יום שלישי, 11 בפברואר 2014

הכיני עצמך לאביב

לא שעכשיו מי - יודע - מה חורף כאן בישראל, אבל האביב מגיע רשמית עוד קצת יותר מחודש, ב20 למרץ.
האביב מגיע, דגמו עצמכם!


גימיק חמוד מבית יוסי ביטון

אחד הטרנדים לאביב 2014 בקטגורית העיניים הוא האיילינר - שהפעם מגיע במסגרות לא שגרתיות ומעניינות. B COSMIC, המותג המצליח של יוסי ביטון משיק מוצר חדש: איילינר קייק (eyeliner cake) עם אפקט זוהר ומבריק לעיניים. האייליינר החדש פותח על בסיס מים, מה שמאפשר ליהנות מקו אייליינר חד, עדין ומדויק בשימוש צבע חזק ומבריק, בתוספת להעשרת המוצר בוויטמין E - שטוב לאנטי אייג'ינג. האיילינר מגיע בקופסא מדליקה שמזכירה מעט קופסת פודרה, והמברשת איתה עבדתי (מספר 2) נותנת אופציה בהחלט נוחה לשרטוט. בפועל הצבע שמתקבל הוא אינו שחור חזק, ואני הצלחתי לבנות את השחור שהספיק לי בכמה מריחות חוזרות ונשנות. אני אוהבת שמתקבל צבע עדין שניתן לטשטש, אך פחות אוהבת שהעמידות שלו בכלל לא גבוהה. בשורה התחתונה מדובר בגימיק נחמד ומגניב. צורת ההנחה נוחה אפילו למאותגרות שכמותי, הצבע עדין ויתאים לנערות שמתחילות להתאפר או לנשים שלא מעוניינות בצבע בולט מדי.

דאודורנט מעולה לילדות ונערות מבית קרליין

אחרי חורף לא מאוד קודר אך יחד עם זאת גם לא מאוד חם, כיף לפתוח את העונה החדשה עם הגנה. "קרליין" השיקה לאחרונה שלושה דאודורנטים שבהחלט יוכלו לעזור עם המשימה הזו: דאודורנט ספריי, דאודורנט סטיק ודאודורנט רול און. הסדרה החדשה של הדאודורנטים מעוצבת במראה צעיר, פסטלי ומתוק ומיועדת בעיקר לנערות ולילדות. למרות שהיה ניתן לתהות מדוע ילדות צריכות דאודורנט, בואו לא נשכח שגם הן נמצאות בשיעורי התעמלות בבתי הספר ועושות ספורט על בסיס יום יומי. ריח טוב שנשאר במהלך כל היום יגרום להן להרגיש טוב יותר עם עצמן, ובכלל. שלושת הסוגים מגיעים ללא אלומניום, פרבנים או אלכוהול, לא נוסו על בעלי חיים ולכן מצויינים לכל קהלי היעד.



דארדורנט ספריי המועדף עלי אחרי פעילויות ספורט. אחרי שיעור התעמלות בבית ספר, חוג או ריצה מתחשק לרענן את עצמנו עם דאודורנט חדש לפני שמטביעים את עצמנו במקלחת. הבעיה העיקרית היא שחבל "להסריח" את הדאודורנט החדש בכך שיגע בגופנו המיוזע. בדיוק בגלל זה אני אוהבת את הספרי, שמקנה "מרחק ביטחון" ונותן רענון מיידי. הריח שלו מתוק ונערי, והקור הפתאומי שהוא משפריץ בהחלט נותן חשק להמשיך את היום.



בדאודורנט רול אני אוהבת להשתמש אחרי המקלחת ובבוקר, כשלא מתחשק לי שפריץ מבהיל וקריר. הוא מתגלגל בקלות ולא משאיר שום סימן לבן. הריח שלו מאוד מאוד מתוק ונעים לי, ואין זכר לשום ריח לא רצוי גם אחרי משמרת מתישה של 8 שעות. ייאי!

