יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

סקירת גלאם גורו 5 - הגרסא הצעירה! ספויילר (:

אחד הסימנים הבולטים של תקופה זו הוא המתנות. (אצלי המשפחה והחבר יצאו מקומבנים וחסכו מתנה, יום ההולדת שלי וראש השנה הם באותו היום). שתי קופסאות קיבלתי במהלך שבוע אחד וזה בהחלט מזכיר לי חודש יום הולדת. אם אתן מחפשות מתנה לחג בדמות קופסא סקרתי עבורכן את גלוסיבוקס אוגוסט שהתמקדה יותר באיפור ועכשיו את הגלאם גורו שבחרה בטיפוח.


את קופסאת הגלאם גורו החמישית (וואו זה עבר מהר!) שמוגדרת ״קופסאת הצעירות״, קיבלתי ביום השקתה כדי להתנסות ולסקור אותה במהירות האפשרית עבור מי שכבר לא יכולה לחכות. (כמובן שזה לקח קצת זמן כי רציתי להתנסות במוצרים עבורכן ולא רק לכתוב את מה שאתן יכולות לקרוא בעצמכן...) אז אם אתן תוהות מה פשר הנוף השונה שהקופסא (אהמ, קופסא?) מצולמת בו, זה מכיוון שאת הקופסא קיבלתי במהלך יום סידורים, ובשום פנים ואופן לא יכולתי לחכות עד שאגיע הביתה כדי לפתוח אותה. אז תהנו מהגיוון ובואו נתחיל -

גם הפעם במקום הקופסא התקבל תיק, אותו אחד מהקופסא הרביעית רק במקום בצבע הורוד, דווקא בשחור. אז נכון שהצבע הורוד הוא החולשה שלי, והתיק הקודם באמת היה קיצי ומתוק. אבל כשעשיתי בוק לתיק השחור הזה, בשעת בין הערביים הזו, הייתה לי חיבה יתרה דווקא אליו. קלאסי משהו. התיק שלי כלל 6 מוצרים, מתוכם שלושה בגודל מלא, 2 בגודל נסיעות ודוגמית בושם אחת.

קרם הגנה לפנים של גרנייה spf 30 בגודל מלא (50 מ״ל) - 61.50 ש״ח
בד״כ אני לא סובלת קרם הגנה. לא את המרקם, לא את הספיגה על העור שלי, ובעיקר לא את הריח. (כל פעם אני מגלה שריטה אחרת אצלי בקשר לריח, זה פשוט מדהים). אז את נקודת הזכות הראשנה לקרם ההגנה הזה היא שהריח שלו בהחלט נסבל ולא עושה לי אסוציאציות של ארטיק דביק וילדים צווחנים. גרנייה ממליצים למרוח שכבה נדיבה על מנת להגן על העור וכך עשיתי. המרקם באמת עדין כמו התיאור שלו, אך על העור השומני שלי הוא בכלל בכלל לא נספק במהירות. רק אחרי 20 דקות הרגשתי שהקרם נספג ולאחר מכן העור באמת הרגיש נעים למגע. כל זה לא ישנה את העובדה שאני אמשיך להישאר לבנבנה ולא לצאת מהבית באוגוסט, אבל לחובבות קרם ההגנה - הוא בהחלט נחמד.
ג׳ל ניקוי אורגני לעור הפנים של faran בגודל נסיעות (8 מ״ל) - 89₪ ל75 מ״ל ג׳ל רחצה טבעי, מחדש ומרענן. מועשר באלוורה וחוחבה לטיפוח וניקוי עור הפנים. בגדול אני מאוד אוהבת את כל מוצרי הטיפוח שמזרזים את חידוש העור המנמנם שלי שעושה זאת לאט להפליא, ולכן שמחתי להשתמש בו. חייבת להתוודות, הריח שלו היה די נורא בעיני, דבר שקצת הרתיע אותי. למרות שהמוצר הוא ללא אכזריות ולא נוסה על בעלי חיים הרגשתי כמו שפנפנת ניסיונות עבורכן, ואני מודה לכן על כך מאוד! ג׳ל הרחצה היה פשוט מצויין, נעים למגע, קל להקצפה והשאיר את העור בדיוק כמתואר - נקי, רענן ואפילו טיפה בהיר יותר. הייתי שמחה להתנסות בו בגודל מלא. ניתן להשיג אותו באתר הגלאם גורו.

סומק מינראלי אורגני של faran בגודל מלא - 89 ₪ נמשיך עם מוצרי פארן והפעם עם הסומק (BRONZE FROST) - ״הסומק המינרלי מעניק מראה בריא, רענן וקורן בעזרת הרכיבים האיכותיים והבריאים ביותר לעורינו. הוא מתאים גם לאיפור השפתיים והעיניים״. אני קיבלתי סומק עם נצנצים שלא כל כך התחברתי אליו. אמנם הוא מאוד יפה כסווטצ על היד, אבל אין לי מספיק אומץ להסתובב איתו על עצמות לחיי.

