יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

סיכום שנה: מי הם המוצרים הכי טובים בשידת האיפור שלי?

אני סוקרת עבורכן המון מוצרים, ממליצה על לא מעט ומשתפת אתכן בהשקות של מוצרים חדשים. אבל מכל המבחר שיש, ואו – הו כמה יש, אני תמיד מוצאת את עצמי חוזרת אל מוצרים מסויימים, בין אם המוצרים נרכשו על ידי ובין אם גיליתי אותם בזכות חברות יח"צ שנותנות לי להתנסות בהם.
פוסט סיכום שנה עם המוצרים הכי טובים שגיליתי (וגם כמה כאלה שהתחרו איתם על התפקיד הנחשק) שאני פשוט לא עוזבת לרגע.


קרם הלחות המנצח שלי:
MATIFYING FLUID של LANCASTER.
למה דווקא הוא: קרם הלחות הכי טוב שניסיתי מאז ומעולם. אני ממליצה עליו בכל הזדמנות וראוי ומגיע לו לקבל סוף סוף את המקום הראשון והנחשק!
רכשתי מסדרת ה
AQUAMILK  כבר שלושה קרמים בגימור הMATIFYING FLUID, שמתאים יותר לעור שמן ולאחרונה נתתי צ'אנס לDAY FLUID שמתאים יותר לעור יבש. גם הDAY FLUID  מצויין, אך כשיגמר אני חוזרת לגימור המאט האהוב עלי. קרם מדהים, נספג במהירות, משאיר גימור מאט ובעל ניחוח אלוהי של חלב ודבש. היוש ראש השנה!


מקום שני ומכובד:Extra Firming Night  של CLARINS.
קרם הלילה של קלרינס שהגיע אלי בגודל מוקטן הצליח להדהים אותי במרקם הנעים שלו, בספיגה המהירה ובלחות המטורפת שהוא מעניק בלי להותיר את הפנים סופר שומניות. הוא נטול ריח ובימים שהעור צמא במיוחד אפשר להניח אותו גם לפני המייק אפ. אני ללא ספק מתכננת לרכוש את החבר הזה בגודל מלא. מדהים!



המייק אפ המנצח שלי: Silk Crème Foundation של LAURA MERCIERלמה דווקא הוא: המייק אפ של לורה מרסייה לא נמצא אצלי זמן רב, אבל ממספר השימושים המועט בו למדתי להעריך אותו עד טירוף.  המייק אפ מגיע ללא SPF, שזה משהו שהיה חשוב לי למצוא כבר זמן רב, מכיוון שחסר לי מייק אפ שאפשר לשים לערבים, ליציאות ולאירועים, שכידוע רצוי שיהיה ללא מקדם הגנה שיחזיר אור ויהפוך אותי לנקודת אור מהבהבת עם שפתיים אדומות. או ורודות. או סגולות. הבנתן את הנקודה.
זהו המוצר הראשון (ודפנטלי גם לא האחרון) אצלי של לורה מרסייה והוא לא פחות ממדהים בעיניי. הגימור שלו מהמם ונותן חיות לעור, הכיסוי שלו קל עד בינוני והעור פשוט נראה טבעי ומדהים איתו. והכי טוב – הוא בול בגוון שלי! (
Cream Ivory).
שתי באסות:
* אמנם הוא מצריך כמות קטנה בכל פעם, אבל הוא קטן מאוד ואני מפחדת שיתחסל מהר. כמה קטן? 35 מ"ל.
* לא ניתן להשיג בארץ. את שלי רכשתי מסטרוברי ותוכלו למצוא אותו גם באתר ספורה.


מקום שני ומכובד: FOREVER  של Dior
במייק אפ של לורה מרסייה אני משתמשת לאירועים ובזה של דיור על בסיס יום יומי. אני מאוד אוהבת את איך שהוא נראה על העור, למרות שחסרות לי מעט הברקות אותן אני מוסיפה בעזרת שימר. הוא עמיד מאוד, בעל כיסוי בינוני – גבוה, נמרח בצורה אחידה ומשווה לעור מראה מדהים. יש לו SPF 25 שמספיק עבורי ליום יום, הוא יוקרתי ואני מאוד אוהבת אותו! 


