יום ראשון, 1 ביוני 2014

דיור | DIOR

מוצרי דיור 

ממש לאחרונה אל השפתון והסומק של דיור שכבר יש ברשותי, הצטרפו כמה חברים חדשים.
מזוג הורים אוהבים הם הפכו למשפחה גדולה ותומכת וקיבלו אל שורותיהם שפתון נוסף, מייק אפ, לק ובושם מניאטורי. אתן יודעות שלא תמיד צריך סיבה למסיבה, אבל כשכבר יש אז כדאי לנצל את המעמד ולהכניס גם את דיור אל פינת הפוקוס החדשה. אז במה התחדשתי?


מייק אפ פוראבר של דיור סקין

מעט לפני שגזרתי על עצמי עוצר קניות איפור וטיפוח (ואולי זה קשור ישירות לזה) היה מבצע באתר סטרוברי של 10% הנחה על מוצרי האיפור. סיבה למסיבה כבר אמרנו? את ההזדמנות ניצלתי להזמין שפתון של שאנל ואת המייק אפ הכה מדובר של דיור סקין, הFOREVER. בהתחלה מאוד התלבטתי על הגוון, שכן קיים גם אחד בהיר מ020 שאני לקחתי (הסבר קצר איך בוחרים צבע למייק אפ של דיור: הספרה האמצעית היא בעצם הכהות של הגוון מ1 ועד 5 ואילו הספרה הימנית היא תת הגוון: 0- נייטרלי, - צהבהב, 2 - ורדרד- 3 , אפרסקי.) אך עשיתי בשכל ומבחינת כהות מדובר בגוון המתאים לי, אפילו שאני כזו שלגייה. המייק אפ בגודל 30 מ"ל מגיע עם מקדם הגנה 25 SPF, נמרח באחידות ובעל ריח פשוט נפלא. הגימור שלו לגמרי מאט והכיסוי שלו קליל עד בינוני. לגמרי הפך למייק אפ הקבוע שלי :)


Diorblush Corail Bagatelle 763

את הסומק המושלם הזה של דיור רכשתי מאתר פנסי, והוא ללא ספק בין רכישות האונליין הכי מוצלחות שעשיתי. הצבע שלו (Corail Bagatelle 763) עדין, בהיר וטבעי, ומשתלב נהדר עם צבע העור שלי. האריזה מהממת, המראה על הפנים חי והוא כל כך משמח אותי על שידת האיפור שאני מפחדת לפעמים להשתמש בו. מוצר נהדר!




הלקים של דיור בגרסה החדשה

Addict Fluid Stick

מתוך האינסטגרם שלי

לאחרונה נכחתי בהשקה מקסימה של דיור. באותו אירוע צהריים מרענן הושקו השפתונים החדשים של החברה, הלוא הם ה Addict Fluid Stick, וביחד איתם הגרסה המחודשת ללקים של דיור. 


אדיקט פלוייד סטיק של דיור

 האדיקט פלוייד סטיק הוא השפתון ה"היברידי" הראשון של דיור. לא, הוא לא מזכיר הונדה בשום צורה, הוא זכה בשמו בזכות העובדה שהוא עושה הכל במריחה אחת: נוזל קרמי (אבל לא גלוס), שמשלב אפקט צבע מקסימלי (אבל לא שפתון) ותחושה טבעית על השפתיים של "ללא איפור" (אבל לא מדובר בשפתון לק).
המשפט המסחרי שדבק בו הוא: "לא רק שפתון". ובצדק.
הפורמולה שלו מכילה מים שמתאדים עם מריחתו, ומשאירים צבע פגמנטי ומבריק. בשונה מגלוס, הAddict Fluid Stick אינו מכיל שעווה שמכבידה על המרקם שלו, הוא קליל על השפתיים ובשלב מסויים לגמרי שוכחים שהוא שם. בנוסף, כשהוא כבר יורד, הוא משאיר סטיין מהמם וכייפי.



Addict Fluid Stick - PANDORE

הAddict Fluid Stick הושק ב16 גוונים יפייפים: מניוד ועד פוקסיה, מקורל ועד אדום טהור. מתוך ה16, בחרו דיור 4 צבעים ש"כל אישה צריכה" (בהנחה והיא יכולה להרשות לעצמה, כמובן): 
Pandore - אדום טהור, זוהר ופלרטטני. זהו צבע הדגל של השפתון, עם כי על הדוגמנית המהממת הוא נראה הרבה יותר נועז מבמציאות. 
Wonderland- התפרצות של צבע פוקסיה מדהים ביופיו. אני יודעת מה יהיה המוצר הראשון שאקנה כשעוצר הקניות יסתיים...
Aventure – קורלי בוהק ומלא באור, והכי הכי: קייצי למופת.
Mirage – גוון מלא חיים, בז' במבט ראשון אשר חושף גוונים של וורוד במבט קרוב יותר.
עלות הפינוק: 178 שקלים, שבהחלט ינוצלו הייטב.



