יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

פופה - סתיו חורף 2013

החורף הכה במלוא עוצמתו בעיר הבירה הקפואה שלנו, ואני דואגת להתעטף טוב טוב בהמון שכבות לפני שאני מוציאה את קצה האף מהבית. אני בכלל לא מדברת על השלג שהיה היום, שגרם לי להגיע חזרה לאיזור רחובות בשעה 16:00, אחרי שיצאתי מהבית בירושלים ב9. אבל כמה דקות לפני שיצאתי היום מהבית לכיוון התחנה המרכזית, התאפרתי טוב טוב בארבעת מוצרי פופה שאסקור לכן היום. שנתחיל?




למרות שנכחתי בהשקה של פופה לפני זמן מה, חיכיתי בסבלנות שהמוצרים יגיעו לחנויות כדי שאוכל להחליף את הצבעים שקיבלתי שיתאימו עבורי, ואוכל לסקר אותם עבורכן
באתי מוכנה :) מתוך האינסטגרם
אירוע ההשקה פתח בשיחה עם אסטרולוגית, מה שרימז על העתיד (תרתי משמע) - האיפור החורפי של פופה הוא מאוד קוסמי, מסתורי ואלגנטי. הסדרה כוללת צלליות פיגמנטיות, שפתון לחות שכמעט זהה לצ'אבי סטיק המוכר והאהוב, לקים חדשים וטוש הארה.

LONG LASTING EYE STYLO
תמונה מהרשת. לא יום לצילומים...
המוצר הזה הוא בעצם שניים באחד: איילינר וצללית בצורת עיפרון, עם קצה מיוחד שמעניק מריחה מדוייקת ונוחה. בקצה שלו קיים מחדד המיועד לחדד את החלק העליון כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. קיבלתי צבע שלא כל כך התחברתי אליו בהתחלה, אבל לאט לאט אני לומדת לאהוב אותו. הצבע נקרא: Nebula Taupe והוא מעין חום אפרפר. המוצר הזה מגיע בעוד ארבעה צבעים יפייפים: סגלגל, כחול, ירוק ושחור.
המרקם שלו מאוד מאוד קרמי ורך, והוא מתמזג בקלות על העין. יתרון נוסף שלו הוא העמידות - הדבר הזה במלוא צבעו והדרו פשוט לא זז! את הסווטצ על היד ממש הייתי צריכה להתאמץ כדי להוריד. מרחתי אותו היום בתור איילינר ויצא לי מעט עבה, אז החלטתי לטשטש אותו מעט על העפעף (צריך לעשות זאת בזריזות, כי הוא מתקבע מהר) ויצאה לי צללית עדינה שממש ממש אהבתי! אוהבת את המוצר הזה.
BB 001 NUDE
אמנם הוא לא בדיוק קוסמי, אבל כל חברה שמכבדת את עצמה הוציאה או מוציאה קרם BB. כתבתי באריכות מה זה בדיוק, ולכן בקצרה: מדובר בקרם לחות עם מקדם הגנה (SPF 20) ודמי מייק אפ. אני משתמשת באופן קבוע בBB של גרנייה שאני מאוד אוהבת, שנותן כיסוי קל עד בינוני. לפי החברה, הBB נותן אפקט פריימר, הערה, לחות, הגנה מהשמש ואפקט עור חשוף טבעי. כאן מתחילה הבעיה שלו. אחרי שימוש ראשוני בו כבר הייתי בטוחה שהביקורת עליו תהיה די ממורמרת. הוא לא נמרח בצורה אחידה, לא כיסה כמעט שום דבר והייתי מאוכזבת. יום לאחר מכן השתמשתי בו שוב והוא היה פשוט מושלם! ניסיתי להבין מה גרם לשוני ונזכרתי שכשעה לפני שמרחתי אותו בפעם הראשונה שמתי קרם לחות. בפעם השנייה הוא היה קליל, נתן כיסוי סביר בהחלט, נראה טבעי כמו שאני אוהבת והייתי ממש מרוצה ממנו. 

