יום שני, 14 ביולי 2014

MEET MY BOYFREIND - פוסט אישי ושונה. ומה הקשר לקלוין קליין?

קוראותי הותיקות מכירות אותי כבר שנה וכמה חודשים.
אתן יודעות עלי הרבה, אני לא מסתירה, אבל גם פחות מתחברת לפוסטי "טאגים" למינהם. למרות זאת, רציתי לחשוף אתכן הפעם לחלק מאוד משמעותי בחיים שלי, שאתן רואות לא מעט באינסטגרם או בפייסבוק האישי שלי, או אפילו נתקלות בו מדי פעם בפוסטים בתור "בן הזוג" או "החבר".
אז די לאנונימיות, הפרוייקט החדש והמיוחד יחשוף אתכן לבחור איתו אני מבלה לא מעט (בלשון המעטה) ב4 השנים האחרונות.
אז מעתה אקרא לתופעה בשמה
: הכירו את החבר שלי, נוב.
לייף סטייל לקלוין קליין
6 שנים אנחנו מכירים, מתוכן 4 אנחנו יחד. כפי שראיתן בסרטון, יש לנו המון נקודות דומות. זכיתי בחבר שלא מפחד משופינג (אלא אם כן מדובר בכמה שעות בתוך חנות של ספורה, אז הוא בהחלט מסוגל להירדם בעמידה), שאפשר להתייעץ איתו אפילו על ענייני איפור (ולמי אכפת שהוא רק עושה את עצמו מקשיב) ובאופן כללי באדם שתומך כמעט בכל היציאות שלי.
והפעם, מדובר ביציאה אחת גדולה.
CK One Red EDITION
הפכתי את נוב ל"בלוגר" ליום אחד, ודרשתי ממנו לחוות את דעתו המלומדת על הבושם החדש של קלווין קליין, CK One Red EDITION של הגברים, בעוד אני אסקר עבורכן את הבושם של הנשים.
לכבוד הפרוייקט המגניב ביקשתי מנוב ללבוש חולצה אדומה שתתאים לצבעי הבושם (של הנשים שקוף עם כיתוב אדום, ושל הגברים שחור עם כיתוב אדום). נוב לבש חולצה בורדו והיה נורא מרוצה מעצמו. אני קצת פחות. נו, גברים.

נתחיל מההתחלה: פתחנו את הבשמים לראשונה יחד והופתענו לגלות בקבוק שסגור בפקק ולא בשפריצר רגיל, ואנחנו נדרשנו לפתוח את הפקק ולחבר את השפריצר המיועד שנח בתוך הקופסא.
בהתחלה הופתעתי משעת היצירה שנחתה עלינו, אבל אחרי מחשבה לא ארוכה חשבתי על כך שמדובר ברעיון גאוני, מכיוון שנוח הרבה יותר לשאת בושם כשהוא סגור עם פקק מאשר עם השפריצר שעלול להתיז לנו בתוך התיק. כך שהבושם גם מעוצב וגם פרקטי, התחלה טובה!


אחרי שבחנו כל אחד את הבושם שלו, הגענו גם למסקנות.
הבושם של הגברים מאוד דומיננטי, אם כי הריח שלו לא חזק ומתלהב. בעיניי הוא מתאים לגברים ביישנים וגם לגברים שבטוחים בעצמם אך כאלה שלא מתחברים לסגנון ה"תראו - אני כאן!"
הריח שלו גברי, רענן, נעים וקיצי - אם כי לא רק. קשה להישאר אדישים לריח, ונוב קיבל לא מעט מחמאות.
עד הבושם של קלוין קליין נוב השתמש בבושם "רושאס" ששונה ממנו ומתוק פי כמה, אבל עדיין מצאנו ששנינו אוהבים את שני הבשמים. כך שגם אם הגבר שלכן נעול על סגנון מסויים, המצב עדיין לא אבוד.
הבושם של הנשים דומיננטי מאוד אף הוא, ואני חייבת לציין שאני אוהבת להשתמש בו במיוחד בימים שאני מרגישה טוב עם עצמי, כי הוא מוסיף הרבה להרגשה הזו ומטפח את האגו לא רע. הריח שלו נועז ללא ספק, חמצמץ, פרחוני - אבל לא נורא מתוק ופירותי מאוד.
בושם כזה דומיננטי, נועז, אבל לא "פרחי" או מצועצע תמיד טוב שיהיה בהישג יד, במיוחד אם את רוצה להעלות לעצמך את המצב רוח והביטחון.

הבשמים מגיעים בגרסת או דה טואלט - אבל העמידות ניכרת כמה שעות טובות (לא מה בכך אצלי, בדרך כלל או דה טואלט כבר לא מורגש עלי שעה אחרי ההתזה). ניתן להשיג אותם ברשתות הפארם המובחרות ב355 ש"ח לאחד, עבור תמורה של 100 מ"ל - לפני מבצעים כמובן.


עד כאן לפרוייקט MEET MY BOYFRIEND בשיתוף קלוין קליין.
ספרו לי - האם אהבתן את הפוסט?
האם הייתן רוצות לראות פרוייקטים דומים?
ומה דעתכן על הבשמים?
נשיקות!
מרים ונוב

גילוי נאות: הבשמים התקבלו מהחברה
SHARE:

14 תגובות

  1. איזה פוסט מקסים!!! אתם כאלו חמודים!! אגב, למה את לא מעלה ליו טיוב יותר?? דווקא אהבתי את הסרטונים שלך, ואני ממש קשוחה עם "ביוטי גורויות" ישראליות חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      משום מה הכתיבה קלה לי יותר, ואני לא משחררת סרטון עד שהוא ממש טוב בעיניי, מה שלא קורה הרבה.
      אני באמת צריכה לשפר זאת ;)

      מחק
  2. היי מרים. הפוסט מהמם וגם הסרטון!!!! אבל את יכולה להעלות עוד סרטונים לערוץ ? למשל: קולקציית האיפור שלך, קולקציית הלקים שלך, שגרת בוקר, שגרת ערב, איפור יומיומי ועוד כל מיני מדריכי איפור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גלי :)
      לאט לאט יעלו עוד סרטונים

      מחק
  3. יצירתי ויפה

    השבמחק
  4. אהבתי את הסרטון המקסים, ובכלל פוסט מעולה!

    השבמחק
  5. ממש סרטון חמוד מרים!

    השבמחק
  6. איזה מקסימים אתם יחד,אחלה כתבה.

    השבמחק
  7. איזה מקסימים אתם יחד,אחלה כתבה.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.