יום חמישי, 5 במרץ 2015

סיפורי שיער


קרליין חוגגת New 10 בקמפיין ענק. זה אומר שחוץ מהפרצוף היפה של גל גדות שיביט אליכם מכל פינה, סביר שתתקלו מחדש בסופר - פארמי ארצנו בסדרת מוצרי השיער של קרליין מסדרת "10" האהובה והמוכרת, בלוק דנדש.




סיפור האהבה שלי עם השמפו והמרכך של קרליין מסדרת TEN התחיל בבית הספר היסודי, עת הייתי ילדה מתולתלת, קופצנית וחסרת דאגות - למעט אחת, השיער שלי.
מכיוון שאני והוא אף פעם לא היינו חברים טובים, הייתי מוכנה לנסות שיטות רבות ומגוונות כדי להגיע אל פסגת השאיפות שלי: שיער חלק ומבריק. מסתבר שהייתי קרימינלית עוד כילדה, ולכן חברתי לאחת מבנות הכיתה עם השיער הכי גולש ויפה שראיתי עד אותו הרגע, ונהיתי חברה טובה שלה. אחרי מעט ליקוקים והתחנפויות אפילו הוזמנתי לבקר בבית שלה - ולא סתם לבקר, הייתי מוזמנת למסיבת פיג'מות.
למה אני מספרת לכן את זה?




מכיוון שידוע שלפני שנכנסים לפיג'מה חמימה ונעימה צריך להתקלח. ושם, אי שם בחור בשפלת הארץ, חיכה לי בחדר אמבטיה שאין לי שום זיכרון איך הוא נראה, המחזה הנכסף: השמפו והמרכך שלה.
בדיעבד היה בטח יותר פשוט לשאול אותה באיזה שמפו ומרכך היא משתמשת, אבל היי - הייתה לי רוח הרפתקנית ולמה לדכא את זה? יכלתי להתפתח כבלשית. לשם הבהרה - זה לא קרה.




ומכאן אתן בטח מבינות את הסוף המאכזב של הסיפור: בחדר האמבטיה ההוא ניבטו אלי שני בקבוקים של קרליין מסדרת ה10, שנרכשו בעשרות מכל סניפי הסופר פארם באזורנו מכל הסוגים והמינים, בדרך ללהפוך אותי מילדה אומללה עם שיער מקורזל לילדה מאושרת עם שיער מהפרסומות. מיותר לציין שאחרי החפיפה הראשונה, השנייה, השלישית והמאה השיער שלי לא הפך לחלק. האכזבה הייתה מתונה מכיוון שהסדרה העניקה לשיער שלי ברק ורכות שלא היו בלקסיקון שלו קודם. הסדרה הזו ליוותה אותי במשך שנים, סביר להניח אפילו עד שהחלפתי אותה בשמפואים ומרככים משקמים, אחרי שהשלמתי עם העובדה שהשיער שלי לא יתחלק מעצמו והשתעבדתי למחליקים \ פאנים \ החלקות.




לאחרונה הגיעו אליי השמפו והמרכך מאותה הסדרה, אחרי שעברו מתיחת פנים ושדרוג פורמולה. כבר בחפיפה הראשונה הריח הכל כך מוכר עשה לי פלאשבקים לתקופה ההיא, ושם קץ לחיפושיי אחר שמפו שישאיר שובל ריח מרענן שכל כך רציתי לאחרונה. השמפו המחודש מבוסס על נוסחת ה PROTEIN SILK SYSTEM - פרוטאין המשי, אשר מנקה את השיער והקרקפת בעדינות, מעניק לשיער לחות, הזנה ורכות וגם מועשר בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומעניק לו זוהר וברק.
הסדרה מגיעה בכמה סוגים: 
לשיער רגיל, לשיער צבוע, לשיער מתולתל, לשיער יבש, לסירוק קל, ולמניעת קשקשים.
המחירים נעים בטווח של 10-12 ש"ח.




ואם כבר דיברנו על לשים קץ לחיפושים, נמצא מחליק השיער האידיאלי.
רמינגטון השיקו לאחרונה סדרת מוצרים שנקראת Silk Theraphy, והיא כולה טכנולוגיה חדשה בשילוב עם חלקיקי חלבון משי שהוחדרו לתוך ציפוי הפלטות הקרמיות. במהלך השימוש ותוך כדי העיצוב החלקיקים הללו מועברים לשיער, והם תורמים לשמירת הלחות בשערה ומניעת התייבשותה. עוד יתרונות שיש לחלבון המשי הם: איחוי ושיקום קצוות מפוצלים ושיפור גמישות ורכות סיב השערה. 



