יום חמישי, 19 ביוני 2014

סיפורי שפתיים - פוסט השפתונים השלם

כמו לתת לאמא לבחור את האהוב ביותר מבין ילדיה, כמו לבקש מטוני לבחור צעצוע מועדף, כמו לדרוש ממני לבחור רק מאכל אחד שאני הכי אוהבת, כך בלתי אפשרי לצפות שאישה תוכל לבחור שפתון אחד ויחיד בלבד שיהיה שם בשבילה. פשוט כי כמו כל מוצר או בגד - היא צריכה עוד, ורצוי שהכמות הסופית תהיה דו (או תלת) ספרתית.

שפתונים מומלצים

כך גם אניוה שפתונים שיש לי, את כולם אני אוהבת ולכולם מחוברת. יש טובים יותר, יש טובים פחות, אבל הגוונים, הגימורים והעמידויות השונות גורמות לי להרגיש כאילו אני בחנות ממתקים אישית שלי. התמונות צילמו בתקופה שהעור שלי היה יבש וכך גם השפתיים, אז מתנצלת מראש.אז זה הפוסט בו אני פותחת את חנות הממתקים שלי לקהל הרחב, ומרשה לכולכן להתרשם:


CARELINE 910


שפתון SPARX של קרליין

השפתון של קרליין התקבל בקופסת גלוסיבוקס סלבסטר, ובאותה התקופה לא ממש ידעתי אם אני מחבבת את הצבע או פחות. לאחרונה מצאתי את עצמי משתמשת בו יותר ויותר, בעיקר בימים בהם אני זקוקה לצבע בשפתיים אבל מעדיפה אחד עדין ופשוט. השפתון מסדרת SPARX נמרח בקלילות על השפתיים, הוא לחותי מאוד ויש לו ריח שמשום מה מזכיר לי מעט שוקולד. הוא לא אטום כלל וזה יכול להוות יתרון או חיסרון, תלוי עבור מי.

MAC - Candy yum yum


מאק - קנדי יאמ יאמ

על השפתון המטריף הזה של מאק כתבתי בעבר תשבחות רבות, ודעתי לא השתנתה כלל. צבע מצויין למעיזות וחובבות הז'אנר, גימור מאט נהדר ועמידות לא רעה בכלל. 
טוב כשיש אותו בעיקר לימים שבא לכן ללבוש משהו בצבע נקי ופשוט ולהשאיר את האיפור טבעי ועדין.

GIVENCHY 103
שפתון של ג'יבנשי

את היפיוף הזה קיבלתי במתנה מחברה (עדי אין עלייך!) בהחלפת קופסאות שווה שעשינו לפני כמה חודשים. מדובר בשפתון מניאטורי אהוב ביותר, עם צבע עדין וטבעי שאני אוהבת מאוד. 103 הוא השפתון הראשון שלי מג'יבנשי, אך לגמרי לא האחרון. הוא לחותי נורא ובעל צבע אטום, ובכל פעם שאני שמה אותו אני מרגישה יפה פי כמה. לא יודעת להסביר למה. אהבה זו אהבה!

LIMECRIME - Retrofuturist
שפתון של ליים קרים

והנה החמוד הקטן שכמעט גרם לי להתקף לב. אחרי שהוא הגיע אלי באחת מהזמנות הבלאק פריידי שעשיתי, ואחרי כמה שימושים בודדים גיליתי שהאהוב שלי נעדר. למזלי לא איבדתי תקווה והתקשרתי כמה שעות אחרי שגילית שהוא חסר אל המסעדה ששהיתי בה, בתקווה שהברנש החליט ליפול דווקא שם. אז למזלי הזיהוי שלו היה פשוט, בכל זאת - כמה קשה לתאר שפתון סגול עם ציור של חד קרן עליו? ולמזלי הרב הוא אכן נמצא באותה מסעדה. אז נסעתי אליו שעה וחצי כל צד. בשביל אהבה משקיעים!
מלבד הצבע המהמם שלו, המריחה הסופר נוחה ומדוייקת והסטיין המושלם שהוא משאיר אחריו (עדיין לא ראיתי שפתון שמשאיר כזה סטיין מדוייק על כל השפתיים) הוא גם די עמיד יחסית לשפתון לחות, נותן ברק לשפתיים ומדהים באופן כללי. אחד האהובים עלי ביותר!


