יום חמישי, 6 בפברואר 2014

מה לקנות לה לוולנטיין די?

אם אתם קוראים את זה עכשיו ונמצאים בלחץ כי אין לכם שום רעיון למתנה, אתם, איך נקרא לזה... כנראה גברים. ואם זה המצב, פשוט הצדקתם את העובדה שכדאי שנדאג לעצמנו בכל הנוגע למתנה. כי אם אין אני לי, מי לי? אז ולנטיין דיי. עוד תירוץ קיטשי לדרוש מבחיר ליבנו מתנה מפנקת או לעשות לו איזה סרט מעניין במקרה שהוא שכח. יום האהבה הלועזי (כן מאמי, יש עוד אחד בט״ו באב. יש לך קצת יותר מחצי שנה לחשוב על עוד משהו) חל ב14 לפברואר, ואני כאן, שבוע מראש במיוחד בשבילכם עם רעיונות למתנות, החל מ10 שקלים! וכן, לגמרי מותר לך להסתמך על זה שהבחור ישכח ולפנק את עצמך. מקסימום תופתעי. מה רע?
עד 10 ש"ח

אם התקציב שלכם לא בשמיים, מתחשק לכם להוסיף משהו קטן למתנה שכבר הכנתם או שאתם פשוט מחפשים משהו סמלי, לגמרי הייתי ממליצה להיכנס אל רשת "סאקרה" (SACARA) החדשה. הרשת מציעה מוצרי איפור וקוסמטיקה במחירים זולים עד זולים מאוד, והוציאה לרגל הולנטיין קולקציה רחבה של מוצרי איפור בגווני אדום וורוד.
השפתון הזה, מספר 07 נמכר ב9.99 ש"ח והפתיע אותי מאוד. הוא לחותי נורא ונמרח כמו חמאה על השפתיים, לא מייבש, לא מלכלך את השיניים ועמיד הרבה יותר משפתונים אחרים שיש ברשותי (ובהחלט יש ברשותי). הדבר הראשון ששמתי לב אליו, הרבה לפני הצבע היפייפה הוא הריח. ברגע שפתחתי את המכסה הציף אותי ריח פירותי, מתקתק ונעים שנשאר מעודן על השפתיים. זהירות לא ללקק אותן! הגוון שלו עמוק, חזק, בעל נוכחות ובקיצור - מאוד "וולנטייני". ניתן להשיג ברשת מוצרים נוספים במחירים מצחיקים, ולא לשכוח להוסיף כמה שוקולדים!
עד 50 ש״ח
לק הוא מתנה קלאסית ושימושית כמעט לכל בחורה. אם מי שעתידה לקבל את המתנה היא חובבת לקים, פנקו אותה בכזה של חברה מובילה. הנאה והכרת טובה מובטחת.


את הציפורנים שלי מקשטים שני לקים של אסי: Naughty Nautical ובאצבע המורדת Trophy Wife. ממש לפני כמה ימים Naughty Nautical נכנס לליין הקבוע של החברה, ולכן את שניהם ניתן למצוא בסופר פארם. יאמי!
עד 100 ש״ח

לא כל הנשים אוהבות קרמים למיניהם, אבל אלה שכן בוודאי מכירות את חברת "ל'אוקיסטן" הצרפתית. אם אתם כבר מתכננים לרכוש קרמים מפנקים, בדומה ללק שלמעלה - כדאי שזה יהיה של חברה מושקעת שכיף לקבל במתנה. החברה המקסימה הזו מתמחה במוצרים טבעיים עם ריחות מדהימים, והיא מציעה לרכישה בחנויות רבות ברחבי הארץ את מוצריה, וגם באתר האינטרנט שלה.
אמנם קרם הידיים האלוהי הזה מסדרת "דליס דה פרוי" לא נמכר יותר (יוצר במהדורה מוגבלת), אבל קרמי ידיים בריחות אחרים בהחלט ניתן להשיג במחיר של 50 ש"ח ל30 מ"ל, או במארז מדליק של שלושה קרמי ידיים מסדרות שונות ב100 שקלים (במקום 147) באתר. הקרם נעים למגע, נספג די מהר והריח שלו פשוט מטריף!


