יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

טכנולוגית

יצא לי לתהות ביני לבין עצמי אם אני אדם טכנולוגי, שמצליח לצעוד עם הקדמה.
רוב התכונות שלי בהחלט מעידות שכן: לתפעל בלוג היא בהחלט אחת מהן, וגם הסמארטפון שאני מחזיקה
 הוא סוג של דבר מתקדם.
נכון, אומרים שמי שמחזיק אייפון הולך לגמרי לאיבוד כשפתאום נופל עליו אנדרואיד, אמירה איתה אני סופר מזדהה. ושום מילה על זה שאני עדיין לא יודעת להפעיל את האייטונס ותקועה בלי שירים באייפון כבר שנה +.
אבל חוץ מזה, אני לגמרי מעודכנת. והנה הזמן גם לעדכן אתכן בכמה מוצרים טכנולוגים שישפרו את שגרת חייכן פלאים!




הפינצטה הזו של סופט טאצ' היא אחד מהרכשים החדשים שלי מביוטי סיטי טוקיו 2014. כפי שכתבתי אז בפוסט הסקירה, מדובר בפינצטה מעולה שנולדה כתוצאה משיתוף פעולה בין סופט טאצ' לla-tweez.
במסגרת השת"פ יצאו שתי פינצטות עם נורת אולטרה LED, על מנת שפעולת המריטה האהובה כל כך (Hell No) תהיה פשוטה יותר.






אז האם זה פחות כואב? ממש לא.
אבל ההרגשה היא שהמריטה יעילה הרבה יותר בזכות ראות מפוקסת ומירבית, ופינצטה שהיא פשוט טובה בזכות עצמה. חוץ מזה, שאבן הסברובסקי שמפעילה את הנורה עושה לי המון שמח בלב, וכשאני זקוקה לפינצטה והיא לא לידי, אני לגמרי שואלת את עצמי איך הסתדרתי קודם. זה פשוט הרבה יותר נוח!

מחיר פינצטת Soft Touch by la-tweez Professional Tweezers  - 60 שקלים.




בובי בראון מציג טכנולוגיה מסוג חדש. הפעם לא מדובר במשהו על בטריות או בנורות מהבהבות, הפעם הכל עניין של חדשנות, טכניקה, ומה שלא ברא הטבע - עשה הצבע.
אם גם אתן לבנבנות, או סתם בגלל המצב לא הגעתן לגוון העור הרצוי, תמיד תוכלו להשתמש במשזפים. ואם אתן קצת יותר מפונקות ומפחדות ממשהו שנשאר על העור במשך תקופת זמן מסויימת, לבובי בראון יש אחלה של פתרון בשבילכן!


קוראים לו ג'ו בראון. הוא אמנם קטין וחדיש, אבל כבר לגמרי חלק מהאימפריה. 50 מ"ל של שלמות חומה ונעימה. הג'ל המשזף נותן חוץ ממראה קורן, בריא ושזוף מעט יותר מגוון העור הטבעי של רוב הבנות. לצערי אני לא התברכתי בעור מתאים, ואם הגוון עור שלכן דומה לשלי סביר שהוא יהיה לכן כהה מדי. אם בכל זאת תרצו להשתמש בו אני אוהבת להשתמש בו כברונזר נוזלי מתחת לעצמות הלחיים, הוא נותן מראה של שיזוף עדין ובריא, וחשוב לא פחות: לא כתום ומעצבן.

 יש לו 15 SPF, אין לו ריח כמו למשזפים אחרים, ניתן להשתמש בו גם על הידיים והרגליים והוא מתיימר להחזיק לאורך יום שלם.
והכי טוב? כשנמאס לכן ממנו, או אם לא מרחתן באחידות: תוכלו לשטוף את הפנים הייטב, ולהיפרד מג'ו בראון לשלום.
ניתן להשיג בחנויות בובי בראון/ 


ובמעבר חד למוצר מאוד טכנולוגי - אם לא הכי, ברשימה כולה: מברשת הניקוי של קליניק.
ממש לאחרונה השיקה החברה מברשת ניקוי אלקטרונית ומיוחדת לפנים, שתפקידה להגיע למעמקי העור ולנקות אותו היטב.
המברשת פותחה בשיתוף פעולה עם רופאי עור (כמו רוב מוצרי קליניק) ומבוססת על תנודות קול שמרטיטות את העור ובכך עוזרות ללכלוך שנמצא עמוק לעלות על פני השטח, ולהסיר אותו ביעילות.
המברשת לא עושה תנועות סיבוביות אלא רק רוטטת, בצורה עדינה ולא מכאיבה.
לראש המברשת (אותו רצוי להחליף כל שלושה חודשים) ישנם סיבים דקים ורכים בצבע לבן המיועדים לכל איזור הפנים, ובקצה ראשה של המברשת סיבים ירוקים, קשים יותר, המיועדים לאזורים ה"בעיתיים" שבפנים, אלה שמפרישים יותר שומן.





