יום ראשון, 23 במרץ 2014

אל העולם שלך: הצצה אל עולם ההשקות

ממש עוד מעט הבלוג שלי חוגג שנה להיווסדו (יש כאן ריח של הגרלה באוויר או שזו רק אני?). הזמן עובר כל כך מהר כשנהנים! במהלך כל התקופה הזו שמעתי המון פעמים את השאלה: מה יוצא לך בכלל מלהחזיק את הבלוג? אז למען האמת - כלום, אבל הכל. אני אמנם לא מקבלת משכורת, אבל אני כן מקבלת סיפוק מהכתיבה ומהתגובות החמות שלכם, אני מקבלת את הזכות להתנסות במוצרים החדשים שיוצאים אל השוק, אני נהנת מהעובדה שאני עוזרת לאחרים בהחלטה לגבי מוצרים והכי הכי - אני נהנת לכתוב. חוץ מזה, במסגרת הבלוג כפי שאתן רואות הרבה בתמונות בפייסבוק ובאנסטגרם, אני מוזמנת לכל מיני סוגי השקות, והפעם רציתי לשתף אתכם בכמה כאלה מהנות במיוחד.
SHOP IN SHOP קליניק ישראל

ממש לאחרונה הושקה חנות הקונספט של "קליניק" (SHOP IN SHOP) הראשונה בארץ, בלא אחר מאשר קניון רחובות. כפי שציינתי בעבר, מדובר לגמרי בבית השני שלי, ולאחרונה גם מקום העבודה שלי - כך שההגעה הייתה נוחה ופשוטה. הקניון עבר שדרוג רציני לאחרונה והפך לאחד הקניונים השווים בארץ, לפחות בעיניי.


חנות הקונספט של קליניק היא בעצם חנות בתוך חנות, שכן היא ממקומת בתוך המשביר לצרכן. החנות החדשה מאפשרת ללקוחות להרגיש את החוויה כפי שהיא בקליניק בחו"ל ובשדות התעופה, להתנסות במוצרי החברה וגם לקבל יעוץ מקצועי מדיילות יופי של קליניק הנמצאות במתחם. בSHOP IN SHOP של קליניק יושקו מוצרים שלא יושקו בחנויות אחרות ברחבי הארץ, וגם יתקיימו בה מבצעים בלעדיים וערבי לקוחות מיוחדים.

תודה לשאולי לנדנר על התמונות
עוד משהו ממש מדליק שנמצא בחנות החדשה הוא אייפד עם תוכנה מיוחדת של קליניק (הפועלת באחת מ16 שפות לבחירתכן). הוא משמש כלי אבחון קל לשימוש, שבאמצעותו כל אחת יכולה לאבחן את סוג העור שלה ולקבל המלצה למוצרי טיפוח המתאימים לה. במהלך השימוש באייפד מופיעות סדרה של שאלות בנושא דאגות העור הספציפיות של הלקוחה בשילוב שאלות על אורח חייה, רמת הסטרס בה היא נמצאת, רמות שינה ועוד. לאחר שמסיימים לבחור את התשובות הנכונות לנו (מעין מבחן אמריקאי) האייפד ינתח את הנתונים ויעניק ללקוחה אבחון סוג עור המותאם לה באופן אישי. בנוסף, לפי סוג העור שהתקבל האייפד מציע גם תפריט מוצרים המתאים באופן מדוייק לצרכי הלקוחה. בסופו של התהליך, תוכלו להדפיס את רשימת המוצרים המומלצים, המותאמים לכן אישית או לשלוח לעצמכן את הרשימה בדואר אלקטרוני. עד סוף שנת 2014 מתכננת החברה לפתוח עוד 5 חנויות כאלה בכל הרשתות. לתיאום אבחון עור בחנות קליניק במשביר לצרכן קניון רחובות – 08-6213650
השקה נוספת שהייתי בה לאחרונה שייכת לחברת "אהבה", בה זכיתי להכיר את הקרם החדש והמופלא שלהם שכתבתי עליו כאן. מלבד השידוך הבלתי נמנע ביני ובינו (מריח טוב, נספג מהר, מקבל באהבה את המייק אפ - והוא נכנס לרשימת אהבות חיי) זכיתי לאכול אוכל מצויין, לצלם סלפי פאקצתי במראה ולעשות פיפי מול כל איילון. אחת ההשקות הזכורות לי לטובה ללא ספק.


