יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

Surprise

אולי שמתן לב ואולי לא ממש, אבל בזמן האחרון אני קצת נעדרת מעולם הבלוגספירה. עוברים עלי המון דברים, התחלתי עבודה חדשה והשיפוצים אצלי בחדר מסרבים להיגמר...
למרות זאת, יש פרוייקט שרציתי לעשות כבר הרבה זמן, וסוף סוף מצאתי את הרגע המתאים. פרוייקט סופרייז!
קבלו את כל המוצרים שהצליחו להפתיע אותי בתקופה האחרונה, לטובה ולרעה:



ההפתעה: תוצרת ארצישראלית משובחת!שלי אגמי, בעלת האתר Make me up, היא קוסמטיקאית ומאפרת מקצועית. לאחרונה היא הוציאה ליין מברשות איפור כדי לענות על הצורך של נשים לכלים מקצועיים ואיכותיים ליצירת איפור מושלם, באופן שיהיה נגיש בארץ. בליין יש תשע מברשות ממוספרות וניתן לרכוש אותן בצורה בודדת או בסט במחיר משתלם.
כל המברשות עשויות בעבודת יד מ100% שיער סינטטי, ללא פגיעה בבעלי חיים.


המברשות רכות ונעימות בצורה מפתיעה, ולמרות הדמיון שיש להן למראה המברשות של ריל טכניק הצבעיים הנחושתיים קורצים לי אפילו יותר.
ברשותי שלוש מברשות במספרים: 104 - לטשטוש צלליות בשקע העין, 107 - להנחת ברונזר ויצירת הצללות ו108 - להנחת מייק אפ נוזלי וקרמי. אני אישית אוהבת לשים איתה גם סומק קרמי.
המברשות עושות את עבודתם נאמנה ואני מרוצה מכולן!

והנה הפתעה גם עבורכן - כל מי שחשקה נפשה להתנסות במברשות של שלי אגמי, תוכל לקבל 10% הנחה בשימוש בקוד: LIFESTYLE עד סוף השבוע, שבת בשעה 23:00. תהנו!



ההפתעה: ללין הוציאה ליין של מוצרי איפור. והוא אפילו איכותי!
לא מובן מאליו בכלל שרשת המתמחה בייצור סבונים, קרמים, פצירות ובכלל, כל מה שללין מציעה אצלה בחנויות, תוציא ליין איפור ועוד תצליח בזה. בהחלט הפתעה.
אמנם לא מדובר בליין האיפור הראשון שהרשת מוציאה, אך כמי שלמדה לסגוד לללין ברמה הסטרית רק בחודשים האחרונים, זו בהחלט הפתעה. 


מבחינתי הברונזר (Let's Bronze) הוא ההפתעה הגדולה ביותר, פשוט כי הוא אחד הברונזרים הטובים שניסיתי. HOOLA של בנפיט עושה כבר זמן מה סימני גסיסה, וחבילת הענק של ללין ללא ספק תחליף את מקומו ולא תאלץ אותי להמתין למשלוח בינלאומי מייגע.
הברונזר לא אפור מדי ולא כתום מדי, הצבע שלו מתקבל על הפנים שלי באופן דומה לזה של בנפיט, הוא נוח מאוד עבור הצללות, טשטושים וחימום הפנים. הפתעה גדולה ומשמחת.

הסומק של ללין "Let's Blush" הצליח להשאיר אותי מבולבלת. בחרתי בגוון שהיה היפה ביותר בעיניי, Gorgeous pink, שבעזרת טשטוש ושימוש בכמות קטנטנה מהחומר הצליח להיראות טבעי ובריא ולא לייצני. הסומק מתהדר בתואר "סומק קרם" אם כי הוא לא לגמרי קרמי אבל בשום אופן לא אבקתי. בסך הכל, סומק נחמד שעושה עבודה טובה, ודורש כמות קטנטנה בכל פעם. אני מניחה אותו עם מברשת מספר 108 של שלי אגמי, עליה כתבתי למעלה.

שישה גוונים יש בסדרת Hot Lips - שפתונים בצורת עיפרון ללא חידוד, או בשמם של בני דודם המקוריים - הצ'אבי סטיק. אם הדרך שבה הם נעשו לא הייתה כל כך מטומטמת, סביר שהיה מדובר בשפתון המושלם: צבע פיגמנטי וחזק, לחותי מאוד ואפילו עמיד! הבעיה בשפתון היא התוצרת שלו, פקק שלא נסגר כמו שצריך וגורם לכל השפתון להתלכלך מצבע. הסטנד בחנויות רחוק מלהיות מפתה בשל כך, אך השפתון עצמו מעולה שבמעולים וכדאי לתת לו צ'אנס.


