יום ראשון, 5 בינואר 2014

פתחו חנות של מאק אצלי בבית!

חנות של מאק בבית! לגמרי! נכון שזה מרגש? טוב, לא לגמרי לגמרי בית, יותר כמו בית שלישי. אבל זה עדיין מרגש. לפני ששמתי פעמיי לירושלים, גרתי (וזה עדיין ביתי השני) ביישוב ליד רחובות. הקניון הקרוב ביותר היה קניון רחובות ונהגתי לשרוץ בו יום ביומו. אז קניון רחובות הוא סוג של בית שלישי, ומאק באותו קניון אמנם נפתח לפני שנה פלוס, אבל הפתיחה הרשמית נדחתה בגלל השיפוצים המטורפים שהבית (קניון, נו) עבר, שגרם לו כמעט להכפיל את עצמו. הוזמנתי להשקה של חברת האיפור האהובה, אצלי בבית השלישי. האם יש יותר טוב?







מאק, כידוע, הוא מותג איפור מוביל בעולם. האיפור של החברה מקצועי ומיועד לכל גזע, מין וגיל כך שכל אחד יוכל למצוא בו את המוצר המתאים עבורו. החנות ברחובות היא החנות ה16 בארץ, ובעולם יש מעל ל1750 נקודות מכירה! ויש סיכוי די טוב שיצא לי להיכנס לכולן ;)
כמה עובדות שכדאי לדעת: * VIVA GLAM היא קרן המלחמה באיידס של מאק, ובכל קנייה של שפתון או ליפ גלוס מהקולקציה, 100% מהסכום ששולם עובר ישירות לועד למלחמה באיידס. עד היום הקרן כולה גייסה מעל 270 מליון דולר במכירות הללו!

* שיתופי פעולה - מאק מבצעים כל מיני שיתופי פעולה מעניינים עם אנשים מעניינים עוד יותר, במסגרתם הם מוציאים קולקציות מוגבלות וייחודיות. שיתוף פעולה מפורסם למשל הוא זה עם ריהאנה, שהוציאה כבר שתי קולקציות (אחת ממש לאחרונה) ועוד שתיים כבר בפתח. בקולקציה הנוכחית יצאו: שני לקים, ליפ סטיק, איילינר, ברונזר, צללית, מברשת ותיק איפור.
מוצרים מקולקצייה מוגבלת? ממ, לגמרי כוס התה שלי.

* BACK TO MAC היא יוזמה מבורכת נוספת של מאק, בה היא מציעה שמירה על איכות הסביבה ויחד עם זאת שמירה על איכות החיים שלנו, המכורות. בהחזרה לחנות של 6 מיכלי פלסטיק או זכוכית ריקים של מוצרי מאק תוכלו לקבל ליפ סטיק לבחירתכם במתנה! חוץ מקולקציית "ויוה גלאם" כמובן.

אז אחרי שאכלנו לא רע ושמענו הסברים שיפורטו בהמשך, התפניתי גם להפקיד את פני בידי בחורה מיוחדת עם שם מיוחד עוד יותר - ריחן המהממת, שאיפרה אותי בצללית מפתיעה, ושפתון אדום, חי ומהמם מהקולקציה המינרלית שנקרא "EVERYDAY DIVA". לגמרי.
ותודה ליולי המהממת על התמונה. מוזר שיצא לי אודם כתום!

מתוך האינסטגרם שלי

נו, אז איך יצא? אם אתן מזהות קצת פיקשושים, זה בגלל שריחן נתנה גם לי להתנסות ולאפר את עצמי. אז בצללית סירבתי לגעת, אבל את חצי התוחם אני שמתי לעצמי (כמעט כל הצבעים בקולקציה המינרלית מגיעים עם תוחם תואם), ואני כישרון, כידוע. חזרתי הביתה שמחה וטובת לב (ושבעה כמובן) וגם מוכנה ומזומנה לדגום עבורכם כמה מוצרים, שיתפרסמו בפוסט הבא. איפור מהמם בהחלט ניתן לרכוש במאק, אבל סבלנות כידוע... כנראה שלא ;) תחזיקו מעמד? וספרו לי, מה דעתכן עלי בצללית כהה?
SHARE:

10 תגובות

  1. רק לנתניה לא מגיעים.......... גרררר
    מהמם לך השפתון הזה!!!!!!!

    השבמחק
  2. מתוקית בהחלט! אני באופן אישי מעדיפה אותך פחות מאופרת :) אבל מקסים לך

    השבמחק
  3. אוהו! מאק בקניון רחובות איזה כיף!!! אני במקור מיבנה והקניון הזה היה אכן בית שני! עכשיו אני גרה בהרצליה שם יש לי מאק בקניון הצמוד ועוד שנה אני חוזרת ליבנה!
    אחד הקניונים השווים אם לא ה-
    והאיפור מהמם עלייך אבל זה באמת לא חוכמה!

    השבמחק
    תשובות
    1. קניון רחובות זה לגמרי הבית של הסביבה!
      תודה רבה הילה :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.