יום רביעי, 16 באפריל 2014

התחדשויות נעימות


בזמן האחרון נהיתי פריקית של קרמים בכלל ושל ריחות בפרט.
אף פעם לא הבנתי צורך של אנשים לחוש כל דבר, לפזר נרות ריחניים בבית ובאופן כללי - להסניף כל דבר שחי \ צומח \ דומם. עד עכשיו.
בגלל שפתאום כל מוצר אצלי מתקרב קודם כל ישירות לאף והאצבעות כבר מיומנות במבדק יסודי לכל קרם וקרם, החלטתי לנצל את המצב הקיים ולשתף אתכם בכמה ריחניים ומיוחדים שהצטרפו לאוסף:



חוץ מהמארז הסופר שווה של לאוקיסטן שקיבלתי בזמנו, החלטתי לרכוש לעצמי צמד יפייפה מסדרת "צ'רי פרינסס" שמצאתי במבצע באתר של לאוקיסטן: ג'ל רחצה + קרם גוף ב146 שקלים בלבד
.
היה לי את קרם הרחצה בגודל מוקטן, וסיפרתי לכם שאני חוששת למרוח קרם גוף אחר מפחד שלא ישאר זכר לריח הבאמת מדהים שלו, וצמד החמודים האלה לגמרי פותר לי את הבעיה הזו.

ג'ל הרחצה מגיע במרקם נעים נעים ומחליק על העור. הצבע שלו כל כך פנינתי וזוהר והריח פשוט אלוהי! אני נורא אוהבת להשתמש בו במקלחת, בעיקר בזמן שאני ממתינה שמסיכת השיער תועיל בטובה לסיים את המלאכה בשיער שלי ואוכל לשטוף אותה כלאחר כבוד.


הקרם מהסדרה הזו מדהים לא פחות. הוא מרגיש כל כך מיימי ונספג בעור במהירות מדהימה, מותיר אותו חלק, רענן והכי חשוב: מריח מצויין. אוהבת אותו מאוד!


מידע על מרקם מיוחד לא תמצאו בשורות הקרובות, אבל על ריח מדהים בהחלט יש מה לומר.
LA VIA EST BELLE  של חברת "לנקום" הוא אחד הבשמים האהובים עלי בכל הזמנים. כתבתי עליו בעבר כשקיבלתי מבחנה קטנטנה שלו ואני כותבת שוב - עם יציאתו בגרסת ה"או דה טואלט" חדשה ומוגבלת.
הבושם מגיע בריכוז של כ18% (!!!), שזהו ריכוז ששמור בדרך כלל לגרסת האו דה פרפיום. ואכן, לבושם ריח דומיננטי והוא עמיד שעות רבות, דבר שלא מאפיין את גרסאות הטואלט לעיתים קרובות.
הריח שלו מאוד נשי, מעט מתקתק והרבה אביבי. האביביות שלו מגיעה מפרח המגנוליה ממנה הבושם מופק, בתוספת של איריס, פרחים לבנים ותמצית פטוצ'ילי. פרח המגנוליה צומח בראשית האביב - ואם עוד אין לכם מתנה לכבוד החג האביבי, יש לי הרגשה שהוא יהיה נהדר לחג שני!
הבקבוק של לה וי א-בל יפייפה ומרשים, צבעו אפרסקי ולצווארו קשור סרט בגוון אפור פנינתי. גם האריזה בה הוא מגיע יפייפיה ונראת כמו אריזת מתנה המבשרת כל טוב.
מחיר הבושם: 495 שקלים ל50 מ"ל לפני הנחות, וניתן לרכוש אותו בנקודות המכירה של לנקום - בינהן: סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובעוד פרפומריות מובחרות.


עוד משהו שקשור ללנקום, שכדאי שתדעו לפני כולם: בקרוב תשיק החברה היוקרתית שיתוף פעולה עם שלושה מעצבים פריזאים גדולים המסמלים את דורם. לנקום לא מגלים לנו מי הם, אך מספויילרים עולה שמדובר בשני גברים ובאישה.
הפרוייקא יקרא: "Nouvelle Vague by Lancôme" ופרטים נוספים יושקו ביוני 2014. אני כבר לא יכולה לחכות!

את מסיכת הבוץ של אהבה בגודל מוקטן קיבלתי יחד עם קרם ידיים מצויין במתנה מקניון רחובות. תהיתי לעצמי מה יכולה לחדש לי מסיכת בוץ, אבל אהבה מפתיעים כהרגלם.
הפעם, בשונה משאר המוצרים שנכתבו כאן לא מדובר במרקם מדהים או בריח יוצא דופן, אבל המרקם שהעור מקבל לאחר שטיפת המסיכה הוא לא פחות ממדהים. העור נקי, קורן ונעים מאוד מאוד.


