יום שישי, 22 בנובמבר 2013

חבילות גבירותי, חבילות

אל העולם של קניות באינטרנט הגעתי כבר מזמן. אני לא זוכרת את עצמי בשנים האחרונות לא מחכה לאיזו שהיא חבילה עם מלא הפתעות שהזמנתי לעצמי. להיכנס לאתר צבעוני ומזמין, להרכיב לך עגלה שמתאימה בול עם מה שאת באמת צריכה (וגם מה שלא), להתלהב שהמחירים זולים בהרבה מבארץ, לנצל את העובדה הזו - מה! במקום לקנות אחד כזה בארץ קניתי שלוש! - ללחוץ על כפתור הפלא שבסה"כ דורש הכנסה של כמה מספרים אקראיים, לחכות בציפייה והופ! הפתק המיוחל לדואר מגיע. אני מתה על קניות באינטרנט. האשראי קצת פחות. אבל נו, מילא. הפוסט הזה מוקדש ל3 חבילות פלא, שהדפקו על דלתי בחודש האחרון - במחיר שפוי לחלוטין עד זול במיוחד. שנתחיל?




את הUNIQ ONE הייתי חייבת (באמת חייבת! או-קי, רוצה. אבל מאוד.) מכמה סיבות: * התכשיר הזה פשוט מעולה. * המחיר היה אטרקטיבי בטירוף (56 ש"ח במקום 100+ בארצינו היקרה) * יש לי כבר את היוניק וואן המוקטן והוא זקוק נואשות לאבא. על התכשיר הזה פירטתי בעבר בפוסט ההחלקות והוא גם הוזכר בפוסט על קופסאת הפתעות, אבל אני חייבת לשבח אותו שוב: בשונה מתכשירים רבים אחרים, היוניק וואן אומר ומקיים. ולמקרה שאתן לא מכירות את התכשיר עדיין, מדובר בתכשיר אחד שעושה עשר פעולות שונות, ביניהן: מתקן ומשקם שיער יבש ופגום. מעניק ברק והגנה מפני חום (של מייבשי שיער או מחליקים), נותן לשיער רכות ומגע משי, מגן על צבע השיער ובעל מסנני קרינה uva / uvb, מקל על הסירוק ועל השימוש במחליק ובפן, מתיר קשרים, מטפל בקצוות מפוצלים ומעניק מבנה ואחיזה לשיער. בד"כ אני משתמשת במסיכה לשיער של KAVA KAVA או במרכך שיער, אבל כשאני ממש ממהרת אני חופפת רק עם שמפו, מתארגנת וכשהשיער עוד רטוב משפריצה מעט על השיער את התכשיר. לאחר השימוש בו לשיער יש ריח נעים ורענן, הוא קל לסירוק ומתיר את הקשרים. בנוסף התכשיר הזה חשוב לי על מנת לשמור על השיערה מקצוות מפוצלים והגנה מפני החום. מרגיש כמו תכשיר שהמציאו בשבילי ואני לגמרי מתה עליו. מאיפה: איביי
בשעת לילה מאוחרת, כשכל ציפורי הלילה כבר מנמנמות, אני הייתי דרוכה מול המחשב. בעוד מספר דקות ה"ביד" על הלקים של אסי מסתיים, ואני לגמרי חייבת לזכות בצבעים המהממים האלה. ונחשו מה? הלכתי לישון עם חיוך. 8 לקים במחיר מגוחך שיתחלקו ביני לבין בחורה נוספת, בהחלט מסבים לי הנאה. אז החבילה הגיעה ואיתה הצבעים היפייפים. והיי, שום מילה על כך שעוד לא סיימתי להתנסות באסי החדשים שלי מהדיוטי פרי.


את ההייליטר של אדוארד בס הזמנתי מהאתר הידוע לשמצה - סטרוברי. ולמה הוא ידוע לשמצה? כי הוא מציע מוצרי איפור וטיפוח סופר שווים במחירים עוד יותר שווים. ובנוסף, החצוף עושה חשק להעביר שם ימים שלמים על חשבון הלמידה לפסיכומטרי שלי. כשראיתי את ההייליטר במחיר מגוחך לחלוטין במסגרת מבצע היום (בסביבות השישה פריטים במחיר אטרקטיבי למדי) הייתי חייבת להזמין אותו מהר לפני שיגמר, ובכלל לא שמתי לב שמדובר בבייבי הייליטר (רק 1.5 גרם!). ההייליטר קרמי ונוח למריחה, ולאט לאט אגבש את דעתי עליו, משום שלא התנסיתי בהייליטרים למיניהם קודם. אם אתן מעוניינות ב10% הנחה באתר של סטרוברי, השאירו לי תגובה עם המייל שלכן ואשלח לכן לינק. תקף עד ה28 לנובמבר.
אולי ראיתן בעמוד הפייסבוק של הבלוג את התמונה שלי ושל טוני פותחים את החבילות, וראיתן שם גם כמה מוצרים שלא סיקרתי כאן. פוסט החבילות הבא יוקדש כולו לחבילה אחת מיוחדת מאתר אייהרב. ועד אז אשמח שלמוע, האם אתן גם אוהבות לבצע רכישות באינטרנט?
SHARE:

8 תגובות

  1. היי, תתחדשי! אני אשמח להנחה בסטרוברי.. hilagfx@gmail.com :)

    השבמחק
  2. מגניב! בכמה קנית את הלקים?

    השבמחק
    תשובות
    1. יצא לי בסה"כ 100 שקלים! כשהעסק היקר היה המשלוח. בדקתי כ"כ הרבה זמן שהם מקוריים כי לא האמנתי!

      מחק
  3. איך הזמנת כול כך הרבה אסי בזול , כשהייתי בדיוטי רציתי לקנות אבל ידעתי שלא אהיה לי מספיק
    זמן לדברים שכבר תכננתי לקנות מראש ולצערי וויתרתי עליהם . הכי גרוע אני יזמין דרך איבי הבנתי שזה חצי מחיר

    השבמחק
    תשובות
    1. היה "ביד" באיביי, סוג של מכירה פומבית. הייתי ערה עד השעות הקטנות של הלילה כדי לזכות ;) באיביי בהחלט ניתן למצוא אסי בזול, למרות שגם בדיוטי פרי המבצעים שווים!

      מחק
  4. תתחדשי על הכל!! ברור שאני אוהבת רכישות באינטרנט :))
    הכי עשית לי חשק לכל האסי האלו ב"ביד"..אנא ספרי לי עוד פרטים.. הכיצד רכשת אותם במחיר כל כך נמוך...ולהבא אשמח להיות "הבחורה הנוספת" שמתחלקת איתך ברכישה השווה P:
    גם ברור לחלוטין שהולכים להיות פה פוסטים מעניינים ביותר כי אני מזהה פה כמה גוונים נחשקים במיוחד! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כי איך אפשר שלא? תודה!
      אעדכן אותך אם אזכה בביד שוב, לא קורה שאני נשארת ערה עד לפנות בוקר בשביל אסי :P
      תודה מקסימה! בהחלט, בקרוב (:

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.