יום שני, 7 באפריל 2014

יצאתי לבדוק: החלקת קראטין, כן או לא? וכמה מוצרי שיער שאתן חייבות לבדוק

שיער חלק הוא כבר שנים חלק ממני, והסיכוי שאתפס בחוץ עם תלתלים הוא כמעט אפסי.
בגלל חודשי הפסיכומטרי פשוט לא מצאתי כמה שעות פנויות כדי להחליק את השורשים הסוררים שלי, והמחליק החליף את ההחלקה היפנית באופן זמני, ושרף אותו לגמרי.
החלקות למיניהן לא טובות לשיער, נקודה. אבל ה"אני מאמין" שלי הוא שעדיף לעשות החלקה פעם אחת לתקופה כלשהי מאשר להחליק את השיער המסכן שלנו בכל יום מחדש ולגמור אותו לחלוטין.
אז אחרי שהתפנתי קצת מהשגרה המתישה, החלטתי לתת צ'אנס למספרה ששמעתי עליה ביקורות טובות, ולנסות החלקת "קראטין" משקמת.
ה"משקמת" קרץ לי, הקרבה לבית קרצה לי עוד יותר, המחיר המגוחך (300 ש"ח) בכלל עשה לי עיניים והחלטתי ללכת על זה.

לפני החלקת קראטין
המספרה של אריה סמדג'ה נמצאת ברחוב בילו 9 ברחובות. אמנם ברחוב לא מאוד אינטימי - ממש מול הקניון, אבל מספרה קטנה וביתית. הלכתי אליו ביום שישי, הידוע גם כ"יום ההחלקות". אריה הזהיר אותי מראש שהולכות להגיע הרבה נשים ושההחלקה הולכת להיות ב"שיטת הרכבת". אם אתן מעדיפות פרטיות, בלעדיות או משהו בסגנון - אל תבחרו ביום הזה. ואם אתן כבר מגיעות, הנה טיפ קטן: תגיעו מוקדם. רבע שעה לפני הפתיחה כבר התיצבתי בחוץ, התקבלתי ראשונה ולמרות שהרגשתי את המבטים המשפדים של שאר המסופרות - זה היה משתלם, כי גם יצאתי ראשונה.
מעולם לא חוויתי חוויה כמו באותו היום: שתי בחורות מקסימות חופפות את השיער של כל אחת בתורה, מורחות את ה"קראטין" ושולחות את המסופרות לייבש את השיער עם פאנים שפזורים ברחבי המספרה. בחורות שנפגשו באותו הרגע מייבשות את השיער אחת של השנייה, מדברות וצוחקות. לסיום, אריה עובר עם מחליק בצורה יסודית על כל שערה ושערה. לא מספרה פנסית בצפון תל אביב, אפילו לא קרוב, אך לגמרי מתקזז עם המחיר הזול והנוח.

