יום רביעי, 25 בפברואר 2015

חורף ח(כ)ם

קצת לפני שאתן מגדלות שפם לקיץ הקרוב, שרידי החורף עדיין מורגשים וגם בהם צריך לטפל כמו שצריך. במהלך החורף האחרון מצאתי את עצמי מתרשמת לטובה מכמה וכמה מוצרים שפשוט מצליחים להעביר לי אותו בקלות תוך חימום הלב והגברת המורל. אז כדי שגם אתן תזכרו לטובה את חורף 2015, הנה הרשימה המלאה:


NUXE Reve De Miel



קרם הפנים של נוקס הצרפתית הגיע כדי להושיע את העור שלי בדיוק בזמן. Ultra Comfortable Face Cream הוא קרם יום המיועד לעור יבש המכיל 91% רכיבים ממקור צמחי. בפועל הוא נורא נורא דביק ולוקח לו הרבה זמן להיספג, אפילו בעור הסופר - דופר מיובש שלי, ולכן אני משתמשת בו כקרם לילה - שם הוא מפגין ביצועים נהדרים: בבוקר העור חלק ונעים, מועשר בלחות והרבה פחות אפרורי וקודר. לקרם ריח מורגש של דבש נעים נעים, והתחושה הכללית שלאחר המריחה מפנקת ביותר.
מחיר: 207 ש"ח ל100 מ"ל
להשיג: בסופר פארם, מכבי שירותי בריאות ובתי מרקחת.





עוד מוצר חורפי ונהדר גם שייך לנוקס הצרפתית, וזהו הליפ באלם לשפתיים של החברה. כשפתחתי את ה Ultra Nourishing Lip Balm לראשונה חשבתי שהמוצר התקלקל בדרך אלי, משום שהמשחה בתוך קופסת הזכוכית היוקרתית הייתה מאוד נוקשה ומוזרה. לאחר חימום החומר בעזרת האצבע הבנתי שזה בעצם הרעיון, וכמות קטנטנה של חומר הספיקה לכל השפתיים. הליפ באלם מעט גבשושי ומעניק תחושה של מעין פילינג לשפתיים, והדמיון בריח שלו לסוכרית דבש פשוט מדהים. קרם השפתיים נכנס לכל החריצים ועושה רושם שהוא מטפל בהם באופן פרטני ומעמיק. העיסוי שמתבצע בהנחה שלו על השפתיים מפנק נורא, ולאחר השימוש והייבוש הן חלקות ומועשרות בלחות. גם בו אני משתמשת לפני שאני הולכת לישון בגלל הריח הדומיננטי והתחושה המעט שומנית, ולכן אין פלא שבאמצע הלילה צצים לי חלומות על כוורות ועל דבורים. מסיכת דבש של לפני השינה!
מחיר: 90 ש"ח ל15 גרם.



מסקרת Encore של איל מקיאג'



המסקרה החדשה של איל מקיאג' מצויינת בכל ימות השנה, אך נכנסה לפוסט הספציפי הזה בגלל העמידות המרשימה שלה. גם בגשם זלעפות היא הצליחה להחזיק מעמד על הריסים שלי מבלי לזוז או להימרח, ועל כך מגיע לה שאפו אחד גדול. חוץ מהעובדה הזו המסקרה מעניקה לריסים אורך מרשים וצבע שחור משחור, והיא הכי דומה לBabydoll האגדית של YSL מכל מה שניסיתי עד היום. החיסרון שלה הוא התייבשות מהירה - חודש לאחר שפתחתי אותה היא כבר הייתה פחות מוצלחת מהפעמים הראשונות, אך היא עדיין מתעלה על הרבה מסקרות אחרות בשוק.
מחיר: 150 ש"ח
להשיג: בסניפי הרשת.


Guerlain Parure De lumiere



המייק אפ שהציל אותי הוא ללא ספק Parure De lumiere מבית גרלן. כשכבר כמעט אמרתי נואש מכל המייק אפים שהדגישו את הפנים המתקלפות והמסכנות שלי, החלטתי לתת רק עוד צ'אנס אחד ולהזמין לי מאיכימיסט את החמוד הזה. לא בדקתי גוון בארץ, בקושי הסתכלתי כמה הוא עולה והופ - לעגלה. אחרי כלום זמן וחצי הוא כבר חיכה לי חגיגי ומסוקס בתיבת הדואר במלוא הדרו היוקרתי, והוכיח את מה שידעתי כבר מזמן: בכל הנוגע לאיפור, אין על גרלן.
המייק אפ לחותי נורא, נספג במהירות בעור ששותה אותו אליו בצמא, בעל ניחוח עדין עדין כמו רוב מוצרי גרלן ובעל גימור חי ומבריק. החמוד הזה ללא ספק גם יעבור איתי עונה!
אם גם לכן יש עור מעורב או יבש, אני לגמרי ממליצה עליו.
מחיר באיכימיסט : 29.29 פאונד = 180 ש"ח, משלוח חינם.
זול משמעותית מספורה (245 ש"ח לא כולל משלוח) וסטרוברי (264 ש"ח), ובכלל, למדתי שמוצרי גרלן הכי זול לרכוש ב
Echemist.


לק HYPNOSIS של איל מקיאג'



מלבד הגוון החורפי שלו, הלק של איל מקיאג' נכנס דווקא לפוסט הזה בשל העמידות המדהימה שלו. ממחקר חארטה שהמצאתי עכשיו מתברר, שנשים פחות אוהבות להחליף לק בחורף! או שאולי זו רק אני, אבל בהחלט שמתי לב שהסבלנות שלי להחלפת לקים בחורף די פוקעת, ולכן דווקא בימים אלו אני מחפשת לקים עמידים. הלק של איל מקיאג' גבר על שאנל, דיור ואסי והגיע לעמידות מפתיעה של שבוע ויומיים! לא קרה לי מעולם עם שום לק אחר, והשאיר אותי מופתעת יותר ויותר מדי יום.
אמרנו עמידות, אמרנו גוון, ונשאר להלל את הברק המדהים שהוא מכיל אפילו בלי טופ קואוט מעל. 10 מתוך 10!
מחיר: 44 ש"ח, נמצא בהנחות קבועות.

להשיג: בחנויות הרשת.
* לק של איל מקיאג' הוא אחד מהפרסים בהגרלה הגדולה בבלוג! *


Bath & Body Works Candle



ונקנח את הפוסט החורפי עם נר ה WINTER שהגיע לא מזמן מארה"ב הרחוקה מבאט אנד בודי וורקס, וממלא את חלל החדר שלי באווירה נעימה ובניחוח מדהים.

שיהיה לכולנו חורף חם, חכם ונעים!


גילוי נאות: מוצרי איל מקיאג' ונוקס התקבלו לסקירה
SHARE:

6 תגובות

  1. שמתי עין על הליפ באלם של נוקס כבר בתחילת החורף, והפוסט שלך (+40% הנחה בסופר פארם) נתנו לי פוש לקנות אותו :) תודה על ההמלצות! פוסט מעולה כרגיל

    השבמחק
  2. וואו, איך מגדלים ציפורניים כאלה?

    השבמחק
  3. הבאלם של נוקס נהדר! אני איתו בשני החורפים האחרונים ואין לי מושג מה עשיתי בלעדיו.
    שני המוצרים הללו של איל מקיאג' ממש הפתיעו אותי. הלק מקסים עלייך

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.