יום שני, 2 בדצמבר 2013

ספרד בישראל - בחסות המשביר לצרכן. רגע, מה?

לפני יותר משנה וחצי חזרתי מספרד (ברצלונה) אחרי חמישה ימים של כיף עם חברות. שופינג מטורף, אתרים תיירותים ומה לא. את עיקר השופינג שלי עשיתי - איך לא - בזארה, פול אנד ביר, ברשקה, סטארדיוריוס (חנות בת של זארה שאני מייחלת שתבוא לבקר בישראל) וגם בספרינגפילד. לא הכרתי את החנות הזו קודם ובטח שלא ידעתי שהיא קיימת פה בארץ. נרגשת חזרתי עם שתי טי שרטים יפייפיות עבור החבר, רק בשביל לשמוע ש"מה את כ"כ מתלהבת, החנות הזו נמצא גם בארץ". אז הודות למשביר לצרכן, הרוח הספרדית מנשבת גם בישראל, והפעם בשלושה כיוונים שונים... התצוגה של המשביר (וידיאו תוכלו לראות באינסטגרם) הייתה מעניינת וכללה את SPRINGFIELD ה"ותיקה" ואת שתי החברות החדשות: PUNT ROMA וTRUCCO. הפריטים שהוצגו שייכים לקולקציית סתיו - חורף 2013 והם הושקו בחנויות ברחבי הארץ בימים אלו ממש. TRUCCO



מותג אופנה בין לאומי שנמכר בלמעלה מ20 מדינות, ובארץ ימכר ב5 סניפים של "המשביר". עד מרץ 2014 יפתחו 6 סניפים נוספים. לפי ההתרשמות שלי מהפריטים, טראקו מאוד קלאסיים ומחוייטים ודי הזכירו לי את "מסימו דיוטי" (מבית זארה). למרות היותם כאלה, הפריטים יתאימו גם לצעירות אופנתיות שאוהבות את הסטייל. יש בהחלט כמה פריטים שהתחברתי אליהם. PUNT RUMA


גם כאן מדובר במותג אופנה בין לאומי אך הפעם שפונה בעיקר לנשים בוגרות יותר. המידות מתחילות מ38 ועד 54 ויתנו מענה לבנות שאוהבות אופנת קז'ואל וכן בגדים עם אמירה אופנתית וקלילה. עוד בתצוגה שמתי לב שהבגדים מבוגרים מדי לטעמי האישי אבל ההיצע הרחב בטוח יספק בוגרות יותר ואוהבות הסטייל. בשלב הראשוני המותג כבר נמכר בכ12 חנויות הרשת ברחבי הארץ, ועד סוף שנת 2014 יפתחו עוד 12 סניפים.
SPRINGFILD

המותג שהכי התחברתי אליו מתמקד באמת בקהל הצעיר של גברים ונשים (גילאי 20-35) ומציע אופנה אורבנית קלילה עם מראה מתוחכם ומוטיבים של רטרו. את רוב הבגדים של המותג אהבתי מאוד ואני מתכננת גיחה קצרה לסניף הקרוב אלי. חוץ ממנו ישנן עוד 13 נקודות מכירה, ועד קיץ 2014 יפתחו עוד 3.


אני לובשת:
חולצה - ספרינגפילד
ג'ינס - קסטרו
אוזניות - ספרינגפילד


המחירים של כל הרשתות החדשות אינם זולים אבל סבירים בהחלט ודומים למחירים בשאר החנויות בארץ. אז תודה באמת למשביר לצרכן שעשו לי חשק עז לחזור לברצלונה, למרות מצבי הלא מזהיר במיוחד אחרי אירועי ה"בלאק פריידי", אבל מי יודע, אולי אחרי הפסיכומטרי אני אמצא לי את הזמן תמונה שלי עם הפריטים חושבות שתלכו לראות את המותגים החדשים?
גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע ההשקה ומוצרי "ספרינגפילד" התקבלו במתנה.
SHARE:

2 תגובות

  1. אני כבר לפני כמה שנים 'גיליתי' את ספרינפילד, ואני מאוד אוהבת רק שלצערי המחירים די יקרים והמבחר לא גדול במיוחד בחנויות בארץ..

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי שווה בסיילים ;)
      אני מקווה שלאט לאט יביאו עוד פריטים...

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.