MAC - Ruby woo
מאק - רובי וו

או שלום למיסטר חובה. ללא ספק, אם יש שפתון שהוא פשוט בגדר חובה ממאק, זה האדום המאט הקלאסי שלהם - רובי וו. השפתון די עמיד, המריחה שלו לא מאוד נוחה כי הוא מאוד מאט אבל הוא מתקבע נהדר ונראה פשוט יפייפה. ומה יותר חשוב מיופי כמובן?

GUERLAIN - Madam flirte 861
שפתון של גרלן

גם את השפתון הזה של גרלן, שהיה במהדורה מוגבלת, קיבלתי במתנה מעדי.
האריזה מדהימה, הצבע ורוד - דובדבן מרשים והלחות כייפית. לא קורה לי שאני יוצאת איתו ולא מקבלת מחמאות. סופר כיף! גם הוא משאיר סטיין מעורר התפעלות ולוקח לו זמן סביר לדהות. גרלן היא אחת מחברות האיפור שאני הכי אוהבת. מדוייקים ונפלאים.


DIOR - 999

שפתון של דיור


צבע מושלם, אריזה מושלמת, חברה מושלמת. אין על דיור. שפתון שחביב עלי בהחלט שהלך לא מזמן לעולמו, לאחר שנשכח ברכב לוהט, נמס והתפרק. צבע אדום מפתה ומדהים, עמידות מרשימה, לחות מעולה ומריחה נוחה. אין ספר שאזמין אותו מפנסי שוב.

SHISEIDO - 607

שפתון לק של שיסיידו

שפתון הלק של שיסיידו בעל צבע מדהים ומריחה מדליקה. נמרח כליפ גלוס עם מרקם מעט צמיגי ומתייבש כשפתון מבריק. אלמלא היה נכנס לחריצים שמעל השפתיים, הוא ללא ספק היה מושלם.


מתוך האנסטגרם שלי

מאז כתיבת הפוסט הזה, שזכה לצאת רק עכשיו לאור, התווספו עוד כעשרה חברים חמודים ויפים. אחד מהם נחת ממש אתמול, והוא הTOM FORD החדש שלי - שאני מאוהבת בו קשות.
האם גם לכן יש מלאי של שפתונים, וכמה שאתן אוהבות במיוחד?
SHARE:

8 תגובות

  1. פוסט נהדר מרים :) עשית לי חשק מטורף ל103 של ג'יבנשי, תפור עליי. לא מתחברת לאדומים משום מה אבל עלייך נראים נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מתוקה!
      אני באמת נורא נורא אוהבת אותו :)

      מחק
  2. יש לי כ40 שפתונים שאולי 30 מתוכם זה חברות כמו ביוטיקר /ליידי קר /וואו/ מיי קוסמטיקס עד לפני כמה שלושה חודשים הייתי קונה בעיקר בחנויות כאלה כיום קפצתי מדרגה ואני משתמשת בחברות עממיות לוריאל ,מייבלין ועשית לי חשק לשפתונים של דיור עכשיו !
    הכי בשימוש אצלי זה של מייבלין 24 שעות גוון ורוד יפיפה שהמדבקה שלו יצא של לוריאל מסדרת ה6 שעות שעוד שנייה נגמר זה גוון 715 אומנם צבע שמתאים יותר לחורף מן חום סגול שימרי יפיפה אבל אני פשוט לא מספיקה להשתמש בו בחודש האחרון .יש עוד 2 שבשימוש אצלי בתקופה האחרונה אבל הם פחות עמידים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רחלי על התגובה המפורטת :)
      בהחלט קפיצת מדרגה! ואם החשק שעשיתי לך על דיור ישפיע, זאת תהיה בכלל חתיכת קפיצה...

      מחק
  3. השיסיידו מהמם כמו שכבר אמרתי לך :-)

    השבמחק
  4. כולם מהממים עלייך (אפילו הקאנדי יאם יאם שאני לא התחברתי אליו).
    הליים קריים הכי משגע (בפער קטן)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.