מריחת הקראטין


שלבי ההחלקה הם יחסית קצרים: חפיפת השיער כאמור, מריחת החומר, ייבוש החומר, החלקה של השיער בעזרת פן, מעבר ע"י מחליק - ואת משוחררת
.
נשמע מפתה, אך יש גם אזהרה: הקראטין שורף בעיניים. לא לכולן, אבל רוב הבחורות שהיו במספרה החלו לדמוע. שלא תבינו לא נכון, אני מחלוצות המשפט: סובלים בשביל היופי. אני מודעת לכך ששני דורות רחוקים של סבא רבא וסבא ברוסיה לא שינו את מאגר הגנים שלי והעור שלי רחוק מלהיות חרסינה והשיער הבלונדיני והגולש מעולם לא ביקר אצלי. אבל, ויש אבל, למרות התוצאה הבאמת מהממת - כדאי לקחת בחשבון שהחומר מעולם לא אושר רשמית על ידי משרד הבריאות.
לפני ואחרי החלקת קראטין
הקראטין הוא בעצם חומר שמצפה את השערה, ובכך סוגר קצוות מפוצלים ומעניק לה מראה בריא הרבה יותר. החלקת הקראטין, בשונה מהיפניות למינהן לא גורמת לשיער להיראות חלק כמו מקלות, והיא מתקבלת על כל שיער בצורה שונה. ההחלקה יורדת לאחר מספר חודשים ואת יכולה להחליט אם מתחשק לך לחדש או שלא - מזכירה לכן שבעלות של כ300 ש"ח בלבד.
עוד יתרון לקראטין בימי הקיץ המתקרבים היא העובדה שניתן לחפוף את השיער עוד באותו היום! ואין צורך להסתובב מסריחה עם שיער שומני מספר ימים.
פייר - הופתעתי לטובה. השיער המתולתל שלי קיבל את ההחלקה בצורה שונה לגמרי משחשבתי, ויצא לי ממש כמו היפנית, רק בריא הרבה יותר.
מאוד מאוד אהבתי את התוצאה וגם קיבלתי המון מחמאות. אני עם ההחלקה בערך חודש וחצי, השיער נראה בריא הרבה יותר מכפי שהיה לפני ההחלקה, ותלתלים סוררים שלפעמים מופיעים מתחלקים מיד עם ייבוש השיער.
האם אני ממליצה על ההחלקה אצל אריה?
בהחלט כן. אתן מוזמנות לבקר אצלו בעמוד הפייסבוק, ואל תשכחו מי שלח אתכם  :-)

חומרים משלימים:


מניסיוני במספרות בהן אני מבצעת החלקות, הרבה ספרים אוהבים לדחוף חומרים כדי להוציא מכיסנו המרושש עוד כמה שקלים. אריה ביקש ממני לרכוש את שמפו הקראטין ללא מלחים (על מנת שלא ימיס את הקראטין) של Elissa Milano, והמחיר הסביר (שלצערי איני זוכרת, אך היה באיזור ה50) נתן לי אור ירוק.
השמפו בעל ריח נקי, מותיר את השיער ממש לא מיובש ומעניק לו לחות. פעם אחת יצא לי להשתמש בשמפו אחר בטעות, והשיער היה נראה כל כך "פריזי" ומוזר שממש חששתי שנהרסה ההחלקה. למזלי הכל בסדר, אך השמפו הזה בהחלט מומלץ ומספיק לחפיפות רבות.



אתן יודעות שאני עצלנית ולא אוהבת להישאר עם מסיכות שיער הרבה זמן כשאני רועדת מתחת לזרם, אך אם אני כבר שפנפנת הניסיונות שלכן - אז עד הסוף. המסיכה המשקמת Deep Conditioning של Earth science הגיעה אל ידיי הספקניות והתגלתה כמוצלחת למדי. יום למחרת השימוש תהיתי לעצמי למה השיער שלי מסתדר כל כך טוב, ונזכרתי במה מדובר.
החסרונות שלה הוא ריח שמן הזית הנוראי שיוצא ממנה, שכן היא מורכבת מזיתים ואבוקדו, אך למזלי אחרי החפיפה אין לריח שום זכר. וכמובן, חמש דקות המתנה זה אף פעם לא כיף, אלא אם כן התוצאות שוות את זה. וכן, גבירותי, הן בהחלט כן.
את המסיכה ניתן להשיג באייהרב במחיר של 6.63$ בלבד, וכמובן שאתן מוזמנות להשתמש בקוד PGN873 לקבלת 5-10$ הנחה.


את המבט המזועזע שקיבל הקרם הזה הוא בטח לא ישכח. קרם שיער הוא שם קוד לטראומה עבורי מימי התלתלים, אז הייתי משתמשת בקרמים שומנים למדי ומעמיסה על השיער המתולתל שמסרב להסתדר. הייתי ספקנית לגביו אבל מהשימוש הראשון בו, הוא נכנס לשגרת הטיפוח שלי ואין סיכוי שאוותר עליו.
מדובר בקרם שיער חדש של חברת נטורל פורמולה, שהגיע אלי כמתאים לשיער צבוע. אין לי שום בעיה להשתמש בתכשירים שנועדו לשיער צבוע, כי שיער שעבר החלקה יפנית דומה לשיער שעבר צביעה מבחינת התהליך הכימי.
הקרם - שזה אפילו שם קצת מעליב עבור התכשיר הזה, כי הוא פשוט כל כך מיימי ומדהים נספג בתוך שניות בשיער הלח, לא משאיר שום תחושת שמנוניות ושום זכר למראה דביק או למגע כזה.
תפקידו להעניק לחות והוא לגמרי עושה את זה, בתוספת של ריח מרענן ומהמם.
מאוד מאוד מאוד אהבתי את המוצר הזה ואני ממליצה עליו בחום.
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובחרות, תמורת 29.90 שקלים בלבד. אני לגמרי אקנה אותו מחדש.