ההפתעה: מהחמרה להטבה
חברת הדרמו קוסמטיקה הבינלאומית - LA ROCHE POSAY השיקה את סדרת "אפקלאר דואו", טיפול מקיף לעור שמן עם פגמי עור. העור שלי אינו שמן אלא הפוך: יבש מאוד, אך הקרם - ג'ל פנים מהסדרה שאמור למנוע התפתחות פגמי עור טרם הופעתם על הפנים, ומעל לכל - לא לתת להם להתפתח, סקרן אותי במיוחד.
 השימוש בהתחלה היה נוראי: חברים חדשים וקטנים צצו בכל מקום והזכירו לעור הפנים שלי כמה הוא לא מתגעגע אל תקופת הראוקוטן. רק אחרי שלושה שבועות הגיעה ההקלה במראה העור, ואחריה ההטבה המיוחלת. אם בתחילה חשבתי שאקטול את המוצר הזה, שמחתי לגלות שהעור שלי נראה טוב הרבה יותר מלפני השימוש בו, ושהוא בהחלט עובד. מה גם שמדובר בקרם - ג'ל נעים במיוחד שנספג במהירות, ולבני נוער עם עור פנים בעייתי שלא אוהבים למרוח המון משחות וקרמים, הוא יהווה פיתרון מעולה.



ההפתעה: שימוש ראשוני במברשת חשמלית
כשהייתי קטנה, ההורים שלי החליטו לרכוש לי ולאחי הקטן מברשות שיניים חשמליות חדשות שבדיוק יצאו לשוק. אחי התלהב עד מאוד מהצעצוע החדש וצחצח ארבע פעמים שיניים ביום (במקרה הטוב) ואילו אני השתפנתי מהרעש המפחיד שהיא עשתה ולא נגעתי בה עד שהיא העלתה אבק.



לאחרונה חברת ORAL B הוציאה מברשת שיניים חשמלית חדשה, ומבחינתי הגיע הזמן להוציא את השדים מהארון ולהתמודד פעם אחת ולתמיד עם הפחד. והאמת, השדים לא כאלו גרועים: הרעש לא חזק מידי, הרטט של המברשת סביר ואפילו השפשוף של המברשת בשיניים לא עושה לי צמרמורת. וואלקם טו דה פאמלי!


ההפתעה: קרליין מתחשבים בכהות עור. חבל שאני לבנה כמו קיר
קרליין הוסיפו לסדרת המייק אפים המוכרת שלהם Stay Long שני גוונים לכהות עור: קפוצ'ינו וקרמל. לצערי האופציה של לדגום עבורכם את המייק אפ לא הייתה רלוונטית (בכל זאת, פורים רק עוד כמה חודשים טובים), אך חברה טובה (ותמניה) שקיבלה ממני את המייק אפ מוסרת שהוא פשוט מצויין. טוב לדעת :)


ההפתעה: סופט טאץ' מתעלה על עצמה
בכל פעם אני מגלה את סופט טאצ' מחדש. החברה הישראלית הפכה את פניה בשנים האחרונות והמוצרים שלה טובים בצורה מדהימה.


היה כאן פוטנציאל לאיילנר המושלם. אני כותבת זאת בתור מי שעד לאחרונה כמעט ולא השתמשה באיילינר, ובזכות ההייטק-ליינר של סופט טאצ' מתחילה להתמיד. הוא נמרח בקלות, הוא דק כך שקל לדייק איתו, מתייבש במהירות, עמיד לאורך יום שלם ואפילו במים (שרד סופת גשמים!).
החיסרון היחיד של האיילינר טוש הוא העובדה שהוא לא שחור משחור כמו שאני אוהבת, אלא רק שחור. אם סופט טאצ' ישפרו את הנקודה הזאת, מדובר בנוסחה מנצחת!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. המברשות נראות מעולות ונעימות.
    בחרנו את אותם הצבעים בללין, והסומק בהחלט לא סומק קרם אלא סומק קרם- אבקה (קרי הוא קרמי בקופסא ואבקתי על הלחי) אבל נסלח ללין, כי הוא מושלם.
    האיליינר נראה ממש טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שרציתי צבע אחר באודם, אבל בדיוק נגמר להם. אבל אם בחרתי כמוך כנראה שיש לי טעם ממש טוב! 3>

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.