יום חמישי, 13 במרץ 2014

Good TO GO

לגינה, לטיול, למסיבה, לנופש או למשרד, לכולנו יש את המוצרים הספציפיים האלה שאנחנו פשוט חייבות לקחת איתנו לכל מקום. ואם המוצרים ההכרחיים האלה מגיעים בגודל מוקטן שמותאם להיסחבויות שהם דורשים - אני אוטמטית נופלת בקסמם. סופט טאצ', למשל, כיוונו לדעת גדולים כשהשיקו את סדרת ה"TO GO" שלהם, והבינו בדיוק מה אישה צריכה בגודל מוקטן:
מסקרה 2GO של סופט טאצ'



מסקרה - שהיא אחת האהבות הגדולות שלי, ובעיקר כשהיא מוקטנת! מסקרה תמיד ניתן למצוא בתיק האיפור שלי, כי היא לגמרי מוצר האיפור שאין סיכוי שתתפסו אותי בלעדיו. אני מוכנה אפילו לוותר על מייק אפ או BB בשבילה. המסקרה של סופט טאצ' בעלת מברשת קטנה בדיוק כמו שאני אוהבת, הצבע שלה שחור משחור והיא מפרידה את הריסים בצורה מושלמת. אמנם לאורך היא לא מאוד מועילה, אבל הצבע השחור שלה והמראה המלא של הריסים שהיא דואגת לעשות בהחלט ממקמים אותה גבוה ברף.
איילינר 2GO של סופט טאצ'

האיילינר מגיע עם מברשת שאני מאוד אוהבת - כי היא נוחה למריחה גם למתקשות שכמוני. אמנם אני לא משתמשת באופן קבוע, אבל איילינר הוא מוצר בסיסי שתמיד טוב שיהיה בתיק הקטן שאיתי. הוא שחור מאוד, נמרח בקלות ובאחידות, מתייבש מהר ומאוד מאוד עמיד. בדיוק כמו שאיילינר צריך להיות! את מוצרי סופט טאצ' ניתן להשיג בסופר פארם (מסקרה -30 ש"ח, איילינר 30 ש"ח לפני הנחות)
עוד מוצר שדווקא תופתעו למצוא בתיק שאני סוחבת איתי לכל מקום לאחרונה הוא דווקא צללית! למרות שאני אמנם לא מחובבות הצלליות ואני ממש לא מרבה להשתמש, אבל הצורה הפרקטית של צלליות FLORMAR לגמרי כבשה אותי. טוב נו, גם זה שבמכסה של כל צללית יש מראה תרם לעניין.
מימין: E02, משמאל E07


בנוסף, מצאתי שימוש אחר לצלליות טרקוטה הסופר פגמנטיות ועשירות של החברה: הצבעים שברשותי עשו לי "דה ג'ה וו" לתקופה שבה הייתי ילדה תמימה בבני עקיבא (לא שעכשיו משהו השתנה - חוץ מבני עקיבא כמובן) כשבטיולים היינו מתעוררות מוקדם ומתארגנות, לוקחות בעזרת קיסם אוזניים מעט מצללית ותומכות את העפעף התחתון. אני לא יודעת אם זה מה שגרם בסופו של דבר לחבר שלי לשים לב אלי אז, מה גם שבשלוש וחצי השנים האחרונות - ואולי עוד קודם - די הפסקתי עם ההרגל הזה, אבל זה בטוח לא הזיק.

צללית E02 היא זו שהזכירה לי נשכחות ולכן בחרתי לדגמן לכן דווקא אותה בצורה הנוסטלגית. לשמחתי הצלליות המעולות של פלורמר מאוד עמידות, וכשחזרתי הביתה אחרי משמרת מתישה והסתכלתי במראה, מעט התקשיתי לזכור בת כמה אני. פלורמר השיקה 12 גוונים של צלליות חדשות לכבוד קיץ 2014, ואני לגמרי מתכננת לתת קפיצה ולראות את מי עוד אני יכולה להוסיף לאוסף שלי. את הצלליות ומוצרים נהדרים נוספים ניתן להשיג בחנות FLORMAR החדשה בקניון עזריאלי בתל אביב (55 ש"ח לצללית)
את הסדרה של לאוקיסטן לא תמצאו אותי סוחבת בתיק פצפון ואלגנטי, אבל לנופשים, חופשות וחו"ל היא הפרטנר המושלם. לא חסרות פעמים כאלה, שנוסעים לנופש ולא יודעים איך לבחור מכל ערימת הקרמים שלנו איזה כדאי לקחת איתנו. זה קרה לי בהכנות לפריז וזה קורה לי בכל פעם כשאני יוצאת לנופש. הסדרה הזו שיצאה לרגל יום האישה בתור מתנה היא הפתרון המצויין לכך, כי יש בה פשוט כל מה שצריך (שמפו, מרכך, קרם רחצה, קרם גוף, סבון מוצק, קרם ידיים וליפ באלם) - בגודל מוקטן! לגמרי ערכת הצלה מאוד שימושית.

מתוך האנסטגרם שלי

כל המוצרים הללו שייכים לסדרת חמאת השיאה שאני מאוד מאוד אוהבת, הקרמים נותנים הרגשה נורא נעימה והגוף נותר חלק, רווי בלחות ונעים. אני מאוד אוהבת באופן כללי לקחת איתי קרמים בגודל מוקטן עבור נסיעות כי הם לא כבדים, הם חמודים ובניגוד למבחנות או כל מיני קופסיות - הם גם נוחים לשימוש. עדיין ניתן להשיג את הערכה הזו שיצאה לרגל יום האישה וערכות נוספות בחנויות ובאתר ב150 שקלים. עוד משהו שאני מאוד אוהבת שיש לי בגודל מוקטן הוא אודם, למרות שאודם בגודל מלא הוא לא ענק בפני עצמו, אבל למוכשרת שכמותי שנוהגת לאבד אודמים במסעדות או במקומות אחרים נגרמת פחות עוגמת נפש אם מדובר בגודל המוקטן.

שפתון של איב סאן לורן

או בקיצור, זה סתם עוד תירוץ להשוויץ בשפתון המוקטן החדש שלי של "איב סאן לורן", שהצבע שלו מאוד טבעי ויפה (מספר 09) המריחה החמאתית שלו והסטיין שהוא משאיר על השפתיים. יאמי!

וזה המראה שיצרתי עם הצללית של פלורמר, המסקרה של סופט טאצ' והשפתון של אס"ל
האם גם לכן יש מוצרים שאתן פשוט חייבות שיהיו אתכם כל הזמן? גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לכתוב עליהם התקבלו מהחברות
SHARE:

6 תגובות

  1. פוסט מצויין!
    אני מתה על מוצרים בגודל מוקטן והאייליינר של סופט טאץ' קרץ לי ;)
    לי תמיד יש אודם מוקטן, גם הוא בגוון טבעי, של ג'יבנשי ואני מאוהבת בו. בתיק קלאץ' קטן הוא אידיאלי.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי יש אודם אהוב של ג'יבנשי בגוון טבעי! מאוהבת בו :)

      מחק
  2. אני מרגישה מה זה גרועה... בדר"כ הטו גו שלי מסתכם בשפתון וזהו:P
    הצבעים של הצלליות נראים טוב, אבל קצת חסר לי פיגמנט (אני כנראה הייתי מניחה אותן על בסיס כהה, אבל זה אני:P)

    השבמחק
  3. אין כמו מוצרים מוקטנים ועוד של איב סאן לורן?!
    אצלי הto go זה הפודרה של מאק וקרם של סבון. (ואולי הקרוב השפתון המוקטן?.. ) :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.