יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

גלוסיבוקס אוקטובר - זהירות ספויילר - ומה הקשר למגבונים של האגיס?

אחרי שתי קופסאות לא פחות ממעולות של גלוסיבוקס (אוגוסט, ספטמבר) חיכיתי בציפייה לקופסאת אוקטובר. ספויילרים שהחלו להגיע לגבי הקופסא הדאיגו אותי ופחדתי להתאכזב. גלוסי אוקטובר הגיעה וכמו בדרך כלל אני מעלה לכן סיקור כמה שיותר מהר, לכל הסקרניות שמעוניינות לדעת מה יש בקופסאת ההפתעות לפני שהן רוכשות אותה.



דעתי האישית היא שלא מדובר באחת הקופסאות המוצלחות של גלוסי (ונו טוב, כמה חבל שאי אפשר לקבל איב סאן לורן בכל קופסא) אבל בכל זאת, החלטתי שבלי דעות קדומות ובלי לפסול על הסף בגלל דעות קדומות (וידוי- בחיים לא השתמשתי בביוטיקר) אני סוקרת עבורכן אחד אחד מהמוצרים. קיבלתי קופסא בעלת גלויה מס' 01, שכללה 8 מוצרים, ומתוכם 3 בגודל מלא:
בושם שמן של חברת יסמין - גודל מלא (30 מ"ל 100 ש"ח, 50 מ"ל 130 ש"ח)
את בושם השמן של חברת יסמין אני מכירה מהקופסא הרביעית של גלאם גורו שם קיבלתי אותו בריח מאסק משגע. הפעם בושם השמן הגיע בריח "אסתר המלכה" (?) בתרגום חופשי מ Queen Esther. אני לא יודעת אם אסתר המלכה הייתה מתחברת לריח שלו, אישית הבושם הזה חריף לי מדי ולא מתמזג טוב עם העור שלי. בגדול בושם שהוא על בסיס שמן (כמו זה) ולא על בסיס אלכוהול מחזיק מעמד יותר זמן על הגוף שכן הוא נספג בקלות ולא מתאדה במהירות. אם הוא היה בעל ריח אחר הייתי מתחברת יותר לדעתי.
מברשת שיער מתקפלת של קליניק - 15 ש"ח

יכול להיות שיהיו בנות שיתאכזבו, אבל אני דווקא אוהבת שקופסאת יופי מכילה בתוכה כל מיני הפתעות שלא ציפית לקבל. מברשת קטנה ומתקפלת בשילוב עם מראה תיכנס בכיף לתיק שלי, וכל בחורה בעלת פוני בטח מכירה את הסיטואציה שהיא חייבת - אבל חייבת לסרק את הפוני כדי להרגיש טוב. או שזו רק אני? לא ידעתי שלקליניק יש מברשות מהסוג הזה וזה גם חלק מהכיף שבקופסאת ההפתעות - שבה נחשפים למותגים ומוצרים שרוב הסיכויים שלא היינו נחשפים בלעדיהם. המברשת בצבע לבן ומעט נקודות ורודות בקצה וזה ממש יפה בעיניי, היא מסרקת בקלות ופותחת את הקשרים בלי בעיה. שמחה שקיבלתי אותה בקופסא!
סבון מוצק של AROMA - גודל מלא (90 גרם 13.90)

סבון מוצק בניחוח ארומטי שמתיימר להעניק לעור תחושת רעננות נעימה. אז לא. קודם כל חשוב לציין שאני לא מחובבות הסבונים המוצקים, אבל מכיוון שהתחייבתי בהתחלה לבוא בלי דעות קדומות - נתתי לו צ'אנס. ממש לא התחברתי לריח שלו והוא הותיר את העור צמיגי ולא נעים ובטח שלא מרענן. מצטערת, אבל לא.
קרם גוף ללין - גודל מלא (60 מ"ל 15 ש"ח, 100 מ"ל 33 ש"ח)

