יום חמישי, 2 בינואר 2014

חבילות הבלאק פריידי כבר כאן, בסקירה מלאה :)

יש שתי מילים שכל מי שקונה אונליין מכירה. שתי מילות קסם, שזו לא תהיה הגזמה לומר שאותם קונים ובניהם אני כמובן, מחכים להם כל השנה...

שישי השחור, או בשמו המעט פופולרי יותר ״בלאק פריידי״ הוא יום המציע מוצרים מוזלים במיוחד ברחבי ארה״ב. בגלל שהמלון והטיסות יגמרו את התקציב של השופינג, ואז מה זה בכלל שווה, אתרים שווים בארה״ב וגם כאלה אחרים שקפצו על הרעיון החליטו להתחשב ולפנק אותנו בסיילים גם הם. המון רכישות לא עשיתי השנה, רק דברים שהיו בוויש ליסט שלי המון זמן או מוצרים במבצע באמת שווה. מוכנים? מתחילים!

יש חברות ששידת האיפור שלך מרגישה ערומה בלעדיהם. הייתי חייבת לגלות את פשר ההייפ סביב חברת ״ LIME CRIME" ויפה שעה אחת קודם. טוב, זה וגם כי פשוט הייתי חייבת בין השפתונים את האריזה הסגולה עם החד קרן הכסוף. למרות שהיה מבצע גם באתר של החברה עצמה, לאחר סקר שוק קצרצר התברר שעדיף לי להזמין מאתר ״ביוטי ג׳וינט״ וכך גם נהנתי מ5$ הנחה בגלל קנייה ראשונה באתר וגם ממשלוח חינם. ליים קרים מפורסמים באודמי המאט שלהם בעיקר, אבל אני בחרתי לנסות דווקא את האודם ה״רגיל״ שלהם בגוון RETROFUTURIST.
על השפתיים הוא שונה בגוון מאיך שהוא נראה כפי שהוא, אבל הוא פשוט מטריף! נמרח בקלות, מבריק בצורה יפייפיה וגם כשהצבע שלו דוהה עדיין נשאר סטיין מחמיא המון שעות אחר כך. הוא לא מייבש את השפתיים ואני מתכננת כבר על חבר חדש עבורו

את הקרם של לנקסטר מהסדרה החדשה (חלב ודבש) יצא לי לנסות לראשונה בדוגמית קטנטנה שהתקבלה בגלוסי נובמבר. הטיפונת הזו הספיקה לי כדי להבין שמדובר במוצר מדהים, ואחרי שסקרתי את הרשת מכל צדדיה האתר סטרוברי התגלה כהכי משתלם להזמנת קרם הלחות הזה. זה המוצר שאני הכי מרוצה ממנו מכל הקניות שאי פעם עשיתי! כשחיפשתי את קרם הלחות המושלם, התכוונתי בדיוק אליו. קרם לחות על בסיס מים (מןמלץ לעור שמן) שנספג תוך שניות בודדות בעור, לא משאיר שום תחושה כבדה או תחושה שמרחתי קרם, מלחח את העור בצורה מופלאה, מעניק מראה מאט ובעל ריח מושלם. אני כל כך אוהבת את המוצר הזה ואני מתכוונת לרכוש בכמויות. זה ללא ספק קרם הלחות האהוב עלי אבר. אם אין לכן גישה לאתר ואתם רוצות לקנות בארץ זה אפשרי ברשתות הפארם למיניהם, במחיר קצת יותר יקר. מומלץ מאוד.

הרבה זמן חשקה נפשי בברונזר טוב על מנת להתחיל לתרגל הארות והצללות בפניי. המון המלצות קיבלתי על ״הולה״ של בנפיט ואחרי שאתר ״לוק פנטסטיק״ פינקו ב20% הנחה כמה ימים לפני הבלאק פריידי, החלטתי לנצל את המצב ולהתפנק. אמנם האתר לא שולח את כל מוצרי בנפיט לארץ, אבל יש מוצרים שכן וכדאי לנסות. 
הוא מגיע עם מברשת חמודה ואהבתי את שילוב הגוונים, אבל בהנחה שלו אני משתמשת במברשת של ריל טכניק (שמפורטת בהמשך). אני אוהבת את הגוון שלו, לא כתמתם ולא אפרפר אלא פשוט כהה מעט מהעור שלי. נוח לי לעבוד איתו, ועצמות הלחיים שלי מעולם לא התרגשו ככה קודם

