יום ראשון, 20 ביולי 2014

מתוכשטת


יש הרבה דברים שאני אוהבת, ויש כאלה שמשמחים אותי במיוחד. תחת שתי הקטגוריות תמצאו איפור, טיפוח, לקים, בגדים, נוב, טוני, תכשיטים ועוד כמה שבטח ששכחתי.
בקטגורית התכשיטים אני מתחברת מאוד לזהב, בעיקר בתכשיטים העדינים והקבועים שלי, וכסוף וצבעוני ישמחו אותי במיוחד בתכשיטים גדולים ומלאי נוכחות. לאחרונה לחברי הזהובים הקבועים הצטרפו ידידים חדשים, שחשבתי שאוכל לחלוק אתכם!


הותיקה
תכשיט הזהב הכי ותיק אצלי בבית הוא שרשרת הזהב המשגעת הזו, שאמא שלי קבלה מאבא שלה (סבא המקסים שלי, קורא ותיק של הבלוג!) ליום הולדת 18. הוא לקח אותה למפעל זהב וכל מה שהיא הייתה צריכה היה לבחור את התכשיט המושלם. יש מישהי שלא הייתה מתחלפת איתה? מזלי הוא שאמא בחרה שרשרת זהב קלועה, מדהימה ביופיה, ועוד יותר מזלי שהיא סוג של עברה אל זרועותי הפתוחות (בהשאלה אמא, ברור שבהשאלה). בכל פעם שאני עונדת אותה (כמעט תמיד) אני מקבלת המון מחמאות ודרישה לדעת מהיכן היא. כיף שיש לי שרשרת שאין הרבה כמוה!
האישי
ולרגל הגיעי לגיל 18 (לפני שנה ועשרה חודשים +-), הגיע תורי לבחור את הזהב האהוב עלי. המפעל ההוא כבר הספיק להיסגר, אז את הצמיד שלי בחרתי בחנות זהב בעיר יבנה. עד שראיתי אותו בחנויות לא זכור לי שראיתי אותו על הרבה אחרות (לאחר מכן הוא פתאום נהיה תופעה וצצו לו חיקויי גולדפילד שעשו לו עוול, כי כל הנצנוץ המיוחד שלו ברח) ובנוסף זה שהוא נצנץ כל כך יפה עשו לי חשק עז להתחדש בו. בחנות התלבטתי בינו לבין אחד קשיח אחר, שמזכיר צמידים מרוקאים, אך דק ובעל דוגמא הורסת. לבסוף בחרתי בו, בצירוף תליון לב עם זרקונים וזהב לבן, שהצלחתי לאבד לפני חודשיים. לא יורד לי מהיד.
הנוסטלגית

לפני 19 שנה ותשעה חודשים סבתא שלי (הפעם מצד אבא) הורידה את שרשרת הזהב שלה והניחה על הבטן של אמא שלי, אז בחודש תשיעי להריונה, ועצמה את עינייה. על שמה אני קרויה. מלבד זה שהיא יפייפיה וגסה יותר משאני רגילה, היא מיוחדת, נוסטלגית ובעלת ערך אישי עבורי. היא לא קבועה על הצוואר שלי, אבל מתאימה לי לכל מיני בגדים ואני אוהבת לשלב אותה.

האופנתי


אם נחתתן הרגע מהירח, אעדכן אתכן שסוף עונה חוגג עכשיו בכל קניוני ארצנו.
מלבד בגדים שהתחדשתי בהם, רכשתי לעצמי את הצמיד היפייפה הזה ממנגו. הוא עלה 50 שקלים, כך שאני לא מאמינה שמדובר בגולדפילד או אפילו ציפוי זהב, אבל הצבע שלו לא יורד והספקתי לנצל אותו מספר רב של פעמים, על אף השהות הקצרצרה אצלי בבית.
את הצמיד שמים גבוה ככל הניתן (לכיוון המרפק) והוא מוסיף המון. קיבלתי עליו הרבה מחמאות, והוא ללא ספק היה רכישה מוצלחת.

האהובה


ממש לא מזמן אני ונוב (זוכרות אותו מMEET MY BOYFRIEND, כן?) חגגנו ארבע שנים להיווסדנו. לרגל המאורע המשמח קיבלתי מנוב מתנה שכללה בתוכה כמה מתנות, ואחת מהן הייתה השרשרת הנפלאה הזו. שרשרת ארוכה מגולדפילד ותליון בצורת כנף מצופה זהב, עם חרוז בצבע תכלת.
שרשרת מגניבה ומיוחדת שמהרגע שהגיעה אלי, נחרשה ללא הפסק.
טעם טוב יש לבחור שלי :)

הממותג


רשת מגנוליה המוכרת והאהובה השיקה ליין שלם המוקדש לרגליים, בה תוכלו למצוא צמידים יפייפים וטבעות מיוחדות לכפות הרגליים. כי למה רק לידיים מגיע?
הקולקצייה כוללת 30 דגמים של צמידי רגליים העשויים כסף, כסף מושחר, גולדפילד וציפוי זהב, מהם אני בחרתי לי צמיד גולדפילד מיוחד עם תליון של עוגן.
היש קייצי מזה?


