יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

גרלן והשמלה השחורה הקטנה (שלי)

בעמוד הפייסבוק של גרלן מדי פעם יש תחרויות ופעילויות נושאות פרסים. וכל עוד מדובר בפרסים של גרלן... איך להגיד את זה בעדינות? שווה להשקיע. בשבועות האחרונים נערכה תחרות בעמוד שבה נתבקשו המשתתפות להעלות תמונה ב״שמלה שחורה וקטנה״ (כמו שמו של הבושם המפרסם של גרלן - ״לה פטיט רוב נואר") ולהשיג כמה שיותר לייקים. 5 התמונה שיגרפו את מספר הלייקים הגבוה ביותר יזכו את המצולמת הנרגשת בבושם! אז השתתפתי. ושרדתי כדי לספר.

הבושם המדובר
באופיינות רבה גיליתי את הפעילות של גרלן ערב לפני היום האחרון. גם גיליתי שהשמלה השחורה הקטנה שלי בכביסה והתמונה היחידה שלי בשמלה לא מחמיאה בעליל. הסיכויים היו קלושים כך שהעלתי את התמונה, פרסמתי בקיר האישי שלי והלכתי לישון. להפתעתי הרבה (יותר בכיוון של תדהמה) בבוקר שאחרי חיכו לי לא פחות מ140 לייקים. אז הלכתי על זה בגדול, ובלחץ ומריטת עצבים עד סוף היום הגעתי למקום ה4 . (זה גם המקום להודות לכל החברים המקסימים!)


על הבושם עצמו: התחרות (והבושם כמובן) הגיעו בדיוק בזמן. אמנם אני משתמשת כבר הרבה זמן ב״אופוריה״ של קלווין קליין שהחבר עם הטעם המשובח עד מאוד העניק לי במתנה (לפעמים אני אפילו מוכנה לסלוח לו שהוא אוהב רק לקים ורודים ואדומים) אבל כבר תקופה שבא לי לגוון. ההשראה לבקבוק עם הפקק בצורת לב הבדולח נלקחה מבקבוק הבושם של גרלן מלפני מאה שנה (!) וזוג מאיירים (קונצל ודייגאס) הוסיפו עליו את הסמל שעל שמו הוא קרוי - שמלה שחורה ושיקית. עם ההשקה שלו הבושם הפך לבושם הנמכר ביותר בצרפת. (אגב, אני לגמרי יכולה להבין למה).
טוב, הגענו לשלב בו אני צריכה להגדיר עבורכן את הריח המדהים שלו. בואו נשמור על כנות: אם יש משהו שאתן עדיין לא מכירות בי זה העניין של הגדרת ריחות. כשאני צריכה להגדיר ריח - אני לגמרי מאבדת את זה. יש ריח שנעים לי, ויש ריח שלא. מתוק, חמוץ, פרשי או רענן, מבחינתי אם הוא נעים אני אלך עליו. אין לי העדפה. או שיש, ואני פשוט לא מודעת לקיומה. עכשיו דמינו בראש גבר גבר שמנסה להסביר לחבר שלו את ההבדל בין ורוד בייבי לורוד עתיק. זה לא ילך. אז בואו פשוט נשאיר את ההסבר לגרלן:
תווי הבסיס: חושניים ורעננים, בהשראת שעות הבוקר המוקדמות, פולי טונקה, וניל מתקתק, איריס חושני - תו אבקתי חם, מעודן ועוצמתי ופצ'ולי עם מימד עצי ארומטי . לב הבושם: פריחה של זר ורדים עדינים, יסמין ופריחת התפוז, שנאספו עם שחר, לצד נוכחותם הכובשת, של דובדבן שחור ועסיסי, תפוחים וענבי שועל שחורים. אקורד הסיום: עם דומיננטיות של אמבר לבן, החומק פנימה וענן של מאסק משיי.
ואם אתן גם מאותגרות ריחנית אני פשוט אספר לכן שהוא בעל ריח טוב ורומנטי שפשוט כיף להסניף במהלך היום :)


* התמונות נלקחו מהאינסטגרם שלי, אני מזמינה אתכן לעקוב אחרי ולהתעדכן בכל מה שחדש - miryamgadiel. ומי יודע, אולי אם תחפשו ממש טוב, תמצאו שם גם את התמונה עם השמלה השחורה הקטנה...
SHARE:

6 תגובות

  1. איזה כיף לך בובה!!! תתחדשי ותהני! אוהבת :)

    השבמחק
  2. תתחדשי! אני באופן אישי פחות התחברתי לריח, למרות נאמנותי לגרלן. מעדיפה קלילים יותר:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פחות אוהבת את החלשים ויותר את אלה עם הנוכחות - הלא מוגזמת יש לציין, והוא לגמרי עונה על הדרישות האלה :) תודה!

      מחק
  3. אני הייתי אחת מבין המלייקקים לתמונה ;) כל הכבוד על המקום הרביעי.
    מתה על הבשמים של גרלן. את הבושם הזה מעדיפה בעונות הקרירות יותר. יש לו את אחד העיצובים ההורסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה! תודה רבה (:
      הוא בהחלט הולך לשמש אותי לתקופה הקרובה! והבקבוק מטריף שאין דברים כאלה.

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.