ואם בהארות והצללות עסקינן, ניצלתי גם את המבצע שהיה באתר "איכימסט" ורכשתי את טוש ההארה של גרלן. בהתחלה חששתי שהוא לא ישמש אותי, אבל מצאתי אותו כפרקטי, נוח לשימוש וחתיך ביותר. הוא מתיימר לשמש מעין קונסילר נקודתי בנוסף להארה שהוא עושה מצויין, ואני משתמשת רק בו לכהויות המעטות שלי מתחת לעיניים. אני מאוד אוהבת לשלב אות על גשר האף יחד עם הברונזר של בנפיט, והוא נותן מראה חי, זוהר, אך טבעי.
המחיר אמנם לא זול ויש חלופות זולות בשוק, ובנוסף לא מזמן הגיע גם ההייליטר של אדוארד בס, אבל אלה בדיוק ההשפעות של הבלאק פריידי... הגוון שבחרתי לעצמי הוא 00, הכי בהיר והכי קרוב לעור הלבנבן שלי :)
אייהרב 2 לחבילה הראשונה מאייהרב הקדשתי פוסט שלם, אבל הפעם אשלב את החבילה השנייה כאן, כי גם היא נרכשה לרגל הבלאק פריידי.
הייתי נורא מרוצה ממברשת ״ריל טכניק״ שרכשתי עבור סומק, וכשהתברר שיש 20% הנחה על מברשות נוספות, לא הססתי ורכשתי סט לפנים שמשמש אותי בכל דבר. עד שהוא הגיע נהגתי למרוח BB ומייק אפ עם בהאצבעות, אבל מברשת ״Buffing Brush״ פשוט כל כך נוחה לי שאני סוחבת אותה איתי לכל מקום. גם במברשת ״Contour Brush״ אני משתמשת הרבה, ומניחה בעזרתה את הברונזר. היא עגלגלה ובגודל מעולה בשביל זה! מברשת ״Pointed Foundation Brush״ משמשת אותי להנחת ההייליטר, והאחרונה בסט ״Etailer Brush״ עבור צלליות. מצאתי את המארז הזה כסופר שימושי עבור הצרכים הבסיסיים שלי.


בדומה לקרם של לנקסטר, מדובר באחד המוצרים הכי גאוניים, שימושיים ומעולים שהתנסתי בהם, והחמוד הזה עלה פחות מ4 דולר! המוצרים של E.L.F זולים מאוד, ו״טוש לתיקון איפור״ עניין אותי והתווסף לסל. הטוש הזה, בנגיעה קטנטנה מוחק את הפאקים באיפור (מסקרה שלכלכה בנוקודה ממש בעייתי למעלה, שלהגיע אליה בלי להרוס תהיה סיפור מההפטרה) או איילינר מעט עקום. אפילו כשאני מורחת את הליפ סטיין של יוסי ביטון ויוצאת מהקווים הוא מצליח למחוק בשניה! מוצר גאוני שללא ספק יצטרף לחבילה הבאה גם.
גם על חברת ״אקו בלה״ הייתה הנחה והחלטית לבדוק את המוצרים. אחרי שלא הצלחתי להתלהב מאף גוון אודם שהיה במלאי החלטתי לרכוש ויטמין E של החברה, אחרי שנדלקתי על אחד של חברת "מאלו ווילז". המוצר הזה הוא בעצם תחליף ל״ליפ האלם״ שבו יש ויטמין אי גם ככה, ותפקידו להעניק לחות ולרכך את השפתיים. בשונה מליפ באלם הוא לא משאיר תחושה שמנונית על השפתיים ואפשרי למרוח מעליו שפתון בלי בעיה.
בנוסף בתור מתנה על רכישה באתר בחרתי לצרף ליפ באלם בריח מנטה, ואייהרב החליטו לצרף לי עט קטנטן. אם אתן מעוניינות לרכוש מהאתר תוכלו להשתמש בקוד: PGN873 ולקבל עד 10$ הנחה בקנייה הראשונה.
עד כאן חבילות הבלאק פריידי שלי ספרו לי, מה אתן הזמנתן לעצמכן בסיילים שהיו, או סתם כי התחשק לכם?
SHARE:

5 תגובות

  1. תתחדשי!
    המברשות של ריל טקניקס שימושיות בטירוף, אני ממש אוהבת אותן
    והשפתון מקסים! הצלחת בסוף למצוא אותו או שהוא אבד לתמיד? :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      שימושיות ביותר. שמחה על כל רגע שהן אצלי :)
      לא תאמיני, התקשרתי למסעדה ששיארתי ששכחתי אותו שם, והתברר שהם באמת מצאו ואשכרה שמרו אותו! נסעתי 45 דקות כל צד להרצליה בשביל להחזיר את החמודי הזה הביתה.
      סוף טוב, הכל טוב :)

      מחק
    2. יאא איזה מגניב! שמחה בשבילך :)

      מחק
  2. תתחדשי על הכל!
    גם אני פירגנתי לעצמי סט מברשות כזה בבלאק פריידי האחרון
    השפתון- הצבע שלו מושלם ואני מאוד אוהבת את האריזה של ליים קריים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה!
      האריזה היא הסיבה היחידה שהתחלתי,
      והאיכות והגוונים הם הסיבה שאשאר עם החברה הזו :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.