המברשת המיוחדת מגיעה ב"ערכה" עם מטען וראש אחד. טעינה אחת של 24 שעות תספיק ל180 דקות (!) של פעילות. הפעילות עצמה היא במשך זמן של חצי דקה בלבד, כך שהטענה פעם אחת תספיק להרבה מאוד שימושים, שזה יתרון משמעותי.
אם תרצו למשל לצאת לחופשה, תוכלו להטעין את המברשת בבית ולא תצטרכו לקחת את המטען אתכם ולדאוג כל הזמן.
בקליניק ממליצים להשתמש במברשת הניקוי בערב, כדי לנקות היטב את כל מעללי היום.




השימוש במברשת מאוד פשוט: שוטפים את הפנים עם מים, ולאחר מכן מרטיבים את סיבי המברשת ומניחים עליה מעט סבון פנים. לוחצים על הכפתור האפור שמתחיל את ה"טיימר" ומסובבים על כל שטח הפנים בתנועות מעגליות את המברשת הרוטטת. לאחר חצי דקה המברשת תחדל לעבוד, עד ללחיצה נוספת. בסיום, שטפו היטב את הפנים עם מים וגם את המברשת. אין חשש שהמברשת תגע במים, היא אמידה בהם לגמרי.
בנוגע לשימוש בסבון, דעו שזה יכול להיות כל סבון, אך קליניק טוענים שתוצאות מירביות מתקבלות עם הסבון שלהם, אותו מקבלים בגודל מכובד - עם כי לא המלא, בעת רכישת המברשת.


הסבון ריחני ולא מותיר תחושת יובש, והשילוב בין השניים בהחלט מוצלח. לאחר השימוש העור מרגיש מאוד נקי, מאוד נעים למגע ורך.
שמתי לב לאחר מספר שימושים שהמצח שלי קשיח מעט ומחוספס יותר משאר אזורי הפנים שלי, ואני קושרת את זה לכך שמעט הזנחתי אותו עם המברשת. כשהקדשתי לו זמן נוסף ההבדל בין חלקי הפנים נעלם, כך שאני יכולה לומר ללא ספק שהמברשת יעילה ועושה את עבודתה.
השימוש בה מתאים לכל סוגי העור, משמן ועד רגיש. היא לא מומלצת לפנים עם הרבה מאוד פצעים או לעור מקולף ורגיש נורא, אך אם יש לכן מדי פעם חברים חדשים או מעט קילופים לפעמים באיזור האף, שזה לא מה שיעצור בעדכן.





מחיר המברשת עומד על 699 ש"ח, לא מחיר שמתאים לכל כיס בלשון המעטה.
אם אתן מחפשות תוצאות טובות וניקיון מרשים, היא תתן לכן אותם ללא צל של ספק. אך האם מדובר במוצר חובה? אני לא חושבת. השימוש בה כייפי, היא מוסיפה קצת חידוש לחדר האמבטיה ולשגרת הטיפוח ותוצאות הניקוי שלה מדהימות.
אם אתן מספר בנות בבית (אחיות, אמא, סבתא, חתולה או מי שעולה על דעתכן) תוכלו לרכוש מברשת אחת עבור כולכן יחד ומספר ראשים להחלפה, ראש לכל אחת, ולגמרי לדפוק את המערכת.
לגבי תוצאות: בהחלט יש כאלה. העור שלי גמיש הרבה יותר, נקי יותר, רך ואפילו פחות מתקלף. אם אתן יכולות להרשות לעצמכן, זו השקעה שווה.
מחיר המברשת: 699 שקלים. מחיר ראש מברשת: 99 שקלים. סבון בגודל 150 מ"ל מתקבל במתנה עם הקנייה, בסניפי הסופר פארם.




ואם אנחנו ממשיכים בפלאי הטכנולוגיה, הכירו את הערכה החדשה של לייף ללק ג'ל.
אם נמאס לכן מהלק שמתקלף לו כל הזמן ואין לכן תקציב ללכת בכל פעם למניקוריסטית שתסדר אתכן, אולי הערכה הביתית הזולה של LIFE תסדר אתכן.
מדובר בערכה הכוללת מנורה מיוחדת, משייף ציפורניים, דוחף עור ולק ג'ל אחד. במידה ותרצו לגוון בצבעים, תוכלו לרכוש בסופר פארם צבעים נוספים.