כאן נכנס לתמונה שירות הלקוחות הלא פחות ממהמם של גלאם גורו שישר נזעקו להחליף עבורי את הסומק לצבע אחר. מכיוון שכבר פתחתי אותו על מנת להסוויטצ זה כבר לא יצא לפועל, אבל השירות שלהם לא פחות ממדהים בעיני. אז יש שיתחברו ויש שפחות, אבל חוץ מהגוון הזה יש עוד 5 גוונים ״רגילים״ ואני בטוחה שאם תפנו לגלאם גורו טרם הזמנת הקופסא הם יוכלו להתאים עבורכן את מה שתבקשו. גם המוצר הזה של פארן לא נוסה על בעלי חיים.
לק ״קולורמה״ של מייבלין בגודל מלא (7 מ״ל) -21 ש״ח אם אתן מגרדות את ראשכן ומנסות להיזכר איפה קראתן על הלק הזה בעבר אחסוך לכן שיערות מיותרות. לק מסויים של החברה הזו חיפשתי ברחבי הארץ והוא מופיע בפוסט חזרה לילדות. אז נכון שעם כל הרעש שגלאם גורו עשו סביב הלק פינטזתי על מינימום סיאטה (שנמכרים באתר) או אפילו טרינד שמשתפים איתם פעולה, אבל הצבע הורוד פוקסיה שקיבלתי (החבר יהיה סופר מבסוט!) השכיח מממני את האכזבונת הקטנה. אם לא התחברתם לצבע שלי, (איך אפשר שלא?) ישנם עוד 5 צבעים שהלק מגיע בהם בקופסאת החגים של הגלאם, לכן תוכלו לעשות את מה שהצעתי עם הסומק (למעלה).

את לקי הקולורמה כמו שציינתי אני כבר מכירה, הפורמולה שלהם נעימה ונמרחת בקלות, המברשת לא עבה ולא דקה ונוחה למריחה ובגדול הבקבוק שלהם מתוק לגמרי. הלק אטום לגמרי כבר לאחר שכבה אחת! אני אהבתי. גוון מס' 6.


דוגמית בושם MORA BELLA הצטערתי קצת לקבל מבחנת בושם קטנטנה ולא מיניאטורה כפי שהגלאם גורו הרגילו אותי בקופסאות העבר, ואל הריח הונילי הזה לצערי לא הצלחתי להתחבר... טוב, אז אולי מזל שחסכו עלי מניאטורה אני אשאר עם הגרלן שלי בינתיים.


מסכת לחות וריכוך השיער של senscience מבית שיסיידו גודל נסיעות (50 מ״ל) - 149₪ ל500 מ״ל עם כזאת כמות של מוצרי שיער בכלל ומסיכות שיער בפרט שנפלו עלי לאחרונה (מגן עדן כן?) אני יכולה לפתוח מספרה. זהו המוצר השני מבית senscience שקיבלנו מהגלאם, שכן בקופסאת הקיץ הופיע שמפו שלהם שהיה נהדר. תפקידיה של המסיכה הזו בדומה לשאר המסיכות היא להעניק לחות, לרכך את השיער ולהעניק לו ברק. לאחר השימוש בה השיער היה נוח לסירוק, נעים למגע ובעל ריח ממש טוב שהזכיר לי מספרה (במובן החיובי).



לסיכום, מי שמחפשת קופסאת טיפוח טובה בהחלט קיבלה אותה. אישית אני מתחברת יותר לטיפוח ולכן אהבתי אותה מאוד, ולקים מכל הסוגים אני תמיד שמחה לקבל.
אם אתן רוצות גם, לעצמכן או למתנה- מחיר הקופסא הוא החל מ65 שקלים וניתן להשיג אותה ומוצרים נוספים באתר הגלאם גורו.
מה דעתכן על הקופסא הפעם?


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה
SHARE:

7 תגובות

  1. אחלה קופסא! הסומק קצת מבאס בגלל הנצנצים באמת... אם הגוון רק היה החום הרך הזה הוא היה מושלם.

    השבמחק
  2. סקירה מהממת, אפשר להשתמש גם בסומק כבסיס לצללית , היילטר או עם ליפגלוס שקוף

    השבמחק
  3. הסומק, במריחה על הלחיים / עצמות הלחיים אינו מנצנץ מדי. חשוב להשתמש בכמות מזערית (הפיגמנט חזק!) ולטשטש. הגוון שיתקבל על עור הפנים יעניק הברקה קלילה ושזופה ולא מנצנצת מדי כלל... :)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.