יום ראשון, 14 ביולי 2013

פרוייקט צבעי הקשת

אל תתנו לכותרת הפלצנית להטעות אתכם, הפוסט הזה מדליק ממש. את הרעיון גנבתי (אוקי לא בדיוק גנבתי, יותר השאלתי) מEnable שכתבה עליו די מזמן פוסט מגניב ועשתה לי חשק.
אז נכון שהקשת היחידה שנראה בזמן הקרוב זה רק אם ממש נתאמץ לכוון ממטרה לקרני השמש, וגם אז זה לא ממש נחשב, אבל הפוסט הזה מרענן במיוחד ולכן לא משנה לי אם מדובר בקשת של נוח או בקשת מזוייפת, אני הולכת עליו.
כל צבע קשת מוקדש למספר מוצרי איפור \ טיפוח \ לקים \ ביגוד \ אקססוריז בעל אותו הצבע. למען האמת, חשבתי שזה יהיה יותר קל, אבל בעצם מדובר בחתיכת פרוייקט.
פרוייקט צבעי הקשת, מתחילים.

אדום


על הצבע הראשון איכזבתי. אז נכון שאמרתי שהפרוייקט יכלול איפור, טיפוח, לקים, ביגוד ואקססוריז ובשום מקום לא הזכרתי גאדג'טים, אבל עדיין, בלי הOlympus האדומה שלי רוב התמונות לא היו מגיעות עד הלום. אז חליק.
* מוצר אדום נוסף שמופיע בתמונה הוא מתחום הביגוד, וזו השמלה היפייפיה שלי מH&M שקניתי לכבוד פסח (וואו, אני חייבת ללבוש אותה יותר) עם צווארון פיטר פן שאני ממש אוהבת.
מעליה נחים:
* צ'אבי סטיק אינטנס (- שזהו שדרוג לצ'אבי סטיק הרגיל מבחינת העמידות) של קליניק, בגוון מספר 03 והוא נקרא mightiest maraschino. הוא אדום חזק אבל לא צעקני ואני אוהבת אותו מאוד.
* לק מוצלח ביותר של Trind, אדום שימרי ומטאלי מאוד. 

כתום

קודם כל אני אסיר מכם את החששות: אני לא עיוורת צבעים.
אני יודעת, המוצרים כאן לא לגמרי
כתומים, אבל זה הכי קרוב לכתום שיש לי אז נאלץ להתמודד עם האינפורמציה הנוכחית.
* משקפי שמש: בת דודתי המתוקה קנתה לי אותן ליום הולדת די מזמן בחנות TOP TEN. לא כל כך השתמשתי בהן כי חשוב לי להשתמש במשקפיים עם מסנן קרינה, אבל הן מקשטות לי את המגירה וזה נחמד.
* סרום של ELVIV - לוריאל פריז. על הגבול שבין זהוב לכתמם, הרחבתי עליו בפוסט על שיקום השיער. אני מאוד אוהבת את הסרום הזה, הוא לא שומני מדי ולא מותיר את השיער שומני אלא נעים למגע ובריא למראה.
* לק של אסי Sunday Funday מקולקציית הקיץ. הצבע שלו הוא מאוד לא מוגדר, בין ורוד-כתום-קורל שימרי עם נצנצים קטנטנים. החלטתי להגדיר אותו בתור כתום, מכיוון שהחבר שלי, חובב הלקים האדומים והורודים המושבע החליט שזה ממש ממש לא ראוי להיכנס לקטגורית הורודים. שיהיה. לדעתי הוא מהמם.


* אחרון חביב הוא הסרום עיניים של קליניק שיש לי בגודל מוקטן, מאחר וקיבלתי אותו להתנסות באחת מקופסאות היופי. בשונה מחברו ה"רול און קפאין" של גרנייה, הסירום אינו בעל מייק אפ והוא לא מכסה "שקים" שחורים מתחת לעיניים, אלא מוציא חומר שנכנס ומטפל. הוא יוצא בעזרת כדורון כסוף קריר וממש מרענן לשים אותו.
אני אוהבת להשתמש בו בעיקר בבקרים שאני משכימה קום והעיניים שלי בקושי נפתחות לקראת הבוקר שהולך לעבור עלי.

