יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

פוסט נבחרי אייהרב!

הרבה פוסטים על "אייהרב" כבר יצא לי לקרוא. הרבה הילולים ותשבחות, על אתר קניות שלא עשה לי שום חשק להיכנס אליו. ככה זה, כשהאוזניים שלי שומעות את המילים "אורגני" ו"טבעי" ישר בא לי לדפוק המבורגר נוטף קלוריות או איזה סושי מפנק מכוסה בטמפורה. רצוי שיגיע גם צ'יפס בצד. וקולה. אבל בסופו של דבר החלטתי לתת לאתר האמריקאי הבריא והמוזר הזה צ'אנס רק בגלל מברשות "ריל טכניק" ששמעתי עליהן כל כך הרבה ביקורות טובות, שנמצאות שם במחיר מצויין. ואם כבר נכנסתי, ולמדתי להסתדר עם האתר, וזה רחוק מלהיות קל, ובאמת הקדשתי 4 דולר שלמים למשלוח, אולי כדאי לי להסתובב בו עוד קצת...


אז אני נזק. אז מה? אני עובדת כל כך קשה (הורדתי למשמרת אחת בשבוע) ולומדת המון (ראו לדוגמא מה אני עושה עכשיו) שמגיע לי להתפנק.

המברשת הראשונה שלי מריל טכניק נקראת "Blush brush" והיא מיועדת להנחת סומק. אמנם היא מעט גדולה אבל לאט לאט אני לומדת להשתמש בה בצורה ראויה. המברשת ממש נעימה ותופסת את החומר בצורה מצויינת. אני צריכה להיזהר כשאני מורחת את הסומק של נארס כי לפעמים היא תופסת טוב מדי, ואני אשאיר מקום לדמיון :) מחיר: 9$, מכאן.

לא יכלתי לבצע את ההזמנה הראשונה שלי באתר בלי להוסיף לעגלה את הסומק הזה. למה? כי הוא יפה, ולי יש חולשה לדברים יפים. הבעיה שלחברה הזו, Physician's Formula, יש יותר מדי דברים יפים. הזהירו אותי שהוא מנצנץ מדי ולא בר שימוש, אבל אני ממש ממש אוהבת אותו! אמנם נדרש להעביר את המברשת מספר פעמים בתוכו ועל עצמות הלחיים ואז שוב, אבל התוצאה כל כך עדינה ואני כבר מאוהבת. הלבבות לא מתערבבים אחד בשני והוא נשאר יפייפה כביום פתיחתו.
אמנם אני לא מרשה לעצמי להשתמש בהייליטר כשאני מתאפרת איתו כי הוא מאוד קורן וחי, אבל מה רע בשתי פעולות בסומק אחד? :) בשונה מביקורות אחרות ששמעתי עליו, אצלי הוא ממש לא יושב על שידת האיפור בודד ומיוסר רק בגלל שהוא חתיך הורס, אלא משמש אותי הרבה פעמים במהלך השבוע. מחיר: 11.47$, מכאן.

