יום חמישי, 5 בפברואר 2015

TOP 5! פברואר

אחרי פוסט הפיילוט של פינת TOP 5 שהתקבל על ידי רובכן בחום, אהבה וצהלולים, מגיע פוסט המשך לסדרה. חמשת הדברים שעשו לי שמח בלב בתקופה האחרונה, הפעם בסדר רנדומלי:



כבר תקופה שאני משתמשת בסרום Visionnaire של לנקום ומתלהבת מכל "פאף" של הבקבוקון הכחול מחדש. אם הייתי צריכה להמליץ לאלוהים על כפתור שיוביל ישירות לגן עדן, הייתי מכוונת אותו למפעל יצור קטן ויוקרתי בפריז. הריח הנעים שנפלט יחד עם הסרום במרקם הקטיפתי והצבע הפנינתי גורם לכל החושים לפעול, ועוד לא דיברנו על עיצוב הבקבוק ההורס, שחוש הראיה מבסוט עליו לחלוטין. ואחרי כל הפטפוטים והתשבחות על המראה והריח, תתכוננו לים של שבחים על הביצוע עצמו: הסרום מלחח את העור, נספג במהירות ואפילו מצמצם את הנקבוביות שלי וחוסך עבורי שימוש בפריימר. עוד פעולה שאהבתי אצלו היא עידון מראה עור לא אחיד, והעובדה שהוא גורם לעור להיות גמיש ורך יותר.
רק חבל שהמחיר גבוה להחריד: 523 ש"ח ל30 מ"ל, 679 ש"ח ל50 מ"ל ו749 ש"ח ל75 מ"ל.




אחרי הפצרות חוזרות ונשנות של נוב שאני צריכה להיות בריאה יותר ולהיכנס לכושר, ואחרי ההפנמה האישית שלי שלבד זה פשוט לא יקרה, החלטתי שהגיע הזמן לקחת את עצמי ברגליים ולהירשם למכון. אז נכון, אני מאלה שעולות במעלית שתי קומות כדי להגיע לפעילות הספורטיבית שלי. ונכון, אני הולכת פעם בשבוע וגם זה לחוג עיצוב. אבל היי, לפחות אני עושה עם עצמי משהו ספורטיבי, המורה שלי להתעמלות מכיתה ח' חייבת להיות גאה.




המחיר לא תמיד מעיד על האיכות, חברות ישראליות טובות מהרבה חברות דראגסטור אמריקאיות, ובכל זאת, כשאני רוצה לקנות משהו חדש האתר הראשון שיפתח אצלי הוא SEPHORA ולא מחברת הקופונים של סופר פארם. מזל שיש לי את הבלוג שלי כדי שיצא לי להתנסות במוצרים שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש לבד, ומזל שיש אותי כדי שאגלה לכן אילו מוצרים  ;)
קרליין, חברה שעברה כמה וכמה תהפוכות מיום היווסדה, ובשנים האחרונות אפילו אני מודה שמדובר בחברה מאוד מאוד מוצלחת, פיתחה סדרה של שפתונים עמידים בצורת גלוס. השפתונים, שבמבט ראשון נראים כמו עוד גלוס שגרתי, הם בעצם דיופ לוולווטינים האהובים של Lime Crime שאני כלכך אוהבת - אשר מתייבשים במרקם מאט קטיפתי.


Color Matt 25


בהשוואה לליים קריים - ישנה נקודת הדמיון, והיא המראה הסופי. אך השוני בין החברות מורגש: השפתונים של ליים קריים מתקבעים במהירות, ולכן אם מרחת עקום או יצאת מהקווים - תשיגי לעצמך קונסילר ומסיר איפור, ושיהיה בהצלחה.Color Matt  של קרליין לעומת זאת, לוקחים את הזמן עד שהם מועילים בטובם להתייבש, אבל בכך מונעים מאיתנו פאשלות ועבודת נמלים כפייתית.


Color Matt 22


השפתונים של ליים קריים נמרחים באחידות, ואילו של קרליין נוטים להיכנס לחריצים שבשפתיים, אם כי תלוי בגוון ובכמה זמן הוא פתוח. שמתי לב שהטסטרים בפארמים נכנסים לחריצים בצורה בולטת, ובשימוש עצמי בגוונים שברשותי בבית, זה כמעט ולא מורגש.
דבר נוסף וחשוב ביותר: עם כל אהבתי לליים קריים, ואו-הו כמה שרבה אהבתי, השפתונים של קרליין עמידים יותר מהוולוטינים, ומייבשים את השפתיים שלי פחות.


Color Matt 20

ולהשוואה האחרונה: המחיר. בעוד הוולטינ'ס שואפים ל80 ש"ח (20 דולר) לא כולל משלוח לארצנו הקטנה, הColor Matt  נמכרים ב59 ואפילו בפחות, תלוי בהנחה שמצאתן.השפתונים של קרליין מגיעים בשישה גוונים - בינתיים, והם הרבה יותר לבישים והרבה פחות מטורפים מהשפתונים המדליקים של ליים קריים.
חשוב לזכור שעל כל אחת התוצאה היא שונה, בדיוק כמו השפתונים של ליים קריים. אישית, ממליצה לכן לנסות!


