יום ראשון, 18 במאי 2014

What's New? | MAY

חידושים הם חלק מתבקש בכל חברה או מקום.
בגדים חדשים וקולקציות שרק יוצאות מסיבות לי אושר רב (ורצון להתחדש כמובן - מה שלא אפשרי נכון לכתיבת שורות אלו, כי אני, גבירותי, בעוצר קניות) וצורך לשתף אתכן בדברים הנפלאים הללו. לכן, אני מתחילה בבלוג פינה חודשית ובה דברים חדשים ומעניינים שיוצא לי לגלות, ושווה לכם לדעת.

ואלה המומלצים להפעם:חדש על המדף

טופ קואוט של OPI


חברת הלקים העולמית OPI ידועה בחדשנות שלה. OPI נוהגים להוציא קולקציות חדשות ומגוונות מדי עונה, ואפילו מספר קולקציות באותה אחת. את קולקציית ברזיל כבר סקרתי לפניכן, קולקציית  קוקה קולה  וכןקולקציית "פורד " כבר מזמן מתבשלות ועוד הפתעות רבות מחכות. עוד חידוש של החברה נחת אצלי לפני זמן מה, והוא טופ  BE MAGENTALE WITH ME   מסדרת טופי הג'ל החדשים של או פי אי.
הטופים הצבעוניים מגיעים בארבעה צבעים:
1. I can teal you like me- גוון הכחול שקוף.
2. 
Don’t violet me down-  גוון סגול. בתוך הבקבוק הוא כהה ומרוכז אבל על הציפורן את תבחרי את הגוון שלו לפי כמות הפעמים שתבחרי לחזק אותו, הוא מתחיל בסגול שקוף וממשיך עד סגול לילך אביבי ורך.
3. 
Be magentale with me- גוון של וורוד עדין מאוד, ילדותי ותמים. גם במריחה השלישית שלו הוא מעניק תמימות ורוך של ילדות. הצבע שלי!
4. 
I'm never amberrassed - גוון צהבהב כתמתם.

כולם בעלי מרקם ג'ל, צבע עדין, מתייבשים בזמן סביר, נותנים מראה מבריק וגימור מדליק והמפתיע ביותר: עמידים לאורך זמן.

מצד ימין - עם הטופ sheer tints של OPI. מצד שמאל - טופ שקוף של ESSIE

אז מה בעצם הקטע של הצבעים? חוץ מהגימיק הבאמת נחמד, הטופים הצבעוניים חוסכים לנו חידוש. כלומר, אם את כמוני וצבע הלק כבר משעמם אותך שעה עד שלושה ימים אחרי המריחה, ואת מעוניינת לגוון מעט: תוכלי למרוח מעל הלק הקייםאת הטופ הצבעוני ולקבל צבע מעט שונה או גימור אחר. (דוגמא מהממת לעוד שימוש תוכלו לראות בפוסט של פיצ'ה הוביס האהובה)
מדליק? לגמרי. בר השגה? לחלוטין.
65 ש"ח ברשת אפריל ובסלוני היופי.חדש בישראל

העובדה שישראל נהייתה מעצמה של חנויות שוות זה לא דבר חדש. אך בנוף הישראלי היו (ועדיין) חסרות כמה הכרחיות.עם כל הכבוד לGAP ,FOREVER 21 ,H&M -  ויש כבוד, חסרות לי ברשימה STARDIVARUS ,SEPHORA וחנויות מעצבים כאלו ואחרות. אחת מהן, בשעה טובה, נחתה במתחם שרונה החדש בתל אביב. היוש פרד פרי!

השקת פרד פרי בישראל

FRED PERRY הוא מעצב בריטי נודע, וחנויותיו פזורות ב100  נקודות ברחבי העולם. עד עתה ניתן היה למצוא בישראל חלק מצומצם מהפריטים בFACTORY 54 , ועכשיו זכינו לעלייה של ממש לארץ הקודש ופתיחת סניף דגל ראשון של פרד פרי במתחם שרונה.





אהבתי פלוס! נעליים של מותג האופנה פרד פרי


השקת החנות הייתה כיפית עבורי (חצי בריטית, זוכרים?) במיוחד: פיש אנד צ'יפס ומאכלים בריטים נוספים היו פזורים ברחבי האיזור, וכמוהם עוגיות מקרונים מתוקים עם סמלו של פרד פרי.