המסיכה של AUSSIE (קיצור של אוסטרליה) התקבלה בקופסת גלוסיבוקס לחודש מרץ יחד עם מוצרים נחמדים נוספים שלא הצלחתי להתחבר אליהם החודש - באשמתי בלבד, שכן זו הייתה קופסא באמת מצויינת. בין שלל הדוגמיות וכמובן מבחנת הבושם ALIEN - אקסטרה אורדינר בהשקה חדשה, חובבות הלקים של חברת "קולור קלאב" ישמחו לגלות שם לק מקסים, גלוס מינרלי של MINERAZ בגודל מלא ואפילו צללית דואו של מייבלין בגודל מלאאני וגלוסי "משהים" את היחסים בנינו כרגע ולכן לא יהיו סקירות נוספות בזמן הקרוב, אבל ממש לא יכלתי לפסוח על המסיכה המצויינת שהתקבלה החודש.
מכירות את זה שאתן מזהות שריח של מוצר כלשהו דומה באופן מדהים למוצר אחר, אבל לא מצליחות להיזכר איזה? אז כזה. למסיכה ריח מצויין ומתקתק - נעים שמזכיר לי נורא ריח אחר, שאני מתקשה לזכור.
היא מותירה את השיער בריא הרבה יותר, מלא ברק ויפה באופן מעורר התפעלות. המסיכה מתיימרת לשקם את השיער או לפחות לשוות לו מראה כזה, ואני לגמרי מוכנה להשקיע בה את ה3 דקות שהיא דורשת. היא בכמה רמות טובה יותר מחברותיה שיצא לי לנסות לאחרונה.
את המסיכה ניתן להשיג אותה בסופר פארם במחיר מצחיק של 45 שקלים ל250 מ"ל. מומלצת!
שתפו אותי: האם גם לכן יש מוצרים שאתן פשוט מאוהבות במרקם או בריח שלהם? :) 
גילוי נאות: הבושם התקבל לסקירה


SHARE:

9 תגובות

  1. המסכה לשיער של אוסי מצויינת! גיליתי את המוצרים שלהם כשגרתי בחול לפני שנה וחצי ומאז חזרתי לארץ ומידי פעם הייתי מתפנקת ומזמינה לארץ משלוח
    אין ספק שאני מאושרת שזה הגיע לארץ, אומנם כרגיל יותר יקר מבחו"ל אבל לפחות זה זמין וזה מה יש.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות חסכת את עלויות המשלוח!
      כיף שדברים שאוהבים עושים עליה לארץ :)

      מחק
  2. הבושם הזה נהדר! בדיוק קיבלתי אחד כזה, והוא פשוט הפך לבושם הראשי לקיץ :)
    לגבי המסכה לשיער עוד לא גיבשתי דעה.. ניתן לה עוד כמה נסיונות...

    השבמחק
    תשובות
    1. הגרסה הקלילה שלו מצויינת לקיץ! פשוט כיף :)

      מחק
  3. אני מאוד נהנית מקרמים למינהם, אבל נורא עצלנית ולא ממש מורחת בשיגרה.
    הצ'רי פרינסס אחד הניחוחות החביבים עליי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חייבת את זה לעצמי, אם לא בשביל הגוף - בשביל הנפש :)
      אויש, הריח שלו מדהים

      מחק
  4. בנות, אל תלכו לאופק אהרוני. עשיתי אצלו החלקה יפנית בשורשים והחלקה אורגנית בשאר השיער, השיער יצא ייבש, גלי וחסר ברק. חזרתי אליהם והם הסכימו לתקן, לא בלי שעשו לי פרצופים ונתנו יחס מגעיל, מרחו חומר על השיער שלא עשה שום הבדל ושלחו אותי לדרכי. על התענוג המפוקפק הזה לקחו לי 1500 ש״ח. ממליצה לא להתרשם מהשם ולהתרחק. ממילא מי שעושה את ההחלקה זה החבר׳ה הצעירים שעובדים שם, כל ספר מתחיל עדיף לדעתי.
    ולא לדבר על זה שהם ניסו לדחוף לי את המוצרים שלהם בצורה אגרסיבית ולא נעימה, ממש מכבש לחצים .
    להתרחק!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.