השפתון המנצח שלי: שפתון מספר 205, Fuchsia Irresistible של GIVENCHY
למה דווקא הוא: נמרח כמו חמאה על השפתיים, לחותי ועמיד מאוד – למרות שלא מתיימר לכך והצבע שלו הוא האהוב עלי מכל צבעי השפתונים שיש לי. ויש לי. תאמינו לי.


מקום שני ומכובד:RETROFUTURIST  ו PINK VELVET של LIME CRIME
טוב נו, זו קצת רמאות ששני שפתונים הגיעו למקום השני, אבל מכיוון שזו אותה החברה אני מרשה לעצמי.
השפתונים הכי חרושים שלי הם ללא ספק
Fuchsia Irresistible של ג'יבנשי וRETROFUTURIST  של ליים קרים. לאחרונה הצטרף למשפחת ליים קרים הPINK VELVET, שפתון בגרסת מאט שהוא מטריף ברמות אחרות, ואני בטוחה שאם היה מגיע אלי קודם היה חרוש אפילו יותר מהמקום הראשון.את המוצרים של ליים קריים ניתן להשיג באתר שלהם ובאתרים נוספים. ישנן כמה נקודות מכירה פיזיות ברחבי העולם, אבל צריך לחפש הייטב איפה.
האריזה המהממת של השפתונים מיד שבתה את ליבי, העמידות של שני סוגי השפתונים מדהימה ואני כל כך אוהבת את הסטיין שמשאיר 
RETROFUTURIST, הלחותי מביניהם. עוד לא אמרתי כלום עד כמה הצבעים שלהם הורסים, כן?


המסקרה המנצחת שלי: Volume 1 seconde של BOURJOISלמה דווקא היא: מסקרות בטוח לא יחסרו לי בשנה הקרובה, ומי שתיגש לשידת האיפור שלי עלולה לחשוד שיש לי אובססיה קלה. לא שזה רחוק מן המציאות, אבל מסקרה אחת שבתה את ליבי ואת ריסיי. המסקרה של בורז'ואה היא היחידה מכולן שנתנה לי ריסים מעוגלים, ארוכים נורא ומופרדים בצורה מושלמת, בלי גושים. היחידה שדמתה לה מעט הייתה בייבידול של YSL, שכבר לא נמצאת ברשותי.


מקום שני ומכובד High impact extreme volumeשל CLINIQUEבימים שבא לי מראה יותר רגוע וריסים פחות ארוכים אני בוחרת במסקרה של קליניק. העמידות שלה טובה למדי, ואפילו כשהעין שלי נוטה לדמוע (קורה לעיתים תכופות) המסקרה לא נמרחת ונשארת איתנה. היא מפרידה את הריסים בצורה מדהימה וצובעת אחד אחד בשחור משחור. אמנם הריסים פחות ארוכים איתה מאשר מהמקום הראשון, אבל לפעמים זה בדיוק מה שמתחשק.

הסומק המנצח שלי: Blush Duo של נטאשה דנונה למה דווקא הוא: שני סמקים באריזה אחת, שאחד מהם נועד לטשטוש חברו אך ניתן להשתמש גם בו בכיף ובהנאה. הסמקים בעלי צבע חזק ומספיק ליטוף עם המברשת על כל אחד מהם כדי לקבל צבע חזק ומורגש. הסומק עמיד עלי במיוחד והצבע שלו מחמיא בטירוף. חוץ מזה שהאריזה מקסימה וורודה, דבר שהוסיף לו ללא ספק מספר נקודות לא מבוטל. הסומק שיש ברשותי הוא בגוונים OUTOU  02, GOLDEN CORAL 09.

