יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

סקירת קופסאת גלוסיבוקס לחודש אוגוסט - זהירות - ספויילר!

או שגלוסיבוקס הם קוראי מחשבות, או ש... ובכן, או שגלוסיבוקס הם קוראי מחשבות. היום בשעה 10:30 בבוקר דפק על דלת ביתי שליח עם קופסאת גלוסיבוקס (גלויה מס' 1) לחגים מלאה בכל טוב. שניים מתוך המוצרים שקיבלתי בקופסאת ההפתעות החודשית של אוגוסט תכננתי לרכוש בעצמי (לאו דווקא של החברות האלה) והארבעה האחרים ישמשו אותי בוודאות. לא ציפיתי לקופסא כזו מפתיעה ושימושית בכלל! הייתי מנוייה לגלוסיבוקס כמעט חצי שנה עד שויתרתי על הפינוק החודשי. יש לציין שגם אם לא הייתי מקבלת את הקופסא הזו לסקירה, בוודאות הייתי רוכשת אותה, שכן היא נותנת תמורה מלאה לכסף שמשולם עליה. היא כוללת בסה"כ 6 מוצרים: 4 מוצרי איפור וטיפוח בגודל מלא, אקססורי סודי (טוב נו, אגלה לכם. מעגל ריסים) ודוגמית של בושם. אז במקום שאמשיך לבלבל לכן את המח, בואו תראו למה אני כל כך מתלהבת.







* קונסילר של קרליין בגודל מלא


האמת שגלוסיבוקס הקדימו אותי ממש בכמה שעות. תכננתי היום ללכת לסופר פארם בדילוגים קלים ולהתבונן מה יש להם להציע לי בגזרת הקונסילרים. אז הדילוגים יאלצו להידחות כי קונסילר חדש הגיע עד אלי :)
הקונסילר מגיע בצורת סטיק מסתובב, והוא נועד לכסות עיגולים שחורים מתחת לעיניים (וואו, בול מתאים להיום אחרי שהלכתי לישון ב4 לפנות בוקר). קרליין טוענים שהוא רך ונוח למריחה, עמיד במים, מכיל ויטמין E והיפואלרגני.
אחרי השימוש אני חייבת לציין שאני לא רואה שינוי משמעותי. אמנם אין לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים אבל גם אלה שהיו לא בלטו יתר על מידה. ציפיתי שהקונסילר ייתן איזו שהיא הארה לאיזור אבל אני לא רואה משהו שונה. נתתי לו צ'אנס נוסף בכך שהשתמשתי בו להסתיר נגעים נקודתית ואת זה הוא עשה יופי. אז אל דאגה, יש לו שימוש!


*מסיכת פלא (ARGININE) של לוריאל אלביב - בגודל מלא

יש שני דברים שאני אוהבת במיוחד: ריחות וצבעים. אמנם אני כישלון חרוץ בהגדרת ריחות אבל האף שלי מאוד רגיש לריחות נעימים ולריחות ממש לא. בקטגוריה הזו המסיכה פשוט מצטיינת! בהגדרות הכושלות שלי אנסה לתאר לכן: ריח פירותי (מזכיר לי קצת מילון?) בעל נוכחות, שבמהלך כל המקלחת החזקתי אצבעות (ברגליים) שישאר גם אחרי שאוריד את המסיכה. אני אוהבת כמעט את כל הצבעים, אבל המועדף עלי ביותר הוא ורוד בכלל ופוקסיה בפרט. לכן המסיכה של לוריאל קרצה לי מהרגע הראשון שפתחתי את הקופסא - שחורה עם צבע פוקסיה מהמם. אריזה למופת. נוסף על כך שאני מאוד אוהבת את מוצרי אלביב לשיער (לדוגמא השמן שלהם מפוסט צבעי הקשת) היה לי כיף לגלות שהמסיכה דורשת להיות רק 60 שניות על השיער! כבר ציינתי כמה אני אוהבת מסיכות שלא מתנחלות לי על השיער יתר על המידה כשסקרתי את המסיכה של KAVA KAVA. אז החזקת האצבעות ברגליים השתלמה והריח לא ירד, ועכשיו אני מתהלכת לי בגאווה עם שיער שמריח למופת. במהלך כתיבת שורות אלה אני עדיין מחכה שהוא יתייבש, וכשאני מעבירה יד עליו אני לא רגישה משהו שונה. עם זאת כשאני מסתכלת במראה בהחלט ניתן לראות שהוא נראה נושם יותר ופחות יבשושי. חוץ מזה, מבחינתי, הריח שווה הכל!
* מעגל ריסים של גלוסיבוקס