AVENTURE 551

ה
 Vernis Gel Effect של דיור הושקו במהדורה חדשה ומשופרת, משמע - כל הלקים של דיור שעמדו בסטנדים ברחבי העולם אוחסנו במקום עצוב ולא ידוע והוחלפו בחדשים ומשודרגים. תאמינו לי שלא אכפת לי להיות פח הזבל של הגרסה הישנה, עם כי הגרסה המחודשת פשוט מצויינת.
אז מה בעצם השתנה?
דבר ראשון: המברשת. הקצה המעוגל והשטוח נותר כשהיה, השינוי חל באורך המברשת - מה שהוסיף לה מספר נקודות בונוס לא מבוטל בעיניי. והנה משהו שאני מרשה לכם לתפוס אותי במילה בעתיד: מדוברר במברשת הלק הכי נוחה שיצא לי לנסות. היא מתאימה פשוט בול לצורת הציפורן שלי, מגיעה לכל מקום בקלות רבה ולא משאירה שאריות מלוכלכות.
הפורמולה שבעבר לא התיימרה להחזיק מעמד זמן רב, טוענת עכשיו לעמידות של ארבעה ימים, ללא טופ. אם לומר את האמת, וכמו שאתן מכירות את סיפורי הציפורניים שלי, פקפקתי בזה ביותר. הלקים היחידים שמחזיקים עלי בלחץ שלושה עד ארבעה ימים הם אסי, וגם לא כולם, ורק עם טופ. גם קיקו הם יחידי סגולה ואילו שאנל מקרטעים איפה שהוא מאחור. להפתעתי הבאמת רבה, הפורמולה הזו בעלת גימור הג'ל והסיליקון האורגני החזיקה חמישה ימים(!!!!!!) ללא שום טופ, בלי צ'יפ אחד! ויתכן שהיה מחזיק גם יותר, לולא התעקשתי לנסות משהו אחר. הפתעה גמורה ומשמחת ללא ספק.
עוד משהו שתשמחו לשמוע: הפורמולה מורכבת מ80% רכיבים שמקורם טבעי, ולכן מטפחת ושומרת על הציפורן.



הלקים של דיור מופצים כעת מחדש ב21 גוונים מקסימים, ואילולא המחיר סביר שהייתי קונה את כולם. מה שכן, לק לא נחשב איפור או טיפוח... נכון? ;)
אחד מהחמודים יהיה שלכן תמורת 135 שקלים. 



MISS DIOR


טעות. טעות איומה הייתה להריח את הבושם הזה. הוא כל כך מתוק ונעים וכל כך מתחבר אלי שמדף הבשמים שלי כבר צורח הצילו, רק מעצם המחשבה. לפחות יש לי את החמוד הזה בגודל מניאטורי ולא במבחנה, עם כי אני לא צופה שהוא יחזיק הרבה זמן מעמד גם ככה. אחד המדהימים!






והנה אני, "דיורית" להפליא עם המייק אפ, הסומק, השפתון, הלק והבושם של דיור.
מה אתן חושבות? אוהבות את המוצרים של החברה? יצא לכן להתנסות בהם? זוממות על משהו? :)

גילוי נאות: השפתון, הלק והבושם התקבלו לסקירה
SHARE:

10 תגובות

  1. השפתונים האלה בהחלט עושים לי עיניים (או שפתיים....) למה כסף לא נופל מהשמיים?! ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחח, אם רק כסף היה נופל מהשמיים, הייתה לי כל הקולקציה!

      מחק
  2. וואו המייקאפ הזה נותן לך גימור של פוטושופ! פשוט כך :) אהבתי מאוד. ועל השפתון הזה שמעתי רבות.. מעניין מה יהיה מחירו בדיוטי פרי (אותו אני פוקדת בסוף השבוע הבא ;) )

    השבמחק
    תשובות
    1. גימור מושלם! ממש אוהבת אותו :)
      תודה רבה יקירה, מוזמנת לעדכן!

      מחק
  3. עשית לי חשק מטוווווווווווווווורף להכל!!!!
    איפה משיגים את השפתונים החדשים??? ואיזה כיף שהם שיפרו את הלק, ברור שאלך לבחור לי איזה צבע חדש!!
    ממש אוהבת את הבלוג שלך!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתונים כבר נמכרים בכל נקודות המכירה של דיור: פארמים, משביר ודיוטי פרי.
      מהמם מהמם מהמם, ועל הלקים - חובה לנסות!
      תודה רבה :)

      מחק
  4. המייקאפים של דיור מעולים! אני מחסלת אותם.
    הגוונים של הלק והשפתון הם בול את, מתאימים לך כמו כפפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!
      מעולים זו לא מילה...

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.