מקום שני ומכובד: DIOR BLUSH סומק מהמם ביופיו ועדין נורא. הצבע הקורלי שלו (763, CORAIL BAGATELLE) מטריף, נמרח בקלות ובאחידות וקל לטשטוש. אם לא הייתי מחזיקה גם בסומק של נטאשה, סביר שהיה קוטף את המקום הראשון.
מברשות האיפור המנצחות שלי: CONCEPT MAKEUP BRUSH  של ירין שחף למה דווקא הן: קודם כל הקונספט. המברשות החדשות של ירין שחף לא מיועדות לשום דבר מסויים. על כל מברשת מצויינת התנועה שהיא מתאימה לבצע בשילוב צבע אחיד לאותה התנועה. האפשרויות הן מריחה מצד אל צד, סיבוב עדין במעגלים או משיכה אחידה לצד אחד. לנו נותר לבחור מה מתאים למוצרים שברשותנו. חוץ מזה, המברשות נעימות למגע ועובדות הייטב. מרענן וטוב!

מקום שני ומכובד: המברשות של ריל טכניק. מברשות שנרכשו מאתר אייהרב האהוב, שמשמשות אותי בצורה נאמנה כבר תקופה ארוכה. חייבת לתת להן מקום של כבוד, אוהבת אותן ואוהבת את המארז המאוד שימושי שיש ברשותי: מברשת מייק אפ, הצללות, קונסילר וצלליות. חוץ מזה התגנבה לתמונה גם מברשת הסומק של החברה, אותה קונים בצורה בודדת.

מסיכת השיער המנצחת שלי:Super Charged Moisturizers  של PAUL MITCHELL למה דווקא היא: אני לא בטוחה שמדובר בהכרח במסיכת שיער. מקריאת הוראות השימוש צריך להשתמש בה אחרי שמייבשים מעט את השיער, אך אחרי זה לשטוף אותה ממנו. בכל מקרה, אני אתייחס אליה כאל מסיכת שיער שעושה פלאים. אחרי תקופה לא קצרה של שהות בים (מזל שנזכרתי בסוף הקיץ, אבל נו בסדר) השיער התחיל להרגיש יבש וחסר חיים. תקופה שהשתמשתי בכל סוגי המסיכות שיש לי בבית, חלקן עזרו יותר וחלקן פחות, עד שהגיע אלי סופר צ'ארג' של פול מיטשל ונתתי לו הזדמנות. מה אומר לכן, המוצר הזה עשה פלאים בשיער שלי. כבר לאחר השימוש הראשון בו לאחר החפיפה (אל תאמינו לפתק בעברית שטוען שמספיק להמתין 1-5 דקות. בצרפתית כתוב 3-5. לא יודעת מי היה המתורגמן שלהם, אבל לתרגם מספרים מצרפתית לעברית אפילו אני יודעת יותר טוב) והמתנה של 5 דקות איתו על השיער, ניתן היה לחוש בהבדל. השיער היה הרבה הרבה פחות יבש, מבריק וקורן. כנראה שזה בזכות הויטמיןE שהמוצר שופע בו ובחלבוני הסויה, כי לשיער היה ברק מדהים אחרי השימוש. זה לא שנעלמו הקצוות השרופים, אבל היה ניתן לראות אותם פחות ברמה ניכרת. הבקבוק גדול ומגיע במשאבה, שזה פלוס ענק. המחיר מגוחך לתוצאה שהוא נותן, ותוכלו להשיג אותו אצל מעצבי שיער מקצועים ב99 שקלים ל200 מ"ל. שווה!
מקום שני ומכובד: מסיכת השיער מסדרת הקראטין של נטורל פורמולה הרחבתי על המסיכה בפוסט המלא של סדרת הקראטין, אבל היא לגמרי זוכה במקום השני מבחינתי כי אני רואה תוצאות שיקום ללא ספק בזכות השימוש בה. מסיכה מצויינת.