עוד באותו היום נסעתי לצפות בצילומי הקטלוג של חברת ה"בייסיק" הטובה ביותר, הלא היא הנס (S. WEAR) האגדית. זו הפעם הראשונה שאני רואה צילומים בלייב - עם דוגמניות הורסות, צלמים, מאפרים, סטנדים עמוסים כל טוב והרבה מצב רוח טוב.



ונקנח בהשקה ברזילאית: הלקים של OPI נמכרים ברשת אפריל כבר תקופה, ולשבחם יאמר שכשיוצאת קולקציה חדשה ישראל לא מקופחת. הקולקצייה הברזילאית הגיעה לישראל בתזמון מצויין ובליווי של רקדניות, תופים, מניקור והרבה טררם. לרגל המאורע בחרתי להתפנק בלק קייצי למדי - כמו רוב הקולקצייה, שנקרא: LIVE.LOVE.CARNAVAL. וכל מילה נוספת מיותרת.

מתוך האנסטגרם שלי
OPI: LIVE.LOVE.CARNAVAL
OPI: LIVE.LOVE.CARNAVAL, ותודה לנטלי מNAIL CRAZE על התמונה
בנוסף, קיבלתי ארבעה לקים קטנטנים ומתוקים מהקולקציה: ורדרד שאהבתי במיוחד, כתום קייצי מקסים, ירקרק שמזכיר לי את סש נורא, ודוכראמי-מנצנץ-סגלגל שלא נכנס לרשימת מפילי הלסת שלי.
קשה לי למרוח את הלקים הקטנטנים האלה על הציפורניים הרחבות שלי (ועוד תירוצים בלי הרבה משמעות) ולכן יש סיכוי טוב שאקפוץ ואתפנק לי בורוד היפייפה בגודל מלא.
עוד יתרון בגזרת הלקים של OPI: בדרך כלל הם לא מחזיקים עלי אפילו יום אחד! אך הפעם הם סיגלו עמידות של כשלושה ימים. בהחלט ראוי לציון.


מימין לשמאל: Where Did Suzi's Man-go?, AmazON...AmazOFF, Kiss Me I'm Brazilian, Next Stop...The Bikini Zone
SHARE:

18 תגובות

  1. וואו בלוגרית כל כך צעירה ועסוקה! יפה לך :) נהניתי לקרוא :)

    השבמחק
  2. איך את תמיד מוזמנת להשקות כאלו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שציינתי בפוסט, אני מוזמנת דרך הבלוג :)

      מחק
    2. מי שמבשל בערב שבת אוכל בשבת ;)

      מחק
  3. פוסט משגע והתמונות יפות
    גם הבלוג שלי חוגג שנה ואני לא מאמינה איך הזמן טס תמשיכי לכתוב פוסטים מעניינים כמו שאת יודעת :}

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רחלי! וכמובן מזל טוב :)

      מחק
  4. תמיד כיף לקרוא, חנות הקונספט נשמעת נפלא נקווה שיגיע גם לאיזור שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שהיא תהיה בין 5 החנויות הבאות :)
      ותודה רבה כמובן!

      מחק
  5. מזל טוב בקרוב, שמחה שאת נהנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, גם לך מגיע מזל טוב לא קטן :)

      מחק
  6. לייק גדול. אשתף בפייס.

    השבמחק
  7. מזל טוב! אחלה פוסט!

    השבמחק
  8. תמשיכי להנות בובה! והלקים מושלמים עלייך:)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.