צהוב


אם להיות כנים, ובלי להעליב את הצבע המסכן הזה גם ככה, אני ממש לא אוהבת צהוב. לא בבגדים, לא בנעלים, לא בכלום. את בן דודו - הזהב, אני דווקא מחבבת מאוד.
* בצבע הצהוב בכל זאת מככב
תרסיס לכף הרגל של לייף, שעושה עבודה מעולה בימים החמים האלה. אני משתמשת בו כשאני נועלת נעלי בובה או סנדלים והכי כיף בעולם שהרגליים לא מחליקות או משהו כזה. לא זכור לי שלכפות רגליי יש ריח מוזר של זיעה, אבל ממש כיף בסוף היום כשאני חולצת נעליים להריח ריח טוב.
* עוד יתרון לטובת הצבע הצהוב נרשם בגזרת השמן לציפורניים של OPI. גם אותו קיבלתי די מזמן באחת מקופסאות היופי והוא משמש אותי נאמנה כבר די הרבה זמן. השמן נועד למריחה מסביב לציפורן על איזור הקוקטיליה - העור המת שנוטה לעשות "שוונצים" בעור. אוהבת אותו מאוד.
* ועכשיו לבן דוד הזהוב. בגזרת האקססוריז ניתן לראות את שעון הCASIO האהוב שלי שמשרת אותי כבר יותר משנה ואת שרשרת הזהב המהממת והוינטג'ית שקיבלתי מסבתא שלי זכרונה לברכה.
* להבדיל אלפי הבדלות משרשרת הזהב, נמצאת שם גם טבעת שעלתה לי 10 שקלים באיביי והיא עשויה מפלסטיק בצבע זהב. יש לציין שהיא נראתה (לפחות בהתחלה) כמו הדבר האמיתי ואנשים הסתכלו עליה ביראת כבוד.
* הפריט האחרון הוא לק מוקטן של אורלי בצבע זהב שאני מאוד מאוד אוהבת והוא מאוד מחמיא לאצבעות הלבנבנות שלי. הוא נקרא FLARE והוא פשוט מהמם. אם אתן רוצות לראות אותו על האצבע שלי בשילוב עם קוקטייל ממש לא רע תוכלו להסתכל בתמונה הזו באינסטגרם שלי ושל הבלוג.
ירוק

אני אוהבת את הצבע הזה ולא רק בגלל שאני מפנטזת שהעיניים שלי הם בצבע הזה (אוקי הן כן, חום ירוק יער זה די ירוק.)
באופן כללי הוא פשוט צבע יפה לדעתי, מה שלא מסביר את העובדה למה אין לי הרבה מוצרים בצבע הזה. דרוש שיפור.
המוצרים שכן יש לי הם ה
חולצה היפייפיה שהחבר המקסים (כן ההוא מלמעלה שלא אוהב לקים כתומים וכל לק לא ורוד או אדום) שלי קנה לי מפול אנד ביר, ובקרוב יכתב פוסט גם עליה ועל הטרנד הבא שהיא נכללת בו.
פריט נוסף שניתן לראות בתמונה היא הטבעת החמודה שעלתה לי קצת פחות מ3 דולר באליאקספרס, האבן שלה קצת גדולה ממה שרציתי אבל אני עדיין אוהבת.

עוד תמונה מהאינסטגרם
אחרונה חביבה וירוקה היא המסכת חימר לפנים של קלרינס. אני ממש אוהבת אותה, היא מרעננת ומשאירה עור נקי ומטופח.