אשמח שתשתפו אותי, האם כבר יצא לכן לעשות החלקת קראטין? או, האם אתן מתכננות?

גילוי נאות: המסיכה של Earth science ונטורל פורמולה התקבלו לסקירה.
SHARE:

56 תגובות

  1. קודם כל חייבת להחמיא לך על הבלוג פשוט יפייפה :)
    אני מאוד רוצה לעשות החלקת קרטין -אבל אני מפחדת מהמחיר ומהתוצאה. השיער שלי לרוב תלתלי אבל חלק בקצוות עקב המון מחליקים,אני שמה המון קרמים אבל הוא מתייבש במהירות :(
    כרגע אני מאוד בעד לעשות החלקה כזו,אמא שלי עשתה קרטין והתוצאות באמת מדהימות :) גם הספר שלי המליץ הוא אמר שברגע שלא מתאים לי ההחלקה אני פשוט יכולה לפרק את זה .. ההמלצות שלך מאוד עזרו לי ונראה לי שברגע שאני מסיימת עם הפסיכומטרי שלי אני אעשה החלקת קרטין :) תודה רבה !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שירי!
      שמחה שעזרתי. אם את לא סגורה על ההחלקה, אולי כדאי לך כדי למנוע יובש להתנסות בקרם של נטורל פורמולה, כי הוא פשוט מצויין.
      בהצלחה במידה ותחליטי לעשות!

      מחק
    2. היי מירים רציתי לשאול אותך מה הטלפון של המספרה

      מחק
  2. מתולתלות תמיד רוצות שיער חלק, בחורות עם שיער חלק תמיד רוצות תלתלים! אני מאז ומתמיד רציתי תלתלים, מזל שיש לנו כלים לשנות את השיער איך שבא לנו מיום ליום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל רק שלתלתלים קצת קשה יותר, אבל בהחלט מזל שאנחנו חיים בתקופה כזו! :)

      מחק
  3. השיער נראה ממש טוב אחרי! הבעיה עם ההחלקות האלו זה שהן קצרות טווח. תוך חודש השיער חוזר להיות כמו שהוא היה בעבר, לפחות אצלי. תדווחי איך מחזיק לך מעמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין חלק :) עם כי השיקום מתחיל לדעוך....
      תודה יקירתי!

      מחק
  4. פוסט נהדר בהחלט, אבל אני חייבת לציין שבתור מתולתלת גאה (על גבול האפרו!) ממש חבל לי לקרוא שאת הורסת ככה את התלתלים, הם דורשים פחות תחזוקה - אותו נטורל על בסיס מים רק לתלתלים, פעם בשבועיים קצת שמן אגוזים לטיפוח וזהו! לא חבל?? קצת עצובה לי כל ההיסטריה הזאת אחרי השיער החלק קרש. שלא תביני לא נכון גם אני מחליקה את שלי מדי פעם, אבל זה נעשה עם מחליק- שאגב לא פוגע (לפחות לי) בכלל בשיער!! והיובש מגיע נטו מצביעה חוזרת של השיער...

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי תלתלים פשוט לא מחמיאים לי, והביטחון עצמי שלי עולה משמעותית עם השיער החלק :)
      תודה על העצות מותק, בטוחה שהשיער שלך נפלא!

