון מעולה :)

    השבמחק
  4. הלקים של אסנס באמת מזעזעים
    קניתי ארבעה והשתמשתי באחד ולא מעט אחר כך כבר היו לי צ'יפים
    החזרתי את ארבעתם
    לא ממליצה בכלל

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אני מינה שלא רק עלי הם פיקששו... טוב לדעת!

      מחק
  5. הפוסט מדיף ניחוח אביבי בוהק!
    חג שמח :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.