תכלת

מסתבר שתכלת די מככב אצלי במדף. המוצרים התכולים שלי הם:
*
בושם קטן לנסיעות בריח ALIN של חברת Sensation שקיבלתי ב"גלאם גורו" ריח חזק אבל נעים.
* לק של לוריאל קבילתי באירוע ביוטי סיטי, מספר 602, ניתן לראות תמונות באינסטגרם וגם בפוסט של ביוטי סיטי
* קרם ידיים בגודל קטן של AHAVA, נעים, נספג מהר כמו שחשוב לי בקרם ידיים ובעל ריח מרענן.
* מסיר איפור עיניים של קרליין - שאיתו מגיע וידוי קטן... אני מכה על חטא, אבל זהו המסיר איפור עיניים היחידי שהתשמשתי בו כל חיי. פשוט כל פעם שהוא נגמר הלכתי וקניתי עוד. טוב אי אפשר להאשים אותי, הוא תמיד במחיר מצויין! אבל לכן אני לא ממש אובייקטיבית לשפוט ביחס לאחרים. כשלעצמו הוא מעולה בכל המובנים, מסיר את האיפור במהירות ויעילות, ללא ריח מעצבן או תופעות לוואי. הדבר היחיד שאני פחות אוהבת בו זה שהוא די שומני. בכל מקרה הוא לקראת סיום, אז אנסה אחרים, ובמידה ולא אוהב אני בטוחה שאחזור אליו.
* אחרון חביב הוא האיילינר של לוריאל. ידוע שכל בחורה מעדיפה צורה אחרת, בחורות שמעדיפות ג'ל, טוש, עיפרון. מכיוון שאלוהים חנן אותי בשתי ידיים שמאליות מצאתי את עצמי מתנסה בהמון סוגים של איליינר ואף אחד מהם לא צלח את מבחן הכישרון שלי חוץ ממנו, אז גם אליו אני נאמנה. נוח מאוד לשים אותו והוא נראה נהדר, הבעיה שלו היא העמידות, כשנוגעים בעיניים הוא נוהג להתפורר. לוריאל השיקו איליינר זהה עם עמידות גבוהה יותר, אז בפעם הבאה שאעשה פוסט כזה הוא בטח יופיע בצבע האדום, כי הוא נראה אותו דבר למעט הכיתוב שהופך לאדום.

כחול

לא ציפיתי לזה, אבל כמעט ואין לי מוצרים כחולים!
מה שבכל זאת יש לי נזקף לטובת פול אנד ביר - מכנס השרוואל ששולט הקיץ במלוא הדרו וה
תיק הישן נושן הזה שקניתי מהם לפני שלוש שנים ואני עדיין משתמשת בו.
בנוסף נמצא כאן השמפו המוקטן של דאב לשיקום אינטנסיבי, שיש לי אותו בגודל מלא ואני משתמשת בו כל הזמן.
ללק המיוחד הזה אני רוצה להקדיש כמה מילים: לא קניתי אותו בסופר פארם, ניו פארם, המשביר או כל מה שתעלו על דעתכם. מייצרת את הלק הזה ועוד רבים וטובים בחורה מוכשרת בשם ניקול, בעבודת יד. הלקים מיוחדים ומהממים שאינם נוסו על בעלי חיים. העמוד של ניקול בפייסבוק (אל תיבהלו מהאנגלית!)

ומקרוב...

סגול


אחרון אחרון חביב הוא הצבע הסגול, בו נכללים הסרום המצויין לשיער של Mon Platin כשאם לפעמים בא לי לגוון מהלוריאל למעלה אני משתמשת בו, קרם הגוף של ויקטוריה סיקרט המצויין, ובושם מניאטורי של MV.
בגזרת הלקים יש את פאשיניטה סיסטר של סיאטה שהוא פשוט מהמם וגם The girls are out של אסי מקולקציית קיץ 2013, שתכף מגיעה לסופר פארם.

המסקנות שלי מהפוסט הזה הן שאני ממש לא נאמנה רק לצבע אחד ושיש לי חולשה חדשה לצבע סגול.
מה המסקנות שלכן לגבי הפוסט? :) אשמח לשמוע בתגובות


SHARE:

4 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.