יום שישי, 8 בנובמבר 2013

אני וSeche הבאנו לכן את החורף (:

אחרי שסיפרתי לכן מה לקחתי איתי לפריז, ואפילו הספקתי לפרט על ההתחדשויות שלי שם (חלק ראשון לפחות), מצאתי את הזמן ומזג האוויר הסגרירי הזה כמתאים ביותר למימוש פנטזיה. עוד לפני הטיסה הגיע אל מדף הלקים העמוס שלי לק של Seche בצבע ירקרק מיוחד. רגע, לאן אתן הולכות? מיוחד אמרתי! נכון שלק ירוק נשמע די מאיים, ונכון שלא בטוח שהוא הראשון שהייתי ניגשת אליו במדף, אבל עובדה שבמזג האוויר הסתוי - חורפי שבפריז, זה הלק שרציתי שהאצבעות שלי ידגמנו. אז לפני הטיסה נתתי לו נשיקת פרידה והבטחתי שמיד כשאני חוזרת יגיע תורו - יחד עם הגשם. אז אל תכעסו עלי שהבאתי את הגשם ומזג האוויר איתי מפריז , הייתי צריכה סיבה טובה בשביל הירוק - מיוחד הזה.


הלק נקרא "Versatile" והוא שייך לקולקציית סתיו - חורף (clever and confident). הכרתי את החברה בזכות מייבש הלק המצויין שלהם שנקרא Seche Vite, שהפך למייבש הנמכר בעולם. טוב, תמיד יש ביקוש אצל נשים למצוא מייבש לק איכותי ומהיר! השתמשתי במייבש עד שיום אחד הוא פשוט הפך צמיגי והתייבש לי (קצת אבסורד) ולאחר מכן גיליתי שזו תופעה די נפוצה שלו ועברתי לאחרים. זהו הלק הראשון של חברת Seche שאני מתנסה בו, ובמהלך 4 הימים האחרונים אני מרוצה ממנו. העמידות שלו הייתה קצת מוזרה - ביד שמאל הופיע קילוף קטן כבר ביום אחרי, אבל בין ימין הוא החזיק ארבעה ימים בלי קילוף אחד. דילמה.




המברשת שלו מזכירה קצת את המברשת של "אסי" בגרסה האמריקאית, שהיא דקה וארוכה אותה אני קצת פחות מחבבת. מצד שני, בניגוד לאסי בגרסא הזו, המברשת תופסת כמות נכבדת מהלק והפורמולה מלאה ולא דלילה בכלל. המריחה כיפית ונוחה, והלק נאטם לגמרי אחרי שכבה אחת. בפעם הראשונה מזה המון זמן שממש התחשק לי למרוח שכבה אחת - אך לא נכנעתי לגחמות הפנימיות שלי והשתמשתי בלק כמו שאני עושה בד"כ: שכבת בסיס, שתי שכבות וטופ. במקרה הזה, שכבה נוספת אפילו העניקה יותר ברק ולא פגמה בצבע! ציפיתי שכמו המייבש המשובח של Seche הלק יתייבש מהר ולשמחתי הוא ממש לא אכזב. הלק התייבש מהר יחסית והוא עמיד עלי כבר 4 ימים.
את הלקים של Seche ניתן להשיג במרכזי טיפוח מקצועיים וברשת נייל סטודיו. תג מחיר: 50 שקלים אתר החברה: www.seche.com

אהבתן את הירוק - מיוחד שלי?

גילוי נאות: הלק התקבל מהחברה
SHARE:

10 תגובות

  1. צבע מקסים והציפורניים שלך הורסות! הלקים הכהים של סש מוצלחים. שווה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! בהחלט מוצלחים, אהבתי את הקולקציה החורפית (:

      מחק
  2. מאוד מאוד יפה הירוק הזה! מקסים עלייך :)

    השבמחק
  3. הגוון שלו מקסים! אני ממש אוהבת את הצבע הזה.

    השבמחק
  4. צבע הורס בעיניי!!
    פוסט מהמם עם הפרח הזה שאני אוהבת כל כך ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אפילו חיבה משותפת לפרחים יש לנו!
      תודה אהובה :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.