יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

קלרינס | CLARINS

יש חברות יוקרתיות יותר ויש פחות. יש חברות שעושות לי טוב יותר, ויש שפחות. יש כאלה שאני אוהבת במיוחד, ויש כאלה שאני נמנעת ממפגש איתן.
חברת קלרינס הצרפתית שנוסדה אי שם ב1954 נמצאת במקום בינוני בסקלה היוקרתית, עושה לי טוב פלוס ונכנסת לרשימת החברות האהובות עלי במיוחד, ולכן החלטתי להקדיש לה פוסט שלם ומקיף.



מוצרי קלרינס יש לי ובשפע, שנים השתמשתי בסבוני הפנים שלהם ובמסיכות למינהן.
הפעם בחרתי לתת את דעתי על מוצרים שהגיעו בקיט מקסים - רובם בגודל מיוחד, כך שאוכל לעדכן אתכן אם החלטתי לרכוש אותם גם בגודל מלא. חוץ מזה, הם גם מסודרים בפוסט לפי סדר השימוש שלי בהם ביום יום.
אז אלו הכוכבים להפעם:


מיInstant Concealer מבית CLARINS הוא ללא ספק אחד הקונסילרים הטובים שניסיתי בחיי. ברשותי גוון 02 - Medium, והוא עושה עבודה נהדרת בהסתרת הכהויות שמתחת לעיניים.
אני משתמשת בו אחרי קרם הלחות, מורחת מתחת לעפעף התחתון, נותנת לו דקה +- לההתקבע ומטשטשת. הוא מתחמצן טיפה כתמתם על העור שלי אבל מתחת למייק אפ לא רואים את זה.
הוא לא כבד, נספג היטב ודורש כמות מאוד מאוד קטנה בשביל האיזור הזה, ממש טיפונת.
קונסילר מומלץ!
מחיר: 148 שקלים ל15 מ"ל. כאמור, מספיקה כמות קטנטנה
האם ארכוש בגודל מלא? ללא ספק כן.


מי: Instant Light Radiance Boosting Complexion Base הוא הצלחה מסחררת בעיניי.
בחברה מגדירים אותו כ"פריימר" אך מבחינתי מוצר שאינו רווי בלחות לא מספיק טוב לתפקיד הזה. אני משתמשת בו בתור בסיס למייק אפ כדי לכסות אדמומיות, או בתור כיסוי עדין בימים עצלים למדי.
הוא מאזן את גוון העור ומונע אדמומיות, נספג במהירות ובעל ריח מבושם מעט ומהמם, שנותן ישר תחושה טובה.
למרות שאני מתנגדת לקרוא לו פריימר, המייק אפ ללא ספק יושב טוב  הרבה יותר מעליו. לעומת זאת, הוא מבטיח להעניק זוהר גם מתחת למייק אפ, דבר שאני אישית לא שמה לב אליו במיוחד.
הפתעה אחרונה בקשר למוצר הזה: הגוון שלו, 02 Champagne טוב לי בדיוק! לא יותר, ולא פחות. כיף אדיר.
מחיר: 249 ש"ח ל30 מ"ל.
האם ארכוש בגודל מלא? המחיר יקר אך המוצר מצדיק אותו. כמעט בטוחה שיתווסף לי לאוסף שוב, לא יודעת אם אשרוד בלעדיו.


מי: Wonder Perfect Mascara בגוון 01 - שחור. מסקרה טובה מאוד שמפרידה את הריסים אחד לאחד, מעבה אותם כמו שצריך ולא עושה גושים. העמידות שלה מצויינת, היא לא נמרחת, והמברשת שלה ארוכה ונוחה מאוד לשימוש. הראש עצמו קטן ונוח נורא לשימוש בריסים התחתונים.
היא לא יותר מדי "וואו" ולא עושה איזה אפקט מדהים, אבל מסקרה בהחלט טובה ונחמדה.
מחיר: 159 ש"ח ל7 מ"ל
האם ארכוש בגודל מלא? כנראה שלא. לא מדובר במשהו שלא ראיתי קודם


מי: Instant Light Natural Lip Perfector מגיע בשפורפרת קטנה ויפה, וברשותי נמצא גוון מס' 05. הצבע שלו לא בולט על השפתיים והוא נותן גימור טבעי וטיפוח מעניין. יש לו ריח מתקתק וכייפי, והוא מתאים בעיקר לימים שלא בא לכן שום אודם אבל פשוט אי אפשר להוציא את השפתיים ככה החוצה, או שפשוט איפרתן בהדגשה את העיניים ואתן רוצות לעדן את החלק התחתון. אופציה נוספת היא למרוח מתחת לשפתון שאינו אטום.
 מוצר שתמיד טוב שיש בתיק!

מחיר: 132 ש"ח ל3.5 גרם
האם ארכוש בגודל מלא? לא חושבת. המוצר בגודל המוקטן שלו מעולה לנשיאה בתיק, ואני גם ככה כמעט תמיד אוהבת שפתיים מודגשות


מי: Juli Rouge Brillant בגוון 21 Pink Orchid. שפתון מקסים שמעניק גימור לחותי ומבריק - אבל לא מבריק מדי. השפתון לא עמיד במיוחד, אך משאיר סטיין עדין כשהוא יורד.
הוא רחוק מלהיות אטום, והשקפקפות שלו היא מה שמייחדת אותו. הוא ועוד שני חברים אחרים מצטרפים לסדרה המהממת הזאת, שמלחחת את השפתיים כמו שצריך ומטפחת אותם. 


מחיר: 141 ש"ח ל3.5 גרם
האם ארכוש בגודל מלא? אולי בגוון אחר.



מי: Instant Eye Make Up Remover. מסריר איפור עיניים עדין ומתחשב, מסיר את האיפור ביסודיות ובזהירות, לא מייבש וידידותי מאוד. מכיוון שהוא שייך למשפחת הדו פאזיים הוא מסיר אפילו את האיפור העמיד ביותר שיצא לי לבדוק. הריח שלו עדין ונעים, ומאוד כיף לסיים איתו את היום!
מחיר: 131 ש"ח ל 125 מ"ל.
האם ארכוש בגודל מלא? בגדול אני מעדיפה מסירי איפור שמתאימים לכל הפנים וכך אני גומרת את כל מלאכת ההסרה בפעם אחת, אבל תמיד טוב שיש בבית גם מסיר איפור דו פאזי לזמנים קשים. דעתי חלוקה כי הוא באמת מצויין.


מי: Extra Firming Night הפשוט מעולה. מדובר בקרם לילה מדהים שנספג בקלות בעור, לא משאיר תחושה או מראה שומני ומלחח את העור כמו ילד גדול. אחד האהובים עלי ביותר, ולא פלא שהוא זכה אצלי במקום השני והמכובד בפוסט מומלצי השנה. עשיר מאוד ומריח פנטסטי!
האם ארכוש בגודל מלא? בוודאות כן.


ומה אתכן? האם אתן אוהבות את מוצרי קלרינס? יש לכן המלצות?

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
SHARE:

5 תגובות

  1. אני ממש אוהבת את המייקאפים והשפתונים שלהם:) הארנק פחות

    השבמחק
  2. אני אוהבת את המוצרים שלהם מאוד, ויש כאלה שהם לגמרי הולי גרייל. אני ממש אהבתי את השפתון!

    השבמחק
  3. הקונסילר של קלרינס הוא ללא ספק אחד הטובים שיצא לי לנסות! :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.