יום רביעי, 9 ביולי 2014

נטורל פורמולה | NATURAL FORMULA - סדרת קרטין חדשה

האזעקה אתמול הצליחה לתפוס אותי בדיוק ביציאה מהמקלחת.
אחרי יום עבודה מתיש, ארוך ומלכלך כל מה שרציתי היה קצת שקט, הרגשה נקייה וניחוחות נעימים. את כל זה קיבלתי הודות לפילינג שניקה כראוי, לתרחיץ של אהבה שציינתי המון פעמים שאני מאוהבת בו ולחפיפה המרעננת בזכות המוצרים החדשים של נטורל פורמולה.
אז את הפוסט על סדרת הקרטין החדשה והסופר מדהימה של נטורל פורמולה אני אמנם כותבת לכם מהממ"ד (כי למי יש כח לצאת כל הזמן ולסחוב את טוני איתי, וחוזר חלילה), אבל זה בהחלט מעלה את המורל.
הפוסט שיציל את השיער שלכם, מתחילים



כן, עשיתי החלקת קרטין. כן, זה היה לפני תחקיר כלבוטק. לא, לא ראיתי את התחקיר הזה. מה שלא יודעים - לא כואב. האם אעשה את ההחלקה שוב? אחרי שאצפה אחליט. האם זה מונע ממני להשתמש במוצרי קרטין? חס וחלילה.


למי מיועדת הסדרה?

המוצרים עצמם נהדרים, ואין כל חשש להשתמש במוצר שמכיל קרטין שעושה כל כך הרבה טוב לשיער שלי.
נטורל פורמולה השיקו את סדרת הטיפוח לשיער שנקראת קרטין אינטנס, המיועדת לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום, כך שגם מי שעושה פן או מחליק באופן קבוע ומעוניינת לשמור או לשקם את השיער שלה, תמצא בסדרה את הפתרון המיוחל.
הסדרה עשירה בקרטין טהור, ובכל המוצרים מהסדרה לא תמצאו זכר למלח, שכידוע פוגע בהחלקה ו"מפורר" אותה.
אז מה זה בכלל קרטין?

הקרטין שהסדרה מועשרת בו הוא בעצם חלבון שבונה את השערה ומעניק לה חיות. ההחלקה והעיצוב בחום שהשיער עובר גורמת לאיבוד הקרטין הטבעי שמצוי בשיערה והיא הופכת לשבירה ופגיעה, ולכן חשוב לספק לה את הקרטין כדי לשמור על חוזק וחיוניות.


השמפו מנקה את השיער בכזו יסודיות, שאני תוהה מדוע צריך בכלל מלחים בשמפואים אחרים.
אחרי החפיפה איתו השיער מתקבל נקי, מסודר (בלי שוונצים למיניהם) ריחני להפליא ונעים למגע. מאוד אוהבת את השמפו הזה, שמותיר את השיער רך, בשונה מהשמפו של אוזי שהקשה אותו מאוד.
מחיר: 29.90 ל400 מ"ל.


בשונה משאר המרככים שהשתמשתי עד היום, בהם הוראת השימוש היא למרוח את המרכך על קצוות השיער בלבד - נטורל פורמולה מורים לנו למרוח את המרכך לאורך השיער כולו.
אני חייבת להודות, גם במרככים אחרים בהם השתמשתי בעבר עשיתי זאת. הלו! גם לפוני הסורר שלי מגיע כל הטוב שיש למר מרכך להציע. אבל זה בהחלט מעודד שכאן יש לנו אישור לזה, והסיבה גם בהחלט מובנת: הקרטין והחלבונים אמורים להגיע לכל שערה ושערה על מנת לחזק אותה ולהבריא אותה. כי לא רק לקצוות מגיע.
לאחר השימוש במרכך השיער כל כך רך ונעים, שאני מתקשה להאמין שאין עוד חומר על השיער ואפשר להפסיק לנסות להסיר. הלחות הזו הולכת להישאר איתי כל היום.
מחיר: 29.90 ל400 מ"ל.


פעם בשבוע במקום המרכך אני משתמשת במסיכת הקרטין של הסדרה. אני לא רואה הבדל עצום בשימוש בין המסיכה והמרכך, למעט זה שהשיער ללא ספק נעים יותר ורך יותר אחריה.
אני לא פוסלת את האפשרות שביחד איתה תהליך ההבראה של השיער שלי משמעותי יותר, אבל אחרי חפיפה אחת איתה או אחרי חפיפה אחרת עם המרכך, המצב די דומה.


יאמר לזכותה שהריח נהדר, המרקם שלה קליל ונעים והיא נשטפת בקלות. מה גם, שמספיקות 2-3 דקות עד שהיא מסיימת את המלאכה שלה וכבר אפשר לשטוף אותה מהשיער. אם אתן מחפשות מסיכה טובה, היא ללא ספק תשמח את שיערכן.
מחיר: 39.90 ל350 מ"ל.