אם אחרי הפעם הראשונה תכננתי להעביר אותו הלאה, זו ממש לא אופציה מבחינתי עכשיו. הוא מגיע בשני גוונים (001 ו002), הבהיר מעט כהה לי אבל זה בהחלט ניתן לגישור.
ליפ גלוס 404
"אוף. ליפ גלוס". זה מה שעלה לי בראש ברגע שפתחתי את שקית ההפתעות. הצבע שקיבלתי גם לא תרם במיוחד להרגשת הבאסה שהשתלטה עלי. החלפתי את הליפגלוס לגוון 404, ולאחר המריחה הייתי בהלם. לא הרגשתי דביקות, לא היה לו מראה מנצנץ או ילדותי ואפילו רחוק מכך - הוא נראה ממש בוגר ויפייפה, עד כדי כך שסבא שלי (!!) בכבודו ובעצמו החמיא לי עליו ואמר שחבל שהוא ירד לי כשחזרתי מיום עבודה מפרך.

מה שהוא לא יודע, זה שהליפ גלוס החזיק כמה שעות טובות בלי לזוז, וגם כשהוא כבר התחיל לרדת הוא עדיין השאיר מעט "סטיין" על השפתיים. אני עדיין מעדיפה ליפסטיקים, אבל הוא לגמרי אחד הגלוסים המצטיינים שניסיתי! והצבע בכלל משגע בעיני.
מסקרה VAMP

המסקרה של פופה ענקית. גם מבחינת הטיב שלה, וגם בגלל המברשת העצומה שלה. לא היה לי כל כך נוח להשתמש בה, אבל התוצאה הייתה יפייפיה בעיני! הריסים ממש התעגלו והופרדו והעין קבלה דגש מקסים בזכותה! אני אוהבת אותה הרבה יותר מהמסקרה של בנפיט והיא בהחלט תככב לטובה ב"פוסט המסקרות" שאני עומדת להכין לכן. הקולקציה עצמה חמודה, מיוחדת, ואיך לא - קוסמית. מאוד אהבתי את כל המוצרים שקיבלתי לסקירה, וזה לא תמיד קורה. ניתן להשיג את מוצרי פופה בסופר פארם ויש עליהם מבצעים שונים ומזדמנים שכדאי לבדוק. תמונה של האיפור מקרוב:
לאיזה מוצר מבין הארבעה הכי התחברתן? חורף נעים 3>
גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה
SHARE:

11 תגובות

  1. העור שלך נראה כל כך מושלם שזה נראה כאילו עשית פוטושופ!
    שמת עוד משהו חוץ מה-BB?
    אגב, התבאסתי קלות מזה שלא נתנו לך לסקור את הצ'אבים, אבל המסקרה בהחלט מסקרנת!

    3> ספיר

    השבמחק
    תשובות
    1. הריאקוטן עשה לי פלאים, אני כל כך שמחה שלקחתי אותו!
      יש עוד כמה שאריות שצריכות לרדת אבל לא רואים אותם בתמונה :)
      את ממש מתוקה שהתבאסת בשבילי! גם אני רציתי את הצ'אביז! אבל תכלס כל המוצרים מוצאים חן בעיניי, ככה שעל מה לוותר לא תהיה החלטה קלה...
      תודה מקסימה 3>

      מחק
  2. כל הכבוד על הסקירה ואת מהממת

    השבמחק
  3. לפחות הגעת לרחובות והצלחת לצאת מירושלים:)

    האיפור מחמיא לך מאוד. אני אוהבת את המסקרה הזו, את הגלוס קצת פחות (בכלליות לא מתה על גלוסים)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוהבת שאת אופטימית!
      גם אני לא מתה על גלוסים אבל הוא בהחלט הפתיע לטובה. והגוון שלו בכלל מצא חן בעיני :)

      מחק
  4. איזה פוסט מגניב!! עם השלג והאיפור היפה שיצא לך!! ממש אהבתי.
    הליפ גלוס של פופה ממש מחמיא לך. אני סקרנית לגבי המסקרה הזו שלהם. שומעת עליה מלא דברים טובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה!
      המסקרה מהממת בעייני :)

      מחק
  5. חמודית יפה לך שלג. הגלוס דווקא נראה ממש מרשים, שמחה שאת נהנית ממו בסופו של דבר!

    השבמחק
  6. התמונה הקסומה מהפייסבוק! זה מה שעושה שלג לנתנייתיות ...
    נראית מעולה!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.