אחרי החוויה הממש לא כייפית במקלחת קיוויתי שקרם הגוף של ללין ישפר את הרגשתי והוא בהחלט עשה את העבודה. כבר ציינתי שבעבר לא הייתי מחובבות הז'אנר עד שהתנסיתי בערכה של סבון ששינתה את דעתי מקצה לקצה, ולכן ניגשתי אל הקרם גוף בתור חוויה מתקנת. משום מה הייתי בטוחה שמהמארז הלבן של ללין (ובאופן כללי האסוציאציה שעולה בראש שלי כשאומרים ללין זה לבן) יצא גם קרם לבן. ממש התפלאתי (נלחצתי דרוש כאן יותר) כשיצא צבע חום בהיר \ אפרפר ולרגע חששתי שאשאר מרוחה בשכבת צבע מוזרה. לשמחתי הקרם נספג במהירות הבזק (אפילו מהיר יותר מהקרם של סבון) והותיר אחריו ריח נעים ועדין. כזאת חוויה מתקנת אני רוצה שוב!
פילינג של חברת PAYOT - גודל נסיעות (75 מ"ל 225 ש"ח)
לצערי הרב בפילינג של פאיוט אני לא אוכל להשתמש וגם לא לסקור עבורכן, מכיוון שהעור שלי רגיש כרגע והדוקטור אמר שאסור. יצא לי להשתמש במוצרי פאיוט ואני מאוד אוהבת אותם, אבל על הפילינג המפתה הזה לא אוכל לחוות דעה.
ליפגלוס ביוטיקר - גודל מלא (7 מ"ל 7.5 ש"ח)

אני לא יודעת למה, אבל אף פעם לא השתמשתי במוצרי האיפור \ לקים \ טיפוח של ביוטיקר. אין לי סיבה הגיונית לזה, אבל מחיר זול מדי מלחיץ אותי לפעמים. שמעתי המון המלצות על השפתונים העמידים שלהם (קטגוריה שאני לא חובבת במיוחד גם ככה), האיילנרים ועוד, אבל זה אף פעם לא נתן לי את הלגיטימציה להיכנס לחנות ולרכוש מוצרים. אז גלוסי "הכריחו" אותי והביאו אלי עד הבית. עכשיו אני יכולה להגיד לא? קיבלתי את הגלוס בגוון 04 - מצד אחד אדום מלוכלך והצד השני שקוף. הגלוס נעים למריחה ונוח לשימוש ודווקא אני שלא אוהבת אודמים או מוצרי שפתיים באופן כללי בצבעים כהים התחברתי אליו. בתמונה אתן יכולות לראות את השימוש רק בצד האדום, את הצד השקוף עם הריח המתקתק אהבתי קצת פחות והוא שיווה לי מראה ערפדי משהו. הליפגלוס עמיד בטירוף! ממש לא ציפיתי לזה, ואחרי ארוחת בוקר + צהריים הוא פשוט לא זז מהמקום, ומצד שני הוא לא נתן לי הרגשה של יובש בשפתיים. להוריד אותו היה כבר סיפור מסובך לחלוטין, החל ממים ועד מסיר איפור ואפילו מי פנים. המוצר היחיד שהצליח להוריד לי אותו מהפנים היה מגבונים של האגיס (?!) עכשיו ממש מעניין אותי מה שמים במגבונים האלה. אהבתי את הגלוס ואת העמידות, ואת העובדה שהוא לא נראה כמו גלוס על השפתיים, אבל קצת מוזר לי לקבל אותו בתוך קופסא יוקרתית כמו גלוסי.
מדבקות לציפורניים GASINES - מוקטן (20 ש"ח גודל מלא)

