יום רביעי, 25 ביוני 2014

מהדורה חדשה

הקיץ כבר כאן. אני משוכנעת שהפוסט שלי הוא לא מה שיבשר לכן את המידע המרעיש הזה, ושהצלחתן לעלות על זה גם לבד. מצד שני אני מרגישה חובה מוסרית להיות זו שאומרת את זה תוך לגימות קוביות קרח.הקיץ פה, וחם. ומצד שני, גם חם בלב. כי הקיץ הוא אחלה תירוץ להתרעננות בבריכה, אך גם לריענון מגירות האיפור והטיפוח שלנו, ומציאת חברים חדשים שיעשו לכן קיץ נעים. עד כמה שאפשר, בכל זאת, ישראל.



לא רק אנחנו מחפשות תירוצים לחידושים. גם חברות הקוסמטיקה עצמן מוציאות מהדורות חדשות לרגל הקיץ, ובניהן גם כמה כאלה שלא תרצו בשום אופן לפספס.
הנבחרת שתרענן לנו את הקיץ, מתחילים
 :)

הדאודורנט החדש של ליידי ספיד סטיק

אמרנו ריענון - אמרנו דאודורנט.
חברת הדאודורנטים האהובה עלי ביותר - ליידי ספיד סטיק, השיקה לאחרונה מספר דאודורנטים חדשים בניחוחות קייצים.
אני במשך תקופה ארוכה משתמשת בדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק, פשוט כי הם היחידים שבאמת עושים את מה שצריך. בין לבין אני מנסה כל מיני חברות אחרות, כי ככה אנחנו הנשים, חייבות למצוא את המושלם. ואחרי שליידי ספיד סטיק האהובים שלי השיקו סוף כל סוף דאודורנט עם ניחוח - אני את מסע החיפושים שלי משביתה.

LADY SPEED STICK -  FRESH AND ESSENCE

החברה השיקה אתFRESH AND ESSENCE , שעושה בדיוק את מה שעשו כל הדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק: בעל מרקם נעים, מונע ריחות לא נעימים, מותיר את האיזור יבש ומוגן לאורך זמן, והוסיפו לו את אחד משלושת הניחוחות: פריחת הדובדבן, פריחת הסחלב ואירוס פראי.


אלי הגיע פריחת הדובדבן. הריח שלו מתקתק והוא לגמרי עושה את העבודה. הוא גדול יותר מהדאודורנט שרכשתי לא מזמן בסופר פארם, אך תג המחיר שלו לא שונה. סופר מומלץ!
 29.90
ל65 גרם שיצילו אתכם. שווה כל שקל.

לק של סאלי הנסן

צבעים של לק הם בהחלט סימן זיהוי לתקופה בה אנו נמצאים. I PINK I CAN (כל כך נכון שזה משהו) של מותג הציפורניים סאלי הנסן הוא ורוד בהיר, קייצי ביותר ומשמח עד מאוד.כל כך משמח, שהוא קיבל מקום של כבוד בפדיקור החודשי השנוא עלי, והצליח לרומם מעט את מצב רוחי. המברשת שלו ארוכה ועגולה בקצה, ומזכירה לי את המברשת המעולה של דיור. המריחה עצמה נוחה ואחידה, ואטימות מירבית מתקבלת לאחר שתי שכבות.

I PINK I CAN 510 - SALLY HANSEN
עוד משהו ששימח אותי בו מאוד היא העובדה שבאופן פלאי הוא מתאים לסנדלים הורדרדים שרכשתי באלדו לא מזמן, שחששתי שיתאימו רק עם פרנצ' שהחבר שלי כל כך שונא. גם אני לא מחסידות הפרנצ', ואני מאושרת לדעת שהלק הזה הולך ביג טיים עם העקבים החדשים. יו גו גירל!

סאלי הנסן יחד עם העקבים מאלדו. יו גו גירל! מתוך האינסטגרם שלי

מלבד הצבע המשגע העמידות שלו מוכיחה את עצמה בגדול. על הרגליים זו לא חכמה, אך מכיוון שנגמר לי הטופ האהוב עלי ונותרתי גלמודה, הוא נמרח מעל בסיס ותו לא. ונחשו מה? הברנש הזה על הציפורניים שלי כבר 3 ימים בלי צ'יפים! בהחלט לא רע, ומצדיק את חמש הפעולות שמיוחסות לו: בסיס, מחזק, צבע, ברק והגנה.

לק יפייפה של סאלי הנסן מסדרת Complete Salon Manicure

נוסף על כך, הלק לא מכיל חומרים רעילים כמו ,DBP טולואן ופורמלדהיד.
הלקים של סדרת  Complete Salon Manicure‏מגיעים ב16 גוונים, נמכרים ב45 שקלים ברשתות הפארמים וגורפים המון מחמאות!
שמן גוף של ניוואה

אם יש משהו שאני אוהבת בקיץ אלו קרמי גוף קלילים. החל מהצ'רי פרינסס של לאוקיסטן וממשיך בשמני גוף למינהם, שאל קטגוריית המוצלחים מצטרף הBODY OIL  החדש של .NIVEA שמן הגוף הממצק החדש מכיל נוסחה שנקראת .Q10 plus היא ושמן האבוקדו (יאמי!) שבתוכה מעניקים לעור הגוף אנרגיה לחילוף חומרים, התחדשות והזנה אינטנסיבית.השמן נספג בעור בתוך שניות (למעט כפות הידיים, צריך לשטוף אותם לאחר המריחה אחרת הן נשארות שומניות), הוא מרענן והריח שלו נקי כל כך ונעים.

