יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

לנצח את היובש

תופעות לוואי, עונות מעבר, חוסר בשתיית מים או הכל ביחד יכול לגרום לדבר המעצבן בתבל - היובש. היובש הוא האויב הגדול של האדם וכמובן בת האדם, והוא יכול להתבטא בקילוף הפנים, גירוד בגוף, ידיים אדומות ומתקלפות ובכל מה שאתם רק רוצים להימנע ממנו. איך נפטרים ממנו בלי להיפטר ממסגרת האשראי? הפוסט שירגיע לכם את הקילופים.
נבחרת מנצחת

הבעיה: יובש בכפות הידיים הפתרון: קרם ידיים של ד"ר פישר. הקרם פשוט עשה פלאים בכפות הידיים המיובשות שלי. בשעות הבוקר שמתי לב שגב כף היד שלי התחיל לפתח משהו שנראה כמו פריחה ומיד אצתי רצתי לסופר פארם הקרוב ורכשתי אותו ללא שום דעה מוקדמת עליו (לא קורה לי הרבה). מה שמשך את תשומת ליבי היה המחיר האטרקטיבי והעובדה שהוא מכיל חמאת שיאה שידועה כמספר אחת לפותרת יובש. כבר בשעות הערב הידיים החלו להתקלף ובבוקר שלמחרת הידיים היו חלקות וללא כל זכר לפריחה המוזרה. איפה משיגים: בפריפרמיות המובחרות. כמה עולה: 16.39


הבעיה: יובש בשפתיים. התופעה המוכרת ביותר והמבאסת ביותר היא יובש בשפתיים. אצל כל אחד ואחת זה מתפרש בצורה שונה ולכל אחד ואחת מתאים ליפ באלם אחר. אז את פוסט הליפ - באלמים המלא ניתן לראות בקישור המצורף, אבל תנו לי להמליץ לכן על שפתון מצויין שהתנסתי בו לאחרונה ומאז הוא לא יוצא מהתיק שלי. הפתרון: שפתון לחות לשפתיים של ד"ר עור. שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות, מעניק לחות אינטנסיבית, הקלה מיידית והגנה רחבת טווח מפני השמש והסביבה. אחרי שימוש ממושך בבליסטקס (הEOS הנאמן שלי בדיוק נגמר ועשה את דרכו מאמריקה אלי) שלא הניב תוצאות משמעותיות, קניתי לי להתנסות את השפתון של ד"ר עור שחברה טובה המליצה עליו. לאחר יום אחד בלבד(!) השפתיים שלי חזרו להיראות כמו שפתיים (אתן מוזמנות לקחת את הדימוי הזה לאן שתרצו). אמנם הוא קצת יקר יותר, אבל הוא שווה לגמרי את המחיר. איפה משיגים: בתי מרקחת נבחרים (גם בסופר פארם) כמה עולה: 38 שקלים.


הבעיה: שיער יבש. נכון, שיער יבש לא נוהג להתקלף להנאתו או לגרד, אבל המראה השבור וחסר החיים והחיוניות מדכא למדי. השיער שלי לא יבש יותר מדי אבל אני מקפידה להשתמש בתכשירים לשיער שכזה כדי למנוע בעיות עתידיות, כחלק משיקום השיער לאחר החלקה שהוא עבר. הפתרון: לאחר שימוש בדוגמית במסיכה של KAVA KAVA שהתקבלה בקופסאת הגלאם גורו השיער היה חלק ונעים למגע, ויתרון בולט נוסף הוא שהמסיכה צריכה להיות על השיער 60 שניות בלבד!
ואני לא צריכה למצוא דרך להעסיק את עצמי עד שגברת מסיכה תחליט שהיא מוכנה להתעופף לי מהראש. איפה משיגים: במספרות מורשות ובאיביי אצל מוכר באר שבעי חביב. כמה עולה: באיביי 103 שקלים למסיכה של 500 גרם + דוגמית קטנה + ספריי UNIQ ONE מוקטן.

הבעיה: קוטיקולה מסביב לציפורן. קוטיקולה היא בעצם העור היבש שנמצא מסביב לציפורן. לא לכולן יש את זה, ומי שיש לה עלולה למצוא את עצמה מקלפת \ לועסת \ גוזרת את הצ'יפים המאוד לא נחמדים האלה שהיא יוצרת (לא היא, הקוטיקולה). כבר שמעתי הרבה סיפורים על בנות שגזרו או חתכו לעצמם את הצ'יפים הללו והאיזור הזדהם להן לגמרי. אז פשוט אל. הפתרון: שמן של OPI המיועד בדיוק בשביל זה. את השמן שנקרא "AVOPLEX" קיבלתי לפני הרבה זמן בקופסאת ההפתעות "גלוסיבוקס" בצורת שפופרת עם מברשת בסופה שמתאימה לנשיאה בתיק ואני משתמשת בה כבר חודשים. לאחרונה נכחתי באירוע ההשקה של חברת OPI ושם קיבלתי את אותו שמן בדיוק, המבצע את אותו פעולה בדיוק ומיועד בדיוק לאותה המטרה - רק בצורת לק לכל דבר. השמן מצויין ושמחתי לקבל עוד ממנו. איפה משיגים: במכוני יופי ועכשיו גם ברשת אפריל.



גילוי נאות: השמן של OPI התקבל במתנה מהחברה

SHARE:

7 תגובות

  1. נראית נבחרת בהחלט מוצלחת! עכשיו חייבת לנסות כבר את השמן של אופי כי אני כמוך מאוד אהבתי את השפופרת הקטנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הנבחרת המנצחת שלי ללא כל ספק.
      שימוש נעים ;)

      מחק
  2. יש לי את המסכה של רבולושן והיא שומרת על השיער ומגינה עליו, הוא אורגני וללא מלחים ופראבנים.

    השבמחק
  3. הלק מהמם! (בתמונה של הקרם ידיים), אשמח לדעת באיזה לק מדובר. הוא מזכיר לי את הצללית קלאב של מאק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (: הוא באמת מזכיר אותה! מדובר בלק "PEACE & LOVE & OPI" של OPI. בקרוב תהיה עליו ועל כמה חברים שלו סקירה מלאה ;)

      מחק
  4. אהבתי את הפוסט השתמשתי בד"ר עור שלקחתי רוקוטן רוב הרוקחים המליצו עליו והוא עזר לי לעבור את התקופה בשלום.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.