יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

Shopping in Paris - Part 2

אני פשוט בושה וכלימה לאנושות. שופינג בפריז - חלק 2, ואפילו לא סיימתי לסקור עבורכן את חלק 1! תאמינו לי, הפסיכומטרי הזה והעבודה החדשה (בואו לקסטרו קניון מלחה בהמוניכן) גוזלת ממני שעות בלוגוספירה רציניות. אבל סקירות יגיעו! עלי! וכאות פיצוי, החלק הזה יגיע עם סקירות מובנות. משקיענית או לא? אל תענו על זה בקול. את המסע שלנו בחלק 1 סיימנו בספורה המהממת, והחבר אפילו פרגן לי בתמונה עם שקית. אני בחורה, מותר לי להצטלם עם שקית!


בואו נעשה את עצמינו כאילו לא ראינו שיצאו לי רגליים עקומות ונמשיך הלאה. הרכישה הבאה התקיימה בחנות הכי נפוצה בפריז, הלא היא ה"FARMECIA". בתי המרקחת פרוסים בכל חור בפריז, רק למקרה שתתעלפי ותהיי חייבת, אבל חייבת... לק? או פינצטה? החבר'ה האלה בהחלט יודעים לעשות עסק מבתי מרקחת. בכל מקרה, טיפ חשוב שאני לא ידעתי עליו אבל אני אשמח לתת לכן אותו - כמו שהסופר פארמים בארצינו הקטנטונת הם בבעלויות שונות (מבחינת הזכאיות שלהם) וכך יכול להיות שבסופר פארם אחד יהיה מבצע שאין באחר או המחיר יהיה מעט שונה, כך גם בפארמסיות בפריז - או אולי בכלל.
בכל מקרה, רכשתי מי פנים של החברה הטובה בעולם (ואני רצינית לגמרי) לעור שמן - בצבע ירוק, במחיר מגוחך של 18 אירו ל500 מ"ל. מרוצה שדפקתי את המערכת, (בארץ 250 מ"ל עולה כ130 ש"ח) יצאתי לרחובות פריז עם הביודרמה (BIODERMA) החדש שלי וחיוך גדול על הפנים, שנמחק רבע שעה לאחר מכן. יצר ההרפתקנות, והעובדה שלא מצאתי את סבון הפנים של ביודרמה שרציתי באותה פארמסייה גרם לי להיכנס לפארמסיה אחרת, ולתדהמתי הרבה, מארז של שני בקבוקים, כל אחד בגודל שרכשתי דקות לפני, במחיר מגוחך עוד יותר של 14 אירו! שניים! מה אני יכולה להגיד, פריז דפקה אותי לגמרי. בפארמסיה השנייה נמצא מארז של שני סבוני פנים של ביודרמה במחיר מעולה (שלצערי אני לא זוכרת) ורכשתי אחד לי ואחד לאמא. התרשמות: אדירה. לקנות או לוותר: לקנות, אבל בסטוקים! המוצרים מדהימים, לא מייבשים ולא מעקצצים.

לקניון שאת שמו אני לא זוכרת הגענו די בטעות, כשברחנו מגשם הזלעפות שירד על ראשינו. שם, ללא הכנה מוקדמת נגלה לפנינו קניון גאוני: 3 קומות, ללא חנויות! בכל קומה פרוסות 2-3 חנויות ללא חדרים (חוץ מתאי מדידה כמובן). למה גאוני? ובכן, נסו לדמיין חצי קומה של פול אנד ביר.... גררר! שלא נדבר על כך, שזו החנות היחידה שלהם בפריז כולה. החבר רכש סריג ואני לא מצאתי משהו מדהים ולא רכשתי כלום. כשהתכוננו לצאת מהקניון תופעה מדהימה נגלתה לפנינו. מכורות הלקים באשר הן שימו לב!


לא, זו לא מכונה לשתייה. זו גם לא מכונה לחטיפים. זו פשוט מכונה ללקים! חייבת לק? אין בעיה. 5 אירו והוא שלך. ישראל לגמרי חייבת לאמץ את המנהג הזה. בהמשך השיטוטים נתקלתי בספרי UNIQ ONE ושקלתי לקנות, אבל מזל שבסוף לא כי כפי שכתבתי בפוסט החבילות הוא נרכש באיביי במחיר מגוחך ביותר. הרעב תקף אותנו והיינו גם ככה באיזור הרובע היהודי כך שפיתה עם פרגיות (כשרה כמובן) בהחלט נתנה כוחות מחודשים. ושום מילה על זה שאין להם בלקסיקון "צ'יפס" "הום פרייז" או כל וריאציה נוספת.