דאודורנט סטיק - עד עתה השתמשתי בדאודורנט סטיק של "ליידי ספיד סטיק" ומאוד אהבתי את הרעיון. גם כאן מדובר בגרסה המועדפת עלי, ועוד נקודות בונוס מוסיף לו הראש הורדרד ההורס! הריח שלו הוא הנעים מכולם בעייני, מזכיר סוכרייה שבא ללקק. גם הוא לא משאיר אף סימן ונשאר לאורך זמן.

אני מאוד אוהבת להשתמש בBB קרם, והאביב היא תקופה מצויינת לכך. בחורף מייק אפ בעל לחות רבה הוא נחוץ על מנת שלא נתחיל להתקלף להנאתנו, אך באביב הBB לגמרי יכול לתפוס את מקומו ביציאות היום - יום. התנסתי בתקופה האחרונה בBB של חברת "גרלן" היוקרתית והאהובה עלי במיוחד. לBB הזה ריח נקי ונעים (כמו רוב מוצרי החברה), המרקם שלו כייפי והכיסוי שלו בינוני ומצויין. הבעיה איתו מתחילה בימים שהעור שלי מתעורר במצב רוח רע וחסר לחות, ואז הוא פשוט נותן מראה לא מחמיא ולא קורן בלשון המעטה. הוא ממש לא מולמלץ בעייני לימי החורף, ואולי באביב שצופה לי פחות התקלפויות ויותר חיוניות היא יהווה בסיס טוב יותר. נשאר רק לקוות!
בושם של ויקטוריה סיקרט Red plum & Freesia הוא פשוט הדרך לתאר ניחוח אביבי. אמנם לא כל אחת תתחבר לניחוח המתוק עד מאוד שלו ("יש לך ריח מתוק כזה, של מסטיק" לפי החבר) אבל אני אוהבת את הפרחוניות והמתיקות הזו. מסטיק, סוכריה, פרח - וכל הסבר נוסף מיותר. הבושם החזיק המון זמן, אפילו יום שלם על הגוף שלי, דבר שלא קורה לי עם רוב הבשמים. שווה לתת צ'אנס!
גלוס של קרליין בגוון 312 בצבע פוקסיה עם נצנצים מתוקים. הצבע שלו על השפתיים בפועל שונה מהצבע שבסווטצ' ושבאריזה, יותר מעודן ומתמזג עם הגוון הטבעי. הוא יחסית מאוד עמיד ואחרי ארוחה שלמה הוא עדיין נוכח! הריח שלו מתקתק והוא ממש לא דביקי מדי. בדיוק כפי שגלוס צריך להיות.

רשימת קניות: איילינר קייק: יוסי ביטון, 110 ש"ח דאודורנט קרליין: (להשיג בכל רשתות הפארם והמזון) ספריי 19.90, רול און 19.90, סטיק 23.90. עד סוף החודש הם במחיר מבצע של 13.90 ליחידה BB גרלן: אפריל, איכימיסט.
וככה אני נראת בשילוב של האיילינר והגלוס. שתפו אותי, מה דעתכן על המוצרים? גילוי נאות: מוצרי קרליין ויוסי ביטון התקבלו לסקירה.
SHARE:

5 תגובות

  1. איזה מגניב האילינר! איפה משיגים את המוצרים של יוסי ביטון? ואני זוממת על הדאורדורנט של קרליין הסטיק הזה....

    השבמחק
    תשובות
    1. את מוצרי יוסי ביטון ניתן להשיג בחנויות הדגל שלו בת"א ובחיפה :)
      הדאורדורנט מומלץ בחום!

      מחק
  2. הריח של הויקטוריה סיקרטס הזה מושלם!
    אהבתי את הלבבות עם הדאודורטים:)
    ורגע עם האביב הזה, לא היה פה חורף:(

    השבמחק
  3. מניסיון, הקייקליינר של יוסי ביטון די גרוע, אבל היתרון שלו שהוא יורד בקלות ולכן, הוא טוב לאימונים עבור מתאפרות מתחילות. בקורס איפור של ירין שחף נותנים אותו בערכה כדי שהתלמידים יוכלו לתרגל איילנר, להוריד ושוב לנסות, פעם אחר פעם, בלי צורך לשפשף את עיני המאופרת.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.