זה לא חינוכי, ולא שמעתן את זה ממני. אבל הסרט חמישים גוונים של אפור עוד שנייה כאן, ואני כל כך מתרגשת! אמנם אני לא ממכורות הטריולוגיה בשום צורה, אבל אני תמיד אוהבת לראות סרטים שמבוססים על ספרים.
OPI, שתמיד אוהבים להיות חדשניים ומגניבים, השיקו כבר לפני זמן מה בחו"ל את קולקציית הלקים שלהם לסרט, והיא נקראת על שמו:fifty shades of grey . הקולקציה כוללת שישה גוונים, ביניהם אפור על שלל וריאציותיו ואדום סקסי אחד, כי זה פשוט נדרש.




ואם אתן שואלות למה השקה של קולקציית לקים כל כך עושה לי את זה שהיא זכאית להיכנס לTOP 5 , אחרי הכל לא מדובר במשחקי הרעב או בגוסיפ גירל, התשובה היא הקונספט הסופר מגניב בו הם מקדמים את המכירות: ברשת אפריל, על כל רכישה של לק מהקולקציה, תקבלו כרטיס לסרט במתנה!
הצבע היפה ביותר בקולקציה בעיניי הוא האדום , Romantically Involved אך כדי ליצור יותר עניין צבעתי ציפורן אחת ב Vested Interest  של אסי.
לגמרי אחד המבצעים שהכי רגשו אותי בזמן האחרון. ומי יודע, יכול להיות שאפילו יצא לי לפגוש באחת מכן בסרט  :)




נכון שכתבתי בהתחלה שהסדר שבו יופיעו הTOP 5  הוא רנדומלי, אבל לטיפול הYumiLashes  שעשיתי, לגמרי מגיע המקום הראשון. אחרי ששמעתי על מהלך הטיפול וראיתי הדגמה חיה במלון אינדיגו, נסעתי אלNailogy , המכון של אינה המהממת והמקצועית לנסות את הטיפול בעצמי.
YumiLashes הוא טיפול להרמת הריסים, מהשורש לכיוון הגבה, ומטרתו להפיק מהריסים הטבעיים את המבט הפתוח והרענן. בטיפול אחד הטכניקה מאפשרת לתת לריס גובה, אורך ואפקט מודגש וחזק יותר מהריסים הטבעיים.


לפני הטיפול, מתוך האינסטגרם שלי

כשנכנסתי למכון חששתי שהטיפול לא יצור אפקט דרמטי ומשמעותי על הריסים הדלילים שלי, משום שלא מדובר בהלחמה או הארכה, אלא בטיפול בריסים הטבעיים. בסופו של התהליך שארך כ45 דקות, והרגיש כולו כמו מסאג' לעיניים, התוצאה הפתיעה אותי מאוד: ריסים ארוכים ושחורים, כאלה שלא היו לי כתוצאה מאף מסקרה שניסיתי. וניסיתי. אז מלבד החיסכון שבמריחת מסקרה בכל בוקר, המראה יפה יותר וטבעי יותר. מודה שלקח לי זמן להתרגל לכך שהריסים נוגעים לי בעפעף העליון  ;)




אם אתן מעוניינות לעשות טיפול כזה, שימו לב שאתן עושות אצל המדריכות המוסמכות של חברת  YumiLashes המופיעות באתר, ושאתן אכן עושות את הטיפול המקורי שקיבל אפילו את אישור משרד הבריאות האירופי, ולא כולל פורמלין, פרבן, והוא גם היפואלרגני. הטיפול מחזיק בין 8 ל12 שבועות, שזהו הזמן המחזורי של צמיחת הריסים שלנו. אישית, אני ממליצה למי שמעוניינת לעבור את הטיפול ונמצאת באיזור המרכז, לעבור אותו אצל אינה המקסימה והאדיבה, שהיא גם המדריכה הראשית של טיפול YumiLashes בישראל.
אינה בן נון 054-4309390 | 03-7172333
מחיר: 400 ש"ח.

עד כאן הTOP 5  שלי! מה חשבתן עליהם? מה לכם עשה את התקופה האחרונה?

גילוי נאות: המוצרים בפוסט נשלחו אלי להתנסות

SHARE:

4 תגובות

  1. כושר זה נהדר בכל צורה וטוב שהתחלת! עכשיו להקפיד.
    השפתונים של קרליין עדיין לא הוכיחו את עצמם עליי אבל אני ממשיכה לתת להם צ'אנס.
    ולסיכום- שלום ריסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. משתדלת!
      עלי הם עושים עבודה נהדרת, אני ממש נהנת מהם :)
      היוש ריסים !

      מחק
  2. וואו!! הריסים האלה!!1 אני לא מאמינה שהם אמיתיים!!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.