שם גם הייתה החנות המדהימה שאני כל כך אוהבת "סטארדיוריוס" (שהזכרתי בפוסט של ספרינגפליד) והמעיל שאתן רואות בתמונות נרכש ממנה.
לקראת סוף היום הגענו לקניון "פורום לה אל" בהמלצתה של הבלוגרית או החברה או גם וגם פיצ'ה הוביס. אחת ההמלצות! כי מה זה בעצם חו"ל בלי "קיקו"?!
הרשת המהממת הזו, איטלקית במקורה, מוכרת מוצרי איפור, טיפוח, מברשות ולקים במחירים סבירים +. עיקר ההגעה שלי לחנות היה הלקים שלהם וההתרשמות, אבל כנראה שזו לא הסיבה שהחבר התייבש כחצי שעה בחוץ. שלושה לקים בחרתי לי: 432, 265 ו245, מסיר לק וסירום ריסים. רגע, מה?
לאחרונה שמתי לב לתופעה מעניינת. כשאני מאפרת את העיניים עם מסקרה אני ממש מתלכלכת! אז או שפיתחתי איזו מוגבלות בזמן האחרון, או שפיתרון קסם - שהייתי סקפטית לגמרי לגביו קרה. לפתרון הזה קוראים 30 Days extension, והוא בעצם ה"מסקרה המעריכה" של קיקו. אמנם קיוויתי לראות איזה שהוא שיפור, שכן אני לא נוהגת לזרוק יורואים לשם הנאה בלבד, אבל בחיי שלא ציפתי שהריסים שלי אשכרה יתארכו ויתמלאו ככה! אמנם עדיין אין לי מניפות מרהיבות, אבל אחרי חודש של שימוש לפני השינה בהחלט יש שינוי.


גם כאן באתי עם מינימום ציפיות. בחרתי שלושה צבעים יפים מתוך המגוון הרחב ולא פינטזתי על עמידות מרשימה או גוון מדהים. והופתעתי. בהחלט כן. ראשית - הגוונים: וואו אחד גדול! הצבעים כל כך עשירים, מלאי פיגמנט ואטומים כבר משכבה ראשונה. ממש לא התחשק לי למרוח עליהם טופ מבריק, פשוט כי הם לא הזדקקו לו!



וואו נוסף היה העמידות. הציפורניים שלי ממש לא אוהבות כל לק: OPI, מייבלין, פופה, לוריאל ודומיהם לגמרי ברוגז עם הציפורניים שלי! היחידים שניסיתי והן מסתדרות איתו בשקט הם אסי בגרסה הצרפתית ושאנל שמחזיק אפילו יותר. אז הנה, עוד לק השתרבב לרשימה המצומצמת. לא האמנתי שהוא החזיק בדיוק כמו אסי ואני סופר מרוצה. המסיר לק יקבל הרחבה מלאה בפוסט מפתיע ואחר, אז אני רק ארמוז שהוא מדהים בהחלט. ורק לשם הבהרה: אני לא מקבלת תמלוגים מקיקו. אני מאוהבת. ובצדק.
רכישה אחרונה שעשיתי ממש לקראת הסוף הייתה החולצה היפייפיה הזו מהחנות "PIMKIE" שהכרתי עוד בברצלונה, מחירים מעולים ומוצרים יפייפים. בקופה לפני התשלום שלפתי זוג כפפות חביבות שיחממו אותי מהגשם המציק והקור שבחוץ. גם הם עלו כמה יורואים בודדים, והתגלו כמגניבות למדי: הכפפות שחורות רגילות, ורק בקצות האצבעות של האגודל והאצבע יש משטח אפור, שנועד לסמארטפון. אני והחבר עשינו מחקר על האייפון שלי ועל הנקסוס שלו, והתגלה שבאמת הטלפונים מגיבים רק לאצבעות האלה! לגמרי הייתי צריכה לקנות עוד. הפוסט הגיע בזמן מתאים עם החורפיות שהייתה לי בפריז שתקפה גם בארץ. מה דעתכן על הקניות שלי?
SHARE:

6 תגובות

  1. איזה פוסט כייפי!
    אהבתי :)
    ראיתי כפפות כאלה בFOREVER21 לפני כמה ימים, אבל רק לגברים, וחבר שלי לא הולך עם כפפות :(
    אבל זה מגניב לגמרי.

    לא הבנתי אם קנית בסוף לק מהמכונה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה פשוט מדליק! התלהבתי מהן נורא.
      כן אבל הוא נעלם :(

      מחק
  2. תתחדשי על הכל! קניות שוות ממש!
    ואני רוצה כזו מכונת לקים!
    שמחה שהצלחתי לסייע עם ההמלצות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב תודה לך מקסימה!
      מי לא היה רוצה? ;)

      מחק
  3. היי מה מספרי הלקים של קיקו ואיפה את רואה את המספרים? אני רואה שני סוגי מספרים - אחד בשולי המדבקה והשני בחלק השמאלי העליון מודפס בשחור...

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני הופכת את הלק, מעל הברקוד מופיע המספר (:

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.