יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

טוטאל ל(ו)ק

את זה שיש לי לק תואם כמעט לכל פריט לבוש ידעתי כבר מזמן, אבל את ההחלטה לעשות עם זה משהו קיבלתי בספונטניות בזמן שאני מתרגלת אנלוגיות וגרפים למיניהם. לגמרי נדרש לי משהו קליל וכייפי בתקופה הזו, וזה הרעיון הכי טוב שעלה לי

התיק היפה שלי שמשמש אותי כמעט לכל דבר נרכש בקולקציה הקודמת מזארה, והחליף את הכחול הענתיקה שלי שהופיע בעבר בפוסט צבעי הקשת. אני מאוד אוהבת אותו והוא פרקטי נורא. חוץ מזה, בכל יציאה הוא קוטף המון מחמאות, שזה תמיד כיף. בגזרת הלקים: כל האצבעות למעט הקמיצה מרוחות בקיקו מספר 265, והאצבע המורדת מרוחה באסי "Midnight cami". לי קשה לראות הבדל ביניהם, אולי תחדשו לי? ביקשתי את עזרתם האדיבה של חברים נוספים ואף אחד לא ראה הבדל. הדיופ המושלם! בנוגע לעמידות - מעל שניהם מרחתי את "נו צי'פ" של אסי שקניתי בפריז, והם מחזיקים כבר מעל לשבוע (!) כבר סיפרתי לכן שאני אוהבת את קיקו.
הנעליים שייכות לחברת "גרנדה" שמגיעה אלינו היישר מברזיל. גרנדה הוא מותג נעלים שהיה חדש עבורי, אבל זכה למעריצות נלהבות בארץ בקיץ הקודם. לרגל החורף (או הא איזה חורף) הוא חוזר עם קולקציה יוקרתית ומעודנת שמשלבת את הטרנדים החמים בהנעלת נשים לחורף 2013-14.
בקולקצייה מגוון עשיר של דגמי נעליים שטוחות או נעלי עקב וודג' (רוקי) שמגיעות במגוון צבעים: אפורים, ורודים מעושנים, ניוד, בורגונדי, אדום יין, חום, אפור וכחול רויאל. הטקסטורות בדגמי הנעליים של גרנדה מתכתבות עם הטרנדים החמים בעולם החורף: הקטיפה והלקה, אליהם מצטרפים עיבודים מעניינים כמו תחרה, פפיטה, פסים, מעויינים וכדומה בתוספת גימורים ועיטורים כמו פפיונים, אבנים, אבזמים ועוד. הנעליים נוחות מאוד! אחרי סיבוב פוזה בחוץ (בימים מעט חמימים יותר) לא היה לי רצון עז להוריד אותן כמו בדרך כלל ונשארתי איתן גם בבית. כיף ללכת איתן! לעוד מידע תוכלו להיכנס לעמוד הפייסבוק של החברה. ניתן להשיג בחנויות מובחרות בכל הארץ ובחנויות היבואן בתל אביב: שנקין 9 ת"א, יהודה מרגוזה 38 יפו.
הלק הוא FIJI של אסי שחשקתי בו הרבה זמן והגיע אלי רק בזמן האחרון (וזו הסיבה שהיפיוף לא נמצא בפוסט האסים שלי). הוא מאוד עדין, טבעי וניודי, ולפעמים כיף גם לגוון עם גוון כזה. חוץ מזה, אני בונה עליו לשילוב מעניין שיגיע בהמשך :) כמו רוב הלקים של אסי בעלי הפורמולה הצרפתית, העמידות שלו מדהימה, ודווקא בתקופה העמוסה הזו שאני לא יכולה לחדש לק כל יומיים אני מאוד אוהבת להשתמש בו. חוץ מזה שהוא בטח ישתלב יפה עם השלג שאפף אותנו לאחרונה, מבטיחה לנסות!
את המעיל הזה כבר הכרתן בחלק השני של הפוסט על פריז, וכפי שציינתי שם הוא נרכש בחנות האהובה עלי "סטארדיוריוס" בתמורה ל200 שקלים בלבד. הוא מחמם ויפייפה ואני חורשת עליו בלי סוף. לטוטאל לוק שלו ציוותתי את ה"סש" היפייפה שלי בגוון Versatile מקולקציית סתיו - חורף 2013. הוא מאוד סתוי אבל מתכתב נהדר עם המעיל שלי :)

יש לכן פריט לבוש שאתן אוהבות לשלב עם לק מסויים?
גילוי נאות: סש ונעליים התקבלו לסקירה
SHARE:

10 תגובות

  1. רעיון חמוד מאוד! הפיג'י הורס. כמה שכבות נדרשו לאטימות הזו?

    השבמחק
  2. אני חייבת לדעת איך יש לך ציפורניים כאלה! אני גם רוצה! מה הסוד? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גנטיקה! ;)
      ולפני שאני מורחת לק אני משתמשת בבסיס "DURI" כדי לשמור עליהם (:

      מחק
  3. איזה רעיון מקסים!
    אני מאוד אוהבת את הפיג'י ועשית לי חשק למרוח אותו!
    הקיקו מהפנט...

    השבמחק
  4. הציפורניים שלך הורסות פשוט!!
    אהבתי את כל הבחירות שלך והשילובים! רעיון נפלא! חייבת את הקיקו הזה בדחיפות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הקיקו הזה נדיר ביופיו (:

      מחק
  5. הלק הכחול של קיקו.......................... כמה יפה!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.