אופן השימוש מאוד פשוט: משייפים את הציפורן עד שנעלם הברק (לא יותר מדי!), מורחים שכבת לק דקה על ציפורן אחת או שתיים ומיד מניחים מתחת למנורה, אותה מחברים מראש לחשמל ושמים על ON. כשהציפורניים שלכן מתחת למנורה, לחצו על הכפתור העליון שידליג את המנורה למשך שתי דקות.
לאחר שהאור נכבה, הציפורניים שלכן כבר יבשות לגמרי!
טיפים:
* שימו לב לא למרוח את כל הציפורניים בלק ואז להכניס אחד אחד, לא מדובר בלק רגיל ואם לא מכניסים אותו מיד, הוא מתחיל לסגת אחורה.
* מרחו שכבה דקה מאוד. אם אחרי הייבוש התוצאה לא תמצא חן בעיניכן, מרחו שוב שכבה נוספת ושימו את האצבעות מתחת למנורה.
* המנעו מלמרוח לק מסביב לציפורניים על העור. נמרח לכן בכל זאת? בהצלחה בהסרה שלו משם ;)




ולשאלת השאלות: האם זה עובד? אז כן. הלק מתייבש מהר בזכות המנורה ומתקבע נהדר. אתן מכירות את הציפורניים שלי ששום דבר כמעט לא עמיד עליהן, ובתמונה הלק נמצא על ציפורני כשבוע וכבר החל לסגת.
אלמלא ההסרה שלו הייתה קשה כל כך, היה לי קל יותר להמליץ עליו, כי אני בהחלט מכירה נשים שהתנסו בו והוא לא זז מילימטר מציפורניהן כשבועיים וחצי עד שלושה.
בקיצור, כנראה שתצטרכו לבדוק בעצמכן :)
מחובתי לציין - ההסרה שלו לא פשוטה בכלל. זה בהחלט מעיב על ההנאה מהשימוש, וחבל.
150 שקלים בסניפי הסופר פארם לכל הערכה, לפני הנחות.

גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה נשלחו מהחברות
SHARE:

14 תגובות

  1. אני אוהבת טכנולוגיות :-)
    רכשתי משהו דומה לערכת הג'ל של לייף בארה"ב וגם שם נתקלתי בקשיים בהסרה ולכן הערכה מוצאת את עצמה די נטושה :-(. הייתי ממש צריכה לשייף את הציפורן כדי להסיר את הלק ואם הייתי רוצה להמשיך להזיק לציפורן שלי הייתי כבר בוחרת בגרסת המניקוריסטית המפנקת :-).
    המברשת של קליניק נשמעת כיפית אך יקרה מדי... חבל... אולי יהיו עליה מבצעים מתישהו...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם הגרסה של לייף בדיוק כפי שתיארת. חבל, זה יכל להיות פטנט נהדר!
      אני מאוד מקווה שיהיו עליה מבצעים, מדובר במוצר מדהים ומיוחד שכדאי שכל אחד תוכל להרשות לעצמה :)

      מחק
  2. פוסט יפהפה אקנה לי ולביתי את המכונה של קליניק. רעיון נהדר

    השבמחק
  3. בזמן האחרון הפוסטים שאת עושה מלאים במוצרים שקיבלת.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימית יקרה, אני לא רואה בכך דבר רע.
      אני חושפת את הקהל שלי לחוות דעת לפני שהן רוכשות בעצמן, והרבה מודות לי על כך.
      בנוסף, זה שאני בלוגרית לא אומר שיש לי תקציב בלתי מוגבל לרכישת כל המוצרים שאני כותבת עליהם. גם לי צריכים להישאר כמה שקלים בסוף החודש :)

      מחק
    2. לא מבינה מה הבעיה כאן? בלוגרית קיבלה מוצרים לסקירה, ציינה זאת בגילוי נאות וסקרה באופן אובייקטיבי למדיי. לא מכירה הרבה בלוגריות שיציינו באופן כ"כ נחרץ שהן לא מרוצות מהמוצר או שמחירו מוגזם.
      כל הכבוד לך מרים! תמשיכי להיות אמינה ואובייקטיבית!

      מחק
    3. מיכל חיממת לי את הלב :)

      מחק
  4. מחיר מוגזם לחלוטין ,עדיף כבר ללכת על הקלירסוניק...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא התנסתי בקלירסוניק, אני מאוד מרוצה מהתוצאות של המברשת הזו, אבל אכן - יקרה למדי

      מחק
  5. פוסט נהדר, ראיתי את לק הג'ל הזה על חברה שמאוד התלהבה אבל למען האמת, גם אצלה אחרי שבוע הוא כבר התחיל לסגת (ובמצב כזה כבר עדיף לק רגיל טוב ואיכותי).
    מכירה את שיטת הנייר אלומיניום להוריד לק? עובד מעולה ;) לא ניסיתי עם לק ג'ל אבל זה עוזר לגליטרים ודברים נדבקים במיוחד, מניחה שזה יעבוד גם כאן.

    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה, אבל עושה לי צמרמורות בכל הגוף, אז מעדיפה להימנע ;)
      תודה על הרעיון!

      מחק
  6. אני אוהבת את המברשת של קליניק ומתבאסת שהמחיר שלה לא נגיש יותר. לגבי הג'ו בראון פחות התחברתי כי אני אוהבת את המראה הלבנבן :-)

    השבמחק
  7. המברשת של קליניק- על אף המחיר הגבוה, העור מקבל את המוצרים שאני מניחה עליו לאחר השימוש בה באהבה רבה.
    הג'ל של לייף- החזיק מעמד שבועיים!! זה לא קורה אצלי...
    הג'ו בראון- אחלה של מוצר!
    בהחלט טכנלוגיות...

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.