      מחק
  5. שלום!!
    תגידי אם עושים את הקראטין זה בסדר עם השיער שורף חוץ מהעיניים..
    כי חברה שלי עשתה ושרף לה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בפוסט עצמו כתבתי שגם לי שרף בעיניים :)

      מחק
  6. היי מרים,

    השיער שלי עבר חינה לפני חודשיים
    בלי קשר הוא די יבש מהחלקות במחליק בייתי ומנזקי ים.
    אני יכולה לעשות החלקת קארטין?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הרעיון בהחלקת הקרטין הוא שיקום השיער, ולכן שיער יבש ופגום הוא בדיוק היעד שאליו מכוונת ההחלקה :)
      אני לא ספרית ולא רוצה לקחת על זה אחריות, כדאי שתרימי טלפון לספר שיתן לך תשובה אחראית וחכמה.

      מחק
  7. כמה שאלות לגבי החלקת קראטין או כל החלקה אחרת,
    לאחר ההחלקה, אם את חופפת את השיער הוא מתייבש חלק? או שצריך לייבש אותו עם פן? ולהיכנס לים ולבריכה הורס את ההחלקה? השיער לאחר ההחלקה נראה טבעי יחסית ? את עוברת עם מחליק כיום למרות שעשית החלקה? וודבר אחרון כמה זמן ההחלקה נשארת? אשמח מאוד אם תעני לי על השאלות האלה, אני מתלבטת כבר מלאאא זמן אם לעשות החלקה או לא וזה מאוד יעזור, תודה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. מתנצלת על הדיליי, לא ראיתי את ההודעה!
      הספר שלי המליץ לייבש עם פן אך הוא התייבש חלק גם ככה.
      אכן, להיכנס לים ולבריכה פוגע בהחלקה.
      אחרי ההחלקה השיער שלי נראה ממש טבעי, הרבה יותר מבדרך כלל :)
      הייתי עוברת עם מחליק בפוני כדי לתת לו "עיקול" כזה, אך על כל אחת החלקת הקרטין תופסת אחרת.
      ההחלקה נשארת בערך שלושה חודשים.
      בהצלחה 3>

      מחק
  8. היי אני עושה מחליקים באופן קבוע והשיער שלי ממש יבש ושרוף רציתי לדעת תוך כמה זמן עברה לך ההחלקה כי ברגיל השיער שלי מתולתל ונפוח ויבש ואני ממש מפחדת שזה לא יצליח לי אני לא עשיתי החלקה יפנית כי אני בת 14 ואין לי כסף לזה את חושבת שההחלקה תעזור לשיער שלי לתווך שבוע שבועיים או יותר לחודש חודשיים? אני בהתלבטות קשה. אשמח לעצה בתור מישהי שעשתה את ההחלקה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי אני לא יכולה לדעת כמה זמן היא תחזיק עלייך כי כל אחת מגיבה אחרת להחלקה, אך שימי לב שהחלקת הקרטין היא בעצם טיפול שיקומי לשיער, כך שגם אם הוא לא יעשה את השיער חלק לגמרי הוא עדיין יטפל בו וייתן מראה בריא יותר

      מחק
  9. היי הבלוג שלך הורססססס :)
    עשיתי 6 החלקות שכל אחת מהן עלתה 1,200 שקל. ההחלקה אצלו תעלה לי רבע. למשך כמה זמן השיער שלך היה חלק מקלות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מקסימה!
      השיער שלי היה ממש חלק בערך חודשיים, אך על כל אחת ההחלקה נתפסת אחרת :)
      רבע מחיר זה להיט!

      מחק
  10. היי אני בת 13 ויש לי שיער גלי על גבול התלתלים, נפוח ומאוד עבה. אומנם הצלחתי להיגמל מהמחליק שלי אך חשבתי על רעיון (כמעט) סופי, הקראטין. רציתי לדעת כמה זמן זה מחזיק, הם זה שווה את זה ומה החסרונות בטיפול קראטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי!
      החלקת הקרטין היא לא פיתרון סופי. מדובר על טיפול משקם לשיער. לי הוא הוריד את הנפח והחליק אותו כמו קרשים, אך כל סוג שיער מקבל את הטיפול אחרת.
      הטיפול מחזיק עד שלושה חודשים ואז הוא מתפוג, ובכל מקום המחיר אחר. אני שילמתי 300!
      אבל לפי התיאור שלך, הייתי ממליצה לך לחפש החלקה אחרת.