נקנח עם שני סרומים של החברה שאני מאוד אוהבת.
בסרום קרטין טהור (הראשון) אני משתמשת אחרי החפיפה, כשהשיער עוד לח אבל לא יבש לגמרי. אני מניחה כמות קטנה של הסרום (שמזכיר מעט מרקם של שמן לשיער) על כל השיער ומסרקת אותו הייטב, ומתפנה להחליק אותו עם מחליק קרמי. 
לאחר שאני מסיימת והכל עומד במקומו, אני מורחת בקצוות כמות קטנה של הסרום הטיפולי (השני) שאינו שייך לסדרה, שמטרתו לשמור על חוזק השיער.
וזהו, אני מוכנה ל GOOD HAIR DAY! 
מחיר כל אחד: 49.90 ש"ח ל145 מ"ל



האם יצא לכן להתנסות במוצרים מהסדרה? אהבתן? או, במה אתן משתמשות כדי לשמור על השיער?

המוצרים בפוסט זה התקבלו מהחברה
SHARE:

10 תגובות

  1. גם אני משתמשת בסידרה הזו! :)
    אבל אני מוצאת שהשמפו לא מנקה מספיק, או יותר נכון - לא מקציף מספיק... ואז אני מוסיפה עוד שמפו :/
    אף פעם מרכך לא היה מספיק "חזק" בשבילי, לכן המסיכה היא ה-פיתרון בשבילי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד ישראלים חושבים שאם זה לא מקציף או לא כואב זה לא פועל ;)
      זה שהוא לא מקציף לא בהכרח אומר שהוא לא מנקה, החומר המקציף שנקרא SLS הוא גם לא ממש בריא... אני מרגישה שהוא מנקה הייטב, אבל כל אחד וההרגשה שלו!
      המסכה מצויינת ללא ספק :)

      מחק
  2. השיער שלך עם קרטין? הוא ממש חלק. שאני עושה קרטין הוא פחות חלק משלך

    השבמחק
    תשובות
    1. החלקת הקרטין שהייתה לי כבר ירדה כמעט לגמרי... השיער שלי ביום יום הוא עם מחליק רגיל :)

      מחק
  3. ניסיתי את השמפו הזה במקרה, וחוץ מזה שהוא מכיל sls אפשר לומר שהוא מושלם. מותיר את השיער רק וחלק גם ללא מרכך! סולפט הוא מלח, וסודיום לורט סולפט הוא דג'נרט די אלים בסך הכל, שאומנם קיים כמעט בכל מוצר מקציף אבל מסדרה שמיועדת להחלקה הייתי מצפה שלא יהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שיש אותך שמבינה בדברים האלה :)
      אני מרוצה מהסדרה הזו הרבה יותר משאר מוצרי השיער שניסיתי אי פעם, כך שמוכנה להכיל את זה.
      השיער כל כך רך ונעים אחר כך!

      מחק
  4. אני משתמשת המון בשמפו והמסיכה (לא משתמשת במרכך) וזה נותן אחלה של אפקט ושומר על התוצאה.
    בסרום השקוף אני משתמשת אחרי המחליק (ממליצה לך לנסות) זה עוזר עם השוונצים ונותן מראה בריא יחסית

    השבמחק
  5. הפעולה שאת עושה עם המחליק אחרי הסרום זה גורם לשיער להיות חלק יותר גם בטבעי?< כי שמעתי מאנשים שזה עוזר להחדיר את החומר והקרטין אז רציתי לדעת.. ודרך אגב, השיער שלי לא עבר החלקה אבל עבר חמצון פעמיים או שלושה ופעם הייתי עושה מחליקים ופנים על בסיס קבוע, לאחרונה הפסקתי... הסדרה של הקרטין מתאימה לי ? השיער שלי פשןוט לא בריא ואני רוצה לדעת אם הסדרה תעזור לי לשקם אותו מבלי שעשיתי החלקה ?. ואת יודעת אולי אם זה עוזר לשוונצים , לחשמל הסטטי בשיער? יש לי שיערות קצרות קצרות שכנראה נקרעו ממחליקים ופנים ואני לא יודגעת איך לטפל בהם.. אני ישמח לקבל תשוובהה דחוףףףף :)

    השבמחק
  6. זה טוב להשתמש בסדרה הזו אם יש לי החלקה אורגנית?

    השבמחק
  7. אני תוהה יש לי שיער גלי- מתולתל לא עשיתי החלקות או פן בחיי אך במשך הזמן השיער נפגם האם כדאי לי להשתמש בסדרה הזאת של הקרטין למרות שאני לא עברתי החלקה או פן?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.