יום שבת, 21 במרץ 2015

פרוייקט חמשת החושים




את פרוייקט חמשת החושים אני פותחת עם החוש המרכזי ב"סדר העדיפויות" שלי. כפי שסיפרתי בסרטון הטאג הייתי תמיד ילדה ממושקפת, עד שבגיל 13 עברתי לעדשות מגע וחמש שנים אחרי כבר עברתי ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. לא סתם הייתי ממושקפת, המספר שלי היה 7- וכמעט ולא ראיתי דבר בלי עדשות ומשקפיים. אני לא שוכחת להודות על הראייה החדה שיש לי בזכות הלייזר, ונהנת מאוד ממראות יפים, שעוד יופיעו בהמשך הפוסט.



Truly Waterproof Mascara, המסקרה החדשה של קלרינס מהממת ביופיה. המראה שלה אלגנטי והשילוב של הזהב, השחור והצורה המרובעת משווים לה מראה יוקרתי ושיקי.
גם על העיניים היא עושה עבודה נהדרת בכך שהיא מפרידה ומאריכה את הריסים מאוד, וצובעת אותם בצבע חזק ועוצמתי. לריסים התחתונות היא מתאימה פחות משום שהיא לא מצליחה לעגל, אבל נו - אי אפשר להיות טובים בהכל.





המברשת שלה קצרה, דקה וסיליקונית והיא עמידה במי ים ובריכה, טיזר לימות הקיץ המתקרבים בצעדי ענק. טרולי ווטרפרוף מגיעה בשני צבעים, השחור הקלאסי וכחול עמוק במהדורה מוגבלת.
את המסקרות של קלרינס ניתן להשיג בלעדית בסופר פארם, בטווח מחירים של 193-200 ש"ח לפני הנחות.





שמעתן? סניף חדש של H&M נפתח בקניון איילון!
הסניף, 16 במספר, נפתח בדיוק חמש שנים אחרי פתיחת הסניף הראשון בארץ. וכמו לפני חמש שנים, גם בפתיחת הסניף הענק ברמת גן עמדו בתור עשרות אנשים נרגשים וחיכו לגזירת הסרט האדום.





הסניף מתפרס על שתי קומות, וניתן למצוא בו את כל הטוב שH&M נוהגים להציע לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. כמובן שגם אני לא יצאתי בידיים ריקות, והתחדשתי בשמלה מהממת ב80 ש"ח בלבד.





שפתיים הן מזמן לא רק האמצעי בו אנו מכניסים אוכל לגוף. ה"איבר" הזה שבפרצופנו מקבל תשומת לב נכבדה, ועל כן ראוי שיראה בצורה הטובה ביותר. על טעם וריח אין להתווכח, ובטח לא כשענקית האיפור האטלקית פופה מציגה קולקציית שפתונים בעלת 40 גוונים (!) שונים, הנקראת I'm Pupa.


Pupa I'm | 108 | 307
אם כבר דיברנו על טעם וריח, קשה שלא לשים לב לניחוח המלווה את השפתונים, שבאסוציאציה שמנמנה מזכיר לי באופן מיידי שוקולד חלב. השפתונים נראים נהדר באריזה הכסופה שלהם והטבעת שם המותג על האודם עצמו מוסיפה לעיצוב עוד כמה נקודות זכות.



השפתונים מלחחים את השפתיים ולא מייבשים אותם, המרקם שלהם חמאתי והם מעניקים כיסוי מעולה לאחר מריחת שתי שכבות. העמידות לא מרשימה אך הדהייה אלגנטית ונעימה, ולא משאירה קו תוחם מעצבן.
מחיר ההשקה שלהם עומד על 59 ש"ח (עד ה30.4) ואני בטוחה שתמצאו גוון שישמח את ליבכן מכל רשימת 40 הגוונים המפוארת.





בכל הנוגע למישוש אין כמו מגע של קרמים מפנקים. בסבון הסיקו זאת בעוד מועד והוציאו ליין של מארזים חלומיים כחלק מקולקציית אביב - קיץ 2015. קולקציית Dream Of Harmony עוצבה בגוונים פסטליים בהירים ורכים עם אסוציאציות מהמזרח הרחוק, ומאפשרת לפנק את היקרים לנו בכל הטוב שיש לסבון להציע במחירי מארז אטרקטיביים.




המארז שברשותי נקרא The purple age והוא מגיע כולו בניחוח וניל - לבנדר - פטוצ'ילי. בתוכו מונחים סבון נוזלי על בסיס שמנים 200 מ"ל, פילינג גוף 80 מ"ל, קרם גוף 50 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל ומשאבה. כל הטוב הזה נמכר ב129 ש"ח במקום 172, והוא מתנה נדרת לקראת פסח הקרב ובא או דרך חסכונית לפנק את עצמכן (ולשם כך לא תמיד צריך תירוץ) במוצרים נחוצים במחיר אטרקטיבי. אם כבר מישוש, אז רק ככה ;)




כמובן שבחוש הריח יככב בושם, אך הייחוד של Paradiso מבית Roberto Cavalli הוא שיש בו גם את חוש המישוש בהרגשה היוקרתית שלו וגם את חוש הראייה - ואין ממש צורך להסביר למה, התמונות מדברות בעד עצמן.
כבר רחרחתי כמה מבשמי קוואלי, וללא ספק פרדיסו הוא המוצלח מביניהם. אין ספק שהמעצב האיטלקי בהחלט יודע מה הוא עושה: גם בעיצוב הבקבוק המרשים שעוצב כיהלום עם זכוכית שקופה ומכסה בצורת גביש שלוכד את האור ויוצר אפקט מנצנץ, וגם מבחינת הניחוח.



מי שאוהבת בשמים פרחוניים ומעודנים תתמכר לגמרי לבושם של רוברטו קוואלי. הוא מעט מתקתק בזכות ההדרים שבו והרבה מושך ומסקרן בזכות תו הלב - הלוא הוא היסמין הפראי. הבושם מגיע בגרסת או דה פרפיום, והוא נשאר זמן רב על העור, מפתה, דומיננטי ונהדר.



מחיר השקת הבושם הוא 249 ש"ח ל50 מ"ל ו329 ש"ח ל75 מ"ל.
ברוברטו קוואלי טוענים (בצדק) שזהו בושם המעורר את כל החושים, ולי נותר רק להסכים.


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו מהחברות
SHARE:

8 תגובות

  1. אוי אני חולת H&M וקרוב אליי יש 2 סניפים בחיפה ובקריון *-*
    ולפעמים כשאני קופצת לת"א אז אני הולכת ישר לעזריאלי לראות מה לא הביאו לצפון !
    בנוגע לשפתונים , עשית לי חשק ממש לנסות אותם !

    השבמחק
    תשובות
    1. אוהבת H&M אמיתית!
      הם לגמרי מעולים :)

      מחק
  2. פוסט מהמם! ממש עשית לי חשק להתחדש בחלק מהדברים :)

    השבמחק
  3. ואוווו העיצוב של הבלוג ככ מקצועי מאוד מאוד אהבתי והפוסט נהדר!! עוקבת אחרייך הרבה זמן

    השבמחק
  4. רעיון נהדר!
    העגיל הורס... רוצה!
    אוהבת את השפתונים עלייך וכמובן שאני ממש אוהבת את הניחוח הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי מאמוש אלה לא עגילים! אם רק היית יודעת כמה זמן ומחשבה לקחו לי להנדס את הדבר הזה לאוזן שלי ;)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.