יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

גלוסיבוקס נובמבר בסקירה ראשונה! זהירות מספויילרים (:

האם יש יותר טוב מלחזור הביתה אחרי יום שלם של לימודים (עד מתי פסיכומטרי - פברואר - 2013?!) ועבודה (על המוכרת החדשה של קסטרו בקניון מלחה כבר שמעתם?) היישר אל מתחת לפוך עם שוקו, עוגיות ורוח ירושלמית קרירה? הו כן, לעשות את אותו הדבר עם קופסאת ההפתעות של גלוסי לחודש נובמבר.





למרות המשפט הידוע "שונא מתנות יחיה" לפעמים אני מעדיפה למות. מה לעשות, כזו אני, חולת מתנות והפתעות. פשוט חולה על זה. תנו לי מתנה הכי קטנה בהפתעה- ואני שלכם. את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס אתן מכירות מסקירות קודמות (אוגוסט וספטמבר המוצלחות מאוד, ואוקטובר שאכזבה מעט) אבל הפעם הגברת המהודרת הגיעה בשינוי אדרת - הפסיכומטרי משפיע עלי חזק - בעיצוב מיוחד שגלוסי ישראל הביאו ישר מאנגליה. באנגליה העיצוב הזה שייך לקופסת הנערות, והאמת שהקופסא הזו היא בהחלט קופסא נערית וכייפית. אז מה קיבלתי החודש?
את המוצר הראשון גלוסי חשפו מבעוד מועד (בדרך כלל הכל נורא דסקרטי במשרדי גלוסיבוקס והקופסא היא הפתעה אחת גדולה) והוא הלק של קולור קלאב שהגיע בגודל מלא (15 מ"ל 29 ש"ח).
שמעתי המון על החברה הניו יורקית הזו שנמכרת במכוני יופי רבים וגם אונליין כמובן, אך מעולם לא שמה ציפורני יד עליהם. עדיף מאוחר מאשר אף פעם, ובגלוסי נובמבר קיבלתי את גון Red Velvet 898, שחור עם שימר ונצנצים אדומים, מתוך קולקציית החורף שנקראת "Girl About Town"

הלק מתיימר למנוע הצהבה של הציפורן ולהתייבש במהירות, ולכן חסכתי את הטיפות האחרונות של שכבת הבסיס האהובה עלי (DURI) ונתתי לו צ'אנס גם בלי. לשפוט אם הוא הצהיב יותר או פחות אני לא יכולה, אבל בהבטחה של התייבשות מהירה הוא עומד ברמה מפתיעה. כשסיימתי למרוח את יד שמאל, הציפורניים ביד ימין היו כבר יבשות לגמרי! אפילו לטופ של אסי לוקח יותר זמן להתייבש. במבט ראשון הצבע נורא הזכיר לי את "ליידניג ליידי" של אסי שקיבלתי בקופסאת ספטמבר של גלוסי, שהוא גם יפה ממנו לטעמי. ללא שכבת טופ הלק נראה ממש ממש לא טוב, אך עם טופ כפי שאתן רואות בתמונה הוא מקבל גימור ג'לי, מבריק, מנצנץ ויפה.
Welada קרם יום מסדרת הרימונים - דוגמית (30 מ"ל, 185 ש"ח) בדוגמית מסדרת האירוס של ולדה יצא לי להתנסות בגלוסי ספטמבר, ואהבתי אותה מאוד (למעט הריח). הפעם קיבלתי דוגמית של קרם יום טבעי ואורגני מסדרת הרימונים שלהם, שמיועד להזין, לשקם ולחדש את העור במהלך היום. הקרם מבוסס על שמן זרעי רימונים אורגני בשילוב תערובת הכוללת שמן ארגן ושמן אגוזי מקדמיה - כל אלה על מנת לסייע לחידוש העור ומיצוקו. הדוגמית הגיעה בדיוק בזמן כי קרם היום שלי של ICONIX עומד להיגמר, וכל קרם מתקבל בברכה, בעיקר כזה שמחדש את העור - כמו שאני אוהבת. בנוסף, הדוגמית מגיעה בגודל של 7 מ"ל וזו כמות מספקת ונכבדה כדי לחוות עליה דעה ולהתנסות בה. גם במקרה הזה הריח לא מצא חן בעיניי (כנראה שאני וולדה זה לא זה מבחינת ריחות), אך הספיגה של הקרם לעור הייתה די מהירה ולא השאירה תחושה כבדה עליו.
צללית מינראלית של חברת FARAN - גודל מלא (4 גרם, 75 ש"ח) את החברה יצא לי להכיר בקופסאת ההפתעות בגלאם גורו, שם קיבלתי סומק שלא ממש התחברתי אליו משום שכלל נצנצים. הפעם קיבלתי צללית מינרלית בתפזורת בשם Cherry Land, שאמורה להדגיש את מראה וצבע העיניים. אישית אני פחות משתמשת בצלליות בכלל ובכהות (סגול - חום שכזה) בפרט. התנסתי עבורכן ודי התאכזבתי מהעמידות שלה - שכלל לא הייתה. לא מוצר שאהבתי.
LANCASTER אקווה מילק - דוגמית (50 מ"ל, 195 ש"ח) סדרת הלחויות של לנקסטר מתבססת על תמציות חלב ודבש השומרים על מאגר הלחות בעור. בשונה מהדוגמית של ולדה כאן הגיע שקיק קטן ואני ממש מבואסת מזה, מכיוון שהמוצר פשוט מדהים! קודם כל - יש לו ריח חלומי שמזכיר בושם עדין. שנית, הוא נספג בעור בתוך שניות, ולאחר כדקה כבר לא היה זכר למריחתו, חוץ מהעובדה שהפנים נהיו גמישות, חלקות ונעימות למגע. ממש אהבתי את המוצר הזה ואני ללא ספק ארכוש אותו בגודל מלא.
MAYBELLIN NEW YORK - מסקרה ווליום אקספרס בגודל מלא (9.5 מ"ל, 117 ש"ח) מכיוון שאני טובעת במסקרות פתוחות (בקרוב סקירת מסקרות ע-נ-ק-י-ת) לא פתחתי את המסקרה הזו, שאני מכירה הייטב גם ככה, משום שהיא המועדפת עלי מהסדרה. רכשתי אותה פעמיים בעבר ואחריה ניסיתי גם את מייבלין הסגולה שאהבתי הרבה פחות. העמידות שלה מעולה (לעומת הסגולה שהחלה ללכלך מוקדם יחסית) והיא החזיקה שעות טובות בשקט. המסקרה בשמה המלא - מסקרה ווליום אקספרס קולוסל קאט אייז - בעלת מברשת מעוגלת שמתיימרת לשוות לעיניים מראה חתוליות. קשה לי לשפוט לגבי העיניים החתוליות מכיוון שבכל פעם שאני חושבת על עיניים חתוליות מה שעולה בראש זה דווקא טוני הקטן שלי ולא מראה מעושן ודרמטי, כמו מוח תקין של בחורה.
כי איך אפשר שלא?
המסקרה בהחלט מעגלת את הריסים והיא בצבע שחור משחור כמו שאני אוהבת. אהבתי, אוהבת ותמיד אוהב
רוברטו קאוולי - דוגמית בושם. (50 מ"ל, 368 ש"ח) ונקנח בדוגמית הבושם המפורסמת של גלוסי שהפעם באה מבית קוואלי, שנוצרה בדמותה של אישה זוהרת עם נוכחת מהפנטת. בפועל כשאני מריחה את הבושם אני באמת מרגישה את ההשראה הזו בריח המלא נוכחות שלו. אני התחברתי מאוד לריח. אמנם הוא רחוק שנות אור מבושם קייצי (טוב אבל מי צריך קיץ עכשיו?) אבל אני לא חושבת שהוא כבר מדי. אני אפילו מתחילה לבנות עליו בתור היורש של גרלן.
העיצוב החדש והנערי, וגם התוכן שהתאים הפעם לגיל כזה בשונה מקרמים נגד קמטים שמתקבלים לפעמים מצא חן בעיניי ללא ספק, והייתי שמחה לקבל עוד קופסאות כאלה לפחות עוד כמה פעמים בשנה. אולי יהיו בנות שיתאכזבו בדיוק מהסיבה הזו, אבל אני שמחה לגוון ומאוד התחברתי החודש לקופסא ול4\6 מהמוצרים. בנוסף, שלושה מוצרים בגודל מלא ודוגמית שמכבדת את עצמה בעיניי זה מכובד, בעיקר משום שהמוצרים מחברות איכותיות ואהובות. אם אתן גם רוצות לקבל את הקופסא בסוף כל חודש (או פחות) ניתן לעשות מנוי באתר גלוסיבוקס.
אהבתן את הקופסא החודש?
גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה
SHARE:

6 תגובות

  1. כשיש לק בקופסא היא מייד שווא בעיני, אני משוחדת
    הלק שקיבלת יפיפה, לא מזכיר לי את לידינג ליידי אבל יפה לכשעצמו. מותג נחמד מאוד.
    לאחרונה נתקלתי בו בבית מרקחת במרכז תל אביב אבל לא היו "המיוחדים" רק שגרתיים אז התאפקתי.
    המסקרה מצויינת.

    3 מוצרים אלה ובגודל מלא, מכובד לגמרי, יש כיף בקופסת הפתעות כשאתה לא יודע מה יש בפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך בכל הנוגע ללקים!
      קיבלתי כל כך הרבה מחמאות עליו בעבודה, מהרבה נשים שאני בכלל לא מכירה.
      הקופסא לגמרי שווה בעיניי :)

      מחק
  2. קופסא שווה מאוד בעיני. מוצלח והציפורניים שלך מהממות :) בהצלחה בפסיכומטרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך. מבסוטית עליה לגמרי. תודה! :)

      מחק
  3. נהנתי מהסקירה שלך ומאחלת לך שתעבור בקלות התקופה הזו של עד הפסיכו, כולל.
    גם הפעם, התכולה של הקופסא ממש לא בשבילי (לק יחסית ישן של קולור, מסקרה שאני לא אוהבת וכו'), אבל זו רק אני, ואני בטוחה שיש בנות שממש אוהבות את התמהיל הפעם:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה!
      פחות הפריע לי הקולקציה של הלק, לגמרי הגיע הזמן שלי להתנסות באחד!
      הקופסא הזו אהובה עלי מאוד :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.