יום ראשון, 25 בינואר 2015

מה בתיק שלי?

בפוסט ה"סיילים" שעשיתי סיפרתי לכן על התיק החדש שלי מזארה, ובעצם יש מצב שדחפתי אותו בעוד כל מיני מקומות. כשאני מתלהבת ממשהו, לא קשה לשים לב לכך. החלטתי למצות את התיק עד הסוף ולנצל את ההתרגשות שלי לפוסט חדש שטרם הופיע בבלוג שלי אך הקונספט שלו מוכר מאוד: מה בתיק שלי?


מלבד הארנק של ארמני שנמצא בתיק בקביעות יש גם את המטען של האייפון הגוסס שלי, מברשת שיער, תיק איפור וכדורים להארכת שיער מאייהרב שאני תמיד שוכחת לקחת. לא דברים מעניינים במיוחד, אבל בהחלט הכרחיים.



ובתיק האיפור שלי שהגיע כחלק מסט של אסתי לאודר בחודש המודעות לסרטן השד מתחבאים כמה חברים המיועדים לטאצ' אפים:


* ממש בתקופה האחרונה מתארח בתיק שלי כדרך קבע קרם הידיים הקטנטן של חברת Avene הצרפתית מסדרת ה Cold Cream. הסדרה מותאמת לעור רגיש ויבש במיוחד, ותפקיד הקרם לסייע בהחלמה של עור סדוק, בשימוש במרכיבים יחודיים כמו: סוקרלפאט היוצר שכבת הגנה על העור ומאפשר לתאים להתחדש ולאחות את העור הסדוק. כמו כן, בין המרכיבים ניתן למצוא גם פראפין, שמן שקדים, מי ורדים, מים טרמליים ושעוות דבורים המסייעת בתהליך ההחלמה של העור, מזינה ומרככת אותו.
אמנם עור הידיים שלי אינו סדוק אבל בהחלט רגיש, יבש ועייף וקרם הידיים של אוון עושה עבודה מצויינת. אני מעל לכל ספק יכולה להכתיר אותו כקרם הידיים שנספג הכי מהר שניסיתי אי פעם! המינוס היחיד הוא ריח בית המרקחת שמלווה אותו, אך אנשים שונים ומשונים כבר הודיעו לי חגיגית שהריח מדהים, ולכן יכול להיות שמי שמשונה כאן זה בעצם האף שלי.
60 ש"ח לגודל נסיעות של 50 מ"ל, ברשתות הפארם.


* מסיר איפור בגודל מוקטן של קלרינס נוכח שם לכל צרה שלא תבוא, לכל מסקרה שלא תימרח ולכל מצב שבו מסיר איפור הוא בגדר הצלת חיים. מתאים בעיקר לעיניים ומסיר את האיפור בעדינות, אך אפשרי להסרת האיפור מכלל הפנים.



* סומק מוזאיקה מבית פאשנז פורמולה עליו כתבתי עליו באחת מההזמנות שביצעתי מאתר אייהרב מהווה רענון נהדר באמצע היום. סומק מנצנץ שנותן גם שימר באותה מריחה ומשדרג כל לוק אפרורי אחרי מספר שעות עבודה. קוד הנחה לרכישה ראשונה באתר: PGN873



* איילינר TO GO מבית סופט טאצ' - למקרה שבאמצע היום יפתיע אותי פרוייקט כלשהו ואצטרך לשדרג את המראה הטבעי הכללי, החמוד הקטן הזה עושה עבודה נהדרת ויעילה, והוא קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק.



* בושם מוקטן - Yellow Diamond מבית VERSACHE הוא מרענן וחמצמץ, קצת קייצי אבל הוא הבושם טרבאל סייז היחיד שנותר לי. כי להריח נהדר במהלך היום זה מאסט!




* מראה - יש צורך להסביר? ;)


* שפתון לחות עם גוון של בליסטקס - גם בימים שלא מתחשק צבע, שפתיים ערומות פשוט נראות פחות טוב. ה LIP BRILLIANCE הוא בעצם הכל באחד, שכן הוא גם שפתון לחות טיפולי הנחוץ במיוחד בחורף שלנו, מגן על עור השפתיים הרגיש וגם מעניק זריקת צבע עדינה וזוהרת.


השפתון מכיל 15 SPF, שמן זרעי ענבים, וויטמין E ושאר גורמי לחות מיוחדים.
הצורה של הבליסטקס נורא נוחה בשונה מהצורה שהייתי רגילה אליה עד כה, הגליל שמנמן יותר והסטיק הקומפקטי והמסתובב נוח לשימוש.
25 שקלים ל3.7 גרם, בסופר פארם ובניו פארם.


ספרו לי - איזה מוצרים אתן סוחבות איתכן לכל מקום? :)

גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו מהחברות 
SHARE:

3 תגובות

  1. "מראה מראה (של אינגלוט) שעל הקיר, מי הבלוגרית הכי יפה בעיר?"

    השבמחק
  2. מסיר איפור?? את משהו את
    אבל שאר המוצרים בסגנון כזה או אחר גם אצלי בתיק:)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.