הלק המנצח שלי: ESSIE! למה דווקא הוא: אסי מאז ומתמיד היה הלק האהוב עלי ביותר. עמידות מרשימה, מריחה נוחה (בעיקר עם המברשת העבה והפורמולה שמגיעה איתו) וצבעים משגעים. כתבתי מזמן פוסט הלל לאסי, ואני עדיין שומרת למותג אמונים. לאחרונה השיקו באסי גם מארז הכולל שלושה גוונים שחברות הפייסבוק של אסי קבעו שחייבים להיות לכל אחת, וראו איזה פלא: שניים מתוכם כבר רכשתי לעצמי אי שם בשנה שעברה. אני מסכימה מעבר לכל ספק שNAUGHTY NAUTICAL  חייב להיות אצל כל אחת, על SUNDAY FUNDAY  אולי הייתי מוותרת וTART DECO הוא כתום מטריף. המארז עולה 100 שקלים לשלושת הלקים, 2+1 בהתחשב במחירים בארץ. אין ולא היה כמו אסי!
מקום שני ומכובד: AVENTURE  551 של DIOR ללא ספק הלק הכי חרוש שלי, ואם מישהי תהתה לעצמה: מי מצליחה לסיים לק?! כנראה שבקרוב זאת תהיה אני שתרים את היד. הצבע שלו מדהים והמברשת עגולה ועבה כפי שאני אוהבת, העמידות שלו בעבר הייתה מרשימה והגיעה אפילו לחמישה ימים, אבל לאט לאט אני שמה לב שהיא מידרדרת ויורדת לארבעה ואפילו שלושה ימים. אז עם כל הכבוד, ואם נחשוב מחוץ לקופסא, במחיר של דיור אני יכולה לקנות כבר שני אסי :)

הבושם המנצח שלי: DAHLIA DIVIN  מבית GIVENCHY למה דווקא הוא: לא פלא שג'יבנשי מככבים במקום הראשון בשני קטגוריות. אחת החברות הכי אהובות עלי והן מוכיחות מדוע! הבושם שכבר המלצתי עליו בעבר בעל ניחוח פירותי מדהים, עמיד לאורך זמן וסופג מחמאות רבות. עיצוב הבקבוק בכלל מדהים אותי בכל פעם מחדש, ולמרות שמדף הבשמים שלי עמוס כל טוב ואני מבטיחה לעצמי לגוון, בכל פעם מחדש אני שולפת את היפייפה הזה.

מקום שני ומכובד: LA VIA EST BELLE של LANCOME עיצוב מהמם, ריח שנשאר שעות אפילו שמדובר באו דה טואלט, מתוק עדין ואחד הבשמים האהובים ביותר על נוב. והיי, זו נקודת זכות אחת גדולה.

עד כאן למומלצים שלי השנה! האם יש לכן חלק מהמוצרים האלה? גם אתן בלתי נפרדות מהן? שתהיה שנה טובה ומתוקה לכולנו 3>


גילוי נאות: קלרינס, בורז'ואה, קליניק, נטאשה דנונה, ירין שחף, פול מיטשל, נטורל פורמולה, אסי, לק של דיור, בושם של ג'יבנשי ושל לנקום התקבלו מהחברות
SHARE:

4 תגובות

  1. איזה רעיון מעולה לפוסט. אהבתי מאד!

    השבמחק
  2. יש לך טעם טוב ללא ספק, פה ושם את משתמשת במוצרים שהם "גדולים" עבור עור כמן שלך, צעיר ורענן ומספיקה עבורו לחות קלה על בסיס מים אבל בהחלט שאני שותפה כל כוכב וכוכב שהענקת פה למוצרים, מלבד לורה מרסייה שלא יצא לי להתנסות בו. לענין המסקרות - ריסי כה קצרים שמה שיום יומי עבור הרבה מכן, עבורי הוא פנומנלי ;)

    שנה טובה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      לורה מרסייה פשוט מדהים בעיניי.
      שתהיה שנה טובה!

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.