      מחק
  11. אולי כבר נשאלת על כך... ופיספסתי, אם תוכלי לענות אשמח!
    יש לי שיער ממש ממש ממש מתולתל.... ביסלי
    במידה ואעשה החלקת קרטין... והיא תחזיק 3 חודשים... אחר כך זה חוזר לביסלי ? ממש לאותו המצב ?
    מיכל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיכל! לא אני ולא אף ספר יכול לתת לך תשובה ודאית, מכיוון שטיפול הקרטין תופס על כל שיער אחרת סביר להניח שהשיער יחזור לאותו המצב מכיוון שהטיפול נועד בעצם לשקם את השיער והוא מתפוגג לאחר כשלושה חודשים.
      לי אישית השיער חזר לאותו המצב :)

      מחק
  12. שלום מירי, קראתי את הפוסט שלך על ההחלקת קראטין ב300 שקל . ויש לי כמה שאלות.
    1) למה המחיר כל כך זול? (אולי ביגלל שיש חומרים כימיקלים מסוכנים בהחלקה??)
    2) האם ההחלקה מאושרת ע"י משרד הבריאות?
    3) האם ההחלקה מתאימה לשיער שבור,פגום ושרוף שעבר הרבה מחליקים?
    ועיניין המחיר מאוד מדאיג אותי משהו מאוד חשוד.
    אשמח עם תעני אנונימי 2 :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימי! ;)
      1) אני משערת שהמחיר נקבע בין היתר בגלל המיקום. מספרה בצפון תל אביב או הרצליה לא תאפשר לעצמה לתת מחירים כאלה, ומצד שני מספרה קטנה ברחובות עם שוק ותחרות כן יכולה להרשות לעצמה. לגבי כימיקלים - יש בהחלקה הזו גם דברים לא בריאים, אני בטוחה, אך אין הבדל אם תשלמי 2000 ש"ח על אותה החלקה במקום אחר, בשניהם החומרים אותם חומרים.
      2) החומרים של ההחלקה שעשיתי מאושרים על ידי משרד הבריאות, לגבי הפעולה עצמה אין אכיפה (המעבר עם מחליק על החומר, למשל, שורף בעיניים - לא נראה לי שזה שיא הבריא)
      3) אלו בדיוק הקליינטים של ההחלקה הזו! מדובר בהחלקה משקמת שתפקידה לצפות את השערה בשכבת מגן.

      מחק
  13. היי מירי :)
    קראתי שאחרי החלקה אסור לגעת בשיער ולשים גומיות וקליפסים וכדומה כדי לא להרוס אותה למשך יומיים פלוס מינוס, האם נכון הדבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! מאוד תלוי באיזו החלקה מדובר, ביפנית למשל אני יודעת שזה נכון. ברוב החלקות הקראטין לא אמורה להיות בעיה :)

      מחק
  14. היי, ישלי שיער חלק וטיפה גלי אבל לא קרשים בנוסף לכך אני עושה כמה פעמיים בשבוע מחליק ועוברת איתו כמה פעמיים על כל חלק עם המחליק והוא בלונדיני חזק זהוב מאוד (טבעי), הוא נשרף לי מאוד בקצוות עקב המחליקים ואני פשוט לא יכולה להפסיק עם המחליקים, ואני אוהבת שהוא קרשים אז אני רוצה לעשות החלקה אני יותר פוחדת מיבוש השער האם לאחר שההחלקה יורדת הוא חוזר להיות שרוף מאוד עקב יבוש עם הפנים? ואם אני נכנסת לבריכה או לים ואחר כך מתקלחת ומייבשת כרגיל ההחלקה נשארת יציבה וטובה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! החלקת הקראטין היא בעצם טיפול שיקום לשיער שמחזיק בערך 3 חודשים. במהלך הזמן הזה השיער נראה בריא ומהמם, אך אף אחד לא יוכל להתחייב שהתוצאה תהיה "קרשים" משום שעל כל שיער ההחלקה מתקבלת אחרת. אחרי שההחלקה יורדת השיער חוזר להיות כפי שהיה.
      מומלץ לא להיכנס לים או לבריכה בגלל שהכלור והמלחים פוגמים בהחלקה