חוץ מהעובדה שהוא בטוח יותר לשימוש על השיער ושורף אותו הרבה פחות, הוא בטוח גם לנשים מוכשרות כמוני: יש לו מנגנון בטיחות מיוחד אשר מכבה אותו אוטומטית לאחר שעה (אלוהים יודע איך החדר החדש שלי עוד לא נשרף עם כל הפעמים שהשארתי מחליקים מחוברים לחשמל) ואפשרות לנעילת הטמפרטורה הרצויה.



המחליק מתחמם במהירות שיא, ובתוך פחות מחצי דקה נשמע הצפצוף העדין שמודיע על כך. גם בלהתקרר הוא לא מתמהמה ומאפשר להכניס אותו למגירה דקות ספורות לאחר הסיום, ולהשאיר את החדר במצב לא-עד-כדי-כך-מבולגן. מלבד זאת, לפי מה שידוע לי, המחליק של רמינגטון הוא היחיד שנמכר בישראל אשר מגיע עד ל240 מעלות חום (!) אני תמיד אוהבת להשתמש במחליק כשהוא הכי חם שאפשר והאופציה הזו נהדרת לי. למחליק יש גם מנגנון אשר זוכר את הטמפרטורה האחרונה שהייתה בשימוש, ויש לו כבל נוח המסתובב 360 מעלות, ולא מגביל את התזוזה. הכבל עצמו גם ארוך מאוד, וזה יכול להיות מצויין עבור מאותגרות נקודות חשמל בחדר.



המחליק החדר מגיע בשני גדלים של פלטות, גודל רגיל וכמו זה שברשותי, עם פלטות גדולות ורחבות. במהלך השימוש הראשון חששתי שזה מה שעלול להפיל אותו ולעצור את רצף התשבחות עליו, משום שלי יש שיער דק ופוני שדורש תחזוק. אך אי שם אלוהי הרמינגטון כנראה ידע לגמרי מה שהוא עושה, כי הפלטות הרחבות הגיעו לחלקים רבים יותר של קבוצות שיער ובכך קצרו את התהליך, ועל אף הגודל של הפלטות כל שערה ושערה בפוני שלי קבלה טיפול ראוי.



אחרי שהתנסיתי ביותר מחמישה סוגים שונים של מחליקים במשך תקופה ארוכה וגם בפאן של איתמר שנוב קנה לי ליום הולדת, אני יכולה לומר בוודאות שזו הדרך המועדפת עלי להחליק את השיער שלי.
המחליק של רמינגטון עושה עבודה נהדרת, ובניגוד לכל שאר המחליקים שניסיתי, הוא היחיד שמותיר את השיער רך וכל כך נעים, עם המון ברק.
אם תהיתן כמה זמן מחזיק חלבון המשי, רמינגטון מתחייבים לשלוש פעמים ביום (!) כל יום (!!) במשך חמש שנים (!!!!!) שהן גם תקופת האחריות על המוצרים.
אם אתן מחפשות מחליק טוב, אני ממליצה עליו בחום.
דגם: 
Silk Wide Straightener S9620
499 ש"ח במשביר, אייס וברשתות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.



ומה סיפור השיער שלכם?

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

10 תגובות

  1. שאלה למען גילוי נאות: האם קיבלת את המוצר לסקירה?

    השבמחק
  2. מלאאאאא זמן אני מחפשת כבר מחליק טוב וממש עשית לי חשק אליו!! אני יקנה אותו באייס שקרובה לבית שלי תודה(=

    השבמחק
  3. השתמשת בטמפרטורה של 235 מעלות על השיער? נראה לי שלשיער כמו שלך יספיקו 180 מעלות, חבל לשרוף אותו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקפידה לשים חומרים מבודדים לפני ואוהבת להשתמש בחום גבוה ומהריות גבוהה, הכי אפקטיבי בעיניי. תודה על הדאגה יקירה!

      מחק
  4. לגמרי מבינה את מה שעברת...
    בסוף הגענו לשיער חלק! ושמפניה

    השבמחק
  5. אני קונה את המחליק ואני לגמרי מבינה מה את עברת גם לי יש שיער מטולטל ורעמה כן זה מעצבן כן זה לא מסתדר וכן
    נ.ב חולה עלייך אני חולה על הסירטונים שלך
    מהממת!!!!!

    השבמחק
  6. הי מירים מה ההבדל בין המחליק הזה למחליק החדש של רמינגטון ? איזה מחליק את יותר אוהבת וממליצה יותר ? אשמח שתעני לי.... אוהבתתת מלאאאא..... 💕❤💕❤

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.