יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

ההנאות הקטנות והשוואה מנצחת

כש״ג׳וי״ פנו אלי והציעו לי הנאה גדולה והנאה קטנה, לא סרבתי. אני לא מכירה מישהו שמסרב להנאות בעקבות הסופה שתקפה את ירושלים כל העניין התעכב, ובינתיים ניסיתי לחשוב על ההנאות שיש לי בחיים. ובגלל שיש לי כל כל הרבה הנאות, השאלה הקשה באמת הייתה - מה ההפך מהנאה אצלי בחיים? אז נעזוב לרגע את הפסיכומטרי בצד, זה הרי אמור לעבור באיזה שהוא שלב. הדבר ההפוך לגמרי מהנאה אצלי בחיים, שלאחרונה מצאתי בשבילו גם פתרון, הוא הסרת לק.



אני מתה על לקים. החלפת לק שלוש פעמים בשבוע היא דפנטלי ההנאה שלי. עד שנחשפתי לראשונה למסיר הלק בצורה הזו המשימה הייתה קשה מנשוא ומבאסת להחריד, אבל מאז שמסיר הלק של רשת אפריל התגלגל לידיי, אני מתורגלת והחיים לגמרי פשוטים יותר. כי מה יותר קל מלהכניס אצבע לתוך מיכל קטן, לסובב והופ! הציפורן נקייה מלק?
את המסיר הזה קיבלתי בהשקת הלקים של opi בזמנו, והשתמשתי בו המון ולגמרי התמכרתי לטרנד בזכותו. אי לכך ובהתאם לזאת (בפברואר אני חוזרת להשתמש במילים נורמאליות) בשהותי בפריז קניתי את מסיר הלק המפורסם של רשת ״ספורה״ באותה הצורה, וגם אחד של ״קיקו״. אז אם אין לכן צורך בשלושה (ותאמינו לי שיש לכן) ההשוואה הזו לגמרי בשבילכן. מדד הריח - אפריל: נסבל ספורה: כמעט ללא ריח קיקו: ריח נעים! אמנם יש כאלה שאוהבים ריח של דלק ולכן הקטגוריה הזו די בעייתית, אבל אני אשכרה אוהבת את הריח של קיקו.
כמה סיבובים של האצבע עד להסרה מלאה - אפריל: 2-3 ספורה: 1-2 קיקו: 1-2


איך מתמודד עם לק גליטר - אפריל: לא מתמודד. בלתי אפשרי אלא אם כן יש לך כל רצון מאוד חזק וציפורן סבלנית. ספורה: כמה סיבובים לא מאוד עקשניים קיקו: 2-3 סיבובים קלילים
איך משאיר את הציפורן - אפריל: מעט מיובשת ספורה: מוכנה לעבודה קיקו: מוכנה לעבודה


לסיכום, מדובר בהחלט בהמצאה גאונית. האהוב עלי מבין השלושה הוא מסיר הלק של קיקו, שקניתי במקרה אחרי שעיני צדה אותו בקופה. ספורה לא מאכזב והוא נחשב למסיר לק מצויין. אני לא מערערת על כך, אבל אם אתן כבר בחו״ל... אני הייתי בוחרת בקיקו
ואם חזרנו לנושא האהבות: אני חייבת להודות שהפרסומת של מעדני "ג'וי" די העלתה לי את הסעיף בזמנו, שונאת את המבטא המעצבן שהיה לאיש ההוא, ולקבל מארז של המעדנים האלה די שיחד אותי לתת להם צ'אנס נוסף. ביחד עם המון מעדנים בטעמים שונים הגיע גם ספר איפור מקסים שמעט רחוק מהעולם שלי, ואני בחרתי למקד את תשומת ליבי בטעמים השונים :)
מכיוון שאני בחורה מאוד מתחשבת (וגם בגלל ש30 מעדנים זה גדול אפילו עלי) חלקתי אותם עם בני משפחתי שהביעו תגובות שונות. חלק מאוד אהבו טעם מסויים, חלק חלקו עליהם וחלק חלקו חלקים של מעדנים כך שלי נשארו בערך 3. התגובות על השוקולד המריר היו נלהבות, על הקוקוס מעט פחות, על הוניל בכלל עפו מרוב שהוא טעים ולתות אני התחברתי בטירוף. הנסיינים שלי היו מגיל 3 עד 82, כך שאתם לגמרי יכולים למצוא את עצמכם על הסקלה... מה היא ההנאה שלכן בחיים? שיהיה שבוע טוב, נקי ומתוק לכולנו! :)

גילוי נאות: המעדנים ומסיר הלק של אפריל התקבלו מהחברות
SHARE:

15 תגובות

  1. אני משתמשת בסוויץ' או בזה של לייף ואף אחד מהם לא מתמודד עם גליטרים...מתה לנסות את של קיקו (עכשיו רק צריך לטוס לחו"ל...חחח)