      מחק
  15. שלןם מאוד אהבתי את הבלוג שלך. ואני רוצה לעשות החלקה שהיט תעבור השיער שלי יראה בדיוק לפני שעשיתי את ההחלקה. הוא יכול לחזור להיות מתולתל כמו שהיה לפני ההחלקה? אשמח שתעני

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שילת! ההחלקה היא מעין ציפוי לשיער, וכשהוא מתפוגג השיערה חוזרת להיות כפי שהייתה. אני לא יכולה להתחייב על כך, אבל זה מה שאני יודעת :)

      מחק
  16. הי מירי, לפני כשנה עשיתי קראטין ב-1500 ש"ח. זה אמיתי הדבר הזה? 300 ש"ח לשיער ארוך כמו שלך? היום בררתי קנייה של חומר להחלקת קראטין עצמית בבית, בחנות של מספרות. ביקשו שם בין 250 ל-350 ש"ח רק על החומר. פשוט קצת קשה להאמין גם על המחיר וגם על שביעות הרצון.

    השבמחק
    תשובות
    1. עובדה, שילמתי עליה מכספי :)
      המספרה הזו היא לא מקום "פנסי" או פלצני, יותר כמו "בית חרושת להחלקות". אני יצאתי מאוד מרוצה ומקבלת המון הודעות תודה על הכתבה הזו מבנות שעשו שם וגם מרוצות, וכן מחברות שהלכו אחריי

      מחק
  17. היי :) בהמלצתך עשיתי את ההחלקה. הבעיה היא שיש ריח שלה כל הזמן איתי...יש לך אולי רעיונות איך להיפטר מהריח?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני עשיתי את ההחלקה לא היה ריח לוואי שנשאר איתי, אבל יכול להיות שהפורמולה שונתה מאז. אני משתמשת בבושם לשיער של אלין ביאנקו כשהריח מציק לי :)
      http://www.miryamgadiel.com/2015/07/blog-post.html

      מחק
  18. היי יש לי שיער גלי. יום שני הקרוב קבעתי תור להחלקת קראטין. אני עושה החלקה רק כדי להחליק אני אהיה מרוצה? אני לא אוהב חלק קרשים אבל זה יהיה די חלק?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד תלוי בסוג השיער שלך ואיך הוא יקבל את ההחלקה, אני לא יודעת להגיד לצערי :(

      מחק
  19. היי..אני מתכננת לעשות קארטין והשיער שלי אכן מתולתל שכל פעם אסוף לקובה.
    ואני ממש רוצה שיער חלק ושמעתי על הקארטין ונשמע לי מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מספיק לך קרטין רק אחרי כמה טיפולים השיער שלך יהייה חלק לגמריי במידה והוא ממש מתולתל
      את יכולה לעשות גם אורגנית שזה תוצאה לצמיתות חוץמהשורש שגדל

      מחק
  20. היי
    רציתי לדעת אם הקארטין עושה נשירת שיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי ההחלקה השיעה שלי היה נראה הרבה יותר דליל, אני משערת שהוא נשר תוך כדי, אבל לאחר ההחלקה לא נשר :)

      מחק
  21. היי
    רציתי לדעת אם הקארטין עושה נשירת שיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא זה בסה"כ מצפה את השיער ומשקם

      מחק
  22. השיער חזר להיות כמו שהוא היה אחרי כמה זמן?

    השבמחק
  23. היי , בלוג מהמם!
    אני בת 17 , השיער שלי מתולתל - גלי ובהתחלה הוא פחות מתולתל .
    הוא יבש מאוד מאוד, לא מסתדר בכלל , חסר כל ברק וגמישות ויש בו המון קשרים ..
    זה נורא גורם לי לחוסר נוחות ואף מוריד מהביטחון , בייחוד מהסיבה ששיער זה דבר מאוד חשוב במראה של אישה ..
    ההחלקת קירטין מאוד פיתתה אותי אבל אני קצת חוששת ..
    דבר ראשון מהתוצאות , שאולי זה יעשה נזק לשיערי , לא יחזיק זמן רב ויגרום לנשירה רבה
    ודבר שני והחשוב מאוד , אני חוששת שאחרי שההחלקה תרד יצמחו לי שורשים נוראיים .
    חוץ מזה גם שמעתי שזה מסוכן לבריאות ..
    את יכולה להמליץ ולייעץ? אשמח לתשובה!

