יום חמישי, 20 בפברואר 2014

איפור בריא - יש כזה דבר!

כדי לנהל אורך חיים בריא צריך לשמור על תזונה נכונה, כושר ועוד כמה דברים שהם לגמרי ההפך מהקאפ אוף טי שלי. את הנייקי היחידות שלי תוכלו למצוא עמוק עמוק במגירה - ממש לא ליד העקבים החדשים מאלדו, זועקות הצילו מהאבק המצטבר מאז הבגרות בספורט לפני שנתיים. ותזונה? הג'אנק פוד, השוקולד שנכנס אצלי לבטן על בסיס של קילו והמתוקים בכלל, ולפני שאני מתחילה לפרט על החופן המטוגן של הצ'יפס שאני עומדת להכניס לפה, החלטתי להרגיע את המצפון שלי עם איפור בריא. איפור שכולו מינרלי.

אם להיות רצינים, איפור מינרלי עדיף על איפור רגיל וכן בריא ממנו לעור הפנים - שכן החומרים הם טבעיים ומטיבים עם העור. בנוסף באיפור זה אין חומר משמר, בישום, מתכות, כימיקלים או צבעים סינתטיים. עוד יתרון לאיפור המינרלי הוא העובדה שהוא נון קומודוגני, או בעברית: לא חוסם את הנקבוביות, וכך הן נשארות פנויות לנשום חמצן ולא להוסיף כמה אורחים בלתי רצויים על הפנים שלנו.

חברת MINERALZ הישראלית מייצרת איפור המורכב כולו ממינרלים טהורים מהטבע בלבד. האיפור שלהם מעולה לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, בוגר או בגיל הנעורים (זוכרים את האורחים שהזכרתי מקודם?). כל האיפור מיוצר כמובן בישראל ולא נוסה על בעלי חיים. אז על מה אני ממליצה?
מייק אפ
שתי דוגמיות של מייק אפ הגיעו ללשכתי: Foundation start the party וFoundation santa fe. Foundation start the party נמצא כהה לי מדי, וFoundation santa fe הוא בדיוק הגוון. מעולם לפני כן לא יצא לי להשתמש במייק אפ אבקתי וזה היה בהחלט חידוש מרענן. הצורה האבקתית של המייק אפ יכולה לתת כיסוי קל וגם כיסוי מלא, לפי בחירתכם: ליצירת כיסוי קליל יש להכניס מברשת אל האבקה בתנועות סיבוביות (כדי שהאבקה תתפזר על המברשת בצורה אחידה) ולהניח על העור בטפיחות או בתנועות סיבוביות. זו הדרך המועדפת עלי להשתמש במייק אפ הזה, ואם הכיסוי אינו מספיק בשבילי אני חוזרת על הפעולה. ליצירת כיסוי מלא יש להרטיב מעט את המברשת ולעשות את אותה הפעול. ניתן כמובן גם לרסס מים על המברשת. פעולה זו גורמת למייק אפ להפוך לנוזלי, למי שמעדיפה. קונסילר

המשפחה שלי נוהגת להזכיר לי שמעולם לא נולדתי בלונדינית, אבל שאני בהחלט יכולה לייצג את ה"מגזר" בכבוד. את קונסילר בגוון 309 HALO שלפתי אחרי המייק אפים, ובגלל הגוון הורדרד שלו והמוח שמעט התייבש מאז הפסיכומטרי, הייתי בטוחה שמדובר בסומק והוא נמרח כלאחר כבוד על תפוחי ועצמות הלחיים. בשלב כלשהו גודל הטמטום התגלה, הסרתי הכל והתחלתי מההתחלה. אז כן, הקונסילר מגיע בגוון ורוד בייבי עדין מאוד, שהעניק כיסוי חביב לכהות מתחת לעיניים בבוקר עייף במיוחד וכן הסווה אדמומיות. הגוון הורוד אגב, לא נשאר כמובן. סומק
עכשיו הגיע תורו של הסומק האמיתי. גוון HEY JUDE - 124 הוא ורוד בהיר יפייפה עם נצנצים קטנטנים, ומספיקה כמות מאוד קטנה ממנו כדי לקבל את הגוון הרצוי. בדרך כלל אני מעדיפה סמקים בלי נצנצים, אך הם לא מאוד מורגשים והמראה שמתקבל הוא קורן ויפה. פודרה

הפודרה נראית לבנה וגם כשהיא נמרחת היא כזו, אך מתקבלת שקופה על העור. היא מקבעת הייטב את האיפור, שלא זז לי במשך יום שלם, גם כשניסתי לשים מעל מייק אפ שאינו מינרלי.

בנוסף לכל הטוב הזה יש לחברת מינרלז גם צלליות, וכן ניתן לרכוש גם דוגמיות במחיר מוזל יותר כדי להחליט מה אתן אוהבות :) עוד פלוס מאוד גדול הוא עבור שומרות המסורת, שכן עפ"י רבנים באיפור המינרלי ניתן להשתמש גם בשבת! תוכלו להזמין את המוצרים באתר של מינרלז, ולהתעדכן גם בעמוד הפייסבוק כמובן. אני אהבתי. ומה איתכן? תתנו צ'אנס? גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה
SHARE:

6 תגובות

  1. אחלה פוסט, נשמע פצצה!
    אני בטוח רוצה לנסות את זה...השאלה איך זה מבחינת עמידות...ממה שניסית המוצרים עמידים?

    השבמחק
    תשובות
    1. ממה שניסיתי המוצרים ממש עמידים! וגם הפודרה קבעה ממש טוב אפילו את הBB של גרלן שלי :)

      מחק
  2. לצערי אין לי סבלנות לאיפור מינרלי, אבל זה בהחלט הדבר הכי טוב שאפשר לעשות לעור ואחרי שמתרגלים זה גם כבר לא עניין של סבלנות.
    נחמד לשמוע בעניין שומרי המסורת, מדי פעם אני קוראת כל מיני ויכוחים בקבוצת מכורות על מה מותר ומה אסור ואיזה רב אישר מה, וזה נראה לי מאוד מסובך עם זה שכל אחד הולך לפי תקנות שונות, מאוד מבלבל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מבלבל, אבל שיש אישור כלשהו זה תמיד טוב :)

      מחק
  3. חייבת לאמץ את הצד הפולני שלי- אבל לאן הולך כל השוקולד?

    הטרנד המינראלי חביב, והמוצרים בהחלט טובים לעור, אבל בבקרים אין לי זמן לזה=\

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא זה לא גוזל ממני עוד זמן, לוקח לי אותו הדבר :)
      לגנטיקה, כנראה :P

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.