קראתי כבר הרבה ביקורות על החומצה הגליקולית של רביבה (שמגיעה כאן בצורת בקרם) ובזכותם גם החלטתי להתנסות בה בעצמי. מטרת החומצה היא להסיר תאים מתים מעור הפנים, לחדש את העור ולזרז יצירת תאים חדשים. בשונה מפילינג שאפשר לעשות עם סבון ומסכות, החומצה מנתקת תאים מתים שעדיין דבוקים לעור ולא רק כאלה שגם ככה כבר נותקו. היא אמורה לעזור נגד פצעונים על עור הפנים, בעיות פגמנטציה, להעלים צלקות של אקנה ועוד בעיות של מרקם לא אחיד בעור. אני רכשתי את החומצה מספר ימים אחרי שסיימתי להשתמש ב"ראוקוטן" משום שרציתי שתסיר ביעילות את הצלקות שהאקנה השאיר. אני משתמשת בה במשך חודש ורואה לאט לאט איך הפנים מתחלקות. ממש מקווה לשיפור דרסטי בהמשך. אם אתן מעוניינות לרכוש ולהשתמש בחומצה שימו לב לאופן השימוש: יש להתחיל עם הקרם בעל הריכוז הנמוך יותר (5%) ולהשתמש בחומצה בחודש הראשון רק בערב. לאחר שימוש של חודש ניתן לעבור לשימוש בקרם פעמיים ביום, בוקר וערב, וכשהחומצה הזו נגמרת ניתן לרכוש את החומצה עם הריכוז הגבוה יותר (10%) , להתחיל משימוש בודד של מספר פעמים בשבוע ולעלות בהדרגה. חשוב לזכור שמעל החומצה נדרש למרוח קרם לחות, וספיגתו גם טובה הרבה יותר אחרי השימוש בחומצה. מחיר: 17.50$, מכאן.
לא תאמינו, אבל בסוף נכנעתי. החלטתי להזמין אוכל אורגני. טוב, לא בדיוק אוכל, עדיין ג'אנק, אבל לפחות ג'אנק בריא! לשומרי הכשרות מביננו כדאי שאציין - שיש הרבה מאכלים טעימים ומעניין באתר שהם כשרים, צריך רק לחפש ב"פרטים" של כל מאכל שמופיע "KOSHER". אז נקנח במשהו מתוק :) למרות שהן היו אורגניות, ולמרות שהן ללא סוכר, ולמרות שסיננתי בקפידה את סוכריות המנגו היישר אל חדרו של אחי, שאר הסוכריות היו נהדרות! ברור שצבע מאכל ומלא קלוריות זה תמיד טוב יותר לנפש, אבל לפעמים אולי כדאי גם לדאוג לקיבה. הן היו מתוקות וטעימות וזללתי אותן תוך יומיים. מחיר: 2.55$, מכאן.

ולסיום, אחרי שאתן ממלאות את הסל שלכן בכל טוב, אל תשכחו להיכנס ללינק שנמצא למעלה ונקרא "FREEBIES" בו תבחרו מתנה קטנה וחמודה שתצרפו אל החבילה שלכן. אני בחרתי את הליפ באלם האורגני (אלא מה?) הזה, שנקרא: Pomegranate Beeswax שזה שילוב של דונג (דבורים) ורימון. אני לא מאמינה שליקקתי את השפתיים עבורכן, רק כדי לציין שאין לו טעם. אז אין לו טעם. ולמרות זאת, הוא קיים גם בהרבה טעמים נוספים. אז בפוסט הבא, אלקק בשבילכן את המנטה ;) ריח יש לו מעט, אבל לא ממש הרגשתי אותו. מחיר: מתנה. * באותה השורה שבה נמצאת האופציה לקבל מתנה חינמית, יש גם לינק לTrials, שם תמצאו מוצרים בהנחות.
לקראת סיום, טוני משתעשע עם ריל טכניק...
עד כאן פוסט אייהרב שלי! אם עדיין לא רכשתן מהאתר (או לחלופין, בא לכן לדפוק את המערכת ופתחתן מייל פיקטיבי) אני מצרפת לכן קוד קופון:
 PGN873 שמאפשר לכן להינות מהנחה של 5-10$! אהבתן את המוצרים שלי?
SHARE:

6 תגובות

  1. רק הערה קטנה- כשמשתמשים בחומצה חשוב מאוד להשתמש גם בקרם הגנה כי פעולת הקילוף שהיא עושה מותירה את העור חשוף ופגיע יותר לנזקי השמש. וחבל לטשטש את צלקות האקנה ועוד כמה שנים לגלות שהחליפה אותן פיגמנטציה חביבה, לא? ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת לחלוטין! בירושלים הקרירה כמעט ולא יוצא לי להיחשף לשמש, אבל כמובן שזה חשוב מאוד.

      מחק
  2. מאווד אהבתי את הפוסט אני אשמח אם תיקראי גם אצלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אשמח לקרוא, תוכלי לצרף קישור?

      מחק
  3. אחלה פוסט! הסומק הזה עושה לי עיניים כבר יותר מידי זמן! :)

    השבמחק
  4. אני לקחתי ראקוטן גם וסיימתי לפני חודש . אני מפחדת לשים חומצה על הפנים כי ראקוטן עושה את העור נורא רגיש ובזמן ראקוטן אסור לעשוצ פילינג . האם הוא עשה לך איזה אדמומיות או רגישות ?

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.