    השבמחק
  24. היי יש לי שיער גלי וצבוע עשיתי גוונים והוא לא נעים עכשיו הוא ממש יבש ואני רוצה לעשות לו שיקום . אבל אני לא אוהבת חלק קרשים וזה גם אחרי כמה זמן משעם שיער חלק.. כדאי לי לעשות קראטין או שיש החלקה אחרת שהיא מוכוונת לשיער גלי עד מתולתל והוא משקם כמו הקראטין שאת מדברת עליו אבל הוא מכוון לשיער גלי ומתולתל ?

    השבמחק
  25. היי יש לי שיער גלי וצבוע עשיתי גוונים והוא לא נעים עכשיו הוא ממש יבש ואני רוצה לעשות לו שיקום . אבל אני לא אוהבת חלק קרשים וזה גם אחרי כמה זמן משעם שיער חלק.. כדאי לי לעשות קראטין או שיש החלקה אחרת שהיא מוכוונת לשיער גלי עד מתולתל והוא משקם כמו הקראטין שאת מדברת עליו אבל הוא מכוון לשיער גלי ומתולתל ?

    השבמחק
  26. היי פעם ראשונה שאני רואה את הבלוג שלך והוא ממש יפה
    ויש לי שיער גלי כזה אבל נוטה לחלק כדי לי ללכת למקום שאמרת או לחפש מקום אחר ?

    השבמחק
  27. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  28. שלום .
    אני גם עשיתי תחקיר על החלקת קרטין . וקראתי שאם זה שורף בעניים או יש תחושה של יובש בגרון אז יש שם יותר מהמותר החומרים הכימים ולא מומלץ לעשות את זה .שזה מכיל מעט קרטין ויותר כימיכלים ובגלל זה בטח גם המחיר

    השבמחק
  29. היי אני יודעת שעבר הרבה זמן אבל רציתי לשאול אם את עדיין עושה החלקות קראטין? ואם את מרוצה?

    השבמחק
  30. היי
    מה הכתובת למספרה הזו ברחובות, או מספר טלפון?

    האם מישהיא עשתה בסוף והיא לא מרוצה?

    השבמחק
  31. היי אהבתי מאוד את הפוסט שלך ואשמח אם תעני לי על השאלה הבאה:
    עשיתי החלקה יפנית (לפני שנה וחצי משהו כזה..)ויש לי שיער גלי אבל לא ממש והוא גם נפוח בקטנה אם אני אעשה את ההחלקה הזו כמה זמן את חושבת שהיא תחזיק לי ואיך את חושבת שהיא תשפיע על השיער שלי??

    השבמחק
  32. היי אולי אני קצת בדילי אבל ממש אהבתי את הפוסט שלך!
    ביום ראשון הקרוב אני אמורה לעבור את התהליך הזה של החלקת הקרטין אבל ישלי כמה חששות ושאלות שאשמח אם תעני לי עליהם... דבר ראשון ישלי שיער גלי עד מתולתל
    1. אחרי המקלחת השיער מתייבש חלק כמו שההחלקה הייתה בהתחלה או שצריך לייבש אותו עם פן ואז לעבור עם מחליק?
    2. ההחלקה מחזיקה לאורך זמן?
    3.אחרי שההחלקה מתפוגגת השיער חוזר למצבו הטבעי?
    4. האם החומרים של ההחלקה יכולים להבהיר לי את השיער או לשנות את צבעו?
    אשמח אם תעזרי❤️

    השבמחק
  33. היי אולי את יודעת באיזה החלקת קראטין מדובר ? יש הרבה סוגים לא ?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.