מקרון של פרד פרי. יאמי! מתוך האינסטגרם שלי

המבחר (בעיקר לגברים) רחב, הנעליים שברובם מצאו חן בעיניי והמיקום הנהדר  לגמרי עושים את הביקור בחנות החדשה של פרד פרי כדאי.חדש און ליין

קופסת הפתעה של פנסי

מה שלא חדש היא האהבה שלי להזמנת פריטים און - ליין בכלל, וקופסאות הפתעה בפרט. את חברת פנסי אני אוהבת במיוחד, וכבר הגרלתי קופסא שווה שכזו בעבר.פנסי השיקו קופסא נוספת למבחר הקיים (רגילה, אוכל, סלבס) והיא נקראת MYSTERY BOX.החידוש בקופסא הזו הוא האופציה לבחור אחד מתוך שלושה גדלים (לנשים וגם לגברים) בהם היא מגיעה, כך שהקופסא הקטנה עולה 10$ הבינונית 20$ והגדולה 40$ בלבד. יכולים לנחש מה אני הזמנתי?


FANCY BOX

הקופסא הגדולה עלתה 40$ והמשלוח עד הבית עם "פדקס" הוסיף לי .17$ כשהקופסא הגיעה נוכחתי שהשווי של המוצרי בפנים לגמרי מכסה את העלות הכוללת, ואפילו עולה עליה.אז מה היה לי בפנים?
 קיבלתי מיכלון קטן 3.1) מ"ל) המיועד לנשיאת כמות קטן מהבושם האהוב עליכם. אם, למשל, לא תרצו לקחת את כל הבקבוק השביר והיפה אתכם לנופש או למסע בטבע, ניתן יהיה להעביר כמות ממנו לתוך המיכל היוקרתי (בו משובצות אבני סוורובסקי) ולהינות מהריח שלכם גם שם. את שווי המיכל לא הצלחתי למצוא לצערי.












גם התיק המגניב הזה מעולה לנסיעות. מצד אחד ניתן לשים לבנים נקיים ומהצד השני כאלה שכבר שומשו. על כל צד כתוב למה הוא מיועד WEAR או WASH בהתאמה. בתכלס, יכול מאוד להיות שאשתמש בו כתיק איפור. עוד לא החלטתי, כי הרעיון שלו כל כך מגניב! .15$
ממוצר למוצר הופתעתי יותר. לקח לי זמן להבין למה משמש הפינקסון החמוד הזה בצורת מעטפות, עד שעליתי על זה. יומן!
מצד אחד נכתב: לעצמי, ובצד השני: ממני. תאריך כתיבה והתאריך שאני מייעדת לפתיחה שלו. כדי שלא נצטרך לשבור את הראש, בכל מכתב יש שאלה, לדוגמא: לאיפה אני רוצה ללכת, אני מבטיחה לעצמי, אני בחיים לא רוצה לשכוח את זה ועוד מעניינים.
מגניב, וכייפי! 
14.95$

שקית קטנה, לבנה - ורודה וקורצת הייתה מוצר נוסף. היוש מסיכת מניקור!
השלבים בשימוש בכפפות הארוזות בשקיק היו פשוטים ביותר: ראשית שוטפים הייטב את הידיים, משייפים את הציפורניים, מורחים קרם לחות ומזיזים קוקטילות. לאחר כעשר דקות מכניסים את כל יד לכפפה שבתוכה יש חומר, וממתינים להיספגות. מה אומר לכם, לשבת מול סרט טוב ולא לעשות כלום בידיעה שמשהו מטפל לך בכפות הידיים - תענוג. לאחר ההורדה של הכפפות צריך לעשות "מסאג'ון" לכפות הידיים, ואפשר להתחיל במלאכת מריחת הלק! ובאשר לתוצאות: כידוע לכל מורחת לק מכורה, לא משנה כמעט באיזה בסיס מצויין תשתמשי, הציפורן תגיע איכשהו למצב של הצהבה. . המסיכה הלבינה את הציפורניים שלי בצורה משמעותית! אמנם עדיין יש כתמים מעטים, אבל אני משוכנעת שאם הייתי משייפת טוב יותר גם הם לא היו. בנוסף, העור חלק, נעים וצעיר - ואני מבחינתי מכאן הולכת לדגמן כפות ידיים. לייק גדול! 16$

הפריט הבא הוא המגניב ביותר לטעמי. מקלדת ירקרקה וקומפקטית ל... אייפון! המקלדת מיועדת לאפלים למינהם: אייפד, אייפוד ואייפון והשימוש בה מתבצע דרך הבלוטוס. נוח ובעיקר מדליק! 59.99$

















חדש בבלוג


עד כאן החידושים המעניינים נכון לעכשיו.להגרלה בבלוג כבר נרשמתם?ספרו לי, האם יש חידוש שמעניין אתכם שפספסתי?

גילוי נאות: OPI התקבל לסקירה
SHARE:

4 תגובות

  1. השיר טינטס משגעים, ותודה על האיזכור:)
    הקופסא של פנסי ממש מועילה! שוקלת להזמין להבא

    השבמחק
  2. הקופסא של פנסי ממש מגניבה הפעם! התלהבתי מהמוצרים :)
    אאוטפיט יפה בחרת להשקה. אני אוהבת שמלות בגוון הזה בשילוב של נעליים שחורות או ניוד. :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.