המחירים של הקולקציה נעים בין 50 ל319 שקלים.
עשו טובה לכפות רגליים שלכן, ולכו להציץ באחד מדוכני מגנוליה :)

החדשות



מדי יום שלישי בקניון רחובות מופיעים דוכנים מעניינים. תוכלו למצוא שם תכשיטים מיוחדים, נשים שקוראות בכף היד, מתנות לבית ועוד.
דוכן קטן שנמצא דרך קבע ליד המשביר, מוכר תכשיטי גולפילד במחירים מצויינים, וגרם לי להתחדש בשתי טבעות שאהבתי במיוחד.
אחת מגניבה, בעלת כנפיים (מזכירה את השרשת שנוב קנה לי!) ואחת עם לב קטן ועדין.



כדי להשלים את הלוק לאצבעות הידיים לא מספיקות רק טבעות יפות ותכשיטים. לק הולם בהחלט נדרש.
על הציפורניים שלי עכשיו מרוח
ORANGE YOU STYLISH! מבית OPI, המגיע היישר מקולקציית קוקה קולה. הלק הכתמתם הזה מדמה את משקה הפאנטה האהוב מהסדרה, ואני חייבת לציין שיש דמיון.
קוקה קולה היא אחת הקולקציות המיוחדות שיצאו ל
OPI, מבחינת הרעיון, ואהבתי אותה ממש! הקולקצייה כוללת תשעה גוונים במהדורה מוגבלת.
הלקים של
OPI עמידים עלי זמן קבוע, שהוא שלושה ימים. מהיום הרביעי כבר ניתן לראות נסיגה בלק, אך זה מאוד אנדוידואלי, מכיון שאני מכירה נשים שהלק מחזיק עליהן אפילו שבועיים (!)
את הלקים של
OPI ניתן לרכוש במכוני טיפוח נבחרים ברחבי הארץ וכן ברשת אפריל, תמורה ל65 שקלים.



מעל הלק השפרצתי ספריי ייבוש לק של הרשת הזולה והיחסית חדשה, SACARA.
בניגוד לספריי המייבש של לייף, הספריי של סאקרה מתחייב ואף עומד בכך, ואינו מותיר שכבה שומנית מעל הלק והאצבעות, הוא מייבש במהירות ונותן ללק גימור מבריק.
שימו לב שאתן משפריצות את הספריי, לקחת מרחק ביטחון. הספריי כל כך קר, שהוא יכול להקפיא לכן את האצבעות!
סירייסלי, נדמה לי שראתי מעל הציפורן שכבת קרח.
התמורה שלו מצויינת בהתאם למחיר, ועבורי הוא עושה עבודה מצויינת.
25 שקלים ל100 מ"ל. מומלץ!


היוקרתי



כבר שנתיים שאני מסתובבת עם שעון הCASIO המפדח שלי. אני עדיין אוהבת אותו וזוכרת לו חסד נעורים, אבל באיזה שהוא שלב צריך להתבגר ולפנות את הלב ואת היד לשעון חדש, ורצוי כזה שיחלץ חיוך בכל פעם שאני מסתכלת עליו, וגם לגרוף מחמאות זה אפשרי.
כבר כמה שבועות אני זוממת על שעוני מייקל קורס שהגיעו לארץ, וממש בימים האחרונים גם בצבעים חדשים. חיפשתי שעון עגול בגודל בינוני עם רצועה עבה אבל עדינה, והאחד נמצא בחנות "גוד טיים - עולם השעונים" שממוקמת באלנבי 90, תל אביב.
בחנות מבחר רחב של שעונים ממותגים שונים (שמסופקים על ידי הרשת המוכרת פדני) במחירים מצויינים. היפייפה שלי עלה 760 - רק לשם השוואה, מחירו באתר הרשמי של מייקל קורס - 195$ היינו 691 שקלים. הפרש סביר בהחלט בעיניי.





כבר נתקלתי באותו אחד ברשתות אחרות בארץ במחיר מבצע של 1100 שקלים. שימו לב היכן אתן רוכשות ובאיזה מקומות, לפעמים כדאי להשקיע בנסיעה לחנות מסויימת ולקבל מחיר משתלם (מה גם שהחנות עושה משלוחים באתר שלהם).
התלבטתי בינו לבין אחד זהה עם רקע תכלת \ טורקיז.
מה אתן אומרות, בחרתי נכון?
ואם אתן בוחרות לרכוש שעון בגוד טיים, אל תשכחו לעדכן אותי ולשלוח תמונה! :)






ואיך אפשר לסיים את פוסט התכשיטים הזה בלי לספר לכן על התחביב של טוני בתקופה האחרונה: ללכת עם שרשרת הפנינים הזו.
שרשרת שעלתה חמישה שקלים ועושה לטוני כל כך שמח בלב, שהוא לא מוכן להוריד אפילו כשהוא יוצא להסתובב בחוץ.
רואים שהוא החתול שלי, לא?

גילוי נאות: OPI, ספריי יבוש לק ומגנוליה התקבלו לסקירה
SHARE:

4 תגובות

  1. חחח ואוו נוב עשה בחירה מצויינת עם הטבעות!! החתול שלך חמודדדדד ^_^ אולי תעשי לו פינה בבלוג? :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. את דעתי החיובית על OPI את מכירה :). השעון יפה והמחיר מצויין, רוב שנותי הלכתי עם שעונים בעלי רצועה דקה יחסית ועם הסקינים של סווטש, כך שכאשר רכשתי לי מייקל קורס כבד רצועה נדרשתי ל"תקופת הסתגלות", לכובד השעון. תתחדשי

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.