Q10 PLUS NIVEA
הייתי שמחה אם השמן היה מגיע עם ראש משאבה או בצורה אחרת, כי כך הוא פחות נוח לשימוש ויוצא די הרבה חומר. העור שותה בצמא את השמן של ניוואה, והחברה ממליצה להשתמש בו אפילו פעמיים ביום.יתרון נוסף שלו היא מטרתו העיקרית - מיצוק העור. העור שלי צעיר וממוצק כך שלא ראיתי שינוי משמעותי, אך דעו שהוא מתיימר למצק את העור ולעבוד גם על סימני מתיחה.הוא מתאים לכל סוגי העור וניתן להשיג אותו בפארמים ברחבי הארץ במחיר של 150 ש"ח ל200 מ"ל.

ELIZABETH ARDEN - Summer Escape

וכמו כל חברה המתמחה באיפור שמכבדת את עצמה, השיקו באליזבת ארדן קולקציית איפור קייצית ומדליקה במהדרות מוגבלת. הקולקצייה שנקראת Summer Escape מגיעה בהשראת הים (קיבלו השארה מהפוסט שלי שם בארדן, הא?) בצבעים כחלחלים וזהבהבים.הצללית שברשותי הגיעה בקופסית חיצונית חמודה ומעוצבת להפליא עם ציורים שהזכירו לי מלחים, רב חובל וכל היוצא בזה. האריזה הפנימית אכזבה אותי מעט, המראה שלה די צ'יפי ופלסטיקי שכזה, לא משהו שהייתי מצפה מחברת איפור בסדר הגודל של אליזבת ארדן.

צללית של אליזבת ארדן מקולקציית Summer Escape

צללית הקרם הגיעה במרקם שהזכיר ג'לי והמגע בה שיעשע אותי. מצד שני, מברשת פשוטה של רילטכניקס תפסה מספיק חומר ובקלילות נמרחה על העפעף והעניקה לו כיסוי מלא וצבע (ANCHORS AWAY 03) מקסים.

ANCHORS AWAY 03

מכיוון שאני לא חובבת צלליות אין ברשותי פריימר לעפעפיים ואולי בגלל זה הצללית לא החזיקה מעמד לאורך שעות רבות ונצנצים הופיעו באיזור העיניים.יתרון של הצללית היא האלוורה והויטמין E שהיא מועשרת בהם, אשר מרגיעים ומגנים על איזור העיניים. נוסף על כך, הפיגמנט של הצללית בהחלט עשיר.

הצללית של אליזבת ארדן יחד עם המסקרה (למטה) של רימל לונדון

לסיכום, מלבד הצבע והאריזה החיצונית, הצללית חביבה ותתאים בעיקר לאספניות, או אולי לכאלה שמוכשרות ממני במריחת צלליות. גם הגיוני.מחיר הצללית: 200 ש"ח ל5 גרם.ניתן להשיג את הצלליות ואת שאר הקולקציה החדשה לקיץ בפארמים ברחבי הארץ, בהנחה קבועה של 25%!

RIMMEL LONDONE - ScandalEyes Retro Glam Mascara

מסקרה חדשה לא באמת מצריכה תירוץ. מסקרה היא פשוט צורך. ותאמינו לי שאת המסקרה של רימל לונדון אתן צריכות.ScandalEyes Retro Glam Mascara  מאריכה את הריסים, מפרידה, משחירה אותם מאוד ומדגישה את העיניים פי כמה. היא עמידה ולא נמרחת יום שלם, נוחה לשימוש בזכות צורת המברשת שלה (שמזכירה לי מעט את VAMP של פופה) ובגדול פשוט מציאה. כנ"ל המחיר שלה, שתמיד נמצא במבצעים שווים.
115
 ש"ח (בדרך כלל 59.90) ל12 מ"ל.

לוק סופי עם המסקרה של רימל לונדון ועם הצללית של אליזבת ארדן

שתפו אותי, אהבתן את המהדורות החדשות?
  
 גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

9 תגובות

  1. הפוסט ממש יפה!! הלק אצלי כבר מקיץ שעבר ממבצע פצץ מאילת אבל לצערי שומש רק פעם אחת עקב מגוון מאוד גדול של לקים וגוונים שיש ברשותי. אך אכן גוון מההמם ועליי החזיק כמעט שבוע בלי צ'יפים!! נ"ב הופתעתי לגלות שבפוסט זה לא המלצת על מוצר לשפתיים(שבאופן אישי בשבילי בקיץ זה מאסט 😊)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצבע בהחלט יפייפה! רק הורדתי אותו וכבר בא לי שוב :)
      בקשר לשפתונים - כמובן שאת צודקת בכל הקשור לקיץ, ואחד כזה זכה לתזכורת אוהדת בפוסט על הקיץ. לצערי, לא נתקלתי עדיין במהדורה חדשה של שפתונים לכבוד הקיץ, אם תהיה כמובן שיתעדכן ;)

      מחק
  2. ואני פחות התחברתי לחברת ליידי ספיד סטיק בפעם האחרונה שניסיתי אותם.. אך אכן שכנעת אותי לתת להם הזדמנות שנייה ;)

    השבמחק
  3. איזה פוסט כיפי!

    השבמחק
  4. פוסט קייצי וכייפי אני זוכרת שאחותי הייתה מכורה ללידי ספיד סטיק אני פחות אוהבת בגלל העובדה שהם מכילים אלומיניום

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כן, זה באמת מבאס קצת, אבל זה הדאודורנט האהוב עלי ביותר וקשה לי לוותר עליו, אפילו בשביל כך...

      מחק
  5. אני אוהבת את הגוונים הללו, במיוחד את הלק.
    וגם הגוון של הצללית מקסים, מסקרן

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.