    השבמחק
  2. דעתי ודעתי בלבד: אם את ממצבת את עצמך כבלוגרית איפור וטיפוח, את לא צריכה להסכים להכניס לבלוג מעדני חלב. לא כל דבר בחינם צריך לקחת, ולא צריך למכור את עצמך בכל מחיר. זה פוגע ביושרה שלך מולינו הקוראות, כשאני רואה בלוגרית שמתפתה לכל שטות, זה מאווווד מוריד בעיניי את האמינות שלה, מצטערת, זה מעיד על חיבתך ליח״צ ולחינמים, ואוטמטית ממצב אותך כפחות אמינה. את מוזמנת לחלוק עליי. רק משתפת את דעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשית בואי נפתח בזה שאני בלוגרית "לייף סטייל" ולא רק איפור וטיפוח. האם גם כשאני מעלה פוסטים על אופנה אני מאכזבת את הקוראות שלי או אני לא ישרה?
      אני עושה את השיקולים שלי מה לסקר ומה לא, אם הפוסט הזה שעוסק בציפורניים בעיקר ומצרף בתוכו את המעדנים שאני אוהבת לא מתאים לקוראת שלי, זה לא אומר ששאר הפוסטים הם לא אמינים. מה גם שאני תמיד מציינת כשמוצר התקבל לסקירה.
      ולא מותק, זה ממש לא מעיד עלי כחובבת חינמים או לא אמינה. אני חוזרת ואומרת שהבלוג שלי עוסק בלייף סטייל. הרבה "שטויות" כהגדרתך הוצעו לי, יש סיבה לדברים שאני בוחרת לסקר.

      מחק
    2. שוב, דיברתי על התחושה שלי, אני עוקבת אחרי הבלוג שלך, אני חלק מהקהל שלך ואני מניחה שחשוב לך איך מצטיירת בעיני הקהל שלך. את יכולה להסכים או לא, אבל ממליצה כן לחשוב על הדברים ואולי בעתיד לסרב לדברים האלה ולמצב את עצמך כבלוגרית שנאמנה לקוראות שלה, ולא מתפתה להצעות גם אם הן מפתות, אך לא מתאימות לנושא הבלוג. יש הבדל גדול בין אופנה למעדן שוקולד, ואני מניחה שאני לא צריכה באמת להסביר מהו, אופנה כן לייפסטייל, מעדן שוקולד לא.

      מחק
    3. אני מעריכה את הדעה שלך בכלל, ובתור קוראת שלי בפרט.
      ההצעה (לסקור מעדן שוקולד?) לא הייתה מפתה עד כדי כך, יש סיבה שבחרתי כן לסקור אותם.
      בסופו של דבר זו ההחלטה שקיבלתי, אני מצטערת אם את מפרשת את זה כאי אמינות כי זה לגמרי לא כך ולא הכוונה.

      מחק
    4. מעריכה את ההתייחסות הכנה שלך. מבטיחה להמשיך לקרוא ולהנות מהבלוג

      מחק
  3. לא הבנתי מה קשור החלק של ג'וי ואיך הוא משתלב בסקירה. לרגע התבלבלתי וחשבתי שנחתתי באיזה בלוג סוג ב' בתפוז.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם תקראי את הפוסט מההתחלה תביני איך הוא מתקשר. האם סקירת מעדני חלב בפוסט "לייף סטייל" הופכת אותו לסוג ב'?

      מחק
  4. הרשי לי לחלוק על דעתך, סקירה של תחומים שונים מטיפוח לא הופכים את הבלוג לסוג ב' ובטח לא נותנים לגיטימציה לדבר ככה. אפשר לשאול מדוע בחרת לכתוב ממשתמש אנונימי?

    השבמחק
  5. החכמתי בכתבה זו לא ידעתי על קיומו של מסיר לק זה (אפריל) נ.ב. אני נהנת לקרוא את אשר הינך מעלה על הכתב בצורה מאוד מיוחדת .... (ומשעשעת)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גלית! כיף לשמוע :)
      מאוד ממליצה להתנסות

      מחק
  6. לכל "יפות הנפש" שמתלוננות- החלק על המעדנים הוא בדיוק 5 וחצי שורות, פסקה. קריאה של פחות מעשר שניות. הן יכלו לסיים לקרוא את הפוסט אחרי סיום הסקירה, אבל הן בחרו שלהמשיך לקרוא. אז קודם כל הן צריכות להבין שיש אנשים שזה מעניין אותם, ודבר שני, שבהיותך בלוגרית ובן אדם את מסוקרנת ושמחה לנסות מוצרים חדשים גם אם לא בהכרח איפור, שהתנאי להתנסות בהם הוא ציונם בפוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התמיכה מקסימה, הכל בסדר גמור :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.