יום שלישי, 10 בפברואר 2015

Valentine's Day 2015 !


לא באמת צריך יום מיוחד כדי להביע בו אהבה, אנחנו גם ככה קונים מתנות בשאר השנה בלי סיבה מיוחד וכו' וכו' ובלה ובלה. תחסכו ממני את כל ההצטדקויות הבאמת הגיוניות. אם אתם מספיק מקסימים כדי לחגוג בכל תאריך אקראי אחר בשנה, תהיו מקסימים עד הסוף ותפנקו את היקרות (והיקרים, אבל בעיקר יקרות) לכם גם במהלך שני תאריכים חשובים: ולנטיין דיי וט"ו באב. אה, וביום ההולדת. וביום השנה שלכם. ובקיצור, קחו משכנתה. אבל רגע לפני הטלפון לבנק, הנה כמה רעיונות למתנות נהדרות לרגל הValentine's Day במחירים משתלמים, שאולי יחסכו לכם את שיחת הטלפון הזו:



סבון לולנטיין

קרמים הם המתנה המתבקשת לאירועים חגיגיים מהסוג הזה. ניחוח רומנטי, מגע רך ומלטף ומרקם עשיר ונעים יעשו את העבודה ובגדול.
רשת SABON מגדירה עצמה כרשת החיה אהבה תמיד ומעניקה ללקוחותיה חווית אהבה במהלך כל ימות השנה. יחד עם זאת, בסבון דוגלים בדעה כמו זו שלי והוציאו מארזים אוהבים וחדשים במיוחד לרגל הוולנטיין דיי. המארזים יצאו תחת קולקציית "Maestic Love", וטווח המחירים נוח עד נוח מאוד מאוד.
המארז שברשותי מגיע בניחוח פטשולי - לבנדר - וניל - נהדר (!) , והוא מכיל קרם רחצה וקרם גוף בעלי 35 מ"ל כל אחד, ב49 שקלים בלבד. אמרתי לכם לחכות עם הטלפון! 




לק. ליום האהבה, ליום הולדת, לליל הסדר ולסתם יום רגיל. מעטות הבנות שאני מכירה (ואולי הן קיימות רק באגדות) שלא ישמחו לקבל לק חדש. לאחרונה אני מוצאת את עצמי מכורה ל Thigh high של ESSIE, שהוא גם אדום עם שימר זהב עדין ורומנטי, גם עמיד עלי מאוד, וגם של ESSIE - אחת החברות האהובות עלי ביותר.
גוון מנצח, מברשת עבה, פורמולה נהדרת.
52 ש"ח בארץ או 10$ אם אתם מתכננים להספיק לבקר בדיוטי לפני.




אתן כבר יודעות את דעתי ותאוותי לקולקציות מיוחדות ומוגבלות*. מתנה כזו, שהיא מקורית ומיוחדת והכי חשוב - לא תהיה לכל העולם ואשתו (או חברה שלו, או אחותו) היא מתנה עם ערך מוסף. קל וחומר כשמדובר על קולקציות מוגבלות של MAC, שאפילו לא ניתן להשיג בחנויות בארץ. הקולקציה היא שיתוף פעולה עם אתר האופנה האהוב עלי Nasty Gal, במסגרתו הגיחו לעולם שלושה גוונים מהממים של שפתונים בגימור מאט, ולק אדום אחד. את המוצרים מהקולקציה המוגבלת ניתן להשיג באתר Nasy Gal ששולח ישירות לארץ בסכום די מופרע, או באתר MAC עם שליח עד הבית.
המחיר אותו המחיר, 90 ש"ח, ובקנייה ב200 ש"ח ומעלה המשלוח בדואר שליחים מאתר מאק יהיה בחינם.



ללין לולנטיין

עוד חברה מכובדת הידוע בניחוחות הנפלאים שלה ובמרקמים המפנקים היא ללין. לרגל הולנטיין, חברה החברה לאומן הניו יורקי קרטיס קוליג, אשר ידוע בחתימת האהבה שלו "Love Me", והשיקה מהדורה מוגבלת לכבוד הוולנטיינס. המוטו המקסים של הסדרה שאומץ אצלי מכל הלב הינו: להיות נאהבים, זה קודם כל לאהוב את עצמנו.
בסדרת Love Me ניתן למצוא מבחר מוצרי טיפוח כמו קרם ידיים וגוף, ג'ל רחצה, נר עיסוי ייחודי וגם אקססוריז אופנתיים.


אחד המוצרים המסקרנים ביותר מהקולקצייה הוא ה Massage Candle, נר חמאה המועשר בשמני חוחבה, שקדים וחמאת שיאה. לאחר שמדליקים את הנר, לוקחים את ה"שעווה" המומסת (במקרה הנ"ל מדובר בחמאת גוף" ועושים איתה עיסוי על העור. מענג משהו! מחיר: 90 ש"ח.
הBody Cream מהסדרה נהדר כמו כל הקרמים של ללין, והוא מועשר בתמציות אלוורה, ויטמין B, מינרלים מים המלח ושמן שקדים. בהתאם לכך, הוא נספג במהירות ומלחח את העור, וכמובן, משאיר אחריו שובל ריח שכל כולו אהבה. מחיר: 49 ש"ח.
אגב, ללין מציעה מבצע שווה נוסף לרגל הValentine's Day: קונים תיק איכותי מPVC ב20 שקלים, ומכניסים לתוכו כל מה שרוצים ממגוון המוצרים בחנות - בחצי מחיר!



IGA לולנטיין

ומבצע אחרון למשקיענים!
מתנה נהדרת למאפרות מקצועיות או מתאפרות מקצועיות, אפשר למצוא בIGA. ענבר גור אריה המוכשרת מציעה לכבוד הוולנטיין שניים מתיקי האיפור המקצועיים הנבחרים (Beauty Secrets וLola Set) בקיט נהדר יחד עם מוצרי אינגלוט. 
התיקים עשויים PVC עבה ואיכותי, שקופים עם עיטורים שחורים ומאפשרים בקלות לזהות מה יש בתוכם ואת מי שכחנו להכניס, ומעולים לנשיאה בתיק היום יום או בתיק המקצועי.
Beauty Secrets Kit, הגדול מבניהם יחד עם לק + מסקרה + שפתון + עיפרון ב300 ש"ח, ו
Lola Set Kit עם מסקרה + שפתון ב170 ש"ח יעשו לכל מתאפרת או מאפרת שמח בלב. בדיוק כמו שהם עושים לי!

מה אתן הכי הייתן שמחות לקבל לוולנטיינס דיי? 

גילוי נאות: מוצרי ללין וסבון התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. שמתי עין על האודמים של מאק ונסטי גאל. עכשיו בא לי יותר, צבע משגע ממש!

    השבמחק
    תשובות
    1. נסטי גל ומאק שילוב מנצח ללא ספק :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.