יום שני, 5 בינואר 2015

סיילים, סיילים בכל מקום!


כששואלים אותי מה היא העונה האהובה עלי בשנה, אני תמיד עונה אביב.
בתכלס, אם אני צריכה להודות ביני ובין עצמי, מדובר פשוט בעונת הסיילים, אבל מספיק לי שהאנשים הקרובים אלי כבר בטוחים שאני פסיכופטית מכורה שמקומה באברנל, אני לא צריכה את כל העולם נגדי בנוסף לכך.
אז כן, אני אוהבת סיילים, והראשונה לתמוך בסוף עונה במשך כל העונה. הפעם החלטתי לא להתפרע, כי שופינג גדול אני מתכננת לעשות בניו יורק בעוד כמה חודשים טובים, אבל הנה כמה דברים שכדאי גם לכן לדעת עליהם:



* תיק שחור של זארה ב200 ש״ח במקום 300. הסיבה: כל כך רציתי אותו במשך כל העונה, אבל שלוש מאות היה מספר מאיים מדי. וזה תיק שחור, למען השם. מי לא צריכה תיק שחור?!
* חצאית של
pull & bear ב70 ש״ח במקום 130. הסיבה: בתור עובדת פול אנד ביר לשעבר, אני יודעת שבגדים מגיעים גם ככה בכמות מועטת במידה XS ועוד נחטפים על ההתחלה. לכן, אם נשאר משהו שאני מאוד רוצה במידה XS  זה כנראה סימן משמיים שהוא פשוט נועד להיות שלי. סביר להניח שבגלל השטות הזאת חבר שלי כבר פחות מתחבר לאלוהים, אין לדעת.
* סריג שמנת של Teentyfourseven ב100 ש"ח מקום 150. הסיבה: צריך סריג שמנת שיתאים לחצאית, לא?
וחוץ מזה, שהיה לי זיכוי דהוי לגמרי שחובה להיפטר ממנו באיזה שהוא שלב.


* סבון פנים של אסתי לאודר - 99 ש"ח במקום 185 בכלבו יהודה. הסיבה:  נגמר לי הסבון פנים כבר לפני חודש, וכל הדוגמיות שאגרתי בבית כבר שווקו חיים. וחוץ מזה, מדובר גם בתכשיר ניקוי וגם במסיכת לחות באותה טיובה, ו! הוא מתאים לעור יבש מאוד עד יבש, בדיוק כמו העור הקריזיונר שלי בחורף.
* קרם לילה של לנקסטר - 299 ש"ח במקום 619 בסופר פארם. הסיבה:  כמו שאתן מכירות אותי, את רוב הרכישות שלי אני עושה באינטרנט, ורכישות של לנקסטר - חברת הטיפוח האהובה עלי אני עושה בסטרוברי. המבצעים עכשיו בסופר פארם יוצאים אפילו יותר משתלמים מהמחירים האטרקטיבים בסטרוברי! קרם הלילה של לנקסטר עולה כרגע בארץ 349 ש"ח במקום 619, ובכל קנייה מעל 300 ממוצרי לנקסטר מקבלים 50 ש"ח הנחה, חוץ מהמבצע. אם קונים ב350 ומעלה, מקבלים גם תיק. לשם השוואה, בסטרוברי אותו הקרם עולה כרגע 406.5 ש"ח.
דיילת האיפור המתוקה באופן מפתיע בסופר פארם רחובות פנקה אותי בתיק עם דוגמיות במתנה גם על קנייה צנועה שכזו, איזה כיף!
* מסקרה של בורזואה - 59 ש"ח במקום 130 בכלבו יהודה. הסיבה: טוב, זו לא באמת חכמה ולא באמת סייל, שהרי רוב הזמן המסקרה נמכרת במחיר הזה. אבל  אחרי שקיבלתי אותה בעבר לסקירה והיא נגמרה לי, התגעגעתי אליה בטירוף והייתי חייבת לחדש מלאי.


עד לכאן לרכישות שלי היום! שתפו אותי: ממה כבר נהנתם בסיילי ארצנו?
SHARE:

8 תגובות

  1. בובית מהממת!
    כבר ראיתי הכל בלייב, אבל אכתוב לך גם כאן- את הורסת!! תתחדשי על הכל!
    אגב- העניין של אם נשאר במידה שלי, זה סימן מאלוהים וחייב להיקנות... לגמריי מזדהה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה שלי!
      שטויות של בנות ;)

      מחק
  2. במחיר הזה, גם אני לא הייתי משאירה את החצאית בחנות. התיק מעולה! תתחדשי.

    השבמחק
  3. תתחדשי! ממש אהבתי את החצאית. ומי לא צריך סריג שמנת ותיק שחור?! :)

    השבמחק
  4. אחלה של רכישות אירגנת לעצמך! ממש ממש אהבתי את התיק!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.