כשקראתי את הגלויה לפני שהסתכלתי במוצרים (כן, גם שריטה כזו יש לי) הייתי בטוחה שקיבלתי ערכה של מדבקות לק. על הגלויה כתוב: "המהפכה בעולם הלקים! אמרי שלום ללק הנוזלי - לא עוד זמן המתנה לייבוש הלק, לא עוד התקלפות מהירה, התשובה להתעסקות מסורבלת עם הלקים, מדבקות לציפורניים מגיעות בשלל צבעים ועיצובים חדשים". הייתי בטוחה שמדוברת במינימום מדבקות לק כמו של אינקוקו והתפלאתי לראות את השקיק הפצפון עם מעט המדבקות שמטרתן לקשט לק וממש לא להחליף אותו. לא ברור לי איך קישוטים לציפורניים אמורים לחסוך הסתרבלות וקילופים של לק, אבל נשאיר את זה כחידה לא פתורה בינתיים. לגבי הלק שעלי, צפו לפוסט בהמשך ;)
מייק אפ של קליניק - דוגמית (30 מ"ל 206 ש"ח)

מה שגלוסי עשו נכון בעיני ואפילו מאוד. קיבלנו דוגמית קטנה להתנסות במייק אפ החדש של קליניק - "Even Better", ויחד איתו קופון בלעדי ללקוחות גלוסיבוקס של 87 שקלים הנחה על המייק אפ (119 ש"ח במקום 206). המייק אפ החדש הוא מייק אפ נוזלי, המתיימר לתת כיסוי בינוני עד מלא ולתקן את פגמי העור, ובנוסף לתת גוון אחיד ולטשטש מראה פיגמנטציה. כפי שאתן רואות בתמונה קיבלתי גוון כהה מדי בשביל גוון העור שלי, ואני לא מתכננת להעלות תמונה שלי כי אני נראת כמו בחורה ששכחו במיטת שיזוף. אם לא נתייחס לזה, המייק אפ עצמו נחמד מאוד והכיסוי שלו בינוני ומזכיר לי את הBB שלי של גרנייה יותר מאת מייק - אפ "קולור סטיי" של רבלון.
הקופסא החודש אמנם הכילה הרבה יותר מוצרים והרבה בגודל מלא, אבל לרובם לא התחברתי. מצד שני אני שמחה שהכרתי את המייק אפ של קליניק כי שמעתי עליו הרבה ואת מברשת השיער שלהם (וחסכתי קצת בורות מסתבר), את קרם הגוף של ללין ואפילו את הליפ גלוס המדובר של ביוטיקר. כי בלי גלוסי, סביר שלא הייתי מנסה אותם אף פעם.
אם גם אתן רוצות לקבל את הקופסא החודשית של גלוסיבוקס עד הבית (או בדואר, או פשוט לאסוף מתל אביב) אתן מוזמנות להיכנס לאתר כשאני נכנסתי לעמוד הפייסבוק שלהם וראיתי את הקופסא הבאה, הציפיות שלי הרקיעו שחקים. נראת ממש טוב, לא? נקווה שגם מה שבפנים :)



גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. עדיין לא קראתי בעיון, אבל הייתי חייבת להגיב.
    גלוס של ביוטיקר? בגלוסיבוקס?!
    נראה לי מישהו שם איבד את הדרך ולא הבין לעומק את הקונספט של גלוסיבוקס. אם הייתי לקוחה, הייתי ממש מתעצבנת. מצד שני, אמרתי את זה בערך לפחות פעם על כל קופסא של גלוסי שיצאה בארץ.
    לדעתי - פשוט מביך.
    (אין לי בעיה לנסות את המוצרים האלו ולשלם עליהם מסכפי, אבל לדעתי זה ממש לא הולם לשים את זה בקופסא ה"יוקרתית" של גלוסי...)

    השבמחק
    תשובות
    1. ציינתי זאת בפוסט, המוצר עצמו הוא אחלה אבל באמת חבל שבקופסא הנחשבת "יוקרתית" של גלוסי - שבה מופיעים דברים שווים ברוב הקופסאות (מישהו אמר מסקרה של איב סאן לורן, לק של אסי וכו'?) מכניסים גם מוצרים הרחוקים מהגדרה זו. מצפה לקופסא הבאה ולשיפור משמעותי... :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.