את קרם הרחצה בריח "פריחת הדובדבן" (Cherry Princess) אני מאוד מאוד אוהבת. אל תנסו להבין בנות עם שריטה לריחות. פשוט כי אי אפשר, וגם כי אם מאוד תנסו - תתמכרו בעצמכם. הריח שלו מתקתק ומדהים בעיניי והאריזה שלו ורדרדה ומהפנטת. בנוסף לא קשה לפספס את המרקם הפנינתי והבוהק של הקרם שלגמרי עושה חשק להתמרח בו שוב ושוב ושוב. אחרי המקלחת איתו לא הפסקתי להסניף את עצמי לרגע, ואפילו ויתרתי על קרם הלחות כדי שחלילה הריח לא יאבד. עד שיהיה לי קרם לחות מהסדרה הזו, אני לגמרי בצרות :) ניתן להשיג אותו ואת חבריו מהסדרה בחנויות במחיר של 39 ש"ח לגודל הנסיעות (75 מ"ל) ובאתר בגודל המלא (250 מ"ל) ב61 שקלים בלבד במקום ב102. המלצה חמה: אם אתם מתכוונים לרכוש כמה מוצרים שונים מהחברה, כדאי שיהיו מאותה הסדרה (אם יש אחת המועדפת על מקבלת המתנה, בחרו אותה כמובן). אם אתם מתכננים לרכוש את אותו המוצר בכמה יחידות, כדאי שיהיו מסדרות שונות (כמו קרם ידיים וכו').
עד 150 ש״ח

קופסא עם הפתעות היא אחת המתנות הכי כיפיות שניתן להעניק לבחורה. לכאורה מדובר במתנה אחת, אבל בעצם יש בה כמה מתנות שישמחו עד מאוד את בחירת לבכם. "סופרייז בוקס" היא קופסא כזו, היוצאת באופן רבעוני (מדי שלושה - ארבעה חודשים) ומכילה בתוכה 11 מוצרים. הקופסא מחולקת לסלבס, מובילי דעת קהל ועיתונאים, אך מספר מצומצם מיועד גם למכירה. הקופסא השנייה שיצאה הגיעה אל ידיי הנרגשות ואוהבות הקופסאות (זוכרים שיש הגרלה על קופסא שווה מחו"ל, כן?) והכילה את התמהיל הבא:
הרגע הזה, אחרי הפסיכומטרי, שסוף סוף יש זמן לשבת רגל על רגל ולקרוא מגזין. "את" היה שם בדיוק בשבילי :)
מסקרה "VIP" של סופט טאץ' הייתה שוק בשבילי. לא יצא לי להתנסות במוצרים של החברה וגם לא "תפסתי" ממנה יותר מדי, אבל ההפרדה המדהימה שהיא עשתה לריסים שלי והמראה המלא שהיא העניקה - גרמו לי לקריאת התפעלות עזה.
על מייבש הלק של לייף כתבתי בעבר. המוצר שזכה בשנה שעברה בתואר "מוצר השנה" הוא מוצר שימושי מאוד לגברת הממהרת ובאופן כללי - מדליק ונוח לשימוש.

סבון פנים בגודל "טרוול סייז" ללא פרבנים וSLS של חברת "סבוקאלם" מתאים לעור רגיש. הריח שלו מאוד נעים ו"פרשי". הוא מותיר את העור חלק ונקי. פחות אהבתי אותו לצערי ביחס לסבונים אחרים שיש לי.
דוגמית BB - עוד מוצר של סבוקאלם הוא דוגמית קטנטנה של הBB המפורסם והנהדר שלהם. הכיסוי שלו מלא והמרקם נעים, לגמרי מתכננת על גוון שיתאים לעורי.

שמן מרוקאי בגודל טרוול סייז של חברת "מרוקוניל" המפורסמת. השמן הטיפולי מתיימר להגן על כל סוגי השיער. הגודל שלו מתוק ואני אוהבת את המראה הכללי, אך לצערי הוא עושה את השיער שלי מעט שומני.
מגבונים לספיגה מיידית של שומן וברק מעור הפנים של חברת "לייף". אני מכירה את המגוונים האלה והם שימשו אותי בימים החשוכים שלפני הראקוטן בהתקפי שומן קיציים. שומרת אותם בקנאות לקיץ!
מניאטורת בושם של 212 VIP - מאוד אוהבת את הבושם הזה, והמניאטורה המתוקה לגמרי עושה לי את זה.
מניאטורת בושם של ורסאצ'ה - זוכרים את הבושם המהמם של לנקום שאני נוהגת לגנוב לחברה שלי? אז לאותה חברה יש את הורסאצ'ה המקסים הזה, וסוף סוף היא תוכל לנשום לרווחה. בקבוק קטנטן ומהמם וריח לימוני ונעים, עכשיו גם בהישג ידי. יאמי!
עוד מוצר שהופיע בקופסת ההפתעות הוא בעצם שובר לשני טיפולים להצערת העור. אמא קבלה אותם בשמחה רבה :)
לק של סופט טאץ' בצבע אדום חזק ובוהק שלגמרי יהיה שימושי עבור מקבלת המתנה (מספר 47), לולנטיין ולכל ימות השנה. הצבע חזק ועשיר, הפורמולה מלאה והלק נאטם כבר משכבה ראשונה. בתור חובבת שכבות הוספתי את השכבה השנייה, והצבע הכהה יותר שהתקבל מצא חן בעייני פי כמה. העמידות של הלק מרשימה ביותר! כבר מעל לחמישה ימים שהיה מונח על ציפורני ולא הופיע אפילו קילוף קטנטן! בנוסף, בתור חובבת לקים, ואדומים בכלל - הצבע שלו פשוט מדהים בעייני, והעמידות שלו רק גורמת לו להיכנס אל רשימת החברות המוצלחות שלי.
הקופסא כייפית עם תמהיל מגוון, ועבור מי שמגיע דרך הבלוג שלי ("לייף סטייל", אם הספקתם לשכוח) היא תעלה 150 ש"ח בלבד כולל משלוח. אם חשקה נפשכם בBB של סבוקאלם בגודל מלא או בבושם של ורסאצ'ה בגודל מלא או גם וגם, בהחלט ניתן לסדר זאת בתוספת מחיר. ניתן להשיג באתר החברה, בפייסבוק, ובטלפונים: 0772080000, נייד: 0526275275. אל תשכחו לומר שהגעתם דרכי כדי לא לשלם עוד 50 שקלים עבור משלוח :)
עד 200 - 250 ש"ח
חברת ג'ייד שאת מוצריה המעולים אני מגלה לאט לאט הוציאה במיוחד לרגל ולנטיין 2014 מראה איפור כובש ורומנטי. המראה שהם בחרו עבורנו מאוד טבעי - סקין נקי עם סומק מבריק וטבעי ועיניים עדינות, ועם זאת זריקת צבע מרשימה מתקבלת בשפתיים אדמדמות וציפורניים אדומות לוהטות.
סומק IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH מקולקציית הסמקים החדשה של ג'ייד נועד להדגיש את עצמות הלחיים. הוא מכיל אבקת משי למשיחה אחידה של האבקה על פני העור ורכיבי טיפוח: ויטמין C + E המשמשים כנוגדי חמצון להגנה מפני פגעי סביבה. בקולקצייה יש גוונים רבים ואני התנסתי בגוון 25 Woodberry העדין, שהעניק מראה טבעי ומחמיא. מחיר הסומק: 130 ש"ח לפני הנחות.
השפתון שהושק לרגל הוולנטיין מגיע בגוון: Moisturity Luminous Matte Lipstick No.109 Passion. אדום עוצמתי שעם השעות מעט מתבהר אבל משדר עמידות לא רעה בכלל ושיניים נקיות. הוא נמרח בצורה נעימה וממש קל לדייק איתו. אוהבת! מחיר האודם: 112 ש"ח לפני הנחות.

מקווה שהצלחתי לעזור לכמה מכם לקבל רעיונות, או להכיר באופן כללי את המוצרים השווים האלה. ספרו לי בתגובות, האם אחת (או יותר) מהמתנות עושה לכן חשק? שיהיה לכולנו יום אהבה שמח! מרים

גילוי נאות: שפתון "סאקרה", קופסת "סופרייז בוקס" וג'ייד התקבלו לסקירה
SHARE:

7 תגובות

  1. פוסט מדליק כל הכבוד :}
    אהבתי את הלקים ומעניין האודם של סאקרה חבל שאין סניף קרוב

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      מאיפה את? בקרוב מאוד נפתח גם סניף בקניון רחובות :)

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. פוסט חמוד! יש סיכוי ש"בטעות" עוד אשאיר את המחשב שלי דלוק על הפוסט הזה כדי שחבר שלי יראה! ;)

    השבמחק
  4. אחלה של רעיונות!
    אני תמיד אשמח אם הוא יקנה לי איפור ובעיקר לקים, אבל זה מאוד קשה לבחור גוונים שכבר אין לי:P

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.