יום רביעי, 15 בינואר 2014

מדענית ריחנית

הפנמתי שבתור בלוגרית איפור, טיפוח, אופנה וכו' אני לא יכולה להרשות לעצמי לא לדעת להגדיר ריחות של בשמים, בדיוק כמו שהבנתי שאני לא יכולה לוותר על פרק האנגלית בפסיכומטרי אם אני רוצה לעשות משהו בהמשך חיי. אז הפרוייקט הבא מוקדש כמובן לכן, בתקווה שאחכים קצת על הדרך...

שתי אסוציאציות יש לי כשאני חושבת על "מבחנה": בדיקת דם, ובושם. אצל רוב האנשים מדובר בבית חולים, מעבדות, מחקרים... אבל מבחנת בושם? זה מוכר בדרך כלל למנויות גלוסיבוקס. החלטתי לעשות לכן פוסט עם מבחנות הבשמים שלי והריחות המדהימים שלהם. תהנו!
המנצח את דוגמית הבושם הזו, Nero Assoluto של רוברטו קוואלי שהושק במהלך 2013 קיבלתי בקופסאת גלוסיבוקס נובמבר והתאהבתי בו לגמרי. יש לו ריח חזק ומלא בנוכחות, הוא חורפי ומתאים לערב ירושלמי טיפוסי או לאירוע קוקטייל רציני. הוא הגיע אלי בגרסת ה"או דה פרפיום" המועדפת עלי, שכן הוא נשאר זמן רב וניתן לשים לב אליו גם שעות אחרי. הבקבוק שלו אלגנטי ומכובד אם כי מעט זקן בעייני. הריח הסחלבי - ונילי שלו עושה חשק עז שהחורף דווקא יחליט להשאר. 50 מ"ל, 368 ש"ח (לפני הנחות)

היוקרתי בנוגע לבושם המהמם הזה של ״דולצ׳ה וגבאנה״ (Pour Femme) אני קצת משוחדת.
זהו ריח ההיכר של החברה הכי טובה שלי, ואני לא יכולה שלא לאהוב אותו - למרות שביקום מקביל אני לא בטוחה שהייתי מתחברת אליו. הריח חזק ובעל נוכחות דומיננטית, הוא חמוץ ועוקצני וגם מאוד לימוני ואביבי. 100 מ"ל, 424 ש"ח (לפני הנחות)

החרוש הבושם של דיזל (Loverdose) כבר כמעט נגמר לי לגמרי, ואתן יכולות להסיק מזה שדי חיבבתי אותו. קיבלתי אותו די מזמן וכבר אז הוא היה מאוד מוצלח בעייני. הריח שלו מתקתק - סביר, לא מעצבן. הוא מאוד ״בוקרי״ ויתאים לכל ימות השנה, והוא בעל ניחוח נערי ונעים. 75 מ"ל, 580 ש"ח (לפני הנחות)
ההוא לא זכור לי מאיפה Mora Bella של סאד פאסיפיק התגלגל לידיי והאמת שזה גם לא כל כך משנה, כי מבין כולם הוא הבושם שהכי פחות התחברתי אליו. אולי אחרות יאהבו את היותו חמצמץ נורא, אני אישית פחות מתחברת. מתאים לימי קיץ קלילים או לטיול בפרדס והתמזגות עם הטבע. 100 מ"ל, 299 ש"ח (לפני הנחות)
ההורס La via est belle של לנקום הוא אחד הבשמים האהובים עלי ביותר, ואם הוא מוכר לכן זה מכיוון שראיתן אותו בעמוד הפייסבוק, יחד עם טיפים מעניינים. הריח שלו דומיננטי ועדין וגם הוא מצא בית קבוע אצל חברה טובה אחרת, שגרה קרוב יותר, ואני אוהבת לגנוב לה כמה שפריצים לפעמים. הריח שלו נע בין מתקתק לחמצמץ ומתאים לכל תקופה, ערב או בוקר בעייני. נעים ועדין. 30 מ"ל, 345 ש"ח (לפני הנחות)

המבלבל אני לא לגמרי סגורה על לליק סאטן בגרסת או דה פרפיום - לפעמים אני אוהבת אותו מאוד, ולפעמים הוא פשוט מתוק לי מדי. לזכותו יש לציין שהוא עמיד גם עמיד, והריח המתוק מאוד יש לציין, עדיין נוכח גם אחרי שעות רבות. 30 מ"ל, 295 ש"ח (לפני הנחות)
המעוצב LOVE FURI KISS של ניין ווסט התקבל בתשואות רמות ואהבה עזה. יש לו ריח עדין, הוא בוקרי - חורפי, מתקתק ונכון. ושלא נדבר על העיצוב המדוקדק והיפייפה, בהחלט המבחנה הכי מתוקה שראיתי אי פעם. 50 מ"ל, 179 ש"ח (לפני הנחות)
האם גם לכן יש מבחנות בשמים שאגרתן באיזו מגירה? ומה הוא הריח האהוב עליכן?
SHARE:

9 תגובות

  1. באמת אהבת את לה וי א בל? עבורי הוא היה קשיש, מסורבל ומנדנד.

    השבמחק
  2. עניין הבשמים תמיד מתסכל אותי... ככה זה שנולדת עם מום של טטרנות.. החוש ריח שלי לא מפותח בעליל, שלפעמים זה יתרון, אבל בכל הקשור לעולם הבישום זה באסה רצינית... אבל בכל זאת עשית לי חשק להתחדש בבושם חדש :)

    השבמחק
  3. לפעמים זה לגמרי יתרון! איזה כיף זה לנסוע באוטובוס עם המון ריחות לא נעימים בלשון המעטה ולא להריח את זה. הקלה!
    מהצד השני של הבשמים... לא כיף.
    תתחדשי כבר מעכשיו ;)

    השבמחק
  4. דוגמיות של בשמים זה כיף!
    אפשר להריח ולהחליט אם מתאים או לא, ותמיד אפשר לגוון.

    השבמחק
  5. פוסט חמוד!!! אני רוצה את השטיח ....

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.