יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

Shopping in paris - part 1

23 ימים (ספרתי!) עברו מאז שנחתתי בנמל תעופה בן גוריון מאושרת אחרי חופשה כייפית נורא אבל מבואסת פלוס שנגמרה. (זה לא יהיה פוסט בחרוזים למקרה שתהיתם) אני לא אספר לכן את כל מעללי בעיר האורות - למרות שהיו הרבה כאלה, אלא אגש ישירות לדברים המעניינים, שאתן בטח מנחשות לבד... איך לא, השופינג. נתחיל מהאיזור החו״לי הקטנטן פה בארצנו החמודה, הלא הוא הדיוטי.



הבן זוג טען שיספיקו לנו שעתיים בהחלט, אבל אני כמו שאני מכירה את עצמי צריכה לחקור את הדיוטי פרי ואת כל ההצע שלו הלוך חזור ומהצדדים. פשרנות היא תכונה מאוד חשובה בקשר זוגי, אז סגרנו על 3 וחצי שעות. אין, החבר שלי מקסים ביותר. העמדה הראשונה שזכתה לביקור שלי היא עמדת לוריאל, ולו בגלל מדף האסי המפתה שלידה. אמנם שידות כאלה של אסי ניתן למצוא גם ברחבי ארצנו, אבל במסודרים כל כך, נקיים ומזמינים עוד לא נתקלתי. המבצע הקבוע על אסי היה ועודנו - 3+1 ו4+2 על כל מוצרי אסי, כשהמחיר ללק (8.90$) ולמוצרים נוספים כגון טופ או בסיס (9.90$) הוא הוגן ומשתלם ביותר גם בלי קשר למבצע. הרגשתי שאני עומדת שם רק 5 דקות אבל החבר התחיל להראות סימני עצבנות לא אופיינים ולקטר שרבע שעה לבחון לקים זה לא נורמאלי. אוי, אם רק היה יודע מה יחכה לו ב"ספורה". אז בגלל שהרגשתי את הלחץ מצידו (טיפ לטסות עם בן זוג: לארוז אותם שבעים! אחרי שדפקנו ארוחה בארומה הכל נח על מקומו בשלום) עשיתי טעות רצינית וקניתי 3+1. כאילו, באמת?! מסודרת שכמוני, באתי עם רשימות של כל הקניות עוד מהבית, אבל לצערי לא נמצאו הלקים המיוחלים למעט אחד בגזרת האסי. כדאי לקחת בחשבון שהעמדה כוללת את הליין הקבוע ולא את הקולקציות המתחלפות. בנוסף, שכבת הבסיס שרציתי "Help Me Grow" לא נראתה באיזור, ונראה כאילו הרשת ואיביי מעולם לא שמעו עליה. אז בסוף התחדשתי בשלושה גוונים יפייפים ובשכבת טופ "No Chips Ahead".




כפי שכתבתי קודם, לאחר שיטוטים מהנים ורכישות של שוקולדים + ישיבה של כמה שעות על ארוחת בוקר (ולמי אכפת שעכשיו 4 וכולם נוחרים את נשמתם) ושוקו חם בארומה עלינו למטוס בדרכנו לפריז.
אני לא אשתף אתכם מה אכלנו שם, כי למי באמת אכפת מה דוסים אוכלים - לא משהו מיוחד, תודה שהתעניינתם. והיי, הם אוכלים טוב, פשוט משלמים יותר. אז אחרי שקנינו את עוגיות המקרונים המפורסמות שכל כך רציתי לטעום כבר מזמן, באיזו בייקרי כשרה באיזור - שלופת אייפון ומוכנה לתצלום אינסטגרם מרהיב ביופיו - מקבל את פני החבר עם פה לועס במרץ ואומר "את הנוטלה את חייבת לטעום!" תודה אהובי על השמדת התמונה היפה עלי אדמות.

הנוטלה באמת היה מטריף, אגב. שבת לא היה יום של קניות אז אדלג ישר לראשון. עלינו למקום שנקרא "גבעת מונמרטר" הטיפוס במדרגות והעליה יכולה להשתלם למכורות שבאות בכל יום אחר חוץ מראשון כנראה, כי לי (וגם לחבר) לא השתלמו כל הקיטורים שלי אח"כ, בסגנון של: "מי סוגר חנויות של אסי עם לקים במחיר 7 יורו ביום ראשון?!" אז נכון שהמחיר דומה לדיוטי, אבל בואו לא נשכח איזה קולקציות חדשות חיכו בפנים... מיותר לציין שהחבר לא הסכים לחזור לשם למחרת? ושהחיוך בתמונה לא יטעה אתכם. זה לפני שעליתי על כך שהחנות סגורה.
את הירידה אגב, עשינו ברכבל. כי יש גבול לכל תעלול.



מאוחר יותר באותו היום הגענו אל שדרות ה"שאנז אליזה". פריז יקרה, השאנז אליזה כמעט כפול. החבר יצא עם מעיל ב800 ש"ח ואני חסכתי וחסכתי עד שראיתי אותה מולנו. ענקית, מוארת ויפייפיה. ספורה.




אולי חצי שעה הייתי בפנים. אולי יותר. החבר נרדם בעמידה ואני מוכנה להישבע שכמעט שמעתי את המח שלו לוחש: "אלוהים, אני מוכן לחזור עכשיו לדיוטי פרי". החנות הענקית הזו מלאה מותגי יוקרה מהממים ומפתים, אנשים, אורות, בשמים של שאנל בגודל של הראש שלי. חנות ממתקים ענקית! גם כאן כמו בדיוטי באתי עם רשימה מראש, אם כי לא מוגדרת במיוחד: סומק של נארס, לק של אילימסקה, מסקרה של בנפיט, מסיר לק של ספורה, ואם לא שרפתי את כל היורואים עד עכשיו, אני יכולה להתפנק. לק של אילימסקה לא היה בנמצא והמוכרות החמודות מעולם לא שמעו על המותג הזה - שהתברר לי מאוחר יותר שאינו קיים בצרפת. הצלחתי להניח את ידיי על סומק של נארס בגוון AMUR, מסקרה They're Real של בנפיט, לק מוזר של ספורה שאין לי מושג מה חשבתי לעצמי שקניתי אותו, מסיר לק של ספורה שחברות הודיעו לי חד משמעית שאני לא חוזרת בלעדיו ומספר דוגמיות שצרפה לי המוכרת.


עד כאן החלק הראשון בסאגת פריז. לחלק השני לחצו כאן נהנתן? אהבתן? אשמח לשמוע בתגובות! ובאותה נשימה, אני מזמינה אתכן להשתתף בהגרלה שמתרחשת ברגעים אלה לכבוד יום הולדתו של הבלוג. בהצלחה!
SHARE:

16 תגובות

  1. במחיר הזה של אסי תשמחי שלא היו כל מה שרצית, כי היית מתפתה לקנות את כל הרשימה. פריז מדהימה ללא ספק, כבוד לחבר שלך ששרד את הקניות, להבא תכיני לו רשימת כללם ;). מקרון זו העוגיה הכי טעימה עלי אדמות (כשהיא עשויה טוב) יחד עם שושנים ופחזניות/אקלירים.
    תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מזל! הוא התמודד מאוד יפה עם הכללים המצויים בשטח. צודקת לגמרי לגבי המקרונים, תודה רבה :)

      מחק
  2. המקרונים... אני אצטרך לנגב קצת את המסך לפני שאני אמשיך להגיב.

    פוסט כייפי ביותר ותתחדשי מתוקה! בחירות מעולות שתהני מהן מאוד.

    השבמחק
  3. מהמם! תתחדשי, נראה כיף :) תצלמי את הסומק פתוחחחחח!

    השבמחק
    תשובות
    1. יגיעו גם סקירות אל דאגה! תודה רבה :)

      מחק
  4. פריז!!! כולי געגוע! אחלה פוסט!

    השבמחק
  5. חחח יפה לחבר ששרד ;)
    איזה כיף!!! רוצה גם...קצת חו"ל אף פעם לא מזיק. ותתחדשי על הכל!

    השבמחק
  6. המקרונים האלה נראים טעימים אבל הממתקים מספורה נראים אפילו יותר שווים!
    ספרי לנו אחרי שתנסי איך המסקרה של בנפיט...היא בויש ליסט שלי כבר ימבה זמן..
    שמעתי רבות וטובות על המסיר לק הזה מספורה, גם אני הייתי חוזרת עם אחד לפחות.
    נהניתי מאוד לקרוא ! מחכה לחלק הבא של הטיול :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש קשה להחליט מה יותר כייפי - אבל מזל שלא תמיד צריך להחליט ;)
      בקרוב אסקור את כל המוצרים וכמובן - חלק 2.
      תודה רבה!

      מחק
  7. תתחדשי! :) גם אני הייתי דקות ארוכות מול הסטנד של אסי בדיוטי פרי בארץ.. וגם לצערי לא היה את המחזק שציינת, או כל בסיס אחר לצורך העניין.. ויצאתי עם 4+2 :) העיקר שנהנית בפריז המדהימה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. כ"כ אוכלת את עצמי על ה4+2 הזה! תודה רבה :)

      מחק
  8. וואו עשית לי חשק מטורף לפריז! ואני אודה על האמת- בפעם האחרונה שהייתי שם, לי נמאס מהר מאוד מספורה ואילו בת דודה שלי שהיתה איתי התנהגה ממש כמוך... טוב אולי אני קצת גברית בכל מה שקשור לאיפור....

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר לרצות לצאת מספורה?? אם חבר שלי לא היה איתי הייתי נשארת שם יום שלם ;)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.