גלוסיבוקס השיקו חנות אינטרנטית באתר שלהם שבה ניתן לרכוש כל מיני מוצרים של חברות שהופיעו בקופסאות, וגם ליין של מוצרים שלהם. כזהו מעגל הריסים. זהו המוצר השני שתכננתי לרכוש בעצמי (כן כן, עד עכשיו לא החזקתי בתיק מעגל ריסים! ועכשיו אני מרגישה ממש אשמה כשגלוסי כותבים שכל אחת צריכה אחד כזה בתיק שלה...) אז הגיע הזמן להתחיל להשתמש! לא הצלחתי לצלם תמונה שתעביר טוב את האפקט אבל כשאני מסתכלת במראה אני בהחלט יכולה לראות הבדל.
* שפתון קולור ריש של לוריאל פריז - גודל מלא


האף של השפתון הגיע מרוסק לצערי
אם להודות באמת בהתחלה די נבהלתי. עוד בתקופה שהייתי מנוייה קיבלתי באחת הקופסאות את השפתון של לוריאל מסדרת קולור ריש בצבע ממש מזעזע, מן סוג של חום לא מוגדר. אפילו לא התנסתי בו מרוב שהצבע דחה אותי (אמרתי לכן שיש לי שריטה עם צבעים). ממש נבהלתי לראות את השפתון שכן מספרו (407) ממש הזכיר לי את המספר של השפתון הקודם. פתחתי את הניילון בחשש מה אבל הכל התבדה למראה הצבע הכתום - קורל המקסים שניבט מבוייש מתוך השפתון. נשמתי לרווחה. לפי הגדרת לוריאל - שפתון עשיר בלחות השומר על השפתיים רכות וחלקות. למראה שפתיים מלאות ומעוצבות. טוב, אז אני חייבת לשפוך. הצבע של השפתון מ-ד-ה-י-ם-! בדרך כלל אני הולכת על הסולידים ועל הלא בולטים, אבל למרות שלצבע של השפתון הזה יש נוכחות הוא עדיין לא זעקני מדי וממש מיוחד. ממש, אבל ממש אהבתי אותו, וממש, אבל ממש חבל שהקיץ כבר כמעט נגמר. מה עוד, שאחרי פרי + ארוחת צהריים + שתייה - השפתון עדיין עומד איתן על השפתיים שלי! כיף! (תמונה בסוף)
* פילינג לגוף של ISPA - גודל מלא



כאן חיכתה לי באסה רצינית. ולא בגלל שהמוצר לא טוב, להיפך. מכיוון שאני לוקחת כדורים שבזמן נטילתם אסור לי לעשות פילינגים למינהם, לא אוכל להשתמש בו בחודשים הקרובים. ולמה אני כ"כ מאוכזבת? בגלל שלמוצר הזה יש את אחד הריחות הנעימים שהרחתי בחיי. שוב, קשה לי להגדיר את הריח, אבל הוא ריח נקי כזה, מזכיר טיפה ריח של ילדים קטנים אחרי מקלחת אבל משלב משהו רומנטי בתוכו. אני באמת מקווה שהמוצר הזה לא יגרום לי להשיבר! וזה מה שהחברה אומרת עליו: נוסחת פילינג ייחודית על בסיס מלח מינראלי טהוא מים המלח, בתוספת שמנים צמחיים. להסרת תאים מתים, ליחוך העור וטיפול בעור סדוק ויבש. נשטף בקלות ומעניק תחושת לחות ורעננות. עכשיו לגמרי בא לי להשתמש בו!
* דוגמית בושם של לליק סאטן



זכור לי שהיא התקבלה כבר באחת הקופסאות עם כי אני לא בטוחה. הריח מתוק ונעים, אהבתי מאוד, והצטערתי מאוד שגלוסיבוקס לא זרמו עם קופסאת הגודל המלא עד הסוף יכול מאוד להיות שארכוש את הבושם הזה אחרי שגרלן הנוכחי יגמר.
אז הנה אני, גלוסית מתמיד אחרי שהתשמשתי בכל המוצרים שקיבלתי למעט הפילינג. הקופסא שווה ביותר לדעתי, ושווי המוצרים הפעם לגמרי מכסה את המחיר המשולם.





מחיר: החל מ75 שקלים באיסוף עצמי. (ישנן אופציות לדואר רשום ולדואר שליחים) האתר של גלוסיבוקס: http://bit.ly/19KsowI
לסיכום, מי שעוקבת בדף הפייסבוק של הבלוג, ואחרי באינסטגרם (miryamgadiel) ראתה שאימצתי חתולון קטן ומתוק שמצאתי בודד ברחוב. עכשיו הוא כבר גדל לאט לאט ומתחיל להתחבר לעולם היופי....



האם אהבתן את הקופסא החודש? ספרו לי בתגובות!


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה

SHARE:

4 תגובות

  1. איזה בונבון החתלתול!!!
    אהבתי מאוד את הסקירה. באמת האודם הזה היה עמיד?
    אח שלו מהקופסא ההיא היה עמיד מינוס מינוס (דווקא הגוון היה מאוד מאוד טבעי על השפתיים! ממליצה לנסות אין מה להפסיד)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהוא מקסים?
      תודה רבה :)
      האודם עמיד עלי ביותר למרות שלמירב הבנתי הוא לא מתיימר להיות כזה, אני סופר מרוצה!

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.