יום שני, 11 בנובמבר 2013

מאלו ווילז ומה הקשר לפריז?

קצת לפני הטיסה המיוחלת שלי לפריז קיבלתי הזמנה לנכוח באירוע של חברת Malu Wilz. הצטערתי שזה נופל בדיוק בזמן שאני מטפסת עד הקומה השנייה של האייפל ברגל (!!) - ושאף אחד לא יטען שאני מפונקת יותר - ושאני נאלצת להפסיד. לשמחתי רצה הגורל (וכנראה שרצו גם מאלו ווילז) והוזמנתי לפרזנטציה (אני כבר יודעת מה זה!) אישית במשרדים שלהם. את פני קיבלה המאפרת הראשית של החברה, אורית יצחק המקסימה, שאיפרה אותי בדיוק כמו שאני אוהבת - טבעי ועדין - ונתנה הסברים קולעים ומעניינים. מאלו ווילז היא חברת איפור המשלבת בתוכה טיפוח. במקור גרמנית, שקיימת כבר מעל ל15 שנה. בארץ היא נמצאת כבר כמעט 4 שנים ולא הרבה שמעו עליה, וחבל. אוהו, כמה חבל.



מכיוון שבאתי לפרזנטציה מאורגנת כראוי, עם BB ומסקרה שזה האיפור שבאמת קשה לתפוס אותי בלעדיו, לאורית נשאר לאפר אותי בברונזר הפנינים המהמם שהשאיר את הפנים במראה טבעי אבל נתן טאצ' מעניין. אורית השתמשה גם בסומק, גלוס עדין במיוחד, צללית קרם בסיס - שעליה הניחה בעזרת ה"אייפאודר" (פרטים בהמשך) צללית יפייפיה בגוון טבעי (כמובן), איילינר על בסיס שמן (!) שהיה חמאתי ונמרח בצורה נעימה להפליא, וגם בעל עמידות מפתיעה ביותר - כמו כל המוצרים של מאלו ווילז. לסיום הגבות שלי קיבלו טיפול גם הן - מסקרה (טוב נו, ג'ל. אבל זה לגמרי נראה כמו מסקרה!) לגבות, שסירקה בצורה עדינה ויפייפיה את הגבות וגם מילאה אותן היכן שהיה צריך. הצבע של ג'ל הגבות התאים לי בול, ובנוסף יש גם בצבע כהה יותר. התוצאה הסופית:
חוץ מהמוצרים הללו לחברת מאלו ווילז יש עוד הרבה מה להציע: מסקרות על כל סוגיהן, צלליות מגוונות, איפור מינראלי, מייק אפים, עפרונות עיניים, עפרונות שפתיים, שפתונים, ליפ גלוסים, קונסילרים, פודרות, מברשות, ספוגיות ובקיצור - כל מה שתעלו על דעתכן. רובכן ככולכן תשמחו לשמוע שהחברה לא מבצעת ניסויים על בעלי חיים. המאפרות \ קוסמטיקאיות שבינכן ישמחו לדעת שישנה הנחה משמעותית עבורכן.
ועכשיו להסברים שאני חייבת לכן:
* ג'ל הגבות (או מסקרת הגבות אם תשאלו אותי) במספר 6 עשה נפלאות עם הגבות שלי. מילא אותם בצורה עדינה, עיצב אותם כאחד מטובות הקוסמטיקאיות ושיווה לאיזור העיניים מראה יפה אבל (והכוונה ל"אבל" טוב) טבעי.





מחיר: 98 שקלים. מומלץ? בהחלט.
* תכירו את ה"אייפאודר" (Eye Powder) - אפליקטור מרענן בצורת עט דק, שבכל אחד מצדדיו (וכמה חבל שיש לו רק שני צדדים) נחה לה מברשת עיניים, וכמובן - צללית! אל האייפאודר ניתן לצרף אילו גווני צללית שרוצים מתוך המגוון הרחב ולשלבם ביחד. הצלליות של מאלו ווילז עמידות במים ומעלימות קמטים (כך על פי החברה. אני עדיין לא יכולה לשפוט בעצמי...). המברשת נוחה להשמת הצללית ומריחתה ושמחתי לקבל את המוצר הזה מאוד. הצלליות נוחות למריחה אפילו למתקשה שכמוני ועמידות זמן רב. כיף! הגוונים שבחרתי הם:
תכלת אפרפר ממש לא מוגזם ומאוד חורפי ועדין. אוהבת אותו ומתפללת שיהיה לי האומץ לצאת איתו מהבית.
חום טבעי - מעושן. אין מה להוסיף לזה.
מחיר האפליקטור: 48 שקלים. מחיר המילוי לאפליקטור: 58 שקלים. העמידות מרשימה, וגם הסווטצ'ים שצירתי על היד התקשו לרדת ממנה. מומלץ? פלוס!
שני המוצרים הללו הם מוצרי מאסט מבחינתי, ולכן כשאורית שאלה אותי לאילו מוצרים הכי התחברתי לא היססתי לרגע. בנוסף, אורית הצטערה שלא נשארה לה שקית לשים בשבילי את המוצרים ופינקה אותי בתיק איפור, כך שאני לא הצטערתי בכלל. שיהיה המשך שבוע שמח!
אם גם אתן רוצות להתנסות במוצרים הבאמת מקסימים של Malu Wilz תוכלו לרכוש אותם דרך האתר של החברה, במשרדיהם בחיפה ובת"א, או אצל קוסמטיקאיות ומאפרות ברחבי הארץ.
האם הכרתן את החברה? יצא לכן להתנסות במוצרים שלהם? אהבתם? :)

גילוי נאות: הוזמנתי לפרזנטציה וקיבלתי את ג'ל הגבות והאיי פאודר במתנה.
SHARE:

4 תגובות

  1. המסקרה של מאלו ווילז מעלפת. פוסט יפה,
    איך בא לי לחזור לפריז... פשוט חלום!

    השבמחק
  2. לא הכרתי את החברה הזו אבל לגמרי עושה חשק להתנסות!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.