יום רביעי, 8 בינואר 2014

ריסי ארדל - אפילו אני הצלחתי :)

לא מזמן יצא לי להרהר בשאלה - אם היה לי פריט איפור יחיד, מה הוא היה? וליתר דיוק, כי יכולתי לרמות ולגנוב לאמא שלי, אם הייתי צריכה להתאפר במוצר אחד בלבד, במה הייתי בוחרת? והתשובה שלי הייתה בלי לחשוב פעמיים - מסקרה! ריסים שחורים, ארוכים ומעוגלים הם לגמרי הפטיש שלי, וזה די מסביר את המירוץ שלי אחר המסקרה המושלמת. האירוע של ריסי "ארדל" שימח אותי משתי סיבות: * הוא התחיל עם סושי. ואז קצת השתחדתי.... * ריסים! מישהו אמר פטיש ולא קיבל?
פתחנו בסדנת הדבקת ריסים שהועברה ע"י רובין טל, המדריכה הראשית של "ארדל". מה אומר, באתי ללא שום תכנון באמת להצליח להדביק ריסים. ולמרות ההצהרות החוזרות והנשנות של החברים מסביב על כמה שזה פשוט, אני התקשיתי נורא והצלחתי להניח רק על עין אחת. הסתובבתי מבויישת עם עין מתוקתקת ועין יתומה, עד שבחורה מקסימה - שאני כועסת על עצמי מאוד אבל לא זוכרת את שמה - עזרה לי להניח גם בעין השנייה.


אז מה הם בעצם ריסים מלאכותיים? "ארדל", היא חברה האמריקאית המובילה בעולם בתחום הריסים המלאכותיים, העשויים משיער טבעי ובעבודת יד. אני לא באמת רוצה לדעת מאיזה שיער טבעי זה עשוי, אבל בואו נמשיך... הריסים המלאכותיים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתיק האיפור של נשים בכל העולם ושל כמה סלביות שאתן בטוח מכירות: קייטי פרי, ג'וליה רוברטס, אביבית בר זוהר שלנו ועוד. בשונה מהן ומאחרות, יש כמובן גם נשים שהמראה הדרמטי הזה לא מתאים להן לשימוש יום יומי, אבל כן אוהבות לפנק את עצמן באירועים או יציאות. או בפורים, שזו גם אופציה, וארדל מציעה גם ריסים אובר דרמטיים עבור הפקות אופנה וכו'. האם בכל זוג ריסים ניתן להשתמש פעם אחת בלבד? ממש לא! כל זוג מתאים לשימוש של 6-7 פעמים. רק אל תשכחו לנקות את הדבק כשאתן מסירות את הריסים, ולהחזיר אותם לקופסא שלהם בצורה המעוגלת בה הם היו, כדי שלשימוש הבא תהיה להן את הצורה של העין ולא צורה ישרה וחייזרית.
איך מניחים ריסים? בתור מוגבלת ראשית, לדעתי כדאי לעשות זאת כשלב הראשון במהלך האיפור. כך, גם אם משהו מתפקשש, לא נהרס כל מה שעבדנו עליו מההתחלה. אנסה להסביר הכי טוב איך אני הצלחתי בסופו של דבר, די בקלות, ואני מקווה שתצליחו כולכן!
בשלב הראשון יש להוציא את הריסים שבחרתן מהצד הפנימי החוצה, כדי שאם תהיה תקלה כלשהי זה לא יהיה מורגש יותר מדי. אם הריסים ארוכים לכן מידי, ניתן לקצר אותם ע"י גזירה של כמה ריסים מהחלק הפנימי. אישית, הגודל התאים לי בול ואני לא ראיתי צורך לגזור.


בשלב השני מירחו את הדבק על גב היד. שימו לב שיש שני סוגים של דבקים: אחד לבן שמתייבש כשקוף, ואחד אפרפר שמתייבש כשחור ובכך מסדר לכן אחלה של איילינר. אם את מכירה את עצמך בתור מישהי שמתקשה עם הדברים האלה, הייתי ממליצה להתחיל עם הדבק השקוף.

בשלב השלישי קחו את הריסים וטיבלו את הפס העליון בעדינות בתוך הדבק שעל גב היד. אל תמהרו לעשות זאת, זה טוב שהדבק מעט "יתגמש". שימו דגש לשני הקצוות, שיקבלו כמות מספקת של דבק.
בשלב הרביעי עצמו עין אחת (אם אתן לא יודעות לקרוץ, וזה בסדר, אני מזדהה, משכו עם האצבע את העפעף מעט החוצה כדי שהעין תסגר מעט) והניחו על הריסים עצמם את הריסים המלאכותיות. קרוב לקו הריסים, אבל על הריסים עצמם. אחרי שהנחתן, דחפו את הריסים המלאכותיות כלפי מעלה עד שיגיעו לקו הריסים, הדקו עם האצבעות וחכו כמה שניות לייבוש.
מכיוון שכאן עבדתי עם הדבק השחור אני נדרשת לנקות אחרי, ועושה זאת עם הטוש המושלם של E.L.F שכמובן הציל את המצב. לקראת סיום אני מעבירה מסקרה על כל הריסים יחד כדי לאחד אותם, וגם על הריסים למטה. מוכנות לתוצאה הסופית?

לפני ואחרי
אם ההסבר שלי לא היה ברור מספיק, תוכלו להסתכל בסרטון ההסבר .
איפה ניתן להשיג את הריסים של ארדל? את הריסים של ארדל ניתן להשיג בסופר פארם בסוגים שונים: * Starter kit – ערכה למתחילה – כוללת את כל הפריטים הדרושים: ריסים, דבק ושבלונה להדבקה נוחה. מחיר לצרכן: 69.9 שקל. * Fashion lashes – מגוון רחב של זוגות ריסים המשלבים היבט אופנתי עם פרקטיות להדבקה קלה ומהירה. הם נבדלים אחד מהשני ברמת הצפיפות והאורך. מחיר לצרכן: 39.9 שקל לזוג. * ריסים עם אבני נצנץ – 3 דגמים שונים של ריסים המשלבים אבני נצנץ זוהרים – ליצירת מראה אלגנטי ומושך. מחיר לצרכן: 49.9 שקל. * ערכת ריסים בודדים – כוללת 56 ריסים בודדים בצבע שחור וכן יתר הפריטים הדרושים להדבקה קלה. מחיר הערכה: 74.99 שקל. * קולקציית "Color impact" - ריסים צבעוניים ב- 4 גוונים : כחול, חום, יין וירוק. הצבעים פותחו לאחר פיצוח הנוסחה המושלמת לשילוב נכון בין צבע העין וצבע הריסים, להבלטה נכונה של צבע העין הטבעי. מחיר לצרכן: 47.9 שקל. * קולקציית Accents – חצי ריס להדגשת הריסים הטבעיים, למבט רך טבעי וקלאסי עם מגע של זוהר. השימוש באקסנט קל במיוחד, ומתאים לכל אירוע, מהפורמאלי, לאלגנטי בערב ולשימוש יום יומי. מחיר לצרכן -39 שקל.

אז נכון, אני אישית לא מתכוונת להשתמש בריסים יום ביומו כי אני לא בטוחה שזה מחמיא לי. אבל זו אחלה תוספת לכל אירוע או יציאה! אז מה דעתכן? יצא לכן להתנסות בריסים מלאכותיים? אהבתן? גילוי נאות: הריסים התקבלו לסקירה
SHARE:

7 תגובות

  1. אוי ריסים... אין על ריסים מודגשים!
    הריסים של ארדל היו הראשונים שלי, ובזכותם הבנתי שהשד לא כזה נורא.

    השבמחק
  2. איפה אני קונה דבר של ארגל ?

    השבמחק
  3. גם אני התחלתי מריסי ארדל :) ואלו היו הריסים המושלמים להתחיל איתם כמו כן הריסים של ניקס, אבל עד שלא תנסי מאק לא תדעי מה זה באמת להתאהב בריסים

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.