יום שישי, 17 בינואר 2014

גלוסיבוקס חוגגת שנתיים! - קופסאת ינואר, ספויילרים וסקירות, כמו שאתן אוהבות

מיזם גלוסיבוקס השולח קופסאות ביוטי מדי חודש חוגג שנתיים עם קופסאת ינואר מעוצבת להפליא. הקופסא הפעם הגיעה בצבע ורוד פוקסיה עם ציור של פרח מתוק - בשונה מהקופסא בצבע ורוד בייבי האופיינית לה - ומלאה כל כולה בצבע ורוד ומטריף. החל מהנייר הגרוס ומדבקת גלוסיבוקס ועד הסרט שהגיע הפעם בצבע מדהים, הכל ורוד! כן, אתן לגמרי יכולות לקרוא לי בחורה שטחית. או פאקצה. אני אבין.

תראו את כל הורוד הזה!


הקופסא הפעם הפתיעה אותי. גם כשגלוסיבוקס מתמקדים בטיפוח (וזו הקופסא השנייה ברציפות) הם בדרך כלל מצרפים מוצר איפור כלשהו, והפעם הקופסא הגיעה חפה ממוצר כזה. אני בטוחה שיש בנות שמעדיפות קופסאות טיפוח, אבל עם זאת יש גם כאלה שלגמרי יתאכזבו. הקופסא הפעם כללה 5 מוצרים, מתוכם אחד בגודל מלא. התרגלנו לסטנדרטים הדי גבוהים מבחינת תמהיל וכמות כך שהקופסא מצד אחד נופלת מקודמותיה, ומצד שני מפרגנת הפעם בכמה מוצרי "יוקרה" קטנטנים.

1) קרם עיניים "הידרו דינמיק" של MURAD

דוגמית פצפונת בת כ3.5 מ"ל בלבד, אך מכיוון שכדי לכסות את שטח העין נדרשת כמות מזערית יהיה ניתן להשתמש במוצר מספר פעמים להתרשמות. אני עדיין לא יכולה לקבוע לגבי שינוי דרסטי, אבל הריח העדין בשילוב המרקם הנעים, הליחוח המרענן והספיגה המהירה (מהירה אמרתי? טיל!) לגמרי עשו לי את זה. המטרה של הקרם היא להרגיע את הנפיחות מסביב לעיניים ולהעלים סימני עייפות וכהות, שגם ככה מאוד חלשים אצלי כך שלא שמתי לב לשינוי משמעותי. מצא חן בעיניי בהחלט!
2) קרם רגליים של LAKA - גודל מלא (50 מ"ל - 30 ש"ח)

גולת הכותרת של הקופסא מבחינתי. ואני אשאל שאלה אחת: מה - זה - הקרם - המושלם - הזה - ?!?! אני ממש לא משתמשת באופן קבוע בקרם לטיפוח כפות הרגליים (נו נו נו רציני לי) אבל ללא ספק שיפור יתחיל בקרוב. קודם כל - הריח של הקרם אלוהי. סוף הדרך. מושלם. איך שתעדיפו. שנית - המרקם שלו נעים בטירוף ורך כמו משי. אמנם הוא לא נספג במהירות הבזק שזה חבל, כי כפות הרגליים זה המקום הכי שימושי כמעט בגוף האדם, אבל הויטמנים, המינרלים מים המלח ופשוט הכל - שווים את זה לגמרי. אני הולכת לברר איפה אפשר לקנות סטוקים של הקרם הזה, מי מצטרפת?
3) "דרימטון" של לנקום


עוד דוגמית יוקרתית הגיעה מבית לנקום. הסרום סקרן אותי זמן רב וההבטחה לתיקון גוון העור בהתאמה אישית נשמע מבטיח. הסרום מגיע ב3 גוונים המתאימים ל3 גווני עור: בהיר, בינוני וכהה. לצערי קיבלתי את הבינוני, ואני, שלגייה שכמותי, אאלץ לדחות סיפוקים ולהישאר סקרנית מהצד...
4) מסכת לחות והזנה של SOTHYS


מותג צרפתי יוקרתי מגיע בשפורפרת קטנטנה עם מסכת לחות חיונית. ניסיתי בעבר את המסיכה הזו ואני מאוד אוהבת אותה: המריחה נעימה והקרם עצמו נעים מאוד לעור, והעור עצמו נעים בחזרה. סופר מתאימה עוברי בימים החורפיים האלה שהעור כל כך זקוק להמון לחות תחדור אליו, והמסיכה לגמרי עושה את העבודה.
5) סט מניקור - פדיקור של ללין


ונקנח בעוד מוצר שאהבתי מהקופסא: ללין פנקה בסט מניקור - פדיקור קטנטן אך שימושי עד מאוד, שכולל בין היתר פצירה, פינצטה (כמה טוב שיש עוד פינצטה בבית!) דוחף עור וקוצץ ציפורנים. וכן, אני מוכנה לסלוח לללין (ספרתם את האות ל'?) על צורת הכפכף בה הגיע המארז המתוק, בזמן שאני בקושי נפרדת ממגפי האג שלי בקור הירושלמי.
את קופסאת גלוסיבוקס ניתן להשיג באתר שלהם, וכן מוצרים נוספים.
מה אומר, די נהנתי מהקופסא. הייתי שמחה לקבל מוצרים נוספים גדולים יותר ומוצרי איפור, אבל בתור קופסת טיפוח לשמה - היא ממש לא נוראית. על טעם וריח - אין להתווכח. בעיקר לא אם מדובר בריח של קרם הרגליים של לאקה....
האם אתן בחורות של טיפוח? אהבתן את הקופסא?
גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה
SHARE:

7 תגובות

  1. רחרתי בשנית את קרם הרגליים כדי להבין מה אלוהי בריח שלו,
    והגעתי למסקנה ש.... על טעם ועל ריח ;)
    אני דווקא מאוד נהנת מקופסאות טיפוח. במוצרי איפור הרבה יותר קשה לקלוע לטעם של כל אחת, ואני מעדיפה קופסא שהכל בה שמיש לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת לא אהבת???
      איך אפשר! אני מאוהבת.
      שמחה שאהבת את הקופסא 3>

      מחק
  2. חבל שהם הפסיקו עם מוצרי האיפור כמעט ובכלל אבל נראה לי קופסה נחמדה.
    דרך אגב לגבי הכפכף הזה של ללין, הוא נקרע לי ממש בקלות והריצ'רץ' פשוט מידי אז ממליצה לך להזהר איתו.

    השבמחק
  3. תודה על ההמלצה, אשמור עליו! אני מקווה שבקופסא הבאה תהיה הפגזה עם האיפור אחרי שתי קופסאות טיפוח. קצת קשה לרצות את כולנו :)

    השבמחק
  4. היי יש לך מושג אולי אם יש אתר כזה או קבוצה בפייסבוק שאפשר להתחלף במוצרים במקבלים בגלוסיבוקס?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, יש קבוצת פייסבוק שנקראת: "גלוס - קבוצת החלפות"
      https://www.facebook.com/groups/gloss.swaps/

      מחק
  5. כמו תמיד, סקירה ממצה וכתיבה מדהימה! זוהי הפעם הראשונה שאני מקבלת את חבילת הגלוסיבוקס, ולמען האמת התאכזבתי מעט. מחכה לחבילה הבאה